|
|
Quiroz
|
|
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ff lachen ik woon paar km van arnhem af(l) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Na de wedstrijd tegen psv lach ik niet meer zo hard om dit soort uitslagen. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Morgen kan het ook uit de hand lopen hoor in score tegen Groningen al hoop ik het niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 februari 2011 door feyenoord-rotterdam -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
t'is te belachelijk voor woorden dat vitesse met ''zoveel'' geld & aankopen etc zo presteert. Zou die Jordania nog steeds denken dat die bij de goede club zit om kampioen mee te worden |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahahahaha effe op het fietstas forum zieken? hahahaha |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ken je doen maar dat lezen ze toch pas over 3 weken |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Ik lach pas als wij vanmiddag dezelfde uitslag neerzetten! |
|
|
|
|
feijenoord piet
|
|
|
jongens wie het laatst lacht lacht het hardst. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Of is traag van begrip! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
zo hard hoeven we niet te lachen he volgens mij hebben we 1-1 gespeeld daar en kwamen we goed weg!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: of snapt de grap niet |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Of WIL het niet snapperen! |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
ps volgens groningen site gaan stenman en matavz wel mee en zijn fit beetje jammer |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Dus...........????? |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
quote: nou met of zonder matavz scheelt nogal vind je niet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
quote: vind groningen met matavz een stuk gevaarlijker aangezien wij een verdediging hebben die vaak slaapt dusss?????????????? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Ja, zou kunnen, maar wij hebben dan toch Ryo, Simon (mits ruime invalbeurt!), Biseswar (is toch redelijk in vorm?). Ben niet zo bang voor een Matavz cs. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 11:00 schreef Djee het volgende:[..] Ja, zou kunnen, maar wij hebben dan toch Ryo, Simon (mits ruime invalbeurt!), Biseswar (is toch redelijk in vorm?). Ben niet zo bang voor een Matavz cs. Dat zijn toch aanvallers ofwa |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Okee Quiroz, jij je zin hahaha. Dan hebben wij toch (nog) Vlaar, de Vrij en in mindere mate de Cler en Swerts??? Komt goed! |
|
|
|