|
|
WDO
|
|
|
Weet iemand of er een stream is.
Ik zit opmn werk |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
WDO
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
opa
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
WDO
|
|
|
Sopcat heb ik inderdaad gedowload. moet alleen een link daarvoor hebben. Thanks kuipje |
|
|
|
|
johnny b
|
|
|
adthe live stream staat alles op wat je moet doen |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: die is al een tijdje offline gehaald. |
|
|
|
|
johnny b
|
|
|
ATDHE - live stream video / watch live sport streams staat gewoon bij google bij mij doet hij het gewoon succes ermee en een fijne wedstrijd |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 14:02 schreef johnny b het volgende:ATDHE - live stream video / watch live sport streams staat gewoon bij google bij mij doet hij het gewoon succes ermee en een fijne wedstrijd klopt.. hij werkt weer ;) |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 14:02 schreef johnny b het volgende:ATDHE - live stream video / watch live sport streams staat gewoon bij google bij mij doet hij het gewoon succes ermee en een fijne wedstrijd ATDHE.NET domain was seized. If you want to continue accessing site please bookmark www.atdhenet.tv. Any website using the ATDHE alias (other than one mentioned above) in their domain is not operated by us. Use them at your own risk. You can also follow us on twitter for any updates. Bookmark this website |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
ik kan geen stream vinden iemand help!!! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
wacht rustig.. komt vanzelf op die site firstrowsports |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: het hoort altijd een een uur van te voren online te zijn |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: hoe weet je dat feyenoord daar komt? |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: dit is premier league |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
WDO
|
|
|
Hij werkt op first row nu wel. die andere had ik via een andere website was eerst italiaanse wedstrijd bezig |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
;) alstu en prettige wedstrijd |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
WDO
|
|
|
|
|
|
Sanchos Diego
|
|
|
heb sopcast.. heeft iemand een kanaalcode?? |
|
|
|
|
Sanchos Diego
|
|
|
shit man kan het nergens vinden en ben niet thuis om het te kijken.. |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Sopcast kanaal 100801 (DSC 1) |
|
|
|
|
Sanchos Diego
|
|
|
super bedankt! hij doet het! |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Geen dank, nu maar de 3 punten pakken !!! |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Biseswar en Ryo lekker bezig! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
WAT HEEFT GINI OP JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Weer een goede eerste helft. nu vasthouden !!! |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
Ongelooflijk, zo'n tegengoal. Drama van Swerts.. Maar ook Mulder weer allesbehalve overtuigend bij corners. Niet meer dan Jupiler niveau! Laat Van Geel aub héél snel Tyton meenemen... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 15:20 schreef Joeyyy het volgende:Ongelooflijk, zo'n tegengoal. Drama van Swerts.. Maar ook Mulder weer allesbehalve overtuigend bij corners. Niet meer dan Jupiler niveau! Laat Van Geel aub héél snel Tyton meenemen... Donderstraal op met die Tyton, we hebben geld nodig voor een goede rechtsback!! |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
En nog even een postieve kanttekening: voorsprong is mooi. Het lijkt wel of Biseswar met de komst van Rio explosiever is geworden (meer bewijsdrang denk ik) en ook Giny is eindelijk productief! Snelle goal in de tweede helft zou ik zeggen.. |
|
|
|
|
keeperrkvvheksenberg
|
|
|
stream op sopcast: dsc 1 is feyenoord-groningen |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
quote: Wat een onzin zeg. We hebben dani straks terug, de vrij achter de hand. En Swerts heeft gewoon nog een wedstrijdje of 10 ritme nodig.. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
He hebben jullie ook gezien hoe Mulder een bal wou weg stompen!! Dat wordt lachen bij Derksen en Gijp |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 15:22 schreef Joeyyy het volgende:[..] Wat een onzin zeg. We hebben dani straks terug, de vrij achter de hand. En Swerts heeft gewoon nog een wedstrijdje of 10 ritme nodig.. Dit zijn gewoon knullige fouten van Swerts, heeft niks met fouten te maken, Dani is maar afwachten hoe hij terugkomt en de Vrij moet sws in het centrum! |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 15:28 schreef Quiroz het volgende:[..] Dit zijn gewoon knullige fouten van Swerts, heeft niks met fouten te maken, Dani is maar afwachten hoe hij terugkomt en de Vrij moet sws in het centrum! Ik vind dat je met Swerts, Dani, De Vrij en ook nog evt. Leerdam achter de hand genoeg opties heb voor je rechtsbackpositie. Ondanks dat je misschien er geen topniveau hebt staan zijn het wel spelers die tenminste goed mee moeten kunnen draaien. Daarom zou ik op dit moment veel eerder in een goede keeper investeren die punten pakt.. Of dat nu Tyton, Krul of Doris de Vries is... |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 15:28 schreef Quiroz het volgende:[..] Dit zijn gewoon knullige fouten van Swerts, heeft niks met fouten te maken, Dani is maar afwachten hoe hij terugkomt en de Vrij moet sws in het centrum! Knullige fouten?? Die maken ze bij de pupillen. Niet op dit niveau. Mario Been moet Swerts er gewoon uit halen. Ben dan wel weer benieuwd welke speler hij erin gaat brengen |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
|
|
|
martinm70