|
|
Sjonnie88AFC
|
|
|
http://www.vi.nl/Nieuws-item/195906/Fenerbahce-stelt-geen-prijs-meer-op-Slowaak-Stoch.htm
Het Turkse avontuur van Miroslav Stoch bij Fenerbahçe dreigt uit te lopen op een faliekante mislukking. De 21-jarige Slowaak lijkt na dit seizoen alweer te vertrekken bij de topclub.
Stoch werd afgelopen zomer met veel bombarie binnengehaald, maar het ziet ernaar uit dat hij binnenkort alweer vertrekt. Vorig jaar juli werd de vleugelaanvaller voor 5,5 miljoen euro overgenomen van Chelsea. Ook Galatasaray had verregaande interesse in de afgelopen seizoen nog op huurbasis voor FC Twente uitkomende speler.
Bij Fenerbahçe begon de 23-voudig international veelbelovend als basiskracht, maar na de dertiende speelronde heeft hij nooit meer de volle negentig minuten op het veld gestaan. Na de winterstop is zijn situatie nog uitzichtlozer geworden. Stoch kreeg sinds het duel met Sivasspor, half december, geen speeltijd meer van trainer Aykut Kocaman. De 45-jarige coach hanteert een concept waarin geen plek is voor zijn specifieke kwaliteiten.
Fener opereert in een 4-4-1-1 systeem met de Turk Selçuk als rechtermiddenvelder en de Senegalees Issar Dia op de linkerflank. De twee voorste posities worden ingenomen door de Braziliaan Alex en Dias landgenoot Mamadou Niang.
Stoch komt in de ogen van Kocaman verdedigend tekort om Fenerbahçe als middenvelder van dienst te kunnen zijn. De aanvaller heeft het moeilijk met zijn reserverol. Na de wedstrijd tegen Kayserispor, anderhalve week geleden, negeerde de Slowaak de teamorders door direct na het laatste fluitsignaal per taxi het stadion te verlaten. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Had ik ook gehoord vond het zeker een goeie speler bij twente |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
teriele
|
|
|
ga alsjeblieft weg met die kleine dwerg daar lopen er al zat van bij ajax! beter dat je bv een grote afrikaan van 2 meter haalt! |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Stoch, pfffffffffffff ! Goeie speler voor Madurodam 1. |
|
|
|
|
Sjonnie88AFC
|
|
|
Ik snap je punt wat betreft een grote afrikaanse voetballer van 2 meter, maar voor op de linkerflank?.. Ik vind Stoch een redelijk complete linksbuiten, heeft een actie in huis, ondanks zijn kleine postuur kan hij fysiek mee en er gaat altijd dreiging van hem uit aan de bal, verder heeft hij een prima voorzet en kan hij naar binnen draaien met een goed schot.. |
|
|
|
|
Sjonnie88AFC
|
|
|
gezien het feit dat hij deze zomer voor een klein bedrag, dan misschien wel transfervrij mag vertekken.. lijkt het me toch een intressante optie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Sjonnie88AFC
|
|
|
Ebecillio kan zeker een potentie een goede linkbuiten worden, maar na hem wordt de spoeling redelijk dun, ik vind ozbiliz wat tekort komen.. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
vleugelspelers leiden we zelf wel op, of ze moeten van buitencategorie zijn. |
|
|
|
|
Jeronimus82
|
|
|
Volgens mij hebben we meer behoefte aan slimme, leipe voetballer aan de zijkant. Met Stoch zouden we weer zo'n domme draver binnenhalen... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Sjonnie88AFC
|
|
|
oké, al met al kunnen we dus concluderen dat jullie het niet zien zitten in Stoch.. prima toch! Succes mannen zometeen! Ik ga naar het café, de match kijken.. |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
We hebben Jozefzoon,Lukoki,Ozbilliz,Ebecillio en dan nog zeiken voor stoch... alhoewel ik vind als stoch gratis is of voor een klein bedrag mag komen, waarom dan niet voor de breedte. Als er 1 net niet genoeg is voor ajax1 verhuren we hem toch?...Bovendien kunnen we stoch na 1 seizoen met dikke winst verkopen als hij het tog waarmaakt bij ons "Jaxie". Ik zeg doen boyz! |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 13:40 schreef Jeronimus82 het volgende:Volgens mij hebben we meer behoefte aan slimme, leipe voetballer aan de zijkant. Met Stoch zouden we weer zo'n domme draver binnenhalen... je bedoelde zeker lepe? |
|
|
|
|
AJACIED uit enschede
|
|
|
heb je niks aan, hij gaat dreigen naar zijn linkerbeen en schiet, je hebt echt niks aan die kleine |
|
|
|
|
joey
|
|
|
muahh.. niet geweldig.. on bij twente wel redelijk mee, maar ik zie hem niet tot een echte topper uitblinke!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Haal Dan Mertens Dat is een Creatiefe Voetballer, en slim. Snel heeft een Actie in huis en kan ook zelf Scoren. Kun je wel zeggen: We hebben Ebicillio maar dan zie ik mertens toch een hele versterking. want Ebicillio heeft eigenlijk nog geen bal goed geraakt.komt jullie argument: Geef het tijd! haha dat doe ik tot het eind van het seizoen en dan halen we alsnog mertens. en als mertens er dan is vinden jullie het ook allemaal geweldig. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
bird
|
|
|
kunne het probere als ie voor een prikkie komt |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
jongens denk je nu echt dat utrecht hem voor n prikkie laat gaan nee dus die vragen geheid de hoofdprijs |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Moeten Mertens halen, want het is toch handig als je de positie dubbel bezet hebt. Stoch hoef ik niet, die kwam ook niet langs v/d Wiel, Mertens wel en dan heb je kwaliteiten |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: 3D ken ik wel ALTIJD PRIJS, maar 8D???? En OMG LAME???? What's that boy???? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: OMG= OH MY GOD en lame is gewoon engels voor stom/dom/triest etc.... 8D is een smiley! ;) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 19:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] OMG= OH MY GOD en lame is gewoon engels voor stom/dom/triest etc.... 8D is een smiley! ;) Oké kerel;-) Thanks |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
83D en hij heeft een neus! LOL XD |
|
|
|