|
|
FR-Han
|
|
|
ik ben redelijk tevreden. en wat vinden mijn forum vrienden? |
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
heel mooi, nu met beide benen op de grond blijven staan. |
|
|
|
|
tz90
|
|
|
Ik vind de uitslag nogal geflatteerd. De uitslag had nog wel hoger uit kunnen vallen ;). Hoera !! voor deze jonges. |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
|
|
|
basilnr29
|
|
|
nou dit is een goede opsteker! 3 punten in de pocked!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
WAT EEN GEWELDIGE CLUB OP DIT SOORT MOMENTEN HOU IK TOCH ZO VAN MIJN FEYENOORD(L)
FEYENOORD FEYENOORD NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD FEYENOORD MIJN FEYENOORD |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik ben zo blij!!! vandaag hebben we gezien wat er dus mogelijk is. tuurlijk was groningen niet op zijn best. maar 5-1. gotvert wat mooi! ook biseswart was zijn geld waart vandaag! oh wat smaakt het pils nu! intens gelukkig vandaag! jongens, allemaal gefeliciteerd met het resultaat! en dat we forum maten zijn ook! ik houd van Feyenoord!! en ook jullie zijn daar deel van!!!
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Mooie overwinning , nu is het goed te zien dat er vooruitgang wordt geboekt! Ga zo door , ook de felicitaties voor Mario Been. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hehe, wat is dit lekker zeg.
Ben vooral ook heel blij met de manier waarop werd gespeeld. Heel herkenbaar, veel strijd en hoog tempo, elke 2de bal was voor ons.
Speciale complimenten voor Ryo en Wijnaldum. Gini MOTM door zijn 4 goals. Ook De Vrij en Vlaar waren weer goed, hetzelfde kan gezegd worden van Biseswar, die de laatste weken op lijkt te leven.
Minpuntjes waren Swerts (ongelofelijke fout, die je zomaar de wedstrijd kan kosten) en Mulder (paar keer volledig mistasten/bal loslaten (geen sprake van overtreding)). Aan de andere kant was Swerts aanvallend goed met oa die steekbal op Ryo voor de 2-0 en Mulder had ook 1 uitstekende redding in huis.
Zet deze lijn door Feyenoord! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Ben stikgelukkig jongens, tranen in m'n ogen nog! En al dat gezeik van "1 zwaluw etc." , dat weet ik wel, maar dit kunnen ze ons nooit meer afpikken! En Ryo? heeft bij ons al een gouden voetstuk! Nu nog hopen, dat Wijnaldum zijn spel zoals vanmiddag volhoudt! En Swerts..........?????.........ach, laat maar! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Eindelijk....
FEYENOORD!!!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
gotvert wat bent ik blij!!! |
|
|
|
|
Jelle
|
|
|
werkelijk genoten vanmiddag van de jongens. Nog steeds tranen in mn ogen en complimenten voor mario |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: homo! hahahahaha. nee hoort!! we hebben gewonnen!!! ik ruik de coolsingelt al! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 16:33 schreef de.fan het volgende:Mooie overwinning , nu is het goed te zien dat er vooruitgang wordt geboekt! Ga zo door , ook de felicitaties voor Mario Been. Geen woord teveel,geen woord te weinig, de.fan. Helemaal mee eens! Natte boel in de Kuip maar was na de strafschop echt aan het zweven en voelde de volledige opluchting. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Over Feyenoord ben ik tevreden op enkele spelers na. Over het weekend ben ik dan minder tevreden, had psv en twente HEEL graag zien winnen |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Ik kan het nog bijna niet geloven, wat een heerlijke wedstrijd zeg! Het is maar goed dat Mario niet naar mij heeft geluisterd want ik had Wijnaldum na zijn spel van de afgelopen weken zeker naar de tribune verwezen. Ik hoop dat ze deze lijn doorzetten en we nog 9 mooie wedstrijden gaan zien. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Van Geel heeft wat te doen! Hij kan nu mooi een dvd'tje van Biseswar en Wijnaldum maken en veel centjes in de kas doen belanden. Goeie zaak voor Feyenood én ook nog eens 13e! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Fantastisch beste wedstrijd dit jaar. Wel blijdat het geen 3-2 werd met die bal op de paal. Ik zag het al weer gebeuren maar super. Volgende week moet er gewonnen worden en dan thuis ook van nac en we komen echt in de buurt van de linkerrij. Ik zie het weer helemaal zitten. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote: idd. veel te snel hosanna wanneer er een keer gewonnen word |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Het gaat er om HOE ergewonnen wordt. En dat zag er zeer goed uit. |
|
|
|
|
giel
|
|
|
super feyenoord met een slechte swerts maar bennhelemaal uit mijn dak gegaan |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Vanavond met het bord op schoot! |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Heerlijke middag. Wat een gevoel van opluchting na de derde goal. Super. En vanavond met een lekker gevoel zoals vanouds naar studio sport kijken. |
|
|
|
|
Ronald W
|
|
|
2 punten ingelopen op @j@x hahahahahaha |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Één zwaluw maakt nog geen zomer. Ja, het zag er gewoon hardsdtikke goed uit, maar ik ga pas juichen als ze volgende week in Fryslân weer zo uithalen; nou ja, in elk geval winnen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik juich nu al! en heb er lol in ook. gotvert wel 3 punten! mijn lol kan niet op! tuurlijk moet het iedere week zo! maar duidelijk lukt dat niet. dus is dit gewoon heel mooi! ik ben echt aan aana futterwacken nu! (zie alice in wonderland) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
eindelijk is een lekkere terugweg naar huis!!! kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst met een goed gevoel in de auto heb gezeten |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 18:33 schreef Jappie_FEY het volgende:eindelijk is een lekkere terugweg naar huis!!! kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst met een goed gevoel in de auto heb gezeten Heerlijk hè! GEWELDIG! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
vandaag is studio sport weer effe leuk! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
goede wedstrijd alleen de verdediging brrrrrrrrrrrrrrrr,ook meeuwis mag genoemd worden lekker bikkelen hoor die gozert |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
was mooi voor wijnaldum ben benieuwd of hij bijtekent anders kunnen we in ieder geval de prijs nog wat opschroeven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: soms speel je om de prijzen en soms niet... soms speel je voor degradatie en soms bijna niet meer.. vaak kom dan terecht mr hosanna om de hoek kijken... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 16:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hehe, wat is dit lekker zeg. Ben vooral ook heel blij met de manier waarop werd gespeeld. Heel herkenbaar, veel strijd en hoog tempo, elke 2de bal was voor ons. Speciale complimenten voor Ryo en Wijnaldum. Gini MOTM door zijn 4 goals. Ook De Vrij en Vlaar waren weer goed, hetzelfde kan gezegd worden van Biseswar, die de laatste weken op lijkt te leven. Minpuntjes waren Swerts (ongelofelijke fout, die je zomaar de wedstrijd kan kosten) en Mulder (paar keer volledig mistasten/bal loslaten (geen sprake van overtreding)). Aan de andere kant was Swerts aanvallend goed met oa die steekbal op Ryo voor de 2-0 en Mulder had ook 1 uitstekende redding in huis. Zet deze lijn door Feyenoord! Was ook geen overtreding, maar buitenspel. Daar wordt doorgaans ook voor gefloten. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hoezo? 2 punten ingelopen op Ajax. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: bedoelde een ander moment. waarbij hij die bal uit zijn klauwen liet vallen en die toen werd ingeschoten (en nog van de lijn gehaald trouwens), maar dat werd afgefloten vanwege een vermeende overtreding, waar niets aan de hand was. dat was zijn eerste onzekere moment van de wedstrijd.
die andere situatie was duidelijk buitenspel ja, maar die bedoelde ik dus niet. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zo dan!! na enkele maanden eindelijk weer een fasoenlijke odol! Feyenoord, bedankt!! als we winnen doet alles het beter!! geen maandag hangovert!! maar een maandag staandert!! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 07:50 schreef obiku010 het volgende:zo dan!! na enkele maanden eindelijk weer een fasoenlijke odol! Feyenoord, bedankt!! als we winnen doet alles het beter!! geen maandag hangovert!! maar een maandag staandert!! En dat er nog maar vele mogen volgen Obiku! hahaha |
|
|
|
|
Chico
|
|
|
quote: Tjongejonge, het is toch triest dat we tegen een Groningen zo uit ons dak moeten gaan!!!!!! Dit hoort elk weekend zo te zijn, we zijn wel Feyenoord toch?? Op naar Heereveen, Nac en Roda JC, 9 punten!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 08:28 schreef Chico het volgende:[..] Tjongejonge, het is toch triest dat we tegen een Groningen zo uit ons dak moeten gaan!!!!!! Dit hoort elk weekend zo te zijn, we zijn wel Feyenoord toch?? Op naar Heereveen, Nac en Roda JC, 9 punten!!!!!!!!!!!!!!!!! je mag best vrolijk zijn hoor! of dacht jij van te voren dat we wel eventjes zouden winnen met 5-1? op naar de volgende 3 punten! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 08:28 schreef Chico het volgende:[..] Tjongejonge, het is toch triest dat we tegen een Groningen zo uit ons dak moeten gaan!!!!!! Dit hoort elk weekend zo te zijn, we zijn wel Feyenoord toch?? Op naar Heereveen, Nac en Roda JC, 9 punten!!!!!!!!!!!!!!!!! ja hoor, schat, je hebt gelijk. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Heereveen moet kunnen, NAC gelijkspelletje, Roda hopelijk ook! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 08:28 schreef Chico het volgende:[..] Tjongejonge, het is toch triest dat we tegen een Groningen zo uit ons dak moeten gaan!!!!!! Dit hoort elk weekend zo te zijn, we zijn wel Feyenoord toch?? Op naar Heereveen, Nac en Roda JC, 9 punten!!!!!!!!!!!!!!!!! Nee, 0 punten, anders worden we te vrolijk, he. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Hahahaha............zou wel schitterend zijn natuurlijk! (dat vrolijk zijn!) |
|
|
|
|
Chico
|
|
|
quote: Els, alleen jij mag dit zeggen he (hahahahahahah) |
|
|
|
|
Chico
|
|
|
quote: Waarom Nac niet dan? Moet toch ook kunnen? Roda is op de weg terug en Heereveen laat op dit moment te veel punten liggen en zitten in de stresssssssssssss. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 13:16 schreef Chico het volgende:[..] Waarom Nac niet dan? Moet toch ook kunnen? Roda is op de weg terug en Heereveen laat op dit moment te veel punten liggen en zitten in de stresssssssssssss. Okee, heb je gelijk an! Maar moet niet TE optimistisch zijn/worden toch??? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: als je je naam verandert in chica dan ben je mijn schat ook! |
|
|
|