|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 13:09 schreef RedDevil1990 het volgende:Dit kan wel eens een mooi weekend worden Als Feyenoord wint hebben we 31 punten Twente - NAC, als twente wint is het verschil met de huidige nummer 10 dan nog maar 2 punten ADO - NEC, als ADO wint dan is het verschil met de huidige nummer 11 dan nog maar 1 punt Als wij winnen is het verschil met nummer 9 nog maar 3 punten als me tante . . . . . . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: .................had het m'n oom geweest |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
neehee..... het wordt 0-2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mag ie alvast wel beginnen aan de warming-up |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Extra dekentje of kruik? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Insmeren met Luuf en tijgerbalsem. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, dat is het echte opwarmen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
denk meer aan Thermo ondergoed . . .
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pro fun.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Op de bank de wave met de koters, at random juichen, dat werk? |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: voor dat ventje juich ik al als tie de bus instapt. daar hoef jij je niet voor te schamen els. en de sfeer komt het vast ten goede. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: precies. ff t hand in hand in zetten. Super Feyenoord springen met de kids. je kent t wel. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 11:06 schreef Stylzz het volgende:[..] precies. ff t hand in hand in zetten. Super Feyenoord springen met de kids. je kent t wel. En dan stil gaan staan, de armen langs het lichaam, en naar 3 kanten een buiging. |
|
|
|
|
FR-Yannick
|
|
|
0-3 tje zeg ik , wat zeggen jullie ? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hotjumper - zaterdag 05 maart 2011 - 14:35 quote deeplink
Ik zeg 2-2
huh? |
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Die 2-2, dat was vast de whisky die sprak...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2011 door Els -- |
|
|
|
|
FR-Yannick
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop dat Swerts en de Cler het gaan houden vandaag.. Snelle buitenspelers hebben ze wel daar in Hoerenveen (Assaidi, Beerens, Narsingh)
Benieuwd welke er gaan spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat was toen ik hoorde dat van dijk op doel stond, even MMM en de.fan op scherp zetten |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 13:04 schreef hotjumper het volgende:[..] Dat was toen ik hoorde dat van dijk op doel stond, even MMM en de.fan op scherp zetten hahahahahaha |
|
|
|
|
tom
|
|
|
Ik ben zelf ajacied, maar ik denk vandaag een 0-3.
Dit omdat feyenoord de laatste weken weer gaat voetballen en zelf ado uit niet verliest( prestatie opzich).
Heerenveen zit aardig in een dip en denk dat ze er vandaag niet voetballend uit gaan komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2011 door tom -- |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
heeft iemand een link met live stream voor me? |
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
turok
|
|
|
prettige wedstrijd mensen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Veel plezier vooral! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Friesland moet aan de zee worden terug gegeven. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
wow, Lamprou is reservekeeper, waar is Darley gebleven |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Las in het interview met Patrick Lodewijks dat ie veel pech had met blessures. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik snap dat friese volkslied niet, Er is geen 1 speler die mee zingt laat staan dat er maar iemand is die het kan |
|
|
|
|
Els
|
|
|
We zullen het in elk geval niet van de uittrappen moeten hebben.... |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 14:31 schreef RedDevil1990 het volgende:Ik snap dat friese volkslied niet, Er is geen 1 speler die mee zingt laat staan dat er maar iemand is die het kan Niemand snapt het omdat het niet in het Nederlands is, en dan maar janken over buitenlanders die geen Nederlands willen spreken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
kut vrijetrap zeg,gewoon diego laten nemen |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
1 - 6 voor feyenoord, feyenoord is aan zijn stand verplicht om deze wedstrijd te winnen en zal dat met speelsgemak doen |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
moet jij niet carnaval vieren? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2011 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Nee vanavond pas, eerst even genieten van het prachtige voetbal van feyenoord |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2011 door patrickpsv15 -- |
|
|
|