|
|
demy44
|
|
|
ik vind kelvin leerdam de laatste tij prima spelen wat zeggen jullie daar van en moet hij blijven staan of moet fer weer in de basis staan |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Lekker (voorlopig) laten staan! |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote: dat vind ik zelf ook hij is aanvallend ook steeds beter |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Is hij in mijn optiek ook altijd geweest, zou alleen wat meer "body" moeten hebben, maar goed, hij is zeker een aanwinst op de huidige positie! |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 10:38 schreef Djee het volgende:[..] Is hij in mijn optiek ook altijd geweest, zou alleen wat meer "body" moeten hebben, maar goed, hij is zeker een aanwinst op de huidige positie! ind hij is een dun ventje maar hij bikkelt wel lekker en gaat er altijd vol in ook in kopduels . mischien moet hij meer krachttraining doen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote: als hij zo bezig blijft wel |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Als je interessante voetbaltechnische dingen gaat vertellen, kan je net zo goed de bron erbij vermelden. Want volgens mij is dit precies wat mario gezegd heeft. ;) |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
elvin Leerdam heeft voorlopig een basisplaats bij Feyenoord. Niet als verdediger maar op het middenveld en dat ondanks de terugkeer van Leroy Fer, die genoegen moet nemen met een plek op de bank. Met Leerdam op het middenrif verloor de ploeg van coach Mario Been, die aanvallend steeds sterker lijkt te worden, slechts één van de laatste vijf duels.
"Leerdam vertelde mij in januari dat hij zich niet meer op zijn gemak voelde als rechterverdediger", zegt Been maandag in het Algemeen Dagblad. "Hij wilde een kans als middenvelder, een plek waar hij als jeugdspeler ook speelde. Ik heb Kelvin verteld dat de concurrentie daar erg groot is, maar daar was hij niet bang voor, liet hij weten. En hij bewijst nu wat hij kan."
Bron: VoetbalZone.nl |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 10:45 schreef kuipje het volgende:[..] Als je interessante voetbaltechnische dingen gaat vertellen, kan je net zo goed de bron erbij vermelden. Want volgens mij is dit precies wat mario gezegd heeft. ;) nou ja niet gelezen zou best kunnen maar mij is het zelf ook opgevallen dus ja |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 10:45 schreef kuipje het volgende:[..] Als je interessante voetbaltechnische dingen gaat vertellen, kan je net zo goed de bron erbij vermelden. Want volgens mij is dit precies wat mario gezegd heeft. ;) Maakt niet uit waar het vandaan/wie het verteld heeft/komt kuipje, het is wel een feit! |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote: dat is waar , maar ik ha dhet ook niet gelezen hoor haha het viel me gewoon op |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Maakt niet uit, zoals ik al zei........ |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Fer is veel beter natuurlijk Bikkelt net zo hard maar heeft een lichaam, wint alle kopduels, heeft rushes. Is positioneel misschien minder, amar dat hebben we Meeuwis voor. Leuk voor Leerdam dat hij nu speelt. Dan kan hij straks weer zonder mokken op de bank plaatsnemen. Want zowel Fer als Mokotjo zijn betere voetballers |
|
|
|
|
Bernardo
|
|
|
Als ze Meeuwis vast kunnen aantrekken, dan hebben we volgend seizoen een sterk duo op het middenveld. Een ervaren middenvelder een een jonkie die strijd en beleving laat zien, dus laat maar staan |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 11:12 schreef Bernardo het volgende:Als ze Meeuwis vast kunnen aantrekken, dan hebben we volgend seizoen een sterk duo op het middenveld. Een ervaren middenvelder een een jonkie die strijd en beleving laat zien, dus laat maar staan Eens! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Het klikt met Meeuwis en Leerdam beter, dus laten staan. Fer komt er wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liever Mokotjo op die plek, die vind ik een klasse beter dan Leerdam.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 februari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik vind Leerdam verdedigend sterker. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: idd. en hij speelt ook minder naïef. Mokotjo komt er wel, maar nu ff niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Klopt, verdedigend is Leerdam wel iets sterker dan Mokotjo. Maar op zich heb je daar Meeuwis voor, daarom ben ik benieuwd hoe het duo Meeuwis - Mokotjo zou functioneren!
quote: Laten we het hopen, ben bang dat hij weggaat.. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 15:56 schreef MMM het volgende:[..] Klopt, verdedigend is Leerdam wel iets sterker dan Mokotjo. Maar op zich heb je daar Meeuwis voor, daarom ben ik benieuwd hoe het duo Meeuwis - Mokotjo zou functioneren! [..] Laten we het hopen, ben bang dat hij weggaat.. Fer staat nog boven hem in de pikorde, dus dat word lastig.. het zou iig een mispeer zijn van Feyenoord als ze Mokotjo laten gaan.. iedereen kan zien dat 't een toptalent is. |
|
|
|
|
Joshh
|
|
|
|
|
|
Joshh
|
|
|
swerts, onder het gras leggen? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Mokotjo moet terug de basis in! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Lijkt me in de huidige situatie niet van toepassing. Een team in winning mood moet je zoveel mogelijk handhaven. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 18:35 schreef FR-Henk het volgende:[..] Lijkt me in de huidige situatie niet van toepassing. Een team in winning mood moet je zoveel mogelijk handhaven. Eens |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 11:04 schreef scarface1979 het volgende:Fer is veel beter natuurlijk Bikkelt net zo hard maar heeft een lichaam, wint alle kopduels, heeft rushes. Is positioneel misschien minder, amar dat hebben we Meeuwis voor. Leuk voor Leerdam dat hij nu speelt. Dan kan hij straks weer zonder mokken op de bank plaatsnemen. Want zowel Fer als Mokotjo zijn betere voetballers Had mijn tekst kunnen zijn. Uiteindelijk moet het beste middenveld zijn; Fer, Mokotjo en Wijnaldum. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 22:42 schreef Jeli het volgende:[..] Had mijn tekst kunnen zijn. Uiteindelijk moet het beste middenveld zijn; Fer, Mokotjo en Wijnaldum. Leerdam, Meeuwis, Bruins zul je bedoelen! |
|
|
|