BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'We hadden Luis momenteel goed kunnen gebruiken'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 28 februari 2011 - 11:03   quote  deeplink  
Ajax speelde zondag gelijk bij psv (0-0), bleef daardoor tegen een achterstand van vijf punten aanhikken en profiteerde minimaal van de misstap van FC Twente bij AZ. "De teleurstelling overheerst", vertelt Gregory van der Wiel aan De Telegraaf. "Hier schieten we niet zo veel mee op."

Ajax had behoudens de slotfase aanvallend niks in te brengen. Met de aanwezigheid van de naar Liverpool vertrokken Luis Suárez was de kans op succes in Eindhoven en dus de dertigste landstitel vele malen groter geweest.

Het behouden van Suarez en Emanuelson was in elk geval een chique gebaar geweest naar De Boer, die als beginnende trainer nu werd geconfronteerd met het tussentijdse vertrek van twee internationals en vaste basisspelers. In Breda sprak hij een dag voor het sluiten van de transfermarkt vervolgens nog de hoop uit dat Bas Dost en/of Dries Mertens als vervanger(s) zouden worden gehaald.

Maar ingegeven door het geld over de balk smijten van de laatste jaren, hield Van den Boog met de Raad van Commissarissen in zijn nek, de hand op de knip. Begrijpelijkerwijs wilde hij niet de hoofdprijs betalen, maar voor De Boer was het zuur. Met het tweetal lees: een bredere en sterkere selectie was de kans op succes nu eenmaal groter geweest. In het Philips Stadion kwam namelijk schrijnend aan het licht dat Mounir El Hamdaoui niet in het Ajax-systeem past of wil passen. De Rotterdammer was overal op het veld. Behalve daar waar hij moest zijn: in de punt van de aanval.

El Hamdaoui liep ploeggenoten in de weg of was niet aanspeelbaar. In de 68e minuut toonde hij na een venijnig schot van Christian Eriksen aan de belangrijkste eigenschap van een spits te ontberen: doelpuntenhonger. Andreas Isaksson liet de bal los, maar El Hamdaoui was in geen velden of wegen te bekennen. De Boer prees de eergevoelige Marokkaan de afgelopen week overdreven. De trainer weet dat hij de spits in de achtervolging op psv en FC Twente hard nodig zal hebben. Voor volgend seizoen zal hij ongetwijfeld op zoek zijn naar alternatieven.

"Luis is de afgelopen jaren een superspeler voor ons geweest", bevestigt Van der Wiel in het dagblad. "We hadden hem op dit moment goed kunnen gebruiken."We moeten nu hopen op misstappen van psv en FC Twente", besluit Van der

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=15836
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 28 februari 2011 - 11:06   quote  deeplink  
eens met Greg maar het bestuur moest ze begroting op orde brengen en daar zijn wij de...EN NEE HET ZIT ME NIET HOOG GVD IK HOOP DAT ZE VANAVOND ALLEMAAL OP HUN BAKKES GAAN.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 februari 2011 door verbrande harry --
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - maandag 28 februari 2011 - 11:50   quote  deeplink  
We moeten hopen dan PSV en Twente ook maar gelijk spelen tegen elkaar.
ik voel dat we nog 2e worden dit seizoen. dan hebben we gelukkig nog champions league. Suarez had beter kunnen blijven idd. hij had trouwens ook iets beters als Liverpool verdient. Ik hoop dat Mertens naar Ajax komt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 28 februari 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 11:50 schreef Ajax-pwnt het volgende:
We moeten hopen dan PSV en Twente ook maar gelijk spelen tegen elkaar.
ik voel dat we nog 2e worden dit seizoen. dan hebben we gelukkig nog champions league. Suarez had beter kunnen blijven idd. hij had trouwens ook iets beters als Liverpool verdient. Ik hoop dat Mertens naar Ajax komt.
Hebben jullie die actie van Suarez gezien. Ze hebben wel 3-1 verloren van westham, maar jezus wat was hij weer geweldig in de 16 stuurt 3 man het bos in inclusief zijn medespeler, maar geweldige assist.
bird
 bird - maandag 28 februari 2011 - 14:18   quote  deeplink  
nu is het een keer klaar hoor hij is weg we moeten verder gaan niet blijven zeike over suarez
PS25
 PS25 - maandag 28 februari 2011 - 14:28   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal met je eens bird. Suarez is een fantastische voetballer, maar hij speelt nu eenmaal niet meer bij Ajax. Met deze spelers moeten we het gaan doen. De Boer is bezig om Ajax naar zijn hand te zetten en dat heeft helaas gewoon tijd nodig. Ook ik zie Ajax het liefst kampioen worden. Het is nu slim om een basis te leggen van waaruit je verder kunt. Belangrijk is dan ook dat ze zich vast gaan houden aan deze visie en niet volgend jaar weer een andere trainer en weer een andere visie.

Ik heb trouwens het idee dat De Boer eerst verdedigend de boel neer gaat zetten, dus minder goals tegen krijgen en van daaruit verder aan het team gaan bouwen. Ik weet dan ook zeker dat er in de zomer hele gerichte aankopen gedaan zullen worden.
Brandje
 Brandje - maandag 28 februari 2011 - 14:31   quote  deeplink  
Heb het al tig keer aangegeven. Gewoon weer een titel verkocht door je beste speler te verkopen en er niks voor terug halen. Remember Wesley en Zlatan!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 28 februari 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 14:31 schreef Brandje het volgende:
Heb het al tig keer aangegeven. Gewoon weer een titel verkocht door je beste speler te verkopen en er niks voor terug halen. Remember Wesley en Zlatan!!
Ik ben het wel met je eens, ik denk echt dat we anders kampioen waren geworden (natuurlijk is alles nog mogelijk), maar er was geen houden aan helaas, Deze Suarez was niet meer gemotiveerd geweest als hij niet was verkocht... Helaas, maar we moeten het doen met de rest. Ze moeten het tussentijdse transferwindow gewoon verbieden in Europa. Dat scheelt een hoop gezeik, want we hadden al 3x kampioen kunnen worden, maar door de verkopen zijn we elk keer het haasje.
Brandje
 Brandje - maandag 28 februari 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 14:37 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens, ik denk echt dat we anders kampioen waren geworden (natuurlijk is alles nog mogelijk), maar er was geen houden aan helaas, Deze Suarez was niet meer gemotiveerd geweest als hij niet was verkocht... Helaas, maar we moeten het doen met de rest. Ze moeten het tussentijdse transferwindow gewoon verbieden in Europa. Dat scheelt een hoop gezeik, want we hadden al 3x kampioen kunnen worden, maar door de verkopen zijn we elk keer het haasje.
Nee hoor doen we ons zelf aan. Je gaat eerst zorgen dat er een goede vervanger is en dan pas verkopen. Bij Ajax verkoopt men eerst en gaat dan op zoek naar een vervanger. Ten eerste ben je dan vaak te laat. Ten tweede weet de verkopende club dat je als Ajax-zijnde een zak geld hebt gekregen en dus schiet de prijs omhoog. Het is zo simpel behalve voor het Ajaxbestuur!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 28 februari 2011 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 15:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee hoor doen we ons zelf aan. Je gaat eerst zorgen dat er een goede vervanger is en dan pas verkopen. Bij Ajax verkoopt men eerst en gaat dan op zoek naar een vervanger. Ten eerste ben je dan vaak te laat. Ten tweede weet de verkopende club dat je als Ajax-zijnde een zak geld hebt gekregen en dus schiet de prijs omhoog. Het is zo simpel behalve voor het Ajaxbestuur!!!
haha ja dat klopt helemaal
joduh
 joduh - maandag 28 februari 2011 - 16:15   quote  deeplink  
wat is dit dan voor topic man/??????we hadden luis momenteel goed kunnen gebruiken?

triest........................
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 28 februari 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 16:15 schreef joduh het volgende:
wat is dit dan voor topic man/??????we hadden luis momenteel goed kunnen gebruiken?

Zoals het zegt, we hadden Louis goed kunnen gebruiken, maar helaas hij is er niet meer... Met Louis hadden we gewonnen, maar hij is er niet meer....
Latren we hopen dat we een nieuwe Louis kunnen kopen deze zomer of dat we er een rond hebben lopen in de jeugd. Deze wedstrijd had iemand nodig die creatief is en iets extra's kan brengen, gelukkig had PSV die niet en helaas had Ajax die ook niet
remco k
 remco k - maandag 28 februari 2011 - 18:26   quote  deeplink  
REACTIE OP TOPIC TITEL..

Helemaal mee eens, en Heitinga, Huntelaar, Zlatan, Snijder, van der Vaart en blablablabla hadden we ook kunnen gebruiken.
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - maandag 28 februari 2011 - 18:43   quote  deeplink  
KLAAR, zoals bird al zei het is klaar, Luis is verleden tijd en komt voorlopig niet meer terug. We hebben een erg jong elftal dat nog moet opgroeien en geef ze daarvoor de kans. Dit seizoen worden we GEEN KAMPIOEN. Natuurlijk is dat jammer maar we moeten begrijpen dat het tijd kost om het team helemaal op orde te brengen en dit is mogelijk met De Boer, maar ook hij moet dan de tijd krijgen zoals PS25 dat zei.
alibabba
 alibabba - maandag 28 februari 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 15:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Of dacht het Ajax-bestuur puur aan de centen en wilde het helemaal geen vervanger voor Suarez??? Mijn antwoord is duidelijk Brandje.... JA, het dacht aan de poen en NEE, ze wilde helemaal geen vervanger voor Suarez!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 28 februari 2011 - 19:01   quote  deeplink  
slotje!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 28 februari 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 16:15 schreef joduh het volgende:

nee niet triest ik zie het meer als de waarheid...
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 28 februari 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 19:01 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
slotje!
slotje waar ...op je lul.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 28 februari 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 18:26 schreef remco k het volgende:
REACTIE OP TOPIC TITEL..

Helemaal mee eens, en Heitinga, Huntelaar, Zlatan, Snijder, van der Vaart en blablablabla hadden we ook kunnen gebruiken.
dit beschouw ik als GEEN reactie.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 maart 2011 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 23:15 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

slotje waar ...op je lul.
op je grote waffel sterrenlikker!
joduh
 joduh - dinsdag 01 maart 2011 - 06:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 23:14 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

nee niet triest ik zie het meer als de waarheid...
elke halve zool weet dat we luis konden gebruiken toch man??????ik bedoelde er mee te zeggen dat 95% van ons dit al wist toen hij verkocht ging worden....daarom zeggen ook de meesten van ons dat ons kampioenschap verkocht is...........dus natuurlijk is het de waarheid wat hierboven staat man,maar het is intriest dat het bedrijf ajax voor de pegels heeft gekozen man................
bird
 bird - dinsdag 01 maart 2011 - 07:42   quote  deeplink  
en zo gaan ajacieden met elkaar om triest
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 18:26 schreef remco k het volgende:
REACTIE OP TOPIC TITEL..

haha, we hadden best een goed team kunnen hebben als je het zo bekijkt... Als we iedereen konden behouden, stonden we nu wel 100m in de min, maar wel 3 championsleagues gewonnen en al 36x kampioen geweest
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 maart 2011 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 01:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

op je grote waffel sterrenlikker!
nou mischien op jou grote waffel...homo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 maart 2011 door verbrande harry --
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 23:16 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

dit beschouw ik als GEEN reactie.
Ik beschouw jou, als RARE DOMME SNUITER...
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 06:26 schreef joduh het volgende:

[..]

elke halve zool weet dat we luis konden gebruiken toch man??????ik bedoelde er mee te zeggen dat 95% van ons dit al wist toen hij verkocht ging worden....daarom zeggen ook de meesten van ons dat ons kampioenschap verkocht is...........dus natuurlijk is het de waarheid wat hierboven staat man,maar het is intriest dat het bedrijf ajax voor de pegels heeft gekozen man................
EENS
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 01 maart 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 10:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik beschouw jou, als RARE DOMME SNUITER...
mag jij zeggen stombootje,de man die zich eigen regelmatig vast lult op ze eigen uitspraken...proficiat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 maart 2011 door verbrande harry --
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 11:10 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

mag jij zeggen stombootje,de man die zich eigen regelmatig vast lult op ze eigen uitspraken...proficiat
Voorbeelden, voorbeelden, voorbeelden.......
Heb je vanacht weer eens niet bovenop gelegen bij je vriend, dat jij je vandaag weer eens voor lul moet zetten.

Oja, en de definitie van een nepsupporter, dat BEN JIJ......

Misschien dat je het dan snapt..
sanderafca1986
 sanderafca1986 - dinsdag 01 maart 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 11:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Voorbeelden, voorbeelden, voorbeelden.......
Heb je vanacht weer eens niet bovenop gelegen bij je vriend, dat jij je vandaag weer eens voor lul moet zetten.

Oja, en de definitie van een nepsupporter, dat BEN JIJ......

Misschien dat je het dan snapt..
Wie ben jij eigenlijk Remco K,een ajaxcied of een gast die overal op loopt te zeiken net alsof ie een echte ajaxcied is.OP elke topic ben je aan het zeiken misschien ben jij wel een nepsupporter
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 11:45 schreef sanderafca1986 het volgende:

[..]

Wie ben jij eigenlijk Remco K,een ajaxcied of een gast die overal op loopt te zeiken net alsof ie een echte ajaxcied is.OP elke topic ben je aan het zeiken misschien ben jij wel een nepsupporter
GGGGGGGGGGGGGGGGAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppppppp. En daar hebben we er weer 1.. Hallo voor 2/3 dagen, en weer tot ziens....
sanderafca1986
 sanderafca1986 - dinsdag 01 maart 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 11:45 schreef remco k het volgende:

[..]

GGGGGGGGGGGGGGGGAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppppppp. En daar hebben we er weer 1.. Hallo voor 2/3 dagen, en weer tot ziens....
Echt jij bent zo zielig,ik wist niet dat er zulke mensen bestonden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 11:58   quote  deeplink  
Ik zie het nu in elk forum terugkomen, misschien moeten we 2 forums openen, na het Ajax cafe, de Ajax klaagmuur!! We zijn tenslotte Joden. Mag je heerlijk schelden etc en de ander wanneer ben je een nep supporter, ken je er 1 vertel wie het is en waarom?
sanderafca1986
 sanderafca1986 - dinsdag 01 maart 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 11:58 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik zie het nu in elk forum terugkomen, misschien moeten we 2 forums openen, na het Ajax cafe, de Ajax klaagmuur!! We zijn tenslotte Joden. Mag je heerlijk schelden etc en de ander wanneer ben je een nep supporter, ken je er 1 vertel wie het is en waarom?
dat vind ik een goeie
ajacied
 ajacied - dinsdag 01 maart 2011 - 12:50   quote  deeplink  
met louis of zonder louis !!! wij ajax lopen gewoon achter de feiten aan ! als psv en twente geen puntverlies lijden houdt het al op !! daar had louis niets aan veranderd! we moeten niet zeuren wij ajax gaan ook echt niet alle wedstrijden winnen !! maar goed !
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 12:50 schreef ajacied het volgende:
met louis of zonder louis !!! wij ajax lopen gewoon achter de feiten aan ! als psv en twente geen puntverlies lijden houdt het al op !! daar had louis niets aan veranderd! we moeten niet zeuren wij ajax gaan ook echt niet alle wedstrijden winnen !! maar goed !
?? Als Twente tegen Ajax speelt, dan verliest 1 van de 2 of verliezen ze misschien wel allebei punten. Als Ajax tegen PSV had gewonnen, dan had je nog 2 punten achter gestaan... Hoezo had Louis daar niets aan kunnen doen?
ajacied
 ajacied - dinsdag 01 maart 2011 - 13:04   quote  deeplink  
we moeten niet zo zeuren! ik denk niet dat we het met louis wel hadden gehaald ! we hebben ook echt veel kansen gemist tegen psv ??? natuurlijk baal ik net als ieder ander dat hij weg is ! maar ik denk echt dat we het toch niet hadden gered!
ajacied
 ajacied - dinsdag 01 maart 2011 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 12:53 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

?? Als Twente tegen Ajax speelt, dan verliest 1 van de 2 of verliezen ze misschien wel allebei punten. Als Ajax tegen PSV had gewonnen, dan had je nog 2 punten achter gestaan... Hoezo had Louis daar niets aan kunnen doen?
welke kans had louis moeten benutten ??
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 13:05 schreef ajacied het volgende:

[..]

welke kans had louis moeten benutten ??
Louis, kon kansen creeren hij kon het verschil brengen in dit soort wedstrijden die op slot zaten. Dat was zijn kracht. Ik zeur niet dat hij weg is, want dat was het beste voor hem, anders was hij toch gedemotiveerd, maar geloof me Suarez kon dingen creeren. Je krijgt een hele andere wedstrijd als hij meedoet, dat kan je niet met elkaar vergelijken.
ajacied
 ajacied - dinsdag 01 maart 2011 - 13:19   quote  deeplink  
hij is zeker een meerwaarde , toch werd het dan nog heel moeilijk! tegen psv zat het er gewoon niet in. hopelijk kennen we ons nog voor de champions leuage plaatsen !
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 13:21   quote  deeplink  
Dat hoop ik ook. Ben wel blij dat iedereen nog in Europa meedoet. Denk dat het toch nog spannend gaat worden aan het eind.
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 11:47 schreef sanderafca1986 het volgende:

[..]

Echt jij bent zo zielig,ik wist niet dat er zulke mensen bestonden.
Jij oordeelt over mij, en valt mij aan, niet andersom, misschien moet jij dus even in de spiegel kijken, waarschijnlijk kom je dan tot de conclusie, dat jij hier het zielige figuur bent..
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 12:53 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Met Luis, speelden we thuis ook 0-0, geen garantie dus dat je uit wel had gewonnen..
ajacied
 ajacied - dinsdag 01 maart 2011 - 13:25   quote  deeplink  
ik hoop het ook ! alleen we moeten maar van ado en groningen zien te winnen ! ik hoop het wanneer ajax alle wedstrijden wint worden we ook kampioen! maar eerst zien moeilijk zat
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 13:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij oordeelt over mij, en valt mij aan, niet andersom, misschien moet jij dus even in de spiegel kijken, waarschijnlijk kom je dan tot de conclusie, dat jij hier het zielige figuur bent..
klagen over andere mensen, daar hebben we nu de klaagmuur voor, dan blijft deze topic gewoon gaan over Luis Suarez en hoe goed we hem konden gebruiken en sommige mensen op het forum goed kunnen missen ;) Ik bedoel jou daar niet mee trouwens
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 13:25 schreef ajacied het volgende:
ik hoop het ook ! alleen we moeten maar van ado en groningen zien te winnen ! ik hoop het wanneer ajax alle wedstrijden wint worden we ook kampioen! maar eerst zien moeilijk zat
Tja Kampioen wordt wel heel lastig vrees ik, maar gelukkig heeft PSV altijd last van pleinvrees, elk jaar weer verspelen ze aan het eind een hoop puntjes. Lastig zal het worden, ik hoop op een bevlieging van feyenoord tegen die lampjes
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 13:31 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

klagen over andere mensen, daar hebben we nu de klaagmuur voor, dan blijft deze topic gewoon gaan over Luis Suarez en hoe goed we hem konden gebruiken en sommige mensen op het forum goed kunnen missen ;) Ik bedoel jou daar niet mee trouwens
Ik reageer daar waar er op mij gereageerd word, er gaat hier geen enkel topic over het topic zelf, dat is altijd al zo geweest, en dat zal ook altijd zo blijven, mede dat is de reden dat het hier ook drukker wordt...
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 13:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik reageer daar waar er op mij gereageerd word, er gaat hier geen enkel topic over het topic zelf, dat is altijd al zo geweest, en dat zal ook altijd zo blijven, mede dat is de reden dat het hier ook drukker wordt...
Ja dat klopt wel, dat moeten ze afleren. Vandaar dat ik nog maar even ga vertellen hoe erg ik Suarez heb gemist, want die jongen konden we Zondag echt heel goed gebruiken, zag je zijn assist tegen Westham?? 1 actie 4 man het bos in. Heerlijk om te zien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'We hadden Luis momenteel goed kunnen gebruiken'

0.0072910