BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stiekem toch hoop op europees voetbal?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 28 februari 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Volgens mij is het best nog te doen. Dan moeten we wel komend weekend winnen, maar als het een beetje mee zit (oftewel als de concurrentie elkaar afmaakt), kunnen wij wel eens de lachende derde zijn, immers wij moeten nog tegen wat directe concurrenten...

Bij dezen voorspel ik dat we het nog redden ook!!!
Wie gaat hierin met me mee?
kuipje
 kuipje - maandag 28 februari 2011 - 12:30   quote  deeplink  
ik niet.. een zwaluw maakt nog geen zomer.

Geniet overigens wel steeds meer, begint er wel op te lijken
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 28 februari 2011 - 12:33   quote  deeplink  
tja volgens mij komen ze dit seizoen uit op zo'n 45-48 punten. of dat genoeg is voor Europees voetbal durf ik niet te zeggen! wel een goede wedstrijd gisteren nu maar kijken of dit een vervolg krijgt in Friesland.
de flh
 de flh - maandag 28 februari 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Laten ze eerst maar een paar wedstrijden constant presteren én de punten pakken.
bjorn
 bjorn - maandag 28 februari 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Winnnen we van Heereveen dan maken we nog een kans maarja feyenoord en uitwedstrijden.
Djee
 Djee - maandag 28 februari 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 12:33 schreef El Jardinero het volgende:
tja volgens mij komen ze dit seizoen uit op zo'n 45-48 punten. of dat genoeg is voor Europees voetbal durf ik niet te zeggen! wel een goede wedstrijd gisteren nu maar kijken of dit een vervolg krijgt in Friesland.
Eens, we zijn er nog lang niet!
Maar idd. wel op de goeie wegt!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 28 februari 2011 - 13:10   quote  deeplink  
hoeveelste moet je eindigen om in plee-offs te komen?
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 februari 2011 - 13:29   quote  deeplink  
Tegen Plee-offs!

Dus dit jaar maar niet, volgend jaar groeien en dan daarna maar weer in Europa.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 28 februari 2011 - 13:29   quote  deeplink  
nrs. 4 tot en met 7. Indien de knvb-bekerwinnaar bij de top zit, schuift het een plaatsje door naar nrs.5 tot en met 8... Dus het kan... Als we nou de volgende vijf wedstrijden op rij winnen, haha. Dan staan we er gewoon bij.

Als Utrecht nou verliest van Roda en wij winnen van Heerenveen, is de achterstand nog maar zes punten op nummer 8... En we moeten nog tegen Utrecht... Bekijk het programma voor de komende vijf wedstrijden maar eens goed: Heerenveen, NAC, Roda, AZ, Utrecht. Stel dat je hier goed scoort, dan kan het zomaar perfect worden!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 28 februari 2011 - 13:31   quote  deeplink  
Het is erg breekbaar, ik weet het, maar het kan en naar boven kijken is altijd nog beter dan naar beneden kijken.. en als je wint, zien ze ons, immers zij kijken naar beneden en dat is toch een slechte raadgever... Ploegen die naar boven kijken zijn altijd hongeriger en minder angstig dan ploegen die wel naar beneden kijken....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 28 februari 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 13:29 schreef Arie.Klooster het volgende:
nrs. 4 tot en met 7. Indien de knvb-bekerwinnaar bij de top zit, schuift het een plaatsje door naar nrs.5 tot en met 8... Dus het kan... Als we nou de volgende vijf wedstrijden op rij winnen, haha. Dan staan we er gewoon bij.

Als Utrecht nou verliest van Roda en wij winnen van Heerenveen, is de achterstand nog maar zes punten op nummer 8... En we moeten nog tegen Utrecht... Bekijk het programma voor de komende vijf wedstrijden maar eens goed: Heerenveen, NAC, Roda, AZ, Utrecht. Stel dat je hier goed scoort, dan kan het zomaar perfect worden!!
ben bang dat dit een brug te ver is, helaas
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 februari 2011 - 13:49   quote  deeplink  
In het seizoen 2010/11 is er één Nederlandse deelnemer aan de Champions League, één deelnemer aan de voorrondes van de Champions League, die bij verlies Europa League speelt, en zijn er vier deelnemers aan de Europa League. Doordat Nederland na het seizoen 2010/11 op de ranglijst daalde, doet er in 2011/12 een club minder mee aan de Europa League
________________

Kampioen Champions League, eerste ronde
Nummer 2 Champions League, derde voorronde

Bekerwinnaar Europa League, play-off ronde
Nummer 3 Europa League, derde voorronde
Nummer 4 t/m 7 Play-off voor Europa League, tweede voorronde

Je kan er niet van uit gaan dat dat nummers 5/tm8 worden aangezien nog in de beker: Twente/Utrecht en Ajax/RKC over zijn. Finale Twente - Ajax zal het meest voordelig zijn.

Maar goed.. eerst Heerenveen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 28 februari 2011 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 12:36 schreef bjorn het volgende:
Winnnen we van Heereveen dan maken we nog een kans maarja feyenoord en uitwedstrijden.
Ik denk dat Feijenoord nog wel een kans maakt om 7de te worden. Feijenoord speelt al een tijdje goed voetbal, alleen hebben ze last van faalangst in de slotminuten. Ik denk dat het vertrouwen terug is en ze met de nieuwe aankopen echt een goede balans hebben en inmiddels al een beetje ingespeeld zijn in het elftal. Ik zie dit feijenoord zomaar alles winnen vanaf nu, omdat de druk er een beetje af is en de druk nu bij andere ploegen liggen en je ziet het die verliezen nu allemaal punten. Het zou goed zijn voor het Nederlandse voetbal als Feijenoord de play-offs haalt en die Japanner nog maar even bij jullie blijft (die gozer is echt verrote goed) Jammer voor ons dat hij tekende bij Arsenal :(
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 28 februari 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 14:30 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk dat Feijenoord nog wel een kans maakt om 7de te worden. Feijenoord speelt al een tijdje goed voetbal, alleen hebben ze last van faalangst in de slotminuten. Ik denk dat het vertrouwen terug is en ze met de nieuwe aankopen echt een goede balans hebben en inmiddels al een beetje ingespeeld zijn in het elftal. Ik zie dit feijenoord zomaar alles winnen vanaf nu, omdat de druk er een beetje af is en de druk nu bij andere ploegen liggen en je ziet het die verliezen nu allemaal punten. Het zou goed zijn voor het Nederlandse voetbal als Feijenoord de play-offs haalt en die Japanner nog maar even bij jullie blijft (die gozer is echt verrote goed) Jammer voor ons dat hij tekende bij Arsenal :(
Jammer dat hij op zijn 15e niet japan uit mocht om bij ons te voetballen
Djee
 Djee - maandag 28 februari 2011 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 14:30 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk dat Feijenoord nog wel een kans maakt om 7de te worden. Feijenoord speelt al een tijdje goed voetbal, alleen hebben ze last van faalangst in de slotminuten. Ik denk dat het vertrouwen terug is en ze met de nieuwe aankopen echt een goede balans hebben en inmiddels al een beetje ingespeeld zijn in het elftal. Ik zie dit feijenoord zomaar alles winnen vanaf nu, omdat de druk er een beetje af is en de druk nu bij andere ploegen liggen en je ziet het die verliezen nu allemaal punten. Het zou goed zijn voor het Nederlandse voetbal als Feijenoord de play-offs haalt en die Japanner nog maar even bij jullie blijft (die gozer is echt verrote goed) Jammer voor ons dat hij tekende bij Arsenal :(
Huh.........????????
sterski010
 sterski010 - maandag 28 februari 2011 - 14:57   quote  deeplink  
1)heerenveen uit winnen
2)nac thuis winnen
3)roda uit een puntje
4)dromen....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 februari 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 14:30 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk dat Feijenoord nog wel een kans maakt om 7de te worden. Feijenoord speelt al een tijdje goed voetbal, alleen hebben ze last van faalangst in de slotminuten. Ik denk dat het vertrouwen terug is en ze met de nieuwe aankopen echt een goede balans hebben en inmiddels al een beetje ingespeeld zijn in het elftal. Ik zie dit feijenoord zomaar alles winnen vanaf nu, omdat de druk er een beetje af is en de druk nu bij andere ploegen liggen en je ziet het die verliezen nu allemaal punten. Het zou goed zijn voor het Nederlandse voetbal als Feijenoord de play-offs haalt en die Japanner nog maar even bij jullie blijft (die gozer is echt verrote goed) Jammer voor ons dat hij tekende bij Arsenal :(
Nice, nice, nice, maar natuurlijk zou je ook wel willen dat Feyenoord alles wint. PSV komt immers nog bij ons langs....
de flh
 de flh - maandag 28 februari 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 17:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nice, nice, nice, maar natuurlijk zou je ook wel willen dat Feyenoord alles wint. PSV komt immers nog bij ons langs....
Zonder Feyenoord blijft er ook weinig meer over van de eredivisie, dus.. heb je de overige 'top'wedstrijden gezien?...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 28 februari 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 17:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nice, nice, nice, maar natuurlijk zou je ook wel willen dat Feyenoord alles wint. PSV komt immers nog bij ons langs....
Tja zou leuk zijn als jullie die wisten te winnen. Jullie willen toch wel laten zien dat die 10-0 een incident was neem ik aan. Of willen jullie weer naar de spelers gaan om te zeggen, verlies maar van PSV!! want anders kan Ajax miss kampioen worden en hup nog een keer 10-0 op je kloten krijgen... Nee Feijenoord is groter dan dat. idd Eredivisie is niets zonder Feijenoord en Ajax. Ik zou nooit aan mijn club kunnen vragen om te verliezen, zelfs niet als Feijenoord daardoor kampioen zou worden.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 februari 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 18:01 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja zou leuk zijn als jullie die wisten te winnen. Jullie willen toch wel laten zien dat die 10-0 een incident was neem ik aan. Of willen jullie weer naar de spelers gaan om te zeggen, verlies maar van PSV!! want anders kan Ajax miss kampioen worden en hup nog een keer 10-0 op je kloten krijgen... Nee Feijenoord is groter dan dat. idd Eredivisie is niets zonder Feijenoord en Ajax. Ik zou nooit aan mijn club kunnen vragen om te verliezen, zelfs niet als Feijenoord daardoor kampioen zou worden.
o.k. geloof je op je woord, maar Feyenoord geeft geen garanties, he.....;)
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 28 februari 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 18:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

o.k. geloof je op je woord, maar Feyenoord geeft geen garanties, he.....;)
haha, dat is goed....
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - maandag 28 februari 2011 - 20:00   quote  deeplink  
En nu allemaal gauw in jullie bedjes, oogjes dicht en snaveltjes toe. En lekker dromen, nou ja hallucineren over het linkerrijtje.
qwerto
 qwerto - maandag 28 februari 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 13:10 schreef Jappie_FEY het volgende:
hoeveelste moet je eindigen om in plee-offs te komen?
ik ga je nou een leuk feitje vertellen :
Fyeenoord heeft nog NOOOOOOIT een play-off duel gewonnen ! Nog nooit
craven
 craven - maandag 28 februari 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 20:02 schreef qwerto het volgende:

[..]

ik ga je nou een leuk feitje vertellen :
Fyeenoord heeft nog NOOOOOOIT een play-off duel gewonnen ! Nog nooit
eens de eerste keer toch...
sevillana
 sevillana - maandag 28 februari 2011 - 21:04   quote  deeplink  
EL is zeker nog niet uitgesloten, . . . als 't vanaf nu gewoon eens een beetje mee zit . . . . . .
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 februari 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 13:49 schreef Stylzz het volgende:
In het seizoen 2010/11 is er één Nederlandse deelnemer aan de Champions League, één deelnemer aan de voorrondes van de Champions League, die bij verlies Europa League speelt, en zijn er vier deelnemers aan de Europa League. Doordat Nederland na het seizoen 2010/11 op de ranglijst daalde, doet er in 2011/12 een club minder mee aan de Europa League
________________

Kampioen Champions League, eerste ronde
Nummer 2 Champions League, derde voorronde

Bekerwinnaar Europa League, play-off ronde
Nummer 3 Europa League, derde voorronde
Nummer 4 t/m 7 Play-off voor Europa League, tweede voorronde

Je kan er niet van uit gaan dat dat nummers 5/tm8 worden aangezien nog in de beker: Twente/Utrecht en Ajax/RKC over zijn. Finale Twente - Ajax zal het meest voordelig zijn.

Maar goed.. eerst Heerenveen.
gvd nog nooit zo'm inhoudelijk relevante post gedaan...NUL reacties.

doen we dus ook nooit meer!
sevillana
 sevillana - maandag 28 februari 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 21:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

gvd nog nooit zo'm inhoudelijk relevante post gedaan...NUL reacties.

doen we dus ook nooit meer!
voel met je mee, . . . maar dat verhaal wil nog niet zeggen dat Feyenoord geen kans op EL voetbal maakt volgend seizoen, toch?
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 februari 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 21:15 schreef sevillana het volgende:

[..]

voel met je mee, . . . maar dat verhaal wil nog niet zeggen dat Feyenoord geen kans op EL voetbal maakt volgend seizoen, toch?
nee dat zeg ik ook :)
Els
 Els - maandag 28 februari 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 21:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

gvd nog nooit zo'm inhoudelijk relevante post gedaan...NUL reacties.

doen we dus ook nooit meer!
Er was dus blijkbaar niets op aan te merken. Koester het moment, meestal krijg je hier van een paar betweters al commentaar als je het best aardig weer vindt.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 februari 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 21:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

gvd nog nooit zo'm inhoudelijk relevante post gedaan...NUL reacties.

doen we dus ook nooit meer!
Iedereen moet er nog over nadenken, joh.
sevillana
 sevillana - maandag 28 februari 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 21:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Iedereen moet er nog over nadenken, joh.
nu je het zegt . . . . .
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 01 maart 2011 - 11:13   quote  deeplink  
Wat denk je van dit topic? Niemand die zegt dat hij ook naar de optimistische kant kijkt... Ik zou er echt niet gek van op kijken als we het nog halen ook, maar dat wil niet zeggen dat we het wel even halen. Maar het zou zomaar kunnen! Misschien dat ik meer volgers krijg als we zondag in Heerenveen winnen?
MMM
 MMM - dinsdag 01 maart 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 13:49 schreef Stylzz het volgende:
In het seizoen 2010/11 is er één Nederlandse deelnemer aan de Champions League, één deelnemer aan de voorrondes van de Champions League, die bij verlies Europa League speelt, en zijn er vier deelnemers aan de Europa League. Doordat Nederland na het seizoen 2010/11 op de ranglijst daalde, doet er in 2011/12 een club minder mee aan de Europa League
________________

Kampioen Champions League, eerste ronde
Nummer 2 Champions League, derde voorronde

Bekerwinnaar Europa League, play-off ronde
Nummer 3 Europa League, derde voorronde
Nummer 4 t/m 7 Play-off voor Europa League, tweede voorronde

Je kan er niet van uit gaan dat dat nummers 5/tm8 worden aangezien nog in de beker: Twente/Utrecht en Ajax/RKC over zijn. Finale Twente - Ajax zal het meest voordelig zijn.

Maar goed.. eerst Heerenveen.
Bedankt Stylzz, nu is het wat duidelijker
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 21:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

gvd nog nooit zo'm inhoudelijk relevante post gedaan...NUL reacties.

doen we dus ook nooit meer!
haha, ik moet zeggen dat het geweldig was, want ik vroeg het me al steeds af, ben heel blij met je post!!! Iedereen was stiekem heel blij met dit stukje, maar niemand zegt dat het dan he
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 maart 2011 - 11:55   quote  deeplink  
lol.

na volgend seizoen is t weer iets makkelijker met een extra plek er bij in Europa.

Tenzij de KNVB er weer een nieuwe poppenkast van maakt.
sevillana
 sevillana - dinsdag 01 maart 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 11:13 schreef Arie.Klooster het volgende:
Wat denk je van dit topic? Niemand die zegt dat hij ook naar de optimistische kant kijkt... Ik zou er echt niet gek van op kijken als we het nog halen ook, maar dat wil niet zeggen dat we het wel even halen. Maar het zou zomaar kunnen! Misschien dat ik meer volgers krijg als we zondag in Heerenveen winnen?
hoe bedoel je, niemand die zegt . . . . . . . . . . . . . . . . ???

sevillana - maandag 28 februari 2011 - 21:04 edit quote deeplink

EL is zeker nog niet uitgesloten, . . . als 't vanaf nu gewoon eens een beetje mee zit . . . . . .
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 01 maart 2011 - 18:19   quote  deeplink  
Het zou leuk zijn maar om eerlijk te zijn hebben we niks te zoeken in Europa
MMM
 MMM - dinsdag 01 maart 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:19 schreef RedDevil1990 het volgende:
Het zou leuk zijn maar om eerlijk te zijn hebben we niks te zoeken in Europa
Eens. Maarja, puur voor het geld. Al levert dat niet veel op bij de Europa League..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 01 maart 2011 - 18:43   quote  deeplink  
Alleen bij overwinteren in el begint het financieel leuk te worden
En dat zie ik niet gebeuren dus gewoon normaal voetballen en niet focussen op volgend jaar Europees voetbal
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 01 maart 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens. Maarja, puur voor het geld. Al levert dat niet veel op bij de Europa League..
precies, daar gaat het om
DY
 DY - dinsdag 01 maart 2011 - 21:47   quote  deeplink  
de sfeer van de kuip is denk ik wel zeer welkom bij de europa league, als je soms eens naar wedstrijden kijkt en wat voor treiste boel het is......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 maart 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 13:49 schreef Stylzz het volgende:
In het seizoen 2010/11 is er één Nederlandse deelnemer aan de Champions League, één deelnemer aan de voorrondes van de Champions League, die bij verlies Europa League speelt, en zijn er vier deelnemers aan de Europa League. Doordat Nederland na het seizoen 2010/11 op de ranglijst daalde, doet er in 2011/12 een club minder mee aan de Europa League
________________

Kampioen Champions League, eerste ronde
Nummer 2 Champions League, derde voorronde

Bekerwinnaar Europa League, play-off ronde
Nummer 3 Europa League, derde voorronde
Nummer 4 t/m 7 Play-off voor Europa League, tweede voorronde

Je kan er niet van uit gaan dat dat nummers 5/tm8 worden aangezien nog in de beker: Twente/Utrecht en Ajax/RKC over zijn. Finale Twente - Ajax zal het meest voordelig zijn.

Maar goed.. eerst Heerenveen.
Goh niemand heeft hier nog op gereageerd???Geeft hoop zo`n bericht ;)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 01 maart 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 21:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

gvd nog nooit zo'm inhoudelijk relevante post gedaan...NUL reacties.

doen we dus ook nooit meer!
haha doe je is wat is het nog niet goed.
ik zit veel op me telefoon op internet dus ik vond het te lang om te lezen.
Bij deze mijn excuses
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 01 maart 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Goh niemand heeft hier nog op gereageerd???Geeft hoop zo`n bericht ;)
ik denk dat het kansloos is
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 maart 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 22:03 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

ik denk dat het kansloos is
Ik ben gestopt met denken Jappie!!!Begon pijn te doen ;)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 01 maart 2011 - 22:19   quote  deeplink  
hahahahahaha
Krook
 Krook - dinsdag 01 maart 2011 - 22:25   quote  deeplink  
Als je tevroeg juicht, dan heb je toch mooi even genoten. Altijd optimistisch blijven!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 02 maart 2011 - 14:23   quote  deeplink  
Mooi gezegg Ab!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 02 maart 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 21:17 schreef Els het volgende:

[..]

Er was dus blijkbaar niets op aan te merken. Koester het moment, meestal krijg je hier van een paar betweters al commentaar als je het best aardig weer vindt.
Geweldig weer vandaag, niet?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 02 maart 2011 - 14:34   quote  deeplink  
Gezegd is met een d Arie :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stiekem toch hoop op europees voetbal?









0.0091118