BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stiekem toch hoop op europees voetbal?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 02 maart 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 22:25 schreef Krook het volgende:
Als je tevroeg juicht, dan heb je toch mooi even genoten. Altijd optimistisch blijven!
nee gewoon realistisch blijven
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens. Maarja, puur voor het geld. Al levert dat niet veel op bij de Europa League..
HIer ben ik het nioet mee eens, Feyenoord heeft wel degelijk wat te zoeken in Europa, als Utrecht het al kan, dan moet Feyenoord het helemaal kunnen. Jullie onderschatten de kwaliteiten die jullie hebben. Het gaat kut in nederland, maar geloof me, jullie hebben zo'n jonge ploeg met zoveel potentie, jammer dat ze de ervaring misten, maar volgens jaar is dat al heel anders en met ervaren meeuwis en die japaner en de rest, doe je gewoon leuk mee in Europa. Jullie moeten het halen!!!
Milo
 Milo - woensdag 02 maart 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 14:45 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

HIer ben ik het nioet mee eens, Feyenoord heeft wel degelijk wat te zoeken in Europa, als Utrecht het al kan, dan moet Feyenoord het helemaal kunnen. Jullie onderschatten de kwaliteiten die jullie hebben. Het gaat kut in nederland, maar geloof me, jullie hebben zo'n jonge ploeg met zoveel potentie, jammer dat ze de ervaring misten, maar volgens jaar is dat al heel anders en met ervaren meeuwis en die japaner en de rest, doe je gewoon leuk mee in Europa. Jullie moeten het halen!!!
gast wat doe jij hier?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 02 maart 2011 - 15:33   quote  deeplink  
dat vraag je voor jou doen tamelijk netjes
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 02 maart 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 15:33 schreef Jappie_FEY het volgende:
dat vraag je voor jou doen tamelijk netjes
Haha Eens!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 15:40   quote  deeplink  
haha, je mag ook gewoon zeggen dat ik op moet rotten, maar kijk graag naar jullie forum berichten, die gaan tenminste nog ergens over. Kan ik niet altijd zeggen van mijn clubje, daarbij heb je miss wel een hekel aan mij, maar ik niet aan jullie. Ik heb discussies met met zogenaamde ajax supporters over het steunen van hun club. Nou dat kut publiek kan beter thuis blijven, ik hou wat dat betreft veel meer van jullie. Ook al behoor ik tot de oude f-side, Feyenoord heeft wel de beste supporters en daar ben ik wel een beetje jaloers op. Ik wil gewoon dat Ajax en Feyenoord weer de top zijn, dat maakt de eredivisie een stuk leuker. Ik denk dat als jullie dit team kunnen behouden echt weer mee kunnen doen om de titel en dat meen ik echt. Of ben ik nu te optimistisch?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 02 maart 2011 - 15:42   quote  deeplink  
Word er emotioneel van, denk Milo ook!!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 maart 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 15:40 schreef Ajax we love you het volgende:
haha, je mag ook gewoon zeggen dat ik op moet rotten, maar kijk graag naar jullie forum berichten, die gaan tenminste nog ergens over. Kan ik niet altijd zeggen van mijn clubje, daarbij heb je miss wel een hekel aan mij, maar ik niet aan jullie. Ik heb discussies met met zogenaamde ajax supporters over het steunen van hun club. Nou dat kut publiek kan beter thuis blijven, ik hou wat dat betreft veel meer van jullie. Ook al behoor ik tot de oude f-side, Feyenoord heeft wel de beste supporters en daar ben ik wel een beetje jaloers op. Ik wil gewoon dat Ajax en Feyenoord weer de top zijn, dat maakt de eredivisie een stuk leuker. Ik denk dat als jullie dit team kunnen behouden echt weer mee kunnen doen om de titel en dat meen ik echt. Of ben ik nu te optimistisch?
Goeie supporter, verkeerde club. Forumlid met inhoud, welkom.
Milo
 Milo - woensdag 02 maart 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 15:33 schreef Jappie_FEY het volgende:
dat vraag je voor jou doen tamelijk netjes
dank je ik had het belooft!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 02 maart 2011 - 17:00   quote  deeplink  
top man;)
Milo
 Milo - woensdag 02 maart 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 15:40 schreef Ajax we love you het volgende:
haha, je mag ook gewoon zeggen dat ik op moet rotten, maar kijk graag naar jullie forum berichten, die gaan tenminste nog ergens over. Kan ik niet altijd zeggen van mijn clubje, daarbij heb je miss wel een hekel aan mij, maar ik niet aan jullie. Ik heb discussies met met zogenaamde ajax supporters over het steunen van hun club. Nou dat kut publiek kan beter thuis blijven, ik hou wat dat betreft veel meer van jullie. Ook al behoor ik tot de oude f-side, Feyenoord heeft wel de beste supporters en daar ben ik wel een beetje jaloers op. Ik wil gewoon dat Ajax en Feyenoord weer de top zijn, dat maakt de eredivisie een stuk leuker. Ik denk dat als jullie dit team kunnen behouden echt weer mee kunnen doen om de titel en dat meen ik echt. Of ben ik nu te optimistisch?
lul op man, ik behoor tot de oude f-side! ga fietsen, jij bent gewoon een feyenoorder die mij probeerd gek te maken! maar ik heb nieuws voor je, dat gaat niet lukken!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 02 maart 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:01 schreef Milo het volgende:

[..]

lul op man, ik behoor tot de oude f-side! ga fietsen, jij bent gewoon een feyenoorder die mij probeerd gek te maken! maar ik heb nieuws voor je, dat gaat niet lukken!
Daar heb je een punt... Obiku??? Zijt gij het????
Milo
 Milo - woensdag 02 maart 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:03 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Daar heb je een punt... Obiku??? Zijt gij het????
jaja die obiku kon het toch niet laten! betrapt hehehehe.....
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:01 schreef Milo het volgende:

[..]

lul op man, ik behoor tot de oude f-side! ga fietsen, jij bent gewoon een feyenoorder die mij probeerd gek te maken! maar ik heb nieuws voor je, dat gaat niet lukken!
hahaha, heerlijk dit. Ja ik ik hou van Ajax, maar Ajax is niets zonder Feyenoord. Het kutte is dat veel van mijn vrienden voor feyenoord zijn. Ik ben zelf geboren in AMS, maar ben geen jood. Kwam vroeger naat Feyenoord - Ajax toen dat nog mocht en was onder de indruk van de supporters van feyenoord. Kut ja ik mag het niet zeggen ik weet het, maar kan er niets aan doen. Ik haat Joden, hou van het pibleik van feyenoord, maarja ik hou van Ajax pffff wat is mijn leven toch ingewikkeld :(
Milo
 Milo - woensdag 02 maart 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:14 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

hahaha, heerlijk dit. Ja ik ik hou van Ajax, maar Ajax is niets zonder Feyenoord. Het kutte is dat veel van mijn vrienden voor feyenoord zijn. Ik ben zelf geboren in AMS, maar ben geen jood. Kwam vroeger naat Feyenoord - Ajax toen dat nog mocht en was onder de indruk van de supporters van feyenoord. Kut ja ik mag het niet zeggen ik weet het, maar kan er niets aan doen. Ik haat Joden, hou van het pibleik van feyenoord, maarja ik hou van Ajax pffff wat is mijn leven toch ingewikkeld :(
hahahaha ik ben benieuwd wanneer jij je ban krijgt hahahahahaha
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:18 schreef Milo het volgende:

[..]

hahahaha ik ben benieuwd wanneer jij je ban krijgt hahahahahaha
hahaha, ja dat risico loop ik idd. maar he fuck them!! Ik heb het ze ook gezegd en geloof me de echte Ajax harde kern houd eerder van Feyenoord fans die achter hun club staan, ook al vechte we soms :) dan het meerdendeel van het kut publiek in de Arena die lekker stil zijn!! Kut honden!! boeren zijn het, flikkers zijn het. Helemaal als ze gaan fluiten!!! IK HAAT ZE !!!!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 02 maart 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:25 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

hahaha, ja dat risico loop ik idd. maar he fuck them!! Ik heb het ze ook gezegd en geloof me de echte Ajax harde kern houd eerder van Feyenoord fans die achter hun club staan, ook al vechte we soms :) dan het meerdendeel van het kut publiek in de Arena die lekker stil zijn!! Kut honden!! boeren zijn het, flikkers zijn het. Helemaal als ze gaan fluiten!!! IK HAAT ZE !!!!
Gooi het er maar uit, hou je niet in. Als je uitgeraast bent ga je naar de arena en steek het in de fik. Ben je meteen van alle nepsupporters af ;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:26 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Gooi het er maar uit, hou je niet in. Als je uitgeraast bent ga je naar de arena en steek het in de fik. Ben je meteen van alle nepsupporters af ;-)
hahahaha, ja dit is echt beter als een psych!! Ik zei al dat ik een knuppel mee zou nemen en ze zou slaan als ze gaan fluiten!! Stelletje sukkels zijn het echt. Ben blij dat ik hier even mag uitrazen!! :)
Mag ik ook een bomvest om ??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2011 door Ajax we love you --
Milo
 Milo - woensdag 02 maart 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:31 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

hahahaha, ja dit is echt beter als een psych!! Ik zei al dat ik een knuppel mee zou nemen en ze zou slaan als ze gaan fluiten!! Stelletje sukkels zijn het echt. Ben blij dat ik hier even mag uitrazen!! :)
Mag ik ook een bomvest om ??
I love you obiku hahahahaha geniaal!!!!!!!!
MMM
 MMM - woensdag 02 maart 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 14:45 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

HIer ben ik het nioet mee eens, Feyenoord heeft wel degelijk wat te zoeken in Europa, als Utrecht het al kan, dan moet Feyenoord het helemaal kunnen. Jullie onderschatten de kwaliteiten die jullie hebben. Het gaat kut in nederland, maar geloof me, jullie hebben zo'n jonge ploeg met zoveel potentie, jammer dat ze de ervaring misten, maar volgens jaar is dat al heel anders en met ervaren meeuwis en die japaner en de rest, doe je gewoon leuk mee in Europa. Jullie moeten het halen!!!
Feyenoord heeft op dit moment niets te zoeken in de Europa League. Kijk naar het team dat Utrecht heeft: Vorm, Silberbauer, Strootman, Mertens, Van Wolfswinkel, Mulenga, Asare. Dat zijn spelers die makkelijk mee kunnen in de Europa League, tot een bepaalde ronde..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2011 door MMM --
MMM
 MMM - woensdag 02 maart 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 15:33 schreef Jappie_FEY het volgende:
dat vraag je voor jou doen tamelijk netjes
Milo is bang voor Boudewijn en Thomas!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:52 schreef Milo het volgende:

[..]

I love you obiku hahahahaha geniaal!!!!!!!!
Obiku??? Ik heb het zelf geschreven ;-)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 02 maart 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 15:26 schreef Milo het volgende:

[..]

gast wat doe jij hier?
Gewoon sirieus antwoorden op dingen die worden besproken
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 02 maart 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:25 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

hahaha, ja dat risico loop ik idd. maar he fuck them!! Ik heb het ze ook gezegd en geloof me de echte Ajax harde kern houd eerder van Feyenoord fans die achter hun club staan, ook al vechte we soms :) dan het meerdendeel van het kut publiek in de Arena die lekker stil zijn!! Kut honden!! boeren zijn het, flikkers zijn het. Helemaal als ze gaan fluiten!!! IK HAAT ZE !!!!
Ik vind het altijd zo iritant als ajax een europese thuiswedstrijd speelt dan kan het publiek wel ineens een goeie sfeer maken in dat stadion.
Maar in de nederlandse competitie hoor je ze alleen zingen en krijsen als ze scoren of 5 minuten voor tijd als ze zeker weten dat ze winnen.
Ik zie dat vak 410 bij een 7-0 achterstand niet meer zingen.
in de arena zitten Te veel mooi weer supporters
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 02 maart 2011 - 18:18   quote  deeplink  
bij 7-0 achter ga je toch ook niet zingen, ja dat ze hun schirt niet waard zijn!
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 18:00 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo iritant als ajax een europese thuiswedstrijd speelt dan kan het publiek wel ineens een goeie sfeer maken in dat stadion.
Maar in de nederlandse competitie hoor je ze alleen zingen en krijsen als ze scoren of 5 minuten voor tijd als ze zeker weten dat ze winnen.
Ik zie dat vak 410 bij een 7-0 achterstand niet meer zingen.
in de arena zitten Te veel mooi weer supporters
+ 1 ben het eens met jou bewering!!
Els
 Els - woensdag 02 maart 2011 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:52 schreef MMM het volgende:

[..]

Feyenoord heeft op dit moment niets te zoeken in de Europa League. Kijk naar het team dat Utrecht heeft: Vorm, Silberbauer, Strootman, Mertens, Van Wolfswinkel, Mulenga, Asare. Dat zijn spelers die makkelijk mee kunnen in de Europa League, tot een bepaalde ronde..
Onzin, ambitie moet je houden. Als er niets meer te wensen is in het leven, dan kan je toch net zo goed stoppen.
De Spot
 De Spot - woensdag 02 maart 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 15:40 schreef Ajax we love you het volgende:
haha, je mag ook gewoon zeggen dat ik op moet rotten, maar kijk graag naar jullie forum berichten, die gaan tenminste nog ergens over. Kan ik niet altijd zeggen van mijn clubje, daarbij heb je miss wel een hekel aan mij, maar ik niet aan jullie. Ik heb discussies met met zogenaamde ajax supporters over het steunen van hun club. Nou dat kut publiek kan beter thuis blijven, ik hou wat dat betreft veel meer van jullie. Ook al behoor ik tot de oude f-side, Feyenoord heeft wel de beste supporters en daar ben ik wel een beetje jaloers op. Ik wil gewoon dat Ajax en Feyenoord weer de top zijn, dat maakt de eredivisie een stuk leuker. Ik denk dat als jullie dit team kunnen behouden echt weer mee kunnen doen om de titel en dat meen ik echt. Of ben ik nu te optimistisch?
Wat jij zegt is waar wij genieten het respect overal en jullie worden overal uitgekotst!!
MMM
 MMM - woensdag 02 maart 2011 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 18:28 schreef Els het volgende:

[..]

Onzin, ambitie moet je houden. Als er niets meer te wensen is in het leven, dan kan je toch net zo goed stoppen.
Wil jij zeggen dat Feyenoord NU iets te zoeken heeft in de Europa League? In de toekomst wel, nu nog niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2011 door MMM --
Els
 Els - woensdag 02 maart 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 18:49 schreef MMM het volgende:

[..]

Wil jij zeggen dat Feyenoord NU iets te zoeken heeft in de Europa League? In de toekomst wel, nu nog niet.
Ja. Ik zeg niet dat je alles wint, maar het geld en de ervaring is meer dan welkom. En het vergroot de mogelijkheid dat je Ryo volgend jaar kan houden
sevillana
 sevillana - woensdag 02 maart 2011 - 20:16   quote  deeplink  
Ik moet Els (weer eens) gelijk geven . . .
De Spot
 De Spot - woensdag 02 maart 2011 - 21:51   quote  deeplink  
Els is niet voor 1 gat te vangen....helemaal eens..!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 maart 2011 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 18:49 schreef MMM het volgende:

[..]

Wil jij zeggen dat Feyenoord NU iets te zoeken heeft in de Europa League? In de toekomst wel, nu nog niet.
Maar dat is toch ook een non-discussie. We spelen NU geen Europees.
En mochten we t eventueel halen zit er eerst weer een transferwindow tussen.

Dus wie weet waar we volgend seizoen mee spelen.
De Spot
 De Spot - donderdag 03 maart 2011 - 08:46   quote  deeplink  
Ach wat is klaar zijn voor Europees voetbal...die Japanner maakt ons zoveel sterker waarom elke keer overtal situatie omdat hij wel een vent passeert...die Wijnaldim scoort dan 4 keer zegt mij helemaal niks..alle credits naar dioe Japanner heb zelden zo'n kanjer gezien...Been met het middenveld staat goed...word daar zo moe van!!
Dus ook in Europa ben je dan automatisch veel sterker...al zullen ze hem in sommige landen slopen...en dan kunnen we gelijk zijn of die ook echt top kan worden..ojaa leeftijd deze man is 18.....nee het gaat allemaal om KWALITEIT!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 maart 2011 door De Spot --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 maart 2011 - 08:56   quote  deeplink  
Als t middenveld niet functioneert, loopt Ryo ook de hele wedstrijd alleen maar achter zn tegenstander aan, want dan zijn de rollen omgedraaid.
Bernardo
 Bernardo - donderdag 03 maart 2011 - 10:46   quote  deeplink  
Europees hoeft voor mij niet, laat ze eerst eens dit seizoen zo goed mogelijk afsluiten. En ons laten zien dat ze willen vechten voor de bal. Volgend jaar met
een frisse instelling het seizoen beginnen en als het financieel echt beter gaat wat spelers erbij en dan volop voor Europees gaan
JanM
 JanM - donderdag 03 maart 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 07:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar dat is toch ook een non-discussie. We spelen NU geen Europees.
En mochten we t eventueel halen zit er eerst weer een transferwindow tussen.

Dus wie weet waar we volgend seizoen mee spelen.
Stylzz, WEER een geweldige post!

ALS we dit seizoen nog EL zouden halen is dat een fantstische bonus! En of je er wel of niet iets te zoeken hebt is helemaal niet relevant. Alleen de eindstand bepaalt of je er wel of niet in speelt. Dus het is idd een non-discussie!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 maart 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 11:57 schreef JanM het volgende:

[..]

Stylzz, WEER een geweldige post!

ALS we dit seizoen nog EL zouden halen is dat een fantstische bonus! En of je er wel of niet iets te zoeken hebt is helemaal niet relevant. Alleen de eindstand bepaalt of je er wel of niet in speelt. Dus het is idd een non-discussie!
haha rustig aan Jan.

Dat is overigens maar een gedeelte van mijn punt. Het is namelijk irrelevant of je er NU iets te zoeken hebt. Aangezien je je plaatst voor VOLGEND jaar.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 03 maart 2011 - 12:42   quote  deeplink  
+1
JanM
 JanM - donderdag 03 maart 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 12:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

haha rustig aan Jan.

Dat is overigens maar een gedeelte van mijn punt. Het is namelijk irrelevant of je er NU iets te zoeken hebt. Aangezien je je plaatst voor VOLGEND jaar.
Zelfs als we er volgend jaar met een nog te formeren selectie niets te zoeken zouden hebben, is alleen de eindstand van dit seizoen en het resultaat van de playoffs bepalend. Lekker belangrijk of je terecht of niet een plekkie in de EL weet te bemachtigen. Als je 'm kunt pakken, moet je blij zijn!
sevillana
 sevillana - donderdag 03 maart 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 17:24 schreef JanM het volgende:

[..]

Zelfs als we er volgend jaar met een nog te formeren selectie niets te zoeken zouden hebben, is alleen de eindstand van dit seizoen en het resultaat van de playoffs bepalend. Lekker belangrijk of je terecht of niet een plekkie in de EL weet te bemachtigen. Als je 'm kunt pakken, moet je blij zijn!
exact, . . en niks te zoeken in Europa? . . . . why not?
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 03 maart 2011 - 18:32   quote  deeplink  
Feyenoord gaat niet opeens alles winnnen...
sevillana
 sevillana - donderdag 03 maart 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 18:32 schreef scarface1979 het volgende:
Feyenoord gaat niet opeens alles winnnen...
who says so?
De Spot
 De Spot - donderdag 03 maart 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 08:56 schreef Stylzz het volgende:
Als t middenveld niet functioneert, loopt Ryo ook de hele wedstrijd alleen maar achter zn tegenstander aan, want dan zijn de rollen omgedraaid.
Doordat Ryo meedoet speelt iedereen 15 meter dieper in het veld en er lopen meer tegenstanders achteruit waardoor iedereen vaker aan de bal is..let maar op als hij een keer niet meedoet is het gelijk minder...want die Meeuwis die voegt toch niks toe!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 maart 2011 door De Spot --
Els
 Els - donderdag 03 maart 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 18:32 schreef scarface1979 het volgende:
Feyenoord gaat niet opeens alles winnnen...
Ga jij zaterdag mee naar het casino?
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - donderdag 03 maart 2011 - 20:42   quote  deeplink  
ik hou het zondag op 1-3 luc heeft zijn contract binnen dus die gaat los zondag en de flanken zijn al los dit wordt nog een leuk slot van de competitie en ik denk dat ze nog bij de eerste 8 komen en dan is de rest een peule schil let maar op
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 maart 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 20:42 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
ik hou het zondag op 1-3 luc heeft zijn contract binnen dus die gaat los zondag en de flanken zijn al los dit wordt nog een leuk slot van de competitie en ik denk dat ze nog bij de eerste 8 komen en dan is de rest een peule schil let maar op
Kijk, dat zijn weer de leuke voorspellingen, en dat vóór carnaval!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 04 maart 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 18:49 schreef MMM het volgende:

[..]

Wil jij zeggen dat Feyenoord NU iets te zoeken heeft in de Europa League? In de toekomst wel, nu nog niet.
Volgend seizoen ligt toch in de toekomst? Wie zegt dat we dan daar niets te zoeken hebben? Feyenoord moet minstens elk jaar Europees voetbal halen. Ook al winnen we niets, al is het alleen maar om die jonge gasten ervaring op te laten doen. Immers in zulke wedstrijden doen de meeste voetballers erg veel ervaring op...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 04 maart 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 18:46 schreef sevillana het volgende:

[..]

who says so?
ik
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 04 maart 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 20:17 schreef Els het volgende:

[..]

Ga jij zaterdag mee naar het casino?
Nee ik ben in Brabant dit weekend.
Maar is een simpele berekenig als je weet dat ze PSV Utrecht Roda en AZ nog krijgen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stiekem toch hoop op europees voetbal?









0.0080142