BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wederom de beste op het veld!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
KKL
 KKL - maandag 28 februari 2011 - 16:33   quote  deeplink  
De Vrij maakt indruk op Suurbier

Wim Suurbier heeft genoten van het spel van Stefan de Vrij tijdens de wedstrijd van Feyenoord tegen FC Groningen (5-"Ik vond hem zeer gedreven, erg goed. Hij is pas negentien jaar, kan alleen nog maar beter worden. Ik voorspel hem een mooie toekomst", aldus de voormalige speler van Ajax in De Telegraaf. "Ik had niet het gevoel dat ik naar de nummer veertien tegen de nummer vier zat te kijken."

Suurbier kijkt er niet helemaal van op dat Feyenoord steeds meer punten begint te pakken. "Ze hebben het gewoon goed gedaan", gaat de 66-jarige oud-international verder. "Ze waren geconcentreerd en het stond goed. Hoewel het nog 2-2 werd, denk ik dat het duel met ADO Den Haag de ommekeer is geweest. Daar hebben ze zichtbaar moed uit geput."

Over De Vrij is Suurbier duidelijk. De jonge verdediger is in het centrum van de defensie het best op zijn plaats. "Centraal achterin past hem beter dan de rechtsbackplaats. Als je op deze leeftijd de leider kunt zijn van je elftal, ben je een grote. Vergeet niet dat dit in een slecht draaiende ploeg veel moeilijker is. Stefan steekt er echt bovenuit."


Stefan was gisteren wederom van uitzonderlijke klasse!
Hij doet alles op techniek en is in de opbouw fantastisch.
Dit ventje wordt echt een grote!

Stefan//HELD
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 28 februari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
had gewoon vanaf het begin in het centrum moeten staan, had veel punten gescheelt!!
de flh
 de flh - maandag 28 februari 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 16:51 schreef Jappie_FEY het volgende:
had gewoon vanaf het begin in het centrum moeten staan, had veel punten gescheelt!!
mwah, heeft ie een paar keer gestaan.. toen vond ik hem niet zo goed.. maar die gasten zijn zo jong en groeien zo hard... dat in een paar weken, er een totaal andere speler staat... alleen de jeugdpuistjes zijn hetzelfde.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 februari 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 17:05 schreef de flh het volgende:

[..]

mwah, heeft ie een paar keer gestaan.. toen vond ik hem niet zo goed.. maar die gasten zijn zo jong en groeien zo hard... dat in een paar weken, er een totaal andere speler staat... alleen de jeugdpuistjes zijn hetzelfde.
eens.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 februari 2011 - 18:57   quote  deeplink  
ja toen stond ie er met Bahia, met Vlaar scheelt een boel he.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wederom de beste op het veld!









0.0055398