BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakkert alias natrappert

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
craven
 craven - maandag 28 februari 2011 - 22:21   quote  deeplink  
ROTTERDAM - Leo Beenhakker heeft een nare smaak overgehouden aan zijn vertrek bij Feyenoord. De oud-technisch directeur vindt dat hij de laan uit gestuurd is door mensen die totaal ongeschikt zijn voor hun functie en mist binding met Feyenoord bij de huidige leiding.

,,Wat me vooral stoort en frustreert is door wie ik ontslagen ben", reageert de voormalig trainer van onder meer Real Madrid en het Nederlands elftal tegen Voetbal International. ,,Ik had ontslagen willen worden door Jorien van den Herik, Riemer van der Velden of desnoods Annie van der Velden."

Veel van zijn oud-collega's hebben volgens Beenhakker te weinig binding met de club en leiden Feyenoord als een bedrijf. ,,Er komt iemand binnen uit een groot bedrijf en die gaat effe mijn cluppie leiden. Hoevaak hebben we dat niet gezien dat een club op zo'n manier naar de klote is gegaan."

,,Ik durf rustig te zeggen dat ik sterk ben in mensen bij elkaar brengen, dat mis ik momenteel bij Feyenoord", zegt Beenhakker. ,,Ze weten niet waar het daar om gaat. De mensen die er nu zitten zijn totaal ongeschikt. Ze weten niet met wie ze te maken hebben."

Beenhakker (68) is niet van plan om al met pensioen te gaan. Het 'voetbaldier' staat te popelen om een nieuwe uitdaging uit te gaan.
28/02/11 21u30
craven
 craven - maandag 28 februari 2011 - 22:22   quote  deeplink  
sorry zag dat er in een ander topic al over gepraat werd...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakkert alias natrappert









0.0059239