|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben altijd soepel,misschien wat geprikkeld als mijn cluppie verliest. en na 40 jaar Fan heb ik het moeilijk dat het soms zo rot gaat. ennnuh ik werk in 020 dus een beetje begrip na een verloren wedstrijd. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
gewapend beton is ook soepel... ;-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er zijn wel een aantal transfervrije spelers die aantrekkelijk zijn voor Feyenoord. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Hadouire, ????? EIGEN JEUGD !!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Noem eens een 10 uit de eigen jeugd die NU al de kwaliteiten van Hadouir heeft? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Let vannacht op TTdV. !!!!! |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
quote: Topspeler in wording is dat. Zie NU liever een Hadouir, aangezien Gini vertrekt (als ik mn voorgevoel volg). Vilhena dit seizoen laten ontwikkelen bij Feyenoord 1 absoluut, maar nog geen basiskracht |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat is een topper in wording, lekker rustig brengen en nu Hadouir nemen. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 16:18 schreef finsend het volgende:[..] Topspeler in wording is dat. Zie NU liever een Hadouir, aangezien Gini vertrekt (als ik mn voorgevoel volg). Vilhena dit seizoen laten ontwikkelen bij Feyenoord 1 absoluut, maar nog geen basiskracht Dan gewoon v. Haaren er neerzetten en laten staan!!!!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Van Haaren.. Die is zo enorm beperkt. Heeft een goede trap en daar blijft het bij. Gaat het nooit redden |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 16:21 schreef MMM het volgende:[..] Van Haaren.. Die is zo enorm beperkt. Heeft een goede trap en daar blijft het bij. Gaat het nooit redden Ik wil hem wel eens 10 wedstrijden achter elkaar zien spelen(1 of 2 in de week dan) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 16:23 schreef Nibke het volgende:[..] Ik wil hem wel eens 10 wedstrijden achter elkaar zien spelen(1 of 2 in de week dan) Bij Excelsior? Dan eens!
Voor Feyenoord komt hij voorlopig nog te kort.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Inderdaad, desnoods bij Excelsior, als hij maar speelt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goede leeftijd die Hadouir ook, kan je over 2 jaar nog wel voor een centje slijten aan een club in Albion |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hopen dat zijn gedrag geen problemen oplevert. kwaliteit heeft ie wel. kan been dat aan? (denk aan zijn nec periode) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, dat is lastig, maar ook deze man is nu ouder en wijzer hoop ik. Verder moet je dit soort voetballers zo veel mogelijk naar de zin maken in t veld, je moet dus andere mensen zo veel mogelijk t vuile werk laten doen. Waterdragers hebben we zat, intelligente voetballers maar weinig. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
eens! gewoon erachter gaan staan. en pas zeiken als het echt fout gaat. heb er wel vertouwen in. en hopen dat ie tegen 020 zwaar sluw irritant is |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
misschien is dit wel een beetje zo'n "vervelend" spelertje waar we het een tijd geleden over hadden. Zo'n lullo die ze er ondertussen wel inschiet en assists geeft |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Geldt dat ook voor de supporters? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Feit dat je dat aan mij moet vragen zegt genoeg he. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: En toch denk ik dat er ook intelligente supporters moeten zijn, ik hoop er nog eens één te ontmoeten |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 16:31 schreef Stylzz het volgende:Goede leeftijd die Hadouir ook, kan je over 2 jaar nog wel voor een centje slijten aan een club in Albion Er word onder suporters meer aan de poen gedacht als aan het sportieve perspectief, geloof me over het financiele hoeven wij ons echt geen zorgen te maken, dat komt echt wel goed! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 17:47 schreef Jhon de Beuk het volgende:[..] Er word onder suporters meer aan de poen gedacht als aan het sportieve perspectief, geloof me over het financiele hoeven wij ons echt geen zorgen te maken, dat komt echt wel goed! 2 jaar lang gebruik maken om er sportief ook bovenop te komen is toch prima :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat zou mét Wijnaldum ook gelukt zou zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee, want dan mis je een transfersom.. duurt t langer. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 17:40 schreef Rovert het volgende:[..] En toch denk ik dat er ook intelligente supporters moeten zijn, ik hoop er nog eens één te ontmoeten Hé! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 17:40 schreef Rovert het volgende:[..] En toch denk ik dat er ook intelligente supporters moeten zijn, ik hoop er nog eens één te ontmoeten Joehoe hierow!! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 17:40 schreef Rovert het volgende:[..] En toch denk ik dat er ook intelligente supporters moeten zijn, ik hoop er nog eens één te ontmoeten Ze zeggen weleens dat, ik? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
ook.. irriteer ik je zo?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2011 door FEY-Esm -- |
|
|
|