BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: In gezonden: Een zwaluw maakt nog geen zomer...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
craven
 craven - dinsdag 01 maart 2011 - 13:41   quote  deeplink  
Een zwaluw maakt nog geen zomer...
Maar de zwerm zwaluwen boven Rotterdam word langzaam groter. Met ´aankopen´ zoals Meeuwis, Ryo en Swerts en geblesseerden spelers die langzaam op de weg terug zijn, heeft Feyenoord al vier wedstrijden niet meer verloren, een ongekende luxe voor de Rotterdammers in vergelijking met de afgelopen maanden.

Ryo is natuurlijk buiten categorie. Als je vier doelpunten in een wedstrijd maakt, ben je de speler van de week en Diego deed zijn naam ook weer eer aan, maar ik zou de loftrompet willen blazen voor Marcel Meeuwis, vorige week nog zwaar bekritiseerd bij Voetbal Internationaal, maar hij speelde een geweldige wedstrijd en was zeer belangrijk voor het team. ´Aankoop´ Swerts ging na Vitesse voor de tweede keer in de fout, maar verdedigend is Feyenoord er niet op achteruit gegaan en Swerts heeft i.c.m. de Vrij, Vlaar en de Cler in vier wedstrijden een aardig gemiddelde gescoord, niet verloren.

Fer, Vlaar en Wijnaldum.

De januari ´aankopen´ waren transfervrije spelers een specialiteit, die de nieuwe TD van Feyenoord ook aardig onder de knie heeft. Met drie gerichte tussentijdse ´aankopen´ is Feyenoord veranderd van een onzeker, tegen degradatie spelend elftal in een leuk, scorend team. Ondanks dat Vlaar en Wijnaldum gisteren weer eens aantonende dat zij zeer bruikbare spelers zijn voor Feyenoord, zijn zij zeker niet onvervangbaar en jongens op deze leeftijd en op met dit niveau mogen trots zijn om bij de mooiste club van Nederland een basisplaats te hebben en voor een riant salaris, word er van deze spelers verwacht dat ze meespelen om het kampioenschap. Maar mochten deze spelers denken, in het buitenland een basisplaats weten te bemachtigen bij een mooie club, die voor Europees voetbal speelt, dan zou ik vandaag nog tekenen en Feyenoord de transfersom van een jaartje contract gunnen. Zo niet? Dan zou ik heel snel bijtekenen, zorgen dat je een dragende, bepalende en beslissende speler van Feyenoord word en hopen, dat Mario je de komende drie jaar op stelt. Vraag maar aan Fer.

Gemeente en het Rotterdams Havenbedrijf.

Feyenoord is de mooiste club van Nederland, dat laat het Legioen met name dit seizoen zien, door uitverkochte stadions in winters weer in een lekke Kuip met wedstrijden van de nummer vijftien van Nederland. Er is potentie, hofleverancier van alle jeugd oranje elftallen, ieder jaar wel een jeugd elftal van Feyenoord landskampioen en de opkomst van de Vrienden van Feyenoord, die bezig zijn met een wereld prestatie in zeer korte tijd. Nederland is een voetballand. Van de zestien miljoen inwoners, keken er veertien miljoen de WK Finale tegen Spanje. Rotterdam heeft al aangetoond groot te kunnen denken, jarenlang de grootste haven van de Wereld, schitterende architectuur met als resultaat een van de mooiste skylines van de wereld en met als jongste project, de aanleg van het miljarden kosten Maasvlakte II. China is nu met vijf havens in de top vijf, de grootste van de wereld geworden. In China lopen kinderen en volwassen trouwens in Manchester United en Real Madrid shirts. Zou het niet mooi zijn als ze daar over tien jaar allemaal in een Feyenoord shirt lopen, met de naam van het Rotterdams Havenbedrijf N.V. op de borst en al die chinezen komen, dan ieder jaar een keer met een Cruise schip naar Rotterdam, om die schitterende skyline te zien, aangevuld met het mooiste stadion van de wereld aan de Maas? Die chinezen komen hier dan genieten van onze schitterende moderne stad en op zondag naar de Kuip, om de Champions league winnaar van 2020 aan het werk te zien, met in de basis de Chinese versie van Ryo? Er is werk aan de winkel Dhr. Aboutaleb en Dhr. Smits

(copyright-i'm not the writer)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 maart 2011 door craven --
Mambo nr10
 Mambo nr10 - dinsdag 01 maart 2011 - 14:17   quote  deeplink  
Haha, als je niet droomt leef je niet meer hé!
De door jou bejubelde jeugd wordt nog voor ze van hun jeugdpuistjes af zijn door de grote buitenlandse clubs voor een appel en een ei weggehaald. Zodat ze Feyenoord na een jarenlange investering sportief noch financieel iets opleveren.

Wat betreft Marcel Meeuwis sluit ik me graag bij je aan. Hij is de man die Feyenoorde nodig heeft. Speelde met name tegen Groningen een fantastische wedstrijd; stuurt, sleurt en sleept. Vrijwel al zijn passes komen aan, speelt vrijwel altijd direct vooruit. En hij weet waar hij de bal gaat spelen voor ie m heeft. Daardoor kan hij vaak volstaan met 1 keer raken. Een kwaliteit die ik sinds het vertrek van Gio en Makaay niet meer heb kunnen ontdekken in de Kuip. 'Ryo nog een seizoen aan Feyenoord binden zou fantastisch zijn, afgezien van zijn eigen kwaliteiten maakt hij ook wat los bij de rest van t team, zie Wijnaldum en Biseswar!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 01 maart 2011 - 14:51   quote  deeplink  
Nou, laten we het erop houden dat Meeuwis ervoor zorgt dat de anderen beter spelen. Met hem erbij hebben we in plaats van los zand één geheel en 1 + 1 is dan altijd nog meer dan 2!! Het begint er op te lijken..
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - dinsdag 01 maart 2011 - 15:49   quote  deeplink  
En niet luisteren naar die negatieve, cynische zeiksnor van VI. mijn God, die man wordt per dag erger. Als hij een bepaalde speler niet mag probeert hij hem tot de grond toe af te branden. En ja, op dit moment is Meeuwis bij hem aan de beurt. Kunnen wij via dit forum deze etterbak niet eens een lesje leren en zijn vuile bek de eerste drie jaar snoeren? Want dan verdwijnt die ezelskop naar zijn beloofde land Amerika. Zelf koop ik al sinds een paar jaar geen VI meer.
kale co
 kale co - dinsdag 01 maart 2011 - 17:07   quote  deeplink  
meeuwis gewoon goede speler hoor mot die zeiksnor nou joh
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 01 maart 2011 - 18:05   quote  deeplink  
1 zwaluw niet, 1 meeuw(is) wel
Djee
 Djee - dinsdag 01 maart 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:05 schreef RedDevil1990 het volgende:
1 zwaluw niet, 1 meeuw(is) wel
Leuke woordspeling!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 01 maart 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:08 schreef Djee het volgende:

[..]

Leuke woordspeling!
Inkoppertje hè
Je moet altijd scherp zijn:p
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 01 maart 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 17:07 schreef kale co het volgende:
meeuwis gewoon goede speler hoor mot die zeiksnor nou joh
laatste wedstrijd prima, daarvoor niet veel bijzonder
MMM
 MMM - dinsdag 01 maart 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 19:20 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

laatste wedstrijd prima, daarvoor niet veel bijzonder
Eens.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 01 maart 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 19:20 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

laatste wedstrijd prima, daarvoor niet veel bijzonder
Op tv zie je alleen wat meeuwis MET bal doet en dat is niet echt bijzonder,
Hij is alleen de enige die voor dat hij de bal aanneemt al weet welke medespeler vrij staat.
Maar hij is belangerijk in coaching
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 maart 2011 - 21:02   quote  deeplink  
Meeuwis een werker maar geen topper,ik zie hem toch graag bikkelen.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 01 maart 2011 - 21:06   quote  deeplink  
Voor Feyenoord is het een zeer goede speler. Wij misten juist een bikkelaar en iemand die de lijne nuit zet binnen eht veld. Met Gio is de laatste verdwenen. Ik hoop echt dat hij langer blijft!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 01 maart 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 21:00 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Op tv zie je alleen wat meeuwis MET bal doet en dat is niet echt bijzonder,
Hij is alleen de enige die voor dat hij de bal aanneemt al weet welke medespeler vrij staat.
Maar hij is belangerijk in coaching
tegen heracles was het anders niet veel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: In gezonden: Een zwaluw maakt nog geen zomer...









0.0071771