|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 16:56 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Heb ikzelf ook nog wat te zeggen over met wie wel of niet neuk? Nouja ti's niet fijn om 13de te staan maar al zoude we 18de staan blijf ik van Feyenoord houden. Ik neem aan dat jij dat ook zou doen al was het andersom. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Had dat van het begin al gedaan |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Sorry, hoor, maar daar maak je het zelf naar!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 22:34 schreef ajax21 het volgende:gast je deed al genoeg verkeerd toen je "jodengedrag" typte.. tyf lekker een eind op naar je eigen forum Juist! Helemaal eens! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja maar lees het allemaal ff. Ik heb al aangegeven dat ik dat niet had moeten doen en daarna ben ik ook gewoon normaal gaan posten. Maar t geef niet ik word door sommige geaccepteerd en door sommige niet |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Your only care = |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
sollie man...maar ik heb gewoon een schijthekel aan alle kakkerlakken......ze mogen allemaal de tering krijgen van mij... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
of je nou goeie bedoelingen heb of weet ik veel......vraag me gewoon af wat ze hier doen..........wij zijn joden en als het goed is hebben jullie daar een hekel aan.......dus blijf gewwooon op je eigen stinkdegradatie forum........ |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Zeg je dat ook tegen iemand die je een grote klant kan bezorgen maar voor feyenoord is? Of schuif je dan alles ineens aan de kant;-)? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Klasiek voorbeeld van appels met peren vergelijken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ben ik niet met je eens Nemam, je kan niet hier gaan roepen dat alle feyenoorders KKlijers zijn ( excuses voor KK) en da dag erop weer met een klant aan tafel gaan zitten waarvan je weet dat het een diehard feyenoorder is... Tenminste niet als het je eigen bedrijf is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Beetje hypocriet vind ik dat.. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
nu er toch (hatelijk) gesproken wordt, hebben de supporters/directie al een brief naar de knvb gestuurd of de wedstrijd van 8mei alstublieft in de aRENa gepeelt mag worden of dat er twee wedtrijden gepeelt mag worden? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 18:11 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ja maar lees het allemaal ff. Ik heb al aangegeven dat ik dat niet had moeten doen en daarna ben ik ook gewoon normaal gaan posten. Maar t geef niet ik word door sommige geaccepteerd en door sommige niet oprotten wegwezen pleur naar je eigen forum stink kakkerlak... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 21:45 schreef joduh het volgende:sollie man...maar ik heb gewoon een schijthekel aan alle kakkerlakken......ze mogen allemaal de tering krijgen van mij... eens... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 22:46 schreef soccer het volgende:[..] Zeg je dat ook tegen iemand die je een grote klant kan bezorgen maar voor feyenoord is? Of schuif je dan alles ineens aan de kant;-)? werk en prive gescheiden houden...heel moeilijk maar als het echt niet anders kan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 21:48 schreef joduh het volgende:of je nou goeie bedoelingen heb of weet ik veel......vraag me gewoon af wat ze hier doen..........wij zijn joden en als het goed is hebben jullie daar een hekel aan.......dus blijf gewwooon op je eigen stinkdegradatie forum........ Je haat mensen die je niet eens ken en dat alleen vanwege een verschillende mening over een spelletje. Stel je zit in een kroeg en je raakt aan de praat met een vreemde en die betaalt jou drinken etc dan is het een goeie gozer. Maar als die dan naar huis gaat en zeg dat die voor Feyenoord is dan is die ineens uit het niet weer een ** flikker? Oordeel pas over mensen als je ze pas kent. Nu ben ik reddevil1990 (Feyenoord) dus een lul. Maar al maak ik een ander account aan en ik zeg dat ik voor Ajax ben dan ben ik weer goed genoeg om hier te mogen poste. Dus ik vind jou mening over "kakkerlakken" erg bekrompen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Als je op het Feyenoordforum komt en ze komen geleidelijk aan te weten dat je voor Ajax bent, dan worden alle ziektes die ze maar kennen je toegewenst.. Daar wordt niks aan gedaan en als zij hier komen, moeten we ineens wel goed voor hen zijn.
Ik vind dat als je geen bedoelingen hebt om ons te irriteren ed, dat je gewoon mee kan praten, zoals jij nu en bijv. PSVMocro |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 15:08 schreef Hasjkoph het volgende:Als je op het Feyenoordforum komt en ze komen geleidelijk aan te weten dat je voor Ajax bent, dan worden alle ziektes die ze maar kennen je toegewenst.. Daar wordt niks aan gedaan en als zij hier komen, moeten we ineens wel goed voor hen zijn. Ik vind dat als je geen bedoelingen hebt om ons te irriteren ed, dat je gewoon mee kan praten, zoals jij nu en bijv. PSVMocro Nee ik vind dat jullie op het feyenoord forum behandeld moeten worden met wat er besproken word. Het slaat ook nergens op als een ajaxcied een hele normaal opmerking geeft dat die gelijk uitgescholden word, Ik vind dat iedereen z'n mening gerespecteerd moet worden maarja dat is mijn mening als individu. Voetbal is en blijft toch altijd maar een spelletje. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Waarom stopt een feyenoorder altijd een euro in het stopcontact??? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Omdat ie dan twee twintig terug krijgt!
Kut op hier lamlul! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 13:35 schreef verbrande harry het volgende:[..] werk en prive gescheiden houden...heel moeilijk maar als het echt niet anders kan. Ik denk dat het onmogelijk is om dit gescheiden te houden. Het maakt allebei deel uit van je leven. Elke beslissing die je neemt heeft invloed op het andere. Als ik beslis dat ik niet voor een klant werk heeft dat invloed op mijn inkomen. Kan mijn vriendin minder besteden,kan ik mijn ex minder betalen,moet ik mijn kinderen teleur stellen omdat ze iets niet krijgen,kortom een hoop gedonder. Dus kan ik werk en prive niet gescheiden houden. Maar als iemand anders dat wel kan respect daar voor. |
|
|
|