|
|
piet de paler
|
|
|
zijn we bereid om Martin v Geel de tijd te geven.En voor weinig geld dat hij te besteden heeft te laten bouwen aan een sterker Feyenoord. En zou het hem lukken om de jong spelers te laten bijtekenen? kortom geven we deze ex 020 man een kans ??????? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja we geven deze ex 010 man een kans |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
ted
|
|
|
Een Kans ?? wat een onzin ! Hij moet gewoon zijn werk doen ,daar krijgt tie een riant salaris voor . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 21:28 schreef ted het volgende:Een Kans ?? wat een onzin ! Hij moet gewoon zijn werk doen ,daar krijgt tie een riant salaris voor . +1 |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
don43
|
|
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
met tellen zit het alvast wel goed! v geel telt zich scheel! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: ???????????....9? hahaha |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stelletje slaven zijn jullie. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ssssstttt daar gaat me sm uurtje |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
quote: dat komt omdat de nederlanders de slavernij hebben uitgevonden, dus is dat niet gek. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Das een telraam, helpt niet tegen muggen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
nee het help met tellen, maar dat wist je denk ik wel |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dacht dat jij meer van het aftrekken was. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Vermenigvuldigen vind ik ook wel leuk |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Of dat met een she-Male lukt betwijfel ik |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Met een she-male niet maar met een vrouw wel Gewone eierstokken, baarmoeder, borsten en kale kano dan lukt het wel. Levende bewijs daarvan heb ik al |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 23:53 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Met een she-male niet maar met een vrouw wel Gewone eierstokken, baarmoeder, borsten en kale kano dan lukt het wel. Levende bewijs daarvan heb ik al Of de melkboer! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Samen met de melkboerin misschien |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Ik hoop wel dat ie beter wordt behandeld dan Leo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ieder krijgt wat ie verdient. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ik hoop dat ie het beter doet als leo |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Ik hoop dat ie meer geld krijg dan leo |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Ik mag hopen van wel! Voorlopig gaven we Leo B ook een kans. Van Geel heeft ook bij Feyenoord gevoetbalt! Er moet rust komen bij Feyenoord! |
|
|
|
|
Chico
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 09:27 schreef el-loco het volgende:Ik mag hopen van wel! Voorlopig gaven we Leo B ook een kans. Van Geel heeft ook bij Feyenoord gevoetbalt! Er moet rust komen bij Feyenoord! Man, ik val in slaap, zoveel rust is er bij Feyenoord dit jaar. Ben wel wat anders gewend bij Feyenoord de afgelopen jaren. Ik vindt het alleen maar een pluspunt dat het nu al rustig is bij ons Feyenoord, aangezien nu van Geel rustig kan toewerken naar het lopende seizoen. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
@Chico met rust bedoel ik iemand die zaken binnen een organisatie kan houden. Beenhakker heeft in mijn ogen teveel interne zaken laten uitlekken naar de pers. Het feit dat hij nu met modder gooit zegt genoeg over Leo. Ik kan de mensen die hebben gewerkt aan een het financieel herstel van Feyenoord een compliment maken. Nu zorgen dat de talenten die Feyenoord heeft zich ook voor langere tijd aan de club willen binden. En dan bouwen naar een solide basis! Dan volgen successen vanzelf! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
is de media nu al bang voor feyenoord dat ze het publiek tegen vGeel/Gudde uit willen spelen. meestal slagen ze daar wel in. al denk ik dat het dit jaar averechts werkt. want het saamhorigheidgevoel is onder de feyenoorders momenteel groot. er zal wat moois worden neergezet en net als mario krijgt ook vGeel de kans/tijd. volgend jaar is feyenoord weer feyenoord1. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 10:57 schreef kansenbenutter het volgende:is de media nu al bang voor feyenoord dat ze het publiek tegen vGeel/Gudde uit willen spelen. meestal slagen ze daar wel in. al denk ik dat het dit jaar averechts werkt. want het saamhorigheidgevoel is onder de feyenoorders momenteel groot. er zal wat moois worden neergezet en net als mario krijgt ook vGeel de kans/tijd. volgend jaar is feyenoord weer feyenoord1. Eens! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 10:45 schreef el-loco het volgende:@Chico met rust bedoel ik iemand die zaken binnen een organisatie kan houden. Beenhakker heeft in mijn ogen teveel interne zaken laten uitlekken naar de pers. Het feit dat hij nu met modder gooit zegt genoeg over Leo. Ik kan de mensen die hebben gewerkt aan een het financieel herstel van Feyenoord een compliment maken. Nu zorgen dat de talenten die Feyenoord heeft zich ook voor langere tijd aan de club willen binden. En dan bouwen naar een solide basis! Dan volgen successen vanzelf! Vanzelfsprekend helemaal mee eens! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
captein Iglo is t er zo te zien mee eens. ik ook trouwens. |
|
|
|