|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 16:54 schreef Milo het volgende:[..] jij verdient een kogel! idioot! je eigen mensen zonder pardon neerknallen anno 2011, gek! Je weet toch dat zijn andere nick "Scud" is? Het is zelf een terrorist, dat blijkt nu wel. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 16:54 schreef Milo het volgende:[..] jij verdient een kogel! idioot! je eigen mensen zonder pardon neerknallen anno 2011, gek! Kijk, dat is nou eens echte mannentaal! (in vergelijking met raket!) |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 16:54 schreef Milo het volgende:[..] jij verdient een kogel! idioot! je eigen mensen zonder pardon neerknallen anno 2011, gek! Dan moeten ze lekker binnen blijven en niet naapen wat er in Egypte gebeurd.Weet je wat de grote schurken zijn, de rest van de wereldleiders en zo jap van de VN.Jaren profiteren van Libie en khadaffi,terwijl iedereen al jaren weet dat die verkeerde dingen doet.Sommige landen moet je lekker met rust laten,anders gaat ons veilige wereldje wat we hebben opgebouwd er ook aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 16:54 schreef raket het volgende:[..] Wel graag dan even een prive bericht wanneer jullie dat gaan doen,dan kom ik kijken hoe jullie elkaar bespringen in de caravan:) Met je zienswijze hierboven op Kadhaffi vind ik je persoonlijk te ziek voor woorden. Rot lekker op naar Libië, piep je wel anders.
Of hou je enge politieke gedachtes maar voor één of ander nazi-forum. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 16:58 schreef FR-Henk het volgende:[..] Met je zienswijze hierboven op Kadhaffi vind ik je persoonlijk te ziek voor woorden. Rot lekker op naar Libië, piep je wel anders. Of hou je enge politieke gedachtes maar voor één of ander nazi-forum. ........ |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 16:58 schreef FR-Henk het volgende:[..] Met je zienswijze hierboven op Kadhaffi vind ik je persoonlijk te ziek voor woorden. Rot lekker op naar Libië, piep je wel anders. Of hou je enge politieke gedachtes maar voor één of ander nazi-forum. Vertel dan maar eens waar die mensen tegen protesteren???Dat weten ze zelf nog geen eens.Ze zien alleen maar beelden op de televisie van Egypte en doen dat na.En khadaffie laat dat dus niet toe,kijk dat kan ik wel waarderen,die gasten vernielen heel het land.Ja dat ze gaan schieten is wel gek,maar dat weet je in zulke landen Je zou precies hetzelfde doen als je al heel je leven,veel geld en macht hebt en dat door een paar boeren van het platteland die protesteren ziet verdwijnen.Dan zou je dat ook niet pikken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2011 door raket -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Cissé lekker verkopen van de zomer. Zo tribuneklant heb je geen reet aan , teennagel hier teenschimmel daar pffftt. Kost veel te veel geld. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 17:04 schreef R()b het volgende:Cissé lekker verkopen van de zomer. Zo tribuneklant heb je geen reet aan , teennagel hier teenschimmel daar pffftt. Kost veel te veel geld. Shit! ow ja........daar ging het over! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 16:58 schreef raket het volgende:[..] Dan moeten ze lekker binnen blijven en niet naapen wat er in Egypte gebeurd.Weet je wat de grote schurken zijn, de rest van de wereldleiders en zo jap van de VN.Jaren profiteren van Libie en khadaffi,terwijl iedereen al jaren weet dat die verkeerde dingen doet.Sommige landen moet je lekker met rust laten,anders gaat ons veilige wereldje wat we hebben opgebouwd er ook aan. jij snapt er niks van! jij bent echt zo'n pvv man die niet kan uitleggen waarom je op de pvv stemt, ja het enige wat je kan brallen is: alle buitenlanders eruit! |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 17:04 schreef R()b het volgende:Cissé lekker verkopen van de zomer. Zo tribuneklant heb je geen reet aan , teennagel hier teenschimmel daar pffftt. Kost veel te veel geld. Aan Libie.Kunnen ze gelijk z'n teen eraf schieten:):):) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 17:03 schreef raket het volgende:[..] Vertel dan maar eens waar die mensen tegen protesteren???Dat weten ze zelf nog geen eens.Ze zien alleen maar beelden op de televisie van Egypte en doen dat na.En khadaffie laat dat dus niet toe,kijk dat kan ik wel waarderen,die gasten vernielen heel het land.Ja dat ze gaan schieten is wel gek,maar dat weet je in zulke landen Wil iemand anders hierop reageren, want deze hoekige stompzinnigheid is mij te erg. En vind het geen discussie waard. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Misschien tegen dictatuur in het algemen? Misschien tegen een regime die je doodschiet als je iets verkeerds zegt? Misschien tegen een regime die zijn volk arm en dom houdt terwijl hij zelf miljarden heeft? Misschien tegen een regime die angst en verderf inboezemt onder zijn volk dat ze alles doen wat hij wilt?
Wat denk je?
quote:Ze zien alleen maar beelden op de televisie van Egypte en doen dat na.En khadaffie laat dat dus niet toe,kijk dat kan ik wel waarderen,die gasten vernielen heel het land.Ja dat ze gaan schieten is wel gek,maar dat weet je in zulke landen Aha, dus het is hun eigen schuld dat ze in Libie wonen en geen nagel hebben om hun reet te krabben. Ik zou zeggen pak het vliegtuig en ga er heen. Zoek een baan en heb een fijn leven!! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 17:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wil iemand anders hierop reageren, want deze hoekige stompzinnigheid is mij te erg. En vind het geen discussie waard. Klopt Henk, laten we het maar weer over Cissé hebben, want daar begon R()b al wijselijk mee! |
|
|
|
|
Jelle
|
|
|
Hoop voor Cissé dat hij weer fit word, ook voor feyenoord zou dat mooi zijn aangezien hij toch aardig wat geld gekost heeft. Op het moment issie alleen niet echt nodig met Ryo en een Biseswar die het op zn heupen heeft:D misschien wat voor in de spits |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 17:08 schreef Djee het volgende:[..] Klopt Henk, laten we het maar weer over Cissé hebben, want daar begon R()b al wijselijk mee! You're Right. Heet ie voortaan Kadhaffi Raket. Denken hetzelfde. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 17:06 schreef Milo het volgende:[..] jij snapt er niks van! jij bent echt zo'n pvv man die niet kan uitleggen waarom je op de pvv stemt, ja het enige wat je kan brallen is: alle buitenlanders eruit! Ik stem op de pvv omdat ze voor de oude mensen zorgen die ons land na de oorlog hebben opgebouwd en die nu om de 4 dagen hun luier word verschoond.Buitenlanders die hier zitten en allemaal kinderbijslag vangen waar ze geen recht op hebben,tering marokanen aanpakken die de macht hebben in sommige wijken,goed kijken of die vluchteling echt wel een vluchteling is,zo niet weg wezen.Wil je hier wonen,nederlands leren,zo niet wegwezen. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 12:42 schreef raket het volgende:[..] :):):):):)Daar kan je zo een kilo ouwe kaas in stoppen.Volgend jaar in de spits.Als die jap blijft en bisseswar of simon aan de buitenkant,dan cisse in de spits en dan heb je de snelste aanval van heel europa. je begon goed! |
|
|
|
|
Jelle
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 17:11 schreef raket het volgende:[..] Ik stem op de pvv omdat ze voor de oude mensen zorgen die ons land na de oorlog hebben opgebouwd en die nu om de 4 dagen hun luier word verschoond.Buitenlanders die hier zitten en allemaal kinderbijslag vangen waar ze geen recht op hebben,tering marokanen aanpakken die de macht hebben in sommige wijken,goed kijken of die vluchteling echt wel een vluchteling is,zo niet weg wezen.Wil je hier wonen,nederlands leren,zo niet wegwezen. Hoort dit niet op het PVV forum? Volgens mij is Cissé hier het onderwerp... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 17:11 schreef raket het volgende:[..] Ik stem op de pvv omdat ze voor de oude mensen zorgen die ons land na de oorlog hebben opgebouwd en die nu om de 4 dagen hun luier word verschoond.Buitenlanders die hier zitten en allemaal kinderbijslag vangen waar ze geen recht op hebben,tering marokanen aanpakken die de macht hebben in sommige wijken,goed kijken of die vluchteling echt wel een vluchteling is,zo niet weg wezen.Wil je hier wonen,nederlands leren,zo niet wegwezen. die stenen actie was toch van jou? ik hoop dat ze er eentje los neerleggen met mijn naam erop en dan hoop ik dat hij boven op je hoofd valt! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 17:11 schreef raket het volgende:[..] Ik stem op de pvv omdat ze voor de oude mensen zorgen die ons land na de oorlog hebben opgebouwd en die nu om de 4 dagen hun luier word verschoond.Buitenlanders die hier zitten en allemaal kinderbijslag vangen waar ze geen recht op hebben,tering marokanen aanpakken die de macht hebben in sommige wijken,goed kijken of die vluchteling echt wel een vluchteling is,zo niet weg wezen.Wil je hier wonen,nederlands leren,zo niet wegwezen. Ik verwijs je graag naar: http://politiek.headliner.nl ga daar maar verder. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Ja,vond ik ook.Toen werd er iemand kwaad omdat ik Jap zei inplaats van RYO,kreeg een persoonlijk bericht.Toen vroeg iemand wat ik van Libie vond en iemand anders begon over de PVV.Nou daar hebben ze allemaal antwoord op gekregen.Ja en dat het antwoord hun niet aanstaat kan ik ook niks aan doen. Nog even een na denker voor onder het eten.Wat nou als Khadaffi een paar maanden geleden had gezegd.Ik ga een paar miljoen in Feyenoord stoppen,kijken of sommige onder ons dan ook zo hard over mensenrechten hadden gegild.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2011 door raket -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 16:45 schreef raket het volgende:[..] Ik vind dat khadaffi gelijk heeft.Amerika en de rest van de wereld profiteert van hem,via de olie en het geld wat die laat rollen.Zulke lui moet je gewoon laten zitten,anders krijgen wij in Europa er ook last van.Kijk eens naar Irak en Afghanistan(is nog niet beter geworden)Als die lui de vrijheid krijgen kunnen ze er niet mee omgaan en word het een chaos en vluchtelingen.Sommige dingen moet je gewoon laten zoals het is.Khadaffi regeert daar al heel z'n leven en omdat het in Egypte gelukt is denken die gasten dat ze Libie ook maar even over kunnen nemen,maar daar gaat Khadaffi een stokje voor steken.Kan daar echt van genieten,dat die vent zich met hand en tand verdedigd. Maar dit is al allemaal voorspeld door nostradamus.Natuurrampen en dat de Moslim wereld gaat rennen.Maar 21 dec 2012 zijn we er van af.De wereld vergaat dan,maar ik denk zelf dat we bezoek krijgen van buitenaards bezoek,waar we van afstammen en dat die de boel even recht gaan zetten op aarde. Jeetje, raket, ik hoop dat je dit toch wat cynischer bedoelt, dan ik het lees. Er worden daar nu heel veel mensen gedood en heel veel mensen hebben verdriet. Ik hoop niet, dat je dat nu echt goed zit te praten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
gaat Cissé volgend seizoen in Libië voetballen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 16:54 schreef Milo het volgende:[..] jij verdient een kogel! idioot! je eigen mensen zonder pardon neerknallen anno 2011, gek! Ergens heeft hij toch gelijk Milo,in Irak is er sinds het afzetten van Saddam Hoesein alleen maar dood en verderf daarzo... Zo vergaat het Libië ook omdat daar stammen elkaar nu eindelijk elkaar af kunnen gaan maken...Egypte is ook een vraagteken alleen Tunesië wil naar een Democratie... En ja de voorspelling is dat volgend jaar de wereld vergaat,Feyenoord zal dan waarschijnlijk op plekkie 1 staan met 12 punten los van hun concurenten? Helaas vergaat de aard als wij op weg zijn naar de coolsingel....
PS Cisse///Held!!! daar ben ik mee eens!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
oh,ik zie dat ik pagina 2 nog niet gelezen had.. Beschouw mijn vorige bericht maar als????weet ik veel??? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 19:03 schreef Leon FR1908 het volgende:oh,ik zie dat ik pagina 2 nog niet gelezen had.. Beschouw mijn vorige bericht maar als???? zeer zinvol |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Khadaffi/Held Jaren lang heeft de hele wereld zich misdragen om maar zijn olie te willen hebben.Nu gaat de wereld hem bombarderen,omdat een paar opstandigen boeren uit het oosten hem weg willen hebben. Maar Khadaffi vecht tot de laatste snik en laat zich niet intimideren. Die man heeft tenminste ruggegraat.Dat zou een groot voorzitter kunnen zijn van een voetbal club.Je eigen koers varen en je niet laten gek maken:):)
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 20:09 schreef raket het volgende:Khadaffi/Held Jaren lang heeft de hele wereld zich misdragen om maar zijn olie te willen hebben.Nu gaat de wereld hem bombarderen,omdat een paar opstandigen boeren uit het oosten hem weg willen hebben. Maar Khadaffi vecht tot de laatste snik en laat zich niet intimideren. Die man heeft tenminste ruggegraat.Dat zou een groot voorzitter kunnen zijn van een voetbal club.Je eigen koers varen en je niet laten gek maken:):) als je met je ogen dicht naar hem luistert waan je jezelf terug in de tijd, . . . eind jaren 30 of zo iets |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 20:09 schreef raket het volgende:Khadaffi/Held Jaren lang heeft de hele wereld zich misdragen om maar zijn olie te willen hebben.Nu gaat de wereld hem bombarderen,omdat een paar opstandigen boeren uit het oosten hem weg willen hebben. Maar Khadaffi vecht tot de laatste snik en laat zich niet intimideren. Die man heeft tenminste ruggegraat.Dat zou een groot voorzitter kunnen zijn van een voetbal club.Je eigen koers varen en je niet laten gek maken:):) Ik hoop dat je heel erg jong bent, en dat de compassie en het inzicht later wel zal komen. Ik ben bang dat je al ouder bent, en verbitterd....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2011 door Els -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 20:09 schreef raket het volgende:Khadaffi/Held Jaren lang heeft de hele wereld zich misdragen om maar zijn olie te willen hebben.Nu gaat de wereld hem bombarderen,omdat een paar opstandigen boeren uit het oosten hem weg willen hebben. Maar Khadaffi vecht tot de laatste snik en laat zich niet intimideren. Die man heeft tenminste ruggegraat.Dat zou een groot voorzitter kunnen zijn van een voetbal club.Je eigen koers varen en je niet laten gek maken:):) tja dit bericht slaat idd weer nergens op want khadaffi is een dictator alleen zal het moeten blijken of het in dat land beter zal gaan zonder hem?? Omdat er al gemeld word dat ze nu elkaar willen gaan afslachten daarzo.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 20:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] tja dit bericht slaat idd weer nergens op want khadaffi is een dictator alleen zal het moeten blijken of het in dat land beter zal gaan zonder hem?? Omdat er al gemeld word dat ze nu elkaar willen gaan afslachten daarzo.... De Hoekse en kabeljouwse twisten liggen inmiddels ook achter ons. De mens kan het wel, je moet alleen even geduld hebben.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 20:56 schreef Els het volgende:[..] De Hoekse en kabeljouwse twisten liggen inmiddels ook achter ons. De mens kan het wel, je moet alleen even geduld hebben.... Dat is waar,het gaat alleen vaak gepaart met teveel onschuldige slachtoffers Els! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 20:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat is waar,het gaat alleen vaak gepaart met teveel onschuldige slachtoffers Els! Is waar. Ik begrijp de situatie Libie ook niet. De man is multimiljardair, ze willen hem niet. Dan ga je toch lekker ergens anders je tent opzetten? Ergens waar ze wat meer hebben als alleen maar zand en kamelen- en schapevlees. Ik zou het wel weten. Huisje in Rotterdam, appartementje in NY, terraswoning op Aruba.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 21:04 schreef Els het volgende:[..] Is waar. Ik begrijp de situatie Libie ook niet. De man is multimiljardair, ze willen hem niet. Dan ga je toch lekker ergens anders je tent opzetten? Ergens waar ze wat meer hebben als alleen maar zand en kamelen- en schapevlees. Ik zou het wel weten. Huisje in Rotterdam, appartementje in NY, terraswoning op Aruba.... precies hahahaha en vergeet Kreta niet he,is maar 4 uurtjes vliegen ook trouwens... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
sjezus wat die Cisse niet allemaal teweeg kan brengen: CNN op het feyenoordforum ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hahahahahaha !!!!!!!!!!!!!! wel erg hè? |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: :):):)Heerlijk dit.Martin van geel weg wezen.Khadaffi als voorzitter.Jacobs en van de Well worden gelijk beschoten als ze kuip nog binnen durven te rijden en elke tegenstander waagt het niet om ook maar een punt weg te kapen uit de kuip. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 23:14 schreef raket het volgende:[..] :):):)Heerlijk dit.Martin van geel weg wezen.Khadaffi als voorzitter.Jacobs en van de Well worden gelijk beschoten als ze kuip nog binnen durven te rijden en elke tegenstander waagt het niet om ook maar een punt weg te kapen uit de kuip. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Cissé.. Ik hoop dat ie volgend jaar zo sterk word als zn laatste 2 seizoenen bij Roda. Wel even op de helft van t seizoen bijtekenen. Gratis weglopende spelers na 2 jaar blessureleed kennen we al genoeg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 23:14 schreef raket het volgende:[..] :):):)Heerlijk dit.Martin van geel weg wezen.Khadaffi als voorzitter.Jacobs en van de Well worden gelijk beschoten als ze kuip nog binnen durven te rijden en elke tegenstander waagt het niet om ook maar een punt weg te kapen uit de kuip. dubbele punt-haakje sluiten - dubbele punt-haakje sluiten - dubbele punt-haakje sluiten...
raket kan goed breien. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 09:03 schreef FR-Henk het volgende:[..] dubbele punt-haakje sluiten - dubbele punt-haakje sluiten - dubbele punt-haakje sluiten... raket kan goed breien. Ghehe......goeiemorgen Henk |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 07:55 schreef Stylzz het volgende:Cissé.. Ik hoop dat ie volgend jaar zo sterk word als zn laatste 2 seizoenen bij Roda. Wel even op de helft van t seizoen bijtekenen. Gratis weglopende spelers na 2 jaar blessureleed kennen we al genoeg. eens! |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Raakt in zijn 4e wedstrijd voor Feyenoord wederom geblesseerd tot 2014 waarna hij gratis naar twente vertrekt alwaar hij de sterren van de hemel gaat spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 maart 2011 door sterski010 -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 07:55 schreef Stylzz het volgende:Cissé.. Ik hoop dat ie volgend jaar zo sterk word als zn laatste 2 seizoenen bij Roda. Wel even op de helft van t seizoen bijtekenen. Gratis weglopende spelers na 2 jaar blessureleed kennen we al genoeg. Dan staan we al met één teen op de Coolsingel! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: ach op dit moment vloeit er genoeg bloed en tranen daar, dus zo droog is het niet meer. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
alweer?? En volgend jaar richt hij zich zeker op het jaar daar na?? |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Henk gaat poepen op de middenstip van de kuip(Djee:ha,ha henk gaaf zeg)Henk verteld een grap die niemand leuk vind(Djee:ha,ha,ha,ha,ha,hou op Henk kom niet meer bij)Henk vind het goed als Feyenoord degradeerd(Djee:Ja vind ik ook henk,als jij het zegt)Henk neukt Djee z'n wijf(Djee: vind ik niet erg hoor henk)Henk noemt Ryo een jap(Djee:van raket vond ik het niet leuk,maar als jij hem zegt is die wel goed zeg!!)Of Djee is echt een meeloper of Henk en Djee zijn dezelfde persoon en douwt die zelf elke keer een veer in z'n reet om z'n eigen grappen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
En raket moet lekker de atmosfeer in geschoten worden!!!! |
|
|
|