BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cissé: 'Ik richt me nu helemaal op volgend seizoen'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
raket
 raket - donderdag 03 maart 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 13:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:
En raket moet lekker de atmosfeer in geschoten worden!!!!
Richting Libie!!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 03 maart 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 13:26 schreef raket het volgende:

[..]

Richting Libie!!
niemand houdt je tegen hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 maart 2011 door Pietje1 --
Djee
 Djee - donderdag 03 maart 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 13:04 schreef raket het volgende:

[..]

Henk gaat poepen op de middenstip van de kuip(Djee:ha,ha henk gaaf zeg)Henk verteld een grap die niemand leuk vind(Djee:ha,ha,ha,ha,ha,hou op Henk kom niet meer bij)Henk vind het goed als Feyenoord degradeerd(Djee:Ja vind ik ook henk,als jij het zegt)Henk neukt Djee z'n wijf(Djee: vind ik niet erg hoor henk)Henk noemt Ryo een jap(Djee:van raket vond ik het niet leuk,maar als jij hem zegt is die wel goed zeg!!)Of Djee is echt een meeloper of Henk en Djee zijn dezelfde persoon en douwt die zelf elke keer een veer in z'n reet om z'n eigen grappen.
STERF!!!
sevillana
 sevillana - donderdag 03 maart 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 13:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:
En raket moet lekker de atmosfeer in geschoten worden!!!!
zie ook topic: The new house boat!!! binnekort!!! (reserveren via pm aan leon of obiku!!)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 maart 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 13:04 schreef raket het volgende:

[..]

Henk gaat poepen op de middenstip van de kuip(Djee:ha,ha henk gaaf zeg)Henk verteld een grap die niemand leuk vind(Djee:ha,ha,ha,ha,ha,hou op Henk kom niet meer bij)Henk vind het goed als Feyenoord degradeerd(Djee:Ja vind ik ook henk,als jij het zegt)Henk neukt Djee z'n wijf(Djee: vind ik niet erg hoor henk)Henk noemt Ryo een jap(Djee:van raket vond ik het niet leuk,maar als jij hem zegt is die wel goed zeg!!)Of Djee is echt een meeloper of Henk en Djee zijn dezelfde persoon en douwt die zelf elke keer een veer in z'n reet om z'n eigen grappen.
Jij trapt overal in, he, hahahaha! Ga jij je nou maar lekker afrukken voor de foto van een schietende Khadaffi, zieke geest.

Vond je het trouwens ook zo koud vandaag?
sevillana
 sevillana - donderdag 03 maart 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 18:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij trapt overal in, he, hahahaha! Ga jij je nou maar lekker afrukken voor de foto van een schietende Khadaffi, zieke geest.

on topic?
raket
 raket - donderdag 03 maart 2011 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 18:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Koud vandaag en on topic??Spannend allemaal!!!Back to the twillight zone
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 maart 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 18:49 schreef raket het volgende:

[..]

Koud vandaag en on topic??Spannend allemaal!!!Back to the twillight zone
Nee lul, kou geeft....winterTENEN....on topic. Tenen...Cissé....

Jip en Janneke?
sevillana
 sevillana - donderdag 03 maart 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 19:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jip en Janneke?
je moet wel ff diep nadenken en wat ver zoeken Henk, . . maar ik zie nu uiteindelijk de link ook (winter en tenen, knap hoor!)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 03 maart 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 16:45 schreef raket het volgende:

[..]

Ik vind dat khadaffi gelijk heeft.Amerika en de rest van de wereld profiteert van hem,via de olie en het geld wat die laat rollen.Zulke lui moet je gewoon laten zitten,anders krijgen wij in Europa er ook last van.Kijk eens naar Irak en Afghanistan(is nog niet beter geworden)Als die lui de vrijheid krijgen kunnen ze er niet mee omgaan en word het een chaos en vluchtelingen.Sommige dingen moet je gewoon laten zoals het is.Khadaffi regeert daar al heel z'n leven en omdat het in Egypte gelukt is denken die gasten dat ze Libie ook maar even over kunnen nemen,maar daar gaat Khadaffi een stokje voor steken.Kan daar echt van genieten,dat die vent zich met hand en tand verdedigd.
Maar dit is al allemaal voorspeld door nostradamus.Natuurrampen en dat de Moslim wereld gaat rennen.Maar 21 dec 2012 zijn we er van af.De wereld vergaat dan,maar ik denk zelf dat we bezoek krijgen van buitenaards bezoek,waar we van afstammen en dat die de boel even recht gaan zetten op aarde.
Jij zit toch bij de marine hahahaha
Khadaffi heeft 3 collega`s van je gegijzeld....
Jullie dachten natuurlijk met dat helikoptertje die Engelsen
na te doen he??? hahaha
3 man in een helikoptertje THE A TEAM hahaha,wat een poffertjes zeg hahaha
raket
 raket - vrijdag 04 maart 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 19:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jip en Janneke?
Je had me tuk!!!
raket
 raket - vrijdag 04 maart 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

na te doen he??? hahaha
Ik kan hier niks over zeggen,beroepsgeheim.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 04 maart 2011 - 11:10   quote  deeplink  
Zielig mannetje!!! 8 jaar landmacht gehad!! Al die tijd heb ik nog nooit wat over beroepsgeheim moeten roepen. Hoe hoog is je rang?? volgens mij proberj e hier alleen maar populair te doen. Ik durf met zekerheid te zeggen dat je niet zo bijdehand deed als je echt informatie had of echt wat mee had gemaakt!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 04 maart 2011 - 11:11   quote  deeplink  
Zielig mannetje!!! 8 jaar landmacht gehad!! Al die tijd heb ik nog nooit wat over beroepsgeheim moeten roepen. Hoe hoog is je rang?? volgens mij probeerj je hier alleen maar populair te doen. Ik durf met zekerheid te zeggen dat je niet zo bijdehand deed als je echt informatie had of echt wat mee had gemaakt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2011 door Feyenoord till i die --
raket
 raket - vrijdag 04 maart 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 11:11 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Zielig mannetje!!! 8 jaar landmacht gehad!! Al die tijd heb ik nog nooit wat over beroepsgeheim moeten roepen. Hoe hoog is je rang?? volgens mij probeerj je hier alleen maar populair te doen. Ik durf met zekerheid te zeggen dat je niet zo bijdehand deed als je echt informatie had of echt wat mee had gemaakt!
Dat is twee keer.Jij neemt de situatie wel heel erg serieus:):).Maar tegen jou ken ik helemaal niks zeggen,want je bent een zandhaas.Ja daar doen we bij de marine geen zaken mee en als we er zaken mee doen,nemen we ze niet serieus.
raket
 raket - vrijdag 04 maart 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:

[..]

na te doen he??? hahaha
Jij komt toch uit Noord holland?Ja wat moet ik daar mee?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 maart 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

na te doen he??? hahaha
T was een pilote.......
sevillana
 sevillana - vrijdag 04 maart 2011 - 19:31   quote  deeplink  
en weer ff back on topic: Cissé volgend seizoen dan maar in de spits uitproberen?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 04 maart 2011 - 19:58   quote  deeplink  
zou ook een optie kunnen zijn
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 maart 2011 - 20:18   quote  deeplink  
Als Cissé maar niet (weer) in een helicopter naar de Kuip komt...Gijzelrisico.
sevillana
 sevillana - vrijdag 04 maart 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:18 schreef FR-Henk het volgende:
Als Cissé maar niet (weer) in een helicopter naar de Kuip komt...Gijzelrisico.
ik heb 't vage vermoeden dat we voorlopig geen heli's zien landen in de Kuip
raket
 raket - vrijdag 04 maart 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 19:31 schreef sevillana het volgende:
en weer ff back on topic: Cissé volgend seizoen dan maar in de spits uitproberen?
Ja,dat had ik aangegeven en vond ik een zeer goed plan.Zo kan je constant een ploeg onder druk houden,want die hinken toch op twee gedachten.Als ze vol op de aanval gaan lopen ze tegen een counter aan en als ze niet vol op de aanval gaan,kan je dus lekker zelf aanvallen.Dus ga je al die klote wedstrijden tegen kut ploegen al winnen en word het alleen spannend tegen psv,020 en twente.Dus ga je gewoon volgend jaar mee doen om de bovenste plaatsen.Mits ze die jappanner houden,biseswar in deze vorm blijft en achterin vlaar en de vrij houden,twee goed backs erbij en de puzzel is compleet.
sevillana
 sevillana - vrijdag 04 maart 2011 - 23:46   quote  deeplink  
mits, . . . . . . tsja, . . . . . . . . . .
raket
 raket - zaterdag 05 maart 2011 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 23:46 schreef sevillana het volgende:
mits, . . . . . . tsja, . . . . . . . . . .
Nou niet negatief.Dat is mijn rol.Maar veel zal afhangen van RYO,die zorgt voor zoveel dreiging dat er ruimte op het veld komt en daar profiteert het hele elftal van.Ik vind dat Wijnaldum,Vlaar,de vrij en ook Fer(ook al staat die er nou niet in)voor twee jaar moeten bijtekenen en daar bij moeten zeggen,we doen dit voor de club,zodat als er voor ons belangstelling is verdiend de club er nog wat aan en zo niet gaan we alles nog twee jaar geven en gaan dan weg.
raket
 raket - zaterdag 05 maart 2011 - 10:42   quote  deeplink  
Hallo,mag ik even applaus.Mario en Raket zitten op een lijn.Kijk nou eventjes wat ik gisterenavond om 00.17 geplaatst hebt.Mario heeft wel eens verteld dat die altijd even kijkt bij mijn post of deze site wat die de andere dag kan gebruiken om in de media te zeggen.Baantje in de kuip voor raket als media vertegenwoordiger voor Mario.Raket//Held
sevillana
 sevillana - zaterdag 05 maart 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 10:42 schreef raket het volgende:
Hallo,mag ik even applaus.Mario en Raket zitten op een lijn.Kijk nou eventjes wat ik gisterenavond om 00.17 geplaatst hebt.Mario heeft wel eens verteld dat die altijd even kijkt bij mijn post of deze site wat die de andere dag kan gebruiken om in de media te zeggen.Baantje in de kuip voor raket als media vertegenwoordiger voor Mario.Raket//Held
jij kan 't zeker ook wel goed vinden met de.fan
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 maart 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 10:42 schreef raket het volgende:
Baantje dik verdiend. Verkoper van de smeuïge Mario-kroketten. Gegarandeerd slijmopwekkend.
raket
 raket - zaterdag 05 maart 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 12:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Baantje dik verdiend. Verkoper van de smeuïge Mario-kroketten. Gegarandeerd slijmopwekkend.
:):):):):):)"Mario Raket kroketten" twee halen een betalen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 maart 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 16:34 schreef raket het volgende:

[..]

Jij komt toch uit Noord holland?Ja wat moet ik daar mee?
de marine ook dus wat doe je daar dan jodenkoek hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 maart 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 17:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T was een pilote.......
en nog inverwachting ook zekers?
raket
 raket - zondag 06 maart 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 21:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

de marine ook dus wat doe je daar dan jodenkoek hahaha
Altijd beter als in zo'n gehucht als wieringerwerf of zo'n ander visserdorp wonen.Grote mond met een amsterdams accent,vreselijk.
Jodenkoek??Geef mij maar een sprits

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2011 door raket --
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 maart 2011 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 21:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

en nog inverwachting ook zekers?
Geen idee, maar als ze vliegen zoals ze rijden...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 06 maart 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 16:32 schreef raket het volgende:

[..]

Dat is twee keer.Jij neemt de situatie wel heel erg serieus:):).Maar tegen jou ken ik helemaal niks zeggen,want je bent een zandhaas.Ja daar doen we bij de marine geen zaken mee en als we er zaken mee doen,nemen we ze niet serieus.
Nee logisch want dan moeten jullie straks zelf nog het echte (vieze) werk doen, inplaats van dat jullie ergens bij een of ander tropisch eiland op jullie gemak voor de kust liggen. Je zou beter eens wat meer respect voor de jongens van de landmacht kunnen hebben want dat zijn wel de jongens die overal op de wereld het vuile werk opknappen. (zie Libanon, Bosnie, Kosovo, Irak, Afghanistan) En ja ik praat uit ervaring. Als je niet bij het korps hoort heb je geen recht van spreken!
raket
 raket - zondag 06 maart 2011 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 10:25 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Nee logisch want dan moeten jullie straks zelf nog het echte (vieze) werk doen, inplaats van dat jullie ergens bij een of ander tropisch eiland op jullie gemak voor de kust liggen. Je zou beter eens wat meer respect voor de jongens van de landmacht kunnen hebben want dat zijn wel de jongens die overal op de wereld het vuile werk opknappen. (zie Libanon, Bosnie, Kosovo, Irak, Afghanistan) En ja ik praat uit ervaring. Als je niet bij het korps hoort heb je geen recht van spreken!
Heb drie jaar op Aruba gewoond,dat was lekker.Van 6 tot 2 werken en daarna met m'n ford bronco lekker naar het strand.Ik heb niet zoveel met de landmacht.Beetje gefrusteerde lui die niet bij de mariniers konden komen.En al die oorlogen waar we ons als Nederland mee bemoeien sta ik ook niet achter.Dus vind het eigenlijk een beetje dommig als je bij de landmacht gaat en je naar gebieden laat sturen,waar je 6 maanden elke dag in angst zit en waar na 6 maanden nog niks veranderd is.Dan kan je beter 15 jaar bij de marine hebben gezeten,veel van de wereld gezien en weinig gevaar.Joegoslavie zaten we veilig op zee en Iritrea hebben we hulpgoederen en de spullen van de mariniers gebracht,even snel de hoofdstad Massawa bekeken met het kapot geschoten huis van heille salassie(of zoiets) en toen gauw weer weg.Maar succes met je stoere verhalen en geloof in je zelf:)
sevillana
 sevillana - zondag 06 maart 2011 - 10:58   quote  deeplink  
stoer? . . . . . .
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 maart 2011 - 11:05   quote  deeplink  
Ik heb sowieso niets met t leger, luchtzakken, zandhazen of ijsboeren.
Maakt mij niet uit. 90% van de mensen in t leger hebben er voor gekozen omdat ze of niet wisten wat ze wilden, niets anders konden of voor de gratis opleiding.
sevillana
 sevillana - zondag 06 maart 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 11:05 schreef Stylzz het volgende:
Ik heb sowieso niets met t leger, luchtzakken, zandhazen of ijsboeren.
Maakt mij niet uit. 90% van de mensen in t leger hebben er voor gekozen omdat ze of niet wisten wat ze wilden, niets anders konden of voor de gratis opleiding.
+ gratis rijbewijs?
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 maart 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 11:06 schreef sevillana het volgende:

[..]

+ gratis rijbewijs?
je snapt t.
sevillana
 sevillana - zondag 06 maart 2011 - 11:09   quote  deeplink  
fijn, thx
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 maart 2011 - 11:12   quote  deeplink  
Ik heb er nog bewust voor gekozen om niet mee te doen aan deze vorm van georganiseerd staatsgeweld.
FR-Yannick
 FR-Yannick - zondag 06 maart 2011 - 11:15   quote  deeplink  
ik dacht dat dit over voetbal ging en niet over het leger -,-
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 maart 2011 - 11:15   quote  deeplink  
Ik had uitstel wegens studie. Ik was de laatste lichting dienstplichtigen.
Daarna nooit meer opgeroepen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 maart 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 11:15 schreef FR-Yannick het volgende:
ik dacht dat dit over voetbal ging en niet over het leger -,-
voetbal = oorlog
FR-Yannick
 FR-Yannick - zondag 06 maart 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 11:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

voetbal = oorlog
Hahaha ,
Ja,

En ons Wapen is Ryo (L)
Arontje010
 Arontje010 - zondag 06 maart 2011 - 11:48   quote  deeplink  
ik denk toch dat cisse keihard terug komt,
beetje zoals vlaar.
hij is altijd balvast geweest en nu hij in het krachthonk bezig is word dat alleen maar beter,hij word sterker aan de bal dat is een machtig wapen voor een spits en hij is altijd al snel geweest
hij gaat zijn geld dubbel en dwars terugverdienen let op mijn woorden
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 maart 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 11:48 schreef Arontje010 het volgende:
ik denk toch dat cisse keihard terug komt,
beetje zoals vlaar.
hij is altijd balvast geweest en nu hij in het krachthonk bezig is word dat alleen maar beter,hij word sterker aan de bal dat is een machtig wapen voor een spits en hij is altijd al snel geweest
hij gaat zijn geld dubbel en dwars terugverdienen let op mijn woorden
Super Cissé!
FR-Yannick
 FR-Yannick - zondag 06 maart 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Cisse, heeft wat pech gehad ,

Nou en , hij kon het ook bij RJC,
En toen waren die ook niet al te best.
sevillana
 sevillana - zondag 06 maart 2011 - 12:50   quote  deeplink  
laat ie er volgend seizoen dan maar een stuk of 20 in rammen, . . . dan praten we weer verder
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 maart 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 10:10 schreef raket het volgende:

[..]

Altijd beter als in zo'n gehucht als wieringerwerf of zo'n ander visserdorp wonen.Grote mond met een amsterdams accent,vreselijk.
Jodenkoek??Geef mij maar een sprits
mwah ik blijf een Vlaardingert en ik kan jou melden dat het voor mijn kinderen beter
is waar ik nu woont NIEUW VENNEP....
Mijn accent pas ik aan naar waar ik ben moeiteloos Den Haag Leiden Utreg Vlaardingen what ever...

Maar me zoon ga waarschijnlijk ook bij de marine beginnen,ik zeg lekker man
Veel doen ,weinig werken...de marine zo gek nog niet hahaha
BRAYY
 BRAYY - zondag 06 maart 2011 - 18:11   quote  deeplink  
cisse .. gestopt met lezen, word je toch moe van

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cissé: 'Ik richt me nu helemaal op volgend seizoen'

0.0083839