|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Van Hooijdonk? Een profiteur en papagaai, een vieze jongen' (Algemeen Dagblad)
|
|
|
MMM
|
|
|
,,Maar wie is hij dan?" reageert Leonardo van zich af in gesprek met NUsport. ,,Met alle respect, maar hij moet blij zijn dat hij bij Feyenoord speelde toen het de UEFA Cup won. Dat was een gezellig, kwalitatief sterk team.''
,,Hij had zijn aandeel, maar dankzij Kalou, Van Persie, Van Wonderen, Bosvelt en ikzelf kon hij zo goed spelen"
Hahahahahaha
Pi-air///HELD! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Die Leo is echt maf!!! BAAB////HELD!!!!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Leonardo iets zegt hoort dat in de Donald Duck thuis, niet hier. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 14:47 schreef MMM het volgende:,,Maar wie is hij dan?" reageert Leonardo van zich af in gesprek met NUsport. ,,Met alle respect, maar hij moet blij zijn dat hij bij Feyenoord speelde toen het de UEFA Cup won. Dat was een gezellig, kwalitatief sterk team.'' ,,Hij had zijn aandeel, maar dankzij Kalou, Van Persie, Van Wonderen, Bosvelt en ikzelf kon hij zo goed spelen"Hahahahahaha Pi-air///HELD! hahahahaha, + 1 Die Leonardo is gek!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Deze held verdiend ook een eigen topic. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: + 1 Ik heb die wedstrijd gezien bij een vriend van mij en ik heb nog nooit zo staan juichen voor Feyenoord met een Feyenoord fan. We gingen helemaal uit ons plaat, waarop hij nog tegen me zei, jij bent toch voor Ajax!! Waarop ik zei, ja maar Duitsers zijn nog erger ;-) |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Hele interview gelezen gehad? Er staan punten in die me bekend voorkwamen nadat Lensky ineenkeer weg wilde. Maarja lees het interview allemaal en zeg dan maar wat je er van vind, want ik heb dit vaker gehoord bij Feyenoorders zoals onder andere ROBIN VAN PERSIE. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kun je er nog wel talloze openen: Bosvelt, van Wonderen, Brett Emerton, Paauwe, etc. En dat is alleen nog 2002.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 15:14 schreef Ajax we love you het volgende:[..] + 1 Ik heb die wedstrijd gezien bij een vriend van mij en ik heb nog nooit zo staan juichen voor Feyenoord met een Feyenoord fan. We gingen helemaal uit ons plaat, waarop hij nog tegen me zei, jij bent toch voor Ajax!! Waarop ik zei, ja maar Duitsers zijn nog erger ;-) Hahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 15:15 schreef FR-Henk het volgende:Kun je er nog wel talloze openen: Bosvelt, van Wonderen, Brett Emerton, Paauwe, etc. En dat is alleen nog 2002.... Een speciaal 2002 topic dan. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 15:15 schreef FR-Henk het volgende:Kun je er nog wel talloze openen: Bosvelt, van Wonderen, Brett Emerton, Paauwe, etc. En dat is alleen nog 2002.... Idd, Ono,Hiele,Houtman..................enz! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ach, boeie! leonardo speelt bij nak en pierre geen idee wat hij doet? dus ouwe koeien. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Wat een held die Leonardo hahahaha geweldig!!
Je ken lullen wat je wilt maar die kleine etterbak heb wel gelijk over Pi-air!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 15:26 schreef KKL het volgende:Wat een held die Leonardo hahahaha geweldig!! Je ken lullen wat je wilt maar die kleine etterbak heb wel gelijk over Pi-air!! Hij heeft in ieder geval gelijk dat Pi-air niet de enige teamspeler was in die UEFA-cup. Ken ze allemaal nog ben alleen Leonardo vergeten. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Van Hooijdonk was geen makkelijke jongen voor gasten die een slappe instelling hadden! Daarom hadden Leonardo en De Guzman het zo moeilijk met hem.
Bovendien is Leonardo is echt de laatste die kritiek mag hebben op Van Hooijdonk. Wat een ontzettend over het paard getild figuur.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2011 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Leonardo noemt Pierre een vieze jongen. Dat klinkt verdacht... Zou het daarom zijn dat Pierre het zo leuk vond om die jonge jongens te "pakken" in de kleedkamer. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Was der uiteraard niet bij, maar dat gezeik dat van Hooijdonk moeilijk lag bij jonge spelers snap ik niet. Volgens mij heeft Pi-Air alles uit zijn cariërre gehaald in tegenstelling tot Leonardo die uit de sloppenwijken is gehaald uit Brazilie en doodleuk naar 020 verkast! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 16:13 schreef Quiroz het volgende:in tegenstelling tot Leonardo die uit de sloppenwijken is gehaald uit Brazilie en doodleuk naar 020 verkast! hahahahaa. is toch niet geheel onbegrijpelijk. heb je diemen wel eens gezien? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Kut leonardo... Pi-air schopte gvd vanuit de kleedkamer de ballen nog in het doel met z'n vrije trappen. En daarom wonnen we de UEFA-CUP en niet omdat Leonardo zo geweldig speelde en de ene na de andere perfecte voorzet gaf op v. Hooijdonk |
|
|
|
|
craven
|
|
|
lejoodnardo moet ze bek houden... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Waarheid ligt zoals gewoonlijk in het midden. Pierre is een goede voetballer, maar een moeilijke jongen. Denk dat hetzelfde ook wel geldt voor Leonardo. Maar Pierre heeft meer prijzen gehaald. Kritiek op de instelling van anderen mag hij, door zijn status, hebben. Maar de bezittingen van een ander vernielen, dat heb ik altijd een raar verhaal gevonden. Had Feyenoord hem gewoon een boete voor op moeten leggen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Lejoodnardo: 2000/01 Feyenoord Nederland Eredivisie 23 2 2001/02 Feyenoord Nederland Eredivisie 21 2 2002/03 Feyenoord Nederland Eredivisie 3 0 2003/04 Feyenoord Nederland Eredivisie 3 0 2004/05 Feyenoord Nederland Eredivisie 4 0 2005/06 Feyenoord Nederland Eredivisie 1 0
Pierre: 2001/02 Feyenoord 33 24 Eredivisie 2002/03 Feyenoord 28 28 Eredivisie
2005/06 NAC Breda 17 5 Eredivisie Feyenoord 11 3 Eredivisie 2006/07 Feyenoord 26 5 Eredivisie
ssssssssssssttttttttttttttt le(j)o(od)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2011 door craven -- |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Kan me van die UEFA Cup nog een paar vrije trappen Herinneren :) Hoezo geen aandeel ? |
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
Ik word zo moe van dat verwende pestjoch van een leonardo! Meneer "ikhebnognooitwatgepresteerd"moet weer janken ! Ik weet nog goed hij was 17 en net bij feyenoord toen zei meneer al "ik blijf hier maar even en dan ga ik naar barcelona, ac milan etc en sluit mijn carierre in brazilie af. Bij die arrogante neuzen paste hij nog het beste bij nac kotsen ze m ook al een tijdje uit |
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
Pierre is een held geweest van de club, ben het met Els eens dat hij niet andermans spullen niet moet verzieken maar leonardo mag zijn veters nog niet strikken |
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
en dat cerhaal van m dat 020 altijd zijn club is geweest wat een jenkverhaal logoootje van de neuzen kussen enzo bah ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ze hadden m dr nooit uit moeten halen. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Ze waren hem daar al helemaal zat, zijn hem komen brengen. |
|
|
|
|
Cheffie
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2011 - 18:08 schreef RedDevil1990 het volgende:Kut leonardo... Pi-air schopte gvd vanuit de kleedkamer de ballen nog in het doel met z'n vrije trappen. En daarom wonnen we de UEFA-CUP en niet omdat Leonardo zo geweldig speelde en de ene na de andere perfecte voorzet gaf op v. Hooijdonk Leuke quote van van Hanegem he? ;-)
JA, dit zijn leuke discussies..
Van Hooijdonk is inderdaad een held, heeft bij Feyenoord veel belangrijke doelpunten gemaakt, maar is ook bij Feyenoord na ruzie OM GELD weer hier vertrokken.. en waar eigenlijk niet? Overal is er ruzie geweest met van Hooijdonk, vaak ook om geld..
Leonardo heeft ergens wel een punt als hij zegt bij dat van NAC.. Het Feyenoord dat er in 2002 stond, was zo verschrikkelijk goed, dat hierin alle puzzelstukjes in elkaar paste.
Bij zijn terugkeer bij NAC is het er niet helemaal uitgekomen wat er in zat..
De waarheid zal hierin inderdaad ergens in het midden liggen.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
doe aub een slotje! ze zijn beide niet meer actief voor feyenoord, het zijn 2 misbaksels eerste klas! alleen 1 had een geweldige trap en ander jankt alleen maar! heren tot ziens! |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Assistent van Guus in Turkije |
|
|
|
|
hoolie077
|
|
|
sla die grootmuil een knuppel op zn hoofd wat n loser is da ventje bahbah |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Hij had nog wel een aandeel in de uefa cup, hij maakte de gelijkmaker tegen freiburg en die was minimaal gewenst. Had hij dat niet gedaan dan was die uefa cup nooit een feit geweest. Pi-Air zijn aandeel is natuurlijk 10 x groter... |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
put your hands up for pi air |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
van hooijdonk zou tenminste nooit voor 020 spelen dus die leojood is zelf een vieze jongen |
|
|
|
|
Bernardo
|
|
|
Ik heb van Hooijdonk nooit gemogen, vond hem een speler die graag op zn bankrekening keek zodat die zag hoe veel er bij kwam. Hij heeft zeker een groot aandeel gehad, maar toen die tijd was het best vaak dat je ergens las dat er weer problemen waren met hem en de jongelingen. Alleen Leonardo is de laatste die er iets op mag zeggen, want hij heeft Feyenoord niets anders als ellende bezorg met zijn gedrag, alleen het begin was fijn om naar zijn voetballen te kijken daarna was hij opeens het MANNETJE.
Maar het is nu 2011, er zijn belangrijkere zaken dan Papagaaie gedrag |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: narcisme? verwijzen naar je eigen topic. hahahaha. verwijs ze dan naar echte helden! de helden van de houseboot! hahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
LEONARDO JODENJONG!!!!! Jij bent de vieze jongen!!! |
|
|
|