BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC AJAX - RKC Waalwijk (Halve finale Knvb-beker, do 3 maart): 5-1

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
alibabba
 alibabba - woensdag 02 maart 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Het begint te wennen om doordeweeks te moeten spelen, maar met een krappe selectie blijft dit een risico voor het vervolg van dit seizoen. De strijd met Psv heeft bij AJAX geen blessures opgeleverd, dus de selectie zal de bekende namen bevatten. Ik had verwacht dat niet Oleguer, maar Cvitanich bij de selectie zou zitten, maar de Argentijn lijkt het even verpest te hebben bij de Boer.

Is er in het verleden gespeeld tegen Rkc voor de Knvb-beker? Ik heb het bekertoernooi-boekje doorgespit en ik zie daarin dat Ajax 2 eens verloren heeft in Waalwijk met 2-1. Het was voor een plek in de halve finale in het seizoen 87'88.

Op 18-04-2007 moest AJAX in de Arena aantreden tegen Rkc voor een plek in de finale; Sneijder 1-0 ('12), Heitinga 1-1 ('32), Gabri 2-1 ('66), Mitea 3-1 ('88). De 1-0 van Sneijder was een mooie;

Ajax heeft de scoringsdrift nog niet echt gevonden, dus morgen lijkt me daar een geschikte dag voor. De finale is met een thuiswedstrijd tegen Rkc in handbereik en een finale tegen Twente of Utrecht is altijd leuk. Een finale die gespeeld zal gaan worden in de Kuip en we hebben bijna ALTIJD PRIJS IN DE K... Mijn voorspelling voor morgen is; 4-0!!!!!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 02 maart 2011 - 20:16   quote  deeplink  
gezien het feit van ALTIJD PRIJS IN DE K... zeg ik 4-1 tegendoelpunt van Boerrichter, dus alle goals van (ex) Ajacieden. ;-)
remco k
 remco k - woensdag 02 maart 2011 - 22:51   quote  deeplink  
2-0
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 02 maart 2011 - 23:14   quote  deeplink  
Frankie wil spelers gaan sparen/rust geven. Over welke spelers zou dat gaan?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 02 maart 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 23:14 schreef Johnnyafca het volgende:
Frankie wil spelers gaan sparen/rust geven. Over welke spelers zou dat gaan?
Dan moet je naar het juiste topic gaan dan kom je er Miss achter dorre.
Er bestaat namelijk een topic met het onderwerp rust voor basisspelers
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 02 maart 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 23:18 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Dan moet je naar het juiste topic gaan dan kom je er Miss achter dorre.
Er bestaat namelijk een topic met het onderwerp rust voor basisspelers
Leuk en aardig die reactie van je;) maar mijn vraag heeft toch echt betrekking tot de wedstrijd van morgen.. Dus ik persoonlijk vind het onnodig om in dat topic te posten, plus het feit dat er hier in dit topic maar een paar posts waren, dat nodigt mij uit om hier te posten.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 02 maart 2011 - 23:25   quote  deeplink  
Succes doe wat je wil.
Ik persoonlijk denk sulejmani, vertonghe en eriksen die rust krijgen
Of Siem ipv eriksen
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 02 maart 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 20:08 schreef alibabba het volgende:
Het begint te wennen om doordeweeks te moeten spelen, maar met een krappe selectie blijft dit een risico voor het vervolg van dit seizoen. De strijd met Psv heeft bij AJAX geen blessures opgeleverd, dus de selectie zal de bekende namen bevatten. Ik had verwacht dat niet Oleguer, maar Cvitanich bij de selectie zou zitten, maar de Argentijn lijkt het even verpest te hebben bij de Boer.

Is er in het verleden gespeeld tegen Rkc voor de Knvb-beker? Ik heb het bekertoernooi-boekje doorgespit en ik zie daarin dat Ajax 2 eens verloren heeft in Waalwijk met 2-1. Het was voor een plek in de halve finale in het seizoen 87'88.

Op 18-04-2007 moest AJAX in de Arena aantreden tegen Rkc voor een plek in de finale; Sneijder 1-0 ('12), Heitinga 1-1 ('32), Gabri 2-1 ('66), Mitea 3-1 ('88). De 1-0 van Sneijder was een mooie;

[ filmpje ]

Ajax heeft de scoringsdrift nog niet echt gevonden, dus morgen lijkt me daar een geschikte dag voor. De finale is met een thuiswedstrijd tegen Rkc in handbereik en een finale tegen Twente of Utrecht is altijd leuk. Een finale die gespeeld zal gaan worden in de Kuip en we hebben bijna ALTIJD PRIJS IN DE K... Mijn voorspelling voor morgen is; 4-0!!!!!!!
Hahahahahaha heel leuk Alibabba!! tijger/////////for life!!!!!!!!!!!
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 03 maart 2011 - 12:07   quote  deeplink  
Dit leek mijn nou de juiste gelegenheid om Cvitanich te testen. Nu kon hij eens laten zien wat hij in zijn mars heeft, maar helaas.... Hij heeft het schijnbaar al verklooid.Jammer.
remco k
 remco k - donderdag 03 maart 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 23:22 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Leuk en aardig die reactie van je;) maar mijn vraag heeft toch echt betrekking tot de wedstrijd van morgen.. Dus ik persoonlijk vind het onnodig om in dat topic te posten, plus het feit dat er hier in dit topic maar een paar posts waren, dat nodigt mij uit om hier te posten.
eens
remco k
 remco k - donderdag 03 maart 2011 - 12:14   quote  deeplink  
Misschien een potje voor Lodeiro, hij traint weer vol mee, en een helft spelen, zou prima moeten kunnen dan lijkt me toch.. Ik denk dat een Vertongen ook rust gaat krijgen, Olequer of ooijer zullen wel spelen, ik denk dat Enoh rust krijgt, en dat Lindgren gaat spelen ( vond ik al heel behoorlijk spelen de afgelopen twee wesdtrijden.)
Misschien nog Sulejmani rust geven en Ozbiliz laten spelen, of bijvoorbeeld lukoki??
remco k
 remco k - donderdag 03 maart 2011 - 12:15   quote  deeplink  
En Castilijon eens laten ruiken aan het eerste is ook niet verkeerd..
Ride
 Ride - vrijdag 04 maart 2011 - 07:44   quote  deeplink  
Appeltje eitje...

El Hammie op de bank en zo laten staan als gisteren met Anita in het middenveld.
Jacco
 Jacco - vrijdag 04 maart 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 07:44 schreef Ride het volgende:
Appeltje eitje...

El Hammie op de bank en zo laten staan als gisteren met Anita in het middenveld.
Zo toch?

Stekelenburg

VD Wiel Alderweireld Vertonghen Blind

Anita De Zeeuw

Eriksen

Sulejmani De Jong Ebicilio
Ride
 Ride - vrijdag 04 maart 2011 - 10:17   quote  deeplink  
Precies... een stuk effectiever lijkt mij
Ride
 Ride - vrijdag 04 maart 2011 - 10:18   quote  deeplink  
Leuk dat Lorry ook scoorde.. zijn eerste in Ajax1
remco k
 remco k - vrijdag 04 maart 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 10:17 schreef Ride het volgende:
Precies... een stuk effectiever lijkt mij
Ik dacht gister precies hetzelfde, Anita is voetballen en oplossend echt heel snel en kan gemakkelijk mee, zolang het niet op strijd aankomt..

Demy speelde trouwens gister ook een prima wedstrijd...
joduh
 joduh - vrijdag 04 maart 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 11:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik dacht gister precies hetzelfde, Anita is voetballen en oplossend echt heel snel en kan gemakkelijk mee, zolang het niet op strijd aankomt..

Demy speelde trouwens gister ook een prima wedstrijd...
welke wedstrijd heb jij gezien dan?????';-)))
remco k
 remco k - vrijdag 04 maart 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 17:29 schreef joduh het volgende:

[..]

welke wedstrijd heb jij gezien dan?????';-)))
Ajax RKC, jij dan???
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 maart 2011 - 22:55   quote  deeplink  
Opzich is het positiespel niet verkeerd maar als je zag hoeveel foute ballen er gegeven werden... Het veld word tenminste veel beter gebruikt nu en de afstanden naar mekaar zijn niet meer zo groot.
astra
 astra - zaterdag 05 maart 2011 - 11:36   quote  deeplink  
heb er blauwe plekken er van over gehouden van vak 410.
daar wordt toch een partij gerost vooral als je arm in arm gaat staan..
lag bijna een stoel verder voor uit...had dit nog nooit mee gemaakt.:-)
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 05 maart 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 11:36 schreef astra het volgende:
heb er blauwe plekken er van over gehouden van vak 410.
daar wordt toch een partij gerost vooral als je arm in arm gaat staan..
lag bijna een stoel verder voor uit...had dit nog nooit mee gemaakt.:-)
als je op 410 wil blijven staan zal ik er maar vast aan gaan wennen...hehe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC AJAX - RKC Waalwijk (Halve finale Knvb-beker, do 3 maart): 5-1

0.0052101