|
|
bird
|
|
|
voor mij hoeft het niet valt een beetje tegen vind ik |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: gelul hij speelt nu op een positie die hem duidelijk niet ligt,vorig seizoen duidelijk wel. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
Hij moet gewoon verlengen. Als het jullie vorige seizoen was gevraagd of die moest verlengen stonden jullie met dik gedrukt JA te zeggen want toen scoorde die veel en speelde die goed. Hij heeft totaal andere positie en dan is het ineens nee hij valt tegen :|... Hij is zeer belangrijk voor ajax hij staat aan de basis van veel doelpunten. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
En dan volgend jaar huilen als hij bij Twente de sterren van de hemel speelt? Verlengen en wel onmiddelijk. Je kan die jongen niet afschrijven voor een wat minder seizoen. Het is een uitermate nuttige speler voor dit elftal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeker gewoon verlengen, Misschien op ten duur niet goed genoeg meer voor de basis, maar zo'n speler is prima om in je selectie te hebben, werkt altijd keihard, en is gewoon geen slechte voetballer.. |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
Ajax moet gewoon een type pantelic in de punt hebben,en dan zal je zien dat de jong daarachter prima gaat spelen,die jongen wordt nu gewoon niet goed in stelling gebracht. Gewoon een goeie voetballer,dus gewoon verlengen. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
de jong moet zeker verlengen!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 10:47 schreef reminho het volgende:Ajax moet gewoon een type pantelic in de punt hebben,en dan zal je zien dat de jong daarachter prima gaat spelen,die jongen wordt nu gewoon niet goed in stelling gebracht. Gewoon een goeie voetballer,dus gewoon verlengen. Heel gewoon.. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
verlengen zijn contract denk ook dat het geen hele dure speler is |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Die jongen speelt alleen goed als er een type Pantelic voor hem staat. Die hebben we nu niet. Hij speelt op de posities waar ie nu moet spelen als een drol. Totaal geen toegevoegde waarde. Als je alleen wat aan hem hebt als een Pantelic voor hem staat dan heb ik zoiets van doei,de groeten. Hij kan echt wel voetballen maar het is steeds net niet bij hem. Voorin laat ie alle ballen van zn voeten springen en op de nr 10 postitie heb je niks aan hem zonder een aanspeelpunt voor hem. Over de positie van de Zeeuw waar hij nu speelt wil ik het al niet eens over hebben. Zolang Ajax doorgaat met spelers als Mounir in de spits heb je niks aan Siem en dus lekker verkopen. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 09:31 schreef Sphinx het volgende:Hij moet gewoon verlengen. Als het jullie vorige seizoen was gevraagd of die moest verlengen stonden jullie met dik gedrukt JA te zeggen want toen scoorde die veel en speelde die goed. Hij heeft totaal andere positie en dan is het ineens nee hij valt tegen :|... Hij is zeer belangrijk voor ajax hij staat aan de basis van veel doelpunten. Ach kom op man. Hij heeft dit seizoen vaak genoeg op 10 gespeeld maar zonder Pantelic viel ie behoorlijk terug. Ik zei meteen vanaf het begin al dit is geen Ajax 1 materiaal. Toen kwam Pantelic en ja toen kwam er wat uit. Die is nu weg en ja hoor Siem laat weer zien geen toegevoegde waarde te zijn zonder zo'n speler voor hem. Eriksen is de man op nr 10 de komende jaren. Wat heb je dan aan de Jong. We hebben Lodeiro ook nog die voetballend beter is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Siem zou in de spits iedere wedstrijd zijn waarde kunnen tonen, in alle goede wedstrijden die er onder de Boer zijn gespeeld, stond de Jong in de punt van de aanval, ja hij moet daar nog veel leren, maar hij heeft de laatse keren dat hij daar speelde ook gescoord, Mounir naar links, de Jong op 9 Sulejmani vanaf rechts, en klaar ben je... |
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 14:21 schreef remco k het volgende:Siem zou in de spits iedere wedstrijd zijn waarde kunnen tonen, in alle goede wedstrijden die er onder de Boer zijn gespeeld, stond de Jong in de punt van de aanval, ja hij moet daar nog veel leren, maar hij heeft de laatse keren dat hij daar speelde ook gescoord, Mounir naar links, de Jong op 9 Sulejmani vanaf rechts, en klaar ben je... Bel Frankie de boer dan even kun je hem dat uitleggen want hij snapt het nog niet dat die zo moet spelen haha.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Matige speler , zou er niet rouwig om zijn als hij zou vertrekken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 14:56 schreef Sphinx het volgende:[..] Bel Frankie de boer dan even kun je hem dat uitleggen want hij snapt het nog niet dat die zo moet spelen haha.. Je punt??? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Antwoord op de vraag van het topic "Moet de Jong verlengen" is JA !!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ja! Meteen, 2 jaar erbij houden!
Werkt hard, scoorde vorig seizoen ook makkelijk en was 1 van de betere toen, dus net als Sulejmani, zoiets verleer je niet opeens en dus is de Jong nog steeds heel goed! |
|
|
|
|
bird
|
|
|
aangebrande harry ipv verbrande harry |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 16:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ja! Meteen, 2 jaar erbij houden! Werkt hard, scoorde vorig seizoen ook makkelijk en was 1 van de betere toen, dus net als Sulejmani, zoiets verleer je niet opeens en dus is de Jong nog steeds heel goed! KLASSE....EENS DUS |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: KLASSE PIETJE....... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Siem is multifunctioneel en nog erg jong. Hij kan nog veel beter worden en ik zie hem als liefste in de punt van de aanval. Tot aan het eind van het seizoen zou ik Siem in de spits zetten, El Hammie vanaf links en Sulejmani vanaf rechts. Ajax heeft behoefte aan een type Pantelic en Siem kan dat op dit moment het beste invullen. Hammie zou het in principe ook kunnen, maar als je niet wil houd het op. Siem verlengen? ABSOLUUT!!!!!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
als ze hem maar niet teveel opwaarderen ik vrees namelijk dat hij zijn plek kwijt gaat raken op den duur... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
moet de jong verlengen: nee |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Zijn strippenkaart????:) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahahah kutali..ben ik weer eens serieus.........dat mag ik niet van jou he?????;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: vind je hem niet goed genoeg??? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 19:09 schreef nummer10 het volgende:als ze hem maar niet teveel opwaarderen ik vrees namelijk dat hij zijn plek kwijt gaat raken op den duur... zn strippenkaart? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: hahahahaha jij mag alles man... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
natuurlijk moet de jong verlengen. ik denk trouwens dat El Hamdaoui na dit seizoen vertrekt, maar dat is dus wat IK denk.... |
|
|
|
|
ajax
|
|
|
Belachelijk eigenlijk dat er twijfels zijn, natuurlijk moet z'n contract verlengt worden! Gisteren was er wederom bewijs dat ie een toegevoegde waarde is. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
gisteren draaide het meteen beter toen hij in de spits stond. Misschien niet de sierlijkste voetballer maar wel een heel nuttige. Hij is vrij sterk en redelijk balvast. Hij zeurt volgens mij ook niet en kan op verschillende posities uit de voeten. Ik denk dat je er erg goed aan doet om die jongen te behouden. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Siem de Jong is nog jong en die word ook alleen maar beter. Ik zeg behouden voor ajax, het is iemand die altijd hard werkt, nooit commentaar heeft en inderdaad, gisteren liet hij zien dat hij wel degelijk in de spits weg kan, het liep beter met hem als met el hammie. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 00:14 schreef Ronald 1960 het volgende:natuurlijk moet de jong verlengen. ik denk trouwens dat El Hamdaoui na dit seizoen vertrekt, maar dat is dus wat IK denk.... ik hoop het ! el hamdaoui is gewoon een overschatte voetballer ! leuk voor groningen of heerenveen ! |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Verlengen! Liet gister weer eens zien dat hij een veel betere spits is als El Hamdaoui. Nou zegt dat niet heel veel want... (voeg hier het bekende afzeikverhaal over El Hamdaoui in). Ik denk dat als je De Jong de tijd geeft en iedere week in de spits laat staan dat we van de zomer geen nieuwe spits hoeven te kopen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 09:19 schreef ajacied het volgende:[..] ik hoop het ! el hamdaoui is gewoon een overschatte voetballer ! leuk voor groningen of heerenveen ! Onzin! Het is geen spits voor het 433 systeem van Ajax. Zet hem linksbuiten en hij is wel degelijk van waarde. De eerste helft tegen Roda speelde Ajax de beste helft van het seizoen. Siem als diepe spits en Mouinir vanaf links. Ik ben echter "bang" dat de relatie tussen hem en de Boer nu finito is! |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 09:37 schreef Brandje het volgende:[..] Onzin! Het is geen spits voor het 433 systeem van Ajax. Zet hem linksbuiten en hij is wel degelijk van waarde. De eerste helft tegen Roda speelde Ajax de beste helft van het seizoen. Siem als diepe spits en Mouinir vanaf links. Ik ben echter "bang" dat de relatie tussen hem en de Boer nu finito is! hij heeft heel weinig snelheid dus ik zie hem daar liever niet. ik denk (helaas) dat hij gewoon tekort komt ! zo en zo heb ik een hekel aan zijn instelling !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2011 door ajacied -- |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 09:37 schreef Brandje het volgende:[..] Onzin! Het is geen spits voor het 433 systeem van Ajax. Zet hem linksbuiten en hij is wel degelijk van waarde. De eerste helft tegen Roda speelde Ajax de beste helft van het seizoen. Siem als diepe spits en Mouinir vanaf links. Ik ben echter "bang" dat de relatie tussen hem en de Boer nu finito is! Het is inderdaad geen slechte speler, maar hij werkt niet in dit systeem. In de zomer een leuke club uitzoeken voor hem die 442 speelt. Ik vind persoonlijk Ebicilio beter op links dan El Hamdaoui.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2011 door Jacco -- |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 10:03 schreef Jacco het volgende:[..] In de zomer een leuke club uitzoeken voor hem die 442 speelt. Ik vind persoonlijk Ebicilio beter op links dan El Hamdaoui. eens ! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Verlengen, goede instelling, voortreffelijk inzicht en techniek, kan koppen en nog veel punten die kunnen en zullen verbeteren. Als hij toch meer snelheid had gehad...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mounir was de beste speler bij een kampioen wordend AZ, en nu is hij bij lange na niet goed genoeg voor Ajax???? Misschien wordt ie wel verkeerd gebruikt, persoonlijk heb ik nog vrijwel niks van Ebecilio gezien, en zie ik liever Mounir op die plek spelen. Zoals Brandje al aangeeft, speelde Ajax tegen Roda de eerste helft heel erg goed, en speelde De Jong toen op 9 en Mounir vanaf links... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
dat kan dat AJAX tegen Roda zijn beste helft speelde, maar gisteren ging die El Hammie alleen maar kloten met de bal, met als resultaat steeds balverlies. Hij maakte het zichzelf lastig, De Jong vulde die rol in de 2e helft veel beter in. Mounir kan veel beter, als hij eens wat vaker de simpele oplossing zoekt. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Technisch is het een geweldige speler maar hij wil totaal niet bijdragen aan een positiespel. Ook op links loopt hij zijn medespelers te vaak in de weg. Daarbij vond ik bij Az Dembele beter dan El Hamdaoui.
Een vriend van mij liep dat jaar stage bij AZ en die haatte toen El Hamdaoui al met passie. Toen ik vrolijk vertelde dat El Hamdaoui bij Ajax had getekend vertelde hij mij dat Ajax daar nog eens heel veel spijt van ging krijgen. Nu weet ik waarom. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 11:15 schreef dege het volgende:dat kan dat AJAX tegen Roda zijn beste helft speelde, maar gisteren ging die El Hammie alleen maar kloten met de bal, met als resultaat steeds balverlies. Hij maakte het zichzelf lastig, De Jong vulde die rol in de 2e helft veel beter in. Mounir kan veel beter, als hij eens wat vaker de simpele oplossing zoekt. het gaat erom, dat hij tegen Roda vanaf links startte, op 9 hebben we gewoon een aanspeelpunt nodig, en alle goede wedstrijden onder de Boer, speelde de Jong op 9. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 11:44 schreef remco k het volgende:op 9 hebben we gewoon een aanspeelpunt nodig, en alle goede wedstrijden onder de Boer, speelde de Jong op 9. +1 |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ik wil toch ff terug komen wat ik gister zei dat de jong niet bij hoef te tekenen. Heb gister van hem genoten vooral als hij in de spits staat. Wat mij betreft gewoon laten staan.El ham was te egoistisch en toen de jong spits stond ging het beduidend beter.En zoals het er uit ziet zal hij daar wel blijven staan mede omdat el ham uit de selectie is gezet wegens onacceptabel gedrag, al weer pffff. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 10:47 schreef reminho het volgende:Ajax moet gewoon een type pantelic in de punt hebben,en dan zal je zien dat de jong daarachter prima gaat spelen,die jongen wordt nu gewoon niet goed in stelling gebracht. Gewoon een goeie voetballer,dus gewoon verlengen. eens, maar Eriksen staat nu op die positie en die vind ik wel heel goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zijn er dan echt zo weinig mensen, die inzien dat de beste wedstrijden van Eriksen, waren met de Jong in de punt, en dat de beste wedstrijden onder de Boer ook met de Jong op 9 waren...?????
De Jong gewoon laten staan, het allerbeste zou zijn, om Kluivert binnen te halen als spitsentrainer, de Jong kan heel veel van hem leren. Als de Jong blijft staan in de punt, maakt ie er nog zeker een stuk of 8 dit seizoen.. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 16:12 schreef remco k het volgende:Zijn er dan echt zo weinig mensen, die inzien dat de beste wedstrijden van Eriksen, waren met de Jong in de punt, en dat de beste wedstrijden onder de Boer ook met de Jong op 9 waren...????? De Jong gewoon laten staan, het allerbeste zou zijn, om Kluivert binnen te halen als spitsentrainer, de Jong kan heel veel van hem leren. Als de Jong blijft staan in de punt, maakt ie er nog zeker een stuk of 8 dit seizoen.. [/quote die 2 wedstrijden bedoel je remco? |
|
|
|