|
|
joduh
|
|
|
quote: whahahah kut he man?speelt hij net een goeie wedstrijd ..........pisjong!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: en ik vind jou lief ali....... |
|
|
|
|
bird
|
|
|
ik wil me mezelf ff verbeteren DE JONG MOET BLIJVEN hij is belangrijk voor ajax |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
De jong moet blijven maar niet als spits! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 16:12 schreef remco k het volgende:Zijn er dan echt zo weinig mensen, die inzien dat de beste wedstrijden van Eriksen, waren met de Jong in de punt, en dat de beste wedstrijden onder de Boer ook met de Jong op 9 waren...????? De Jong gewoon laten staan, het allerbeste zou zijn, om Kluivert binnen te halen als spitsentrainer, de Jong kan heel veel van hem leren. Als de Jong blijft staan in de punt, maakt ie er nog zeker een stuk of 8 dit seizoen.. Ik kon het zelf wel geschreven hebben Remco. Gisteren was ook weer duidelijk te zien dat met de Jong Ajax veel beter draait dan met Hammie in de spits. Hammie moet zich eens leren gedragen en doen wat er van hem verlangt word. Als ie dat kan, is hij een prima basisspeler. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik ben lief maar wel lelijk lief.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahaha, jaja, hij speelde echt prima ja, hopelijk kunnen ze het morgen ook laten zien... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 22:48 schreef alibabba het volgende:[..] Ik kon het zelf wel geschreven hebben Remco. Gisteren was ook weer duidelijk te zien dat met de Jong Ajax veel beter draait dan met Hammie in de spits. Hammie moet zich eens leren gedragen en doen wat er van hem verlangt word. Als ie dat kan, is hij een prima basisspeler. EENS |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 22:48 schreef alibabba het volgende:[..] Ik kon het zelf wel geschreven hebben Remco. Gisteren was ook weer duidelijk te zien dat met de Jong Ajax veel beter draait dan met Hammie in de spits. Hammie moet zich eens leren gedragen en doen wat er van hem verlangt word. Als ie dat kan, is hij een prima basisspeler. +1 |
|
|
|