BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord vreest leegloop jeugdopleiding

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 04 maart 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 10:20 schreef Stylzz het volgende:
En wij halen ze nog jonger weer weg bij de kleinere clubs.
We zijn zelf ook niet roomser dan de paus.
helemaal gelijk
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 04 maart 2011 - 10:43   quote  deeplink  
@detrapstaandervak, hotjumper en T-FeYeNOOrD!!

1. Puntje Pim. links word bang dus schieten we Pim maar door zijn kop!!!
2. Melkert en zijn vrienden hebben Pim zwart liggen maken voor een nazi terwijl het een Homo was!!!
3. Je kan de TV niet aanzetten of de linksen lopen weer te rellen bij 1 of ander belangrijk overleg. (ben je daar bij Feyenoord niet zo op tegen??)
4. Zo als een rechtse leider word uitgemaakt voor nazi of zelfs nieuwe Hitler hebben de rechtse partijen nooit vergeleken met bijvoorbeeld Stalin en hoe heet die rare Noord-Koreaan!
5.De linkse partijen zijn hoofdschuldige van het teveel van allochtonen in Nederland. de VVD moest hier aan mee doen om mee te kunnen regeren!
6.Het is inmiddels meer dan het tienvoudige van wat hier ooit naar toe gehaald is voor het vuile werk. (sowieso scheer ik ze ook niet allemaal over 1 kam)
7. Ik bedoelde inderdaad Limburg en nee ik kom daar niet vandaan! Ik kom uit Rotterdam en woon in Limburg omdat de randstad helemaal naar de klote gaat! (overigens "is toch maar limburg" pas racistisch want ik scheer niet iedereen over 1 kam en jij schijnbaar wel alle Limburgers!!)
8. Melkert heeft bewezen dat hij ook maar alles dacht te kunnen zeggen. De Partij van de allochtonen trekt dit trouwens aardig door. Rechts is met de TOEKOMST bezig en links met het NU! Het NU wat ze zelf verkloot hebben!
9. @ jumpertje! Onder rechts had er nooit geen EU geweest. Ik stem overigens ook nogeens geen VVD. Dus zonder links hadden we uberhaupt geen last van die oostblokkers gehad!

Special voor detrapstaandervak!!

1. Wie zegt dat ik laag opgeleid bent?
2. Dit riekt naar vooroordelen!
3. Wat is je afkeer aan laag opgeleiden?
4. Hoe hoog opgeleid ben jij dan?
5. Jou reactie bevestigd mijn mening over linksen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2011 door Feyenoord till i die --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - vrijdag 04 maart 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 10:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:
@detrapstaandervak, hotjumper en T-FeYeNOOrD!!

1. Puntje Pim. links word bang dus schieten we Pim maar door zijn kop!!!
2. Melkert en zijn vrienden hebben Pim zwart liggen maken voor een nazi terwijl het een Homo was!!!
3. Je kan de TV niet aanzetten of de linksen lopen weer te rellen bij 1 of ander belangrijk overleg. (ben je daar bij Feyenoord niet zo op tegen??)
4. Zo als een rechtse leider word uitgemaakt voor nazi of zelfs nieuwe Hitler hebben de rechtse partijen nooit vergeleken met bijvoorbeeld Stalin en hoe heet die rare Noord-Koreaan!
5.De linkse partijen zijn hoofdschuldige van het teveel van allochtonen in Nederland. de VVD moest hier aan mee doen om mee te kunnen regeren!
6.Het is inmiddels meer dan het tienvoudige van wat hier ooit naar toe gehaald is voor het vuile werk. (sowieso scheer ik ze ook niet allemaal over 1 kam)
7. Ik bedoelde inderdaad Limburg en nee ik kom daar niet vandaan! Ik kom uit Rotterdam en woon in Limburg omdat de randstad helemaal naar de klote gaat! (overigens "is toch maar limburg" pas racistisch want ik scheer niet iedereen over 1 kam en jij schijnbaar wel alle Limburgers!!)
8. Melkert heeft bewezen dat hij ook maar alles dacht te kunnen zeggen. De Partij van de allochtonen trekt dit trouwens aardig door. Rechts is met de TOEKOMST bezig en links met het NU! Het NU wat ze zelf verkloot hebben!
9. @ jumpertje! Onder rechts had er nooit geen EU geweest. Ik stem overigens ook nogeens geen VVD. Dus zonder links hadden we uberhaupt geen last van die oostblokkers gehad!

Special voor detrapstaandervak!!

1. Wie zegt dat ik laag opgeleid bent?
2. Dit riekt naar vooroordelen!
3. Wat is je afkeer aan laag opgeleiden?
4. Hoe hoog opgeleid ben jij dan?
5. Jou reactie bevestigd mijn mening over linksen!!!
Was uit onderzoek naar voren gekomen dat het vooral laagopgeleide mensen zijn die PVV stemmen.Lees je eigen opunten eens hardop aan jezelf voor, dan zou jij ook die conclusie trekken. Met linkse groet,
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - vrijdag 04 maart 2011 - 10:52   quote  deeplink  
En nee, onder rechts was er geen E.U. geweest, maar zouden we nu duits praten.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 04 maart 2011 - 10:53   quote  deeplink  
beter dan Arabisch!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 04 maart 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 10:49 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Was uit onderzoek naar voren gekomen dat het vooral laagopgeleide mensen zijn die PVV stemmen.Lees je eigen opunten eens hardop aan jezelf voor, dan zou jij ook die conclusie trekken. Met linkse groet,
En dan nog is het zo dat laag opgeleiden netzo veel rechten als hoog opgeleiden hebben!!
Je hebt rechtse ideeen!
Overigens heb ik schijnbaar een punt want je reageert maar zeer kort en niet op alle punten!
Met rechtse groet!!!! (weet je wel met de linker hand op het hard en de ander recht vooruit!!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2011 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 04 maart 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 10:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:
@detrapstaandervak, hotjumper en T-FeYeNOOrD!!

1. Puntje Pim. links word bang dus schieten we Pim maar door zijn kop!!!
2. Melkert en zijn vrienden hebben Pim zwart liggen maken voor een nazi terwijl het een Homo was!!!
3. Je kan de TV niet aanzetten of de linksen lopen weer te rellen bij 1 of ander belangrijk overleg. (ben je daar bij Feyenoord niet zo op tegen??)
4. Zo als een rechtse leider word uitgemaakt voor nazi of zelfs nieuwe Hitler hebben de rechtse partijen nooit vergeleken met bijvoorbeeld Stalin en hoe heet die rare Noord-Koreaan!
5.De linkse partijen zijn hoofdschuldige van het teveel van allochtonen in Nederland. de VVD moest hier aan mee doen om mee te kunnen regeren!
6.Het is inmiddels meer dan het tienvoudige van wat hier ooit naar toe gehaald is voor het vuile werk. (sowieso scheer ik ze ook niet allemaal over 1 kam)
7. Ik bedoelde inderdaad Limburg en nee ik kom daar niet vandaan! Ik kom uit Rotterdam en woon in Limburg omdat de randstad helemaal naar de klote gaat! (overigens "is toch maar limburg" pas racistisch want ik scheer niet iedereen over 1 kam en jij schijnbaar wel alle Limburgers!!)
8. Melkert heeft bewezen dat hij ook maar alles dacht te kunnen zeggen. De Partij van de allochtonen trekt dit trouwens aardig door. Rechts is met de TOEKOMST bezig en links met het NU! Het NU wat ze zelf verkloot hebben!
9. @ jumpertje! Onder rechts had er nooit geen EU geweest. Ik stem overigens ook nogeens geen VVD. Dus zonder links hadden we uberhaupt geen last van die oostblokkers gehad!

Special voor detrapstaandervak!!

1. Wie zegt dat ik laag opgeleid bent?
2. Dit riekt naar vooroordelen!
3. Wat is je afkeer aan laag opgeleiden?
4. Hoe hoog opgeleid ben jij dan?
5. Jou reactie bevestigd mijn mening over linksen!!!
1. Aannemen dat iederéén die links is, achter de moord op Pim staat is het zelfde als aannemen dat alle PVV'ers in de oorlog NSB'ers waren geweest
2. De leiders van de gevestigde partijen (incl. de PvdA van Melkert) konden niet omgaan met de retoriek van Pim, toen Pim op een forum op de Erasmus universiteit het vuur inhoudelijk aan de schenen werdt gelegd liep hij weg. Pim werd door de media in het zonnetje gezet terwijl zijn partij geeneens in de kamer zat. Kleine partijen als de SGP en de SP kregen in die tijd helemaal geen uitnodigingen voor de debatten. Verder zijn er genoeg nazi's die homo waren b.v. Ernst Rohm hoofd van de SA begin jaren dertig.
3. Dus de dictaturen in het middenoosten moeten maar blijven zitten, want dat zijn de rellen die je nu op tv ziet.
4. In de telegraaf werd Jan Marijnissen doorlopend uitgemaakt voor Mao of de Nederlandse Kim... De SP werdt altijd verweten dat ze het noord Koreaanse model zouden na streven.
5. Het binnenhalen van allochtonen gebeurde op uitdrukkelijke wens van het bedrijfsleven, wat mij betreft hadden ze die Nederlandse bedrijven gewoon failliet moeten laten gaan als ze de Nederlandse salarissen niet konden betalen.
6. Nederlanders die naar Canada, Amerika en Australie mochten hun familie ook meenemen, dat is gewoon menselijk.
7. Limburgers zijn gewoon voor de ene helft Duits en voor de andere helft Belgisch. Jij bent ook gewoon een emigrant, je verhuist om het beter te krijgen deden die Turken en marokanen ook.
8. wat kan mij de toekomst schelen, ik heb geen kinderen, dus ik wil het NU beter hebben. dankzij het verkwanselen van openbare nutsbedrijven, het openbaar vervoer en de medische zorg aan de vrije markteconomie zijn de vaste lasten alleen maar gestegen en meer dan met het verwerpelijke kwartje van Kok.
9. De VVD begon pas tegen de EU te ageren onder Balkenende, daarvoor hebben ze niet echt tegengas gegeven, de EU is er alleen gekomen om het groot kapitaal het leven makkelijker te maken. De euro is er alleen gekomen om het betalingsverkeer tussen Europese bedrijven te vergemakkelijken of denk je echt dat ze het gedaan hebben zodat jij niet hoeft na te denken als je koffie besteld in België.
Zonder links had jij nu 80 uur gewerkt in de week, voor 2 euro per uur, die je mocht uitgeven in de winkel die je baas voor je uitzocht verder had je tot je 104de moeten werken als je al ouder als 30 was geworden omdat de medische zorg niet voor jou toegankelijk was. Waarschijnlijk had je niet kunnen lezen en schrijven en hadden je kinderen nu in een fabriek achter een machine gestaan.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 04 maart 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 10:49 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Was uit onderzoek naar voren gekomen dat het vooral laagopgeleide mensen zijn die PVV stemmen.Lees je eigen opunten eens hardop aan jezelf voor, dan zou jij ook die conclusie trekken. Met linkse groet,
Dat is ook generaliserend ik denk dat het voor al lager opgeleiden zijn die er voor uit durven te komen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 04 maart 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 10:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:
beter dan Arabisch!!!!!
Liever rood dan christelijk-jood
Rene Koster
 Rene Koster - vrijdag 04 maart 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 22:26 schreef Els het volgende:

[..]

Lang leve de pluriformiteit!
Voor punt drie een vraag aan jou, dan weet je misschien ook wat er bedoeld wordt.
Hoeveel rechtse terroristen kan je.
Rene Koster
 Rene Koster - vrijdag 04 maart 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 07:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

[..]

[..]

hey leuk; een politiek topic.

punt 1+3 vind ik redelijk onzinnig. punt 1 is lekker generaliserend en punt 3 heb ik eigenlijk niet zo door. hoezo eigenlijk?

om maar effe het rijtje af te gaan. is wat overzichtelijker:

1. onzinnig, veel te generaliserend
2. gevolgtrekking is dus niet passend, aangezien het slechts een geval betreft
3. huh?!? heb ik iets gemist?
4. tsja maar dat is altijd zo bij de oppositie. regeringspartijen worden altijd zwartgemaakt, nu zijn dat overwegend de linkse partijen, maar VVD en PVV bijvoorbeeld hebben in het vorige kabinet zo'n beetje hetzelfde gedaan, daar moet je reeel over zijn. politiek bedrijven schijnt nu eenmaal het promoten van jezelf en het neertrappen van andersdenkenden te zijn. vrij treurig als je er over nadenkt. en dan vinden ze het raar dat sommigen culturen nogal eens botsen in de samenleving. in wezen doen ze hetzelfde. in woorden dan uiteraard.
5. problemen zijn niet alleen door linkse partijen veroorzaakt. VVD heeft indertijd al die immigranten binnengehaald. maar het vorige kabinet heeft structureel teveel uitgegeven, waardoor we nu met de shit zitten. en dan klagen dat het huidige kabinet teveel bezuinigd. ja als je opeens 5miljard per jaar meer gaat uitgeven, terwijl je niet meer binnenkrijgt, dan gaat het natuurlijk een keer fout.
6. vind ik eerlijk gezegd jammer, al zou ik er geen probleem mee hebben, wanneer alles goed zou gaan...
7. eh?? doel je nou op de watersnoodramp van '53???? zo ja, lekker recent voorbeeld. dan ook niet meer handelen met duitsland, zijn nazis! of bedoelde je een andere overstroming?
8. ben ik het wel mee eens. denk dat de linkse partijen onvoldoende doorhebben dat er nu gesaneerd moet worden. de staatsschuld neemt bijvoorbeeld nog met 100miljoen euro per dag toe! de staatschuld is al aardig opgelopen door de jaren en die rekening moet betaald worden door de burger. als we dat nu niet doen, kost het dadelijk alleen nog maar meer. en ja dan zal iedereen een beetje moet inleveren. helaas maar het is niet anders.
9. nope

heb trouwens VVD gestemd, zo kan je het verhaal een beetje in perspectief zien. discussie is prima, graag op inhoud ipv geblaat.
Sorry els dit had ik moeten quoten
craven
 craven - vrijdag 04 maart 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 22:25 schreef Els het volgende:

[..]

Word je zo nu en dan niet vreselijk moe vanjezelf? Je blijft olie op het vuur gooien.
eens, je plaat blijft een beetje hangen Jan, ander deuntje zou leuk zijn..
craven
 craven - vrijdag 04 maart 2011 - 12:32   quote  deeplink  
Volgens mij ging het hier over de jeugdopleiding en niet over politieke partijen...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 05 maart 2011 - 19:42   quote  deeplink  
Het ging over de leegloop van de jeugdopleiding waar de politieke partijen een stokje voor kunnen steken!!
Els
 Els - zaterdag 05 maart 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 12:08 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

Voor punt drie een vraag aan jou, dan weet je misschien ook wat er bedoeld wordt.
Hoeveel rechtse terroristen kan je.
Huh? Welk punt 3? Ik ken geen enkele terrorist, geen linkse en geen rechtse. Ze zijn volgens mij niet echt leuk in de omgang, dus ik duld ze niet in mijn kennisenkring. Ik stem zelf rechts, zit op de rechtervleugel van de VVD, omdat ik nu eenmaal vind dat mensen moeten werken voor hun geld. Bovendien past dat ook bij mijn achtergrond, mijn opvattingen en mijn leefstijl. De PVV vind ik overigens links. Ik heb geen last van een weg met ons mentaliteit en vind het dus volstrekt normaal als iemand die bovenmodaal verdient rechts stemt, en iemand met het minimum loon links. Het is menselijk en normaal om voor je eigen belangen op te komen. Het zou prettig zijn, als mensen die volstrekt logische impuls van elkaar zouden gaan accepteren, ipv elkaar de eigen overtuiging op te dringen. In Nederland heb je honderden verenigingen, geloofsgenootschappen en politieke partijen. We leven al honderden jaren in een relatief welvarend en vrij land. Je zou toch zweren dat er weinig reden tot zeiken was?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 05 maart 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 12:08 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

Voor punt drie een vraag aan jou, dan weet je misschien ook wat er bedoeld wordt.
Hoeveel rechtse terroristen kan je.
[/quote ]

Aryan nation, Afrikaander weerstand beweging, KKK

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2011 door hotjumper --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord vreest leegloop jeugdopleiding









0.0053300