BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zaakwaarnemer: 'Feyenoord-elftal biedt Castaignos niet wat wij willen' WALGELIJKE VENT!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
tz90
 tz90 - donderdag 03 maart 2011 - 14:49   quote  deeplink  
Bron:http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/123381_zaakwaarnemer-feyenoord-elftal-biedt-castaignos-niet-wat-wij-willen

Luc Castaignos rondde deze week zijn transfer naar Internazionale af. De 18-jarige spits tekende een contract voor vier jaar. Zaakwaarnemer Arie Treffers legt in de nieuwe editie van ELF Voetbal uit waarom Castaignos de stap heeft gemaakt.

"Ik denk dat er rondom deze transfer alleen maar winnaars zijn", zegt Treffers, die samen met Karim El Atmani de belangen van Luc Castaignos behartigt. "Feyenoord houdt er een mooi bedrag (ongeveer vier miljoen euro, red.) aan over en Luc vertrekt als vriend van Feyenoord naar een droomclub."

"Het is snel gegaan met Luc", weet Treffers. "Pas op zijn veertiende kwam hij bij Feyenoord terecht, maar door zijn eigen talent en de fantastische jeugdopleiding ging het als een speer. Bij het eerste kwam hij door de financiƫle problemen en blessures sneller in beeld dan gedacht, maar wat doorgroeimogelijkheden betreft, zit hij aan zijn top. Bij Inter kan hij zich sneller doorontwikkelen dan bij Feyenoord. Dit elftal biedt niet wat wij willen en nodig achten voor Luc. Bij Inter traint hij dagelijks met de absolute wereldtop en daar heeft Luc behoefte aan. Zo kan hij werken aan het optimaal benutten van zijn looplijnen."

"Het plan dat Inter met hem heeft, spreekt ons erg aan. Technisch directeur Marco Branca heeft in diverse gesprekken verzekerd dat Luc echt is gehaald voor de A-selectie en niet verhuurd zal worden. Ik ben ervan overtuigd dat hij snel speelminuten gaat krijgen", is Treffers opvallend zelfverzekerd.

"Wat ook meespeelt, is dat ze Luc drieƫnhalf jaar geleden al wilden hebben en altijd vertrouwen in hem zijn blijven houden. Een andere belangrijke voorwaarde is geweest dat zijn ouders meeverhuizen naar Milaan en Luc dus in zijn vertrouwde omgeving blijft wonen. Wat ons betreft, is de voedingsbodem om een grote te worden in Milaan aanwezig", aldus de zaakwaarnemer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 maart 2011 door tz90 --
tz90
 tz90 - donderdag 03 maart 2011 - 14:50   quote  deeplink  
Net als het filmpje wat op tv was over de transfer van Luc, wat een stomme kutonzin. Die Treffers moeten ze een nekschot geven. Die titel al. Jij hebt niks te willen Treffers. 'Het plan dat ze hebben spreekt ons erg aan' Dat heet verkopen LUL!.

Luc had gewoon moeten verlengen op de normale manier. Of had hij opeens een eisenpakket van een miljoen. hij is gewoon gek gepraat door die walgelijke zaakwaarnemer.

Komt trouwens ook nog bij van Wijnaldum in de VI. Zegt de Guzman dat ie naar een andere club moet om zich beter te ontwikkelen. Laat m zn bek houden. Verrader.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 03 maart 2011 - 15:05   quote  deeplink  
en topic nummer 4345 over de transfer van Luc....
tz90
 tz90 - donderdag 03 maart 2011 - 15:11   quote  deeplink  
lekkr boeiend...
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 03 maart 2011 - 15:16   quote  deeplink  
Als het niet boeiend is moet je de topic niet starten... ook vreemd als je je eigen topic niet boeiend vindt.
tz90
 tz90 - donderdag 03 maart 2011 - 15:19   quote  deeplink  
ik heb t over jouw opmerking..... denk eff na.
Crisismanager
 Crisismanager - donderdag 03 maart 2011 - 15:21   quote  deeplink  
Zaakwaarnemers zijn voetbalslopers. Hoe komt een snotneus van 18 eigenlijk aan een zaakwaarnemer? Kinderhandel heet dat, daar is Treffers al eens eerder van beschuldigd. Het word tijd dat de Fifa hier eens voor gaat ingrijpen, gewoon verplichten dat spelers onder de 21 jaar geen transfer naar het buitenland mogen maken.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 03 maart 2011 - 15:21   quote  deeplink  
o ja joh, nou dat had ik nooit geraden hoor. Ik ben blij dat je het even zegt....
tz90
 tz90 - donderdag 03 maart 2011 - 15:25   quote  deeplink  
nee idd dus doe niet schijnheilig alsof je t wel wist..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 maart 2011 door tz90 --
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 03 maart 2011 - 15:25   quote  deeplink  
slot aub...
tz90
 tz90 - donderdag 03 maart 2011 - 15:28   quote  deeplink  
4345ste aanvraag voor een slotje door pietje1.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 03 maart 2011 - 15:54   quote  deeplink  
tjonge jonge wat ben jij goed man.
bjorn
 bjorn - donderdag 03 maart 2011 - 16:17   quote  deeplink  
en de guzman doet ook vrolijk mee.

http://www.fr-fanatic.com/2011/03/03/29804/

Jonathan de Guzman vindt dat Georginio Wijnaldum Feyenoord moet gaan verlaten. De middenvelder van Real Mallorca, die deze zomer transfervrij vertrok bij de Rotterdammers, denkt dat het voor de ontwikkeling van de twintigjarige middenvelder beter is.

Voor zijn ontwikkeling zou het goed zijn als hij de overstap maakt naar een andere club, aldus De Guzman tegenover Voetbal International. Een nieuwe omgeving werkt verfrissend, ik heb het zelf ervaren. Wijnaldum is bovendien een speler die overal zal passen. Hij beheerst vrijwel alles wat een voetballer moet beheersen. Dat hij het nu even lastig heeft, zal best zo zijn. Maar talent komt altijd bovendrijven.

Wijnaldum is een kwaliteitsspeler, maar heeft het moeilijk doordat hij in een jong elftal speelt dat gewoon niet draait, vervolgt de geboren Canadees. Voor Feyenoord is het een rotseizoen, voor hem ook.
de.fan
 de.fan - donderdag 03 maart 2011 - 17:09   quote  deeplink  
Zo zie je maar weer dat de voetballer zelf niks meer te vertellen heeft!!
Alles wordt door de makelaars bepaald! Belachelijke zooitje bedriegers zijn het.
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 03 maart 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Wat goed voor de ontwikkeling van Wijnaldum en Castaignos zou zijn is als ze gewoon zouden blijven en -een vanaf afgelopen weekend ontketend- Feyenoord over 2 jaar landskampioen maken, nog een jaartje met Feyenoord Champions league spelen en dan naar Barcelona of Arsenal gaan. Dat zou goed voor hun ontwikkeling zijn. En voor Feyenoord.
Laat de Guzman zijn bek houden en die tering-zaakwaarnemer al helemaal.
3036
 3036 - donderdag 03 maart 2011 - 17:13   quote  deeplink  
Tering rat de guzman.
En belachelijk die zakenwaarnemers.
Want voor de transfer van Luc zal dhr treffers wel een mooie som voor krijgen.
Dan praten we over een ton tot 3 ton.
Zakenwaarnemers maken spelers en clubs kapot alleen omdat ze zelf meer geld willen.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 03 maart 2011 - 17:20   quote  deeplink  
Treffers doet mee aan de beruchte kinderhandel (Bron: VI) dus ik snap zulke uitspraken wel. Hopen dat ie morgen een steen tegen zn muil ana krijgt
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 maart 2011 - 17:21   quote  deeplink  
zo zijn ze.
MMM
 MMM - donderdag 03 maart 2011 - 17:41   quote  deeplink  
Tyfus de Guzman, vuile neus..
R()b
 R()b - donderdag 03 maart 2011 - 17:56   quote  deeplink  
Dhr Treffers mag van mij getroffen worden door bliksem.

En de Guzman is Orthodox!
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 03 maart 2011 - 18:01   quote  deeplink  
Die Treffers is een arrogante vent maar niet de schuldige dat hij nu weg gaat. Ik geloof best dat hij veel gaat leren daar op de training. En misschien is hij dan na een jaar wel klaar om 3e of 4e spits te zijn.
Maar DE fout is gemaakt met het contract wat hij getekend heeft in 2008. Die is wellicht niet rechtsgeldig dus je moet blij zijn dat we nog bijna 4 mil ontvangen.
En Peter Bos heeft destijds dat contract laten tekenen. Ik weet niet welke arbeidsjurist daar bij betrokken was, maar die is verantwoordelijk. Dus dat zal nog wel dezelfde zijn als nu aangezien dat soort gasten allemaal mogen blijven.
Het is te hopen dat er niet meer spelers zijn met zulke contracten..
sevillana
 sevillana - donderdag 03 maart 2011 - 18:08   quote  deeplink  
ach, . . ik gun Luc het beste maar we zullen het wel gaan beleven, of en hoe hij zich verder ontwikkelt in Milaan . . . . . .
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 03 maart 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 16:17 schreef bjorn het volgende:
en de guzman doet ook vrolijk mee.

http://www.fr-fanatic.com/2011/03/03/29804/

Jonathan de Guzman vindt dat Georginio Wijnaldum Feyenoord moet gaan verlaten. De middenvelder van Real Mallorca, die deze zomer transfervrij vertrok bij de Rotterdammers, denkt dat het voor de ontwikkeling van de twintigjarige middenvelder beter is.

Voor zijn ontwikkeling zou het goed zijn als hij de overstap maakt naar een andere club, aldus De Guzman tegenover Voetbal International. Een nieuwe omgeving werkt verfrissend, ik heb het zelf ervaren. Wijnaldum is bovendien een speler die overal zal passen. Hij beheerst vrijwel alles wat een voetballer moet beheersen. Dat hij het nu even lastig heeft, zal best zo zijn. Maar talent komt altijd bovendrijven.

Wijnaldum is een kwaliteitsspeler, maar heeft het moeilijk doordat hij in een jong elftal speelt dat gewoon niet draait, vervolgt de geboren Canadees. Voor Feyenoord is het een rotseizoen, voor hem ook.
Tuurlijk moedig je oude teamgenoot ook ff aan om te vetrekken.
Hij zegt nog net niet dat wijnaldum niet moet bijtekenen en gratis moet vertrekken.
De Guzman///Judas!!
Crisismanager
 Crisismanager - donderdag 03 maart 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 17:20 schreef Quiroz het volgende:
Treffers doet mee aan de beruchte kinderhandel (Bron: VI) dus ik snap zulke uitspraken wel. Hopen dat ie morgen een steen tegen zn muil ana krijgt
haha !
ted
 ted - donderdag 03 maart 2011 - 21:01   quote  deeplink  
Treffers zegt het goed ;minder te bieden is minder te ontvangen voor hem .
lazer toch op met je gelul jouw belang is alleen maar zoveel mogelijk euro,s op je rekening .Walgelijke profiteur .
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 03 maart 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 17:20 schreef Quiroz het volgende:
Treffers doet mee aan de beruchte kinderhandel (Bron: VI) dus ik snap zulke uitspraken wel. Hopen dat ie morgen een steen tegen zn muil ana krijgt
Kijk maar uit dat die jou niet ontdenkt, straks word jij ook nog verkocht ;)
Southside 1908
 Southside 1908 - donderdag 03 maart 2011 - 21:04   quote  deeplink  
Treffers is inderdaad zwaar verdacht van kinderhandel. Is meerdere malen door VI naar voren gebracht. Bij PSV is hij zelfs helemaal niet meer welkom op het complex vanwege zijn duistere praktijken. Ik vond het meteen al vreemd toen ik hoorde dat Luc zich door hem laat vertegenwoordigen.

Alle praatjes van dergelijke lui zijn bedoeld om de eigen portemonnee zoveel mogelijk te spekken. Waarschijnlijk adviseert hij Luc volgend jaar opnieuw een transfer $$$$$$
Emile
 Emile - donderdag 03 maart 2011 - 21:28   quote  deeplink  
ja die treffers krijgt aardig wat dus dat kan nog best dat hij luc gehersenspoeld heeft.

Kunnen we luc niet verwijten die is nog jong en als er dan zoveel op je ingepraat word dan ga je wel ja.
jammer en inderdaad een walgelijke zaakwaarnemer,

Hopen dat luc succes boekt in milaan want dat gun ik hem ook, maar hij mag van mij best die arie eruit donderen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 maart 2011 door Emile --
salemi
 salemi - donderdag 03 maart 2011 - 21:58   quote  deeplink  
Luc heeft zegge en schrijve een paar aardige wedstrijdjes gespeeld en dat zegt die klojo van Treffers dat er voor Luc geen groeimogelijkheden meer zijn. Wat een lulkoek. Die gozer strijkt gewoon tussen de twee en vier ton op aan deze transfer. Hij bedoelde zeker zijn eigen groeimogelijkheden. Laat die hufter zich nooit meer laten zien in Rotterdam, stomme koekwous.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 03 maart 2011 - 22:01   quote  deeplink  
In plaats van supporterjes te pesten zouden die stewardjes die zaakwaarnemers de Kuip uit moeten jagen.
Els
 Els - donderdag 03 maart 2011 - 22:32   quote  deeplink  
Van Geel eens vragen hoe dat sv nou precies in elkaar zat, en dat kopieeren naar Treffers, de Visser en De Guzman.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 maart 2011 door Els --
Rickvell
 Rickvell - donderdag 03 maart 2011 - 22:36   quote  deeplink  
Misschien een slotje op pietje1
evh112
 evh112 - donderdag 03 maart 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 15:21 schreef Crisismanager het volgende:
Zaakwaarnemers zijn voetbalslopers. Hoe komt een snotneus van 18 eigenlijk aan een zaakwaarnemer? Kinderhandel heet dat, daar is Treffers al eens eerder van beschuldigd. Het word tijd dat de Fifa hier eens voor gaat ingrijpen, gewoon verplichten dat spelers onder de 21 jaar geen transfer naar het buitenland mogen maken.
Dat ben ik 100% met eens, is goed voor het niveau van de Eredivisie en voor de clubs zelf.
ted
 ted - donderdag 03 maart 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Ik sluit me aan bij de hotjumperd ,varkenoord mag er voor mij ook bij .dat tuig verdiend een enkelband .
craven
 craven - donderdag 03 maart 2011 - 23:41   quote  deeplink  
Zaakwaarnemers zijn er niet voor hun clienten, maar om grof geld te verdienen.
Tis de manier om snel rijk te worden zonder zelf veel te ondernemen.
Jeli
 Jeli - donderdag 03 maart 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 15:21 schreef Crisismanager het volgende:
Zaakwaarnemers zijn voetbalslopers. Hoe komt een snotneus van 18 eigenlijk aan een zaakwaarnemer? Kinderhandel heet dat, daar is Treffers al eens eerder van beschuldigd. Het word tijd dat de Fifa hier eens voor gaat ingrijpen, gewoon verplichten dat spelers onder de 21 jaar geen transfer naar het buitenland mogen maken.
Zou mooi zijn, maar een grens van 18 jaar is denk ik beter haalbaar. Er gaan nu steeds meer jongens van 16, 17 jaar weg.
Milo
 Milo - vrijdag 04 maart 2011 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 18:08 schreef sevillana het volgende:
ach, . . ik gun Luc het beste maar we zullen het wel gaan beleven, of en hoe hij zich verder ontwikkelt in Milaan . . . . . .
idd zullen we wel zien gevalletje arnoutevic? luc succes! Oja, treffers, krijg een vethart! naar mannetje ben je!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zaakwaarnemer: 'Feyenoord-elftal biedt Castaignos niet wat wij willen' WALGELIJKE VENT!!









0.0063498