BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pi-air dat was pas een held

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - vrijdag 04 maart 2011 - 08:46   quote  deeplink  
zijn jullie vergeten wie een groot aandeel had in de cup zijn jullie vergeten wie die goal tegen psv maakte thuis

Schaam je kapot joh

pierre is als mens een geweldige gozer en als speler een held geweest voor ons en heb hem nog steeds heel hoog zitten

als je mannetjes als leonardo/guzman beter vindt heb je een bord voor je kop of een plaat kan niet anders

pi-air was een top speler die ons heel wat gebracht heb
is luc dat ook die voor 4milj wegrent in zijn 1e jaar

co
kale co
 kale co - vrijdag 04 maart 2011 - 08:48   quote  deeplink  
en die spelers kunnen een voorbeeld nemen aan de prof van hooijdonk!
zijn het nu van die profs?
kale co
 kale co - vrijdag 04 maart 2011 - 08:52   quote  deeplink  
lucluc luc luc ............ 1 jaar en graaien maar en dan vergelijken met pi-air ???

die wat bewezen heeft in 2002 nee jongens vind het belachelijk
kale co
 kale co - vrijdag 04 maart 2011 - 11:25   quote  deeplink  
leonardo was de huilebalk nog steeds en niets gepresteerd
kale co
 kale co - vrijdag 04 maart 2011 - 11:37   quote  deeplink  
zoooo ik ben het kwijt lekker hoor
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 04 maart 2011 - 11:39   quote  deeplink  
Pi-air heeft ze laten zien hoe het moest jammer dat ze het voetbal gedeelte niet van hem over hebben genomen.
Rene Koster
 Rene Koster - vrijdag 04 maart 2011 - 11:41   quote  deeplink  
kale co dat doe je goed boos zijn en zoveel gelijk hebben in wat je schrijft,dat lukt mij meestal niet.
El Jardinero
 El Jardinero - vrijdag 04 maart 2011 - 11:49   quote  deeplink  
Pi air heeft zeker een heel belangrijk aandeel gehad in het binnenslepen van de Europa cup.
Als voetballer vond ik hem niet echt een geweldige spits/voetballer maar scoorde wel op belangrijke momenten uit vrije trappen.... denk wel dat Pi air veel te danken heeft gehad aan Tomasson/Kalou en bosvelt. maar dat neemt niet weg dat hijzelf ook heeeel belangrijk is geweest voor Feyenoord!!
kale co
 kale co - vrijdag 04 maart 2011 - 11:56   quote  deeplink  
ja idd bosvelt/kalou ook zeker wel
Milo
 Milo - vrijdag 04 maart 2011 - 12:31   quote  deeplink  
v hooijhonk was een goede voetballer maar als persoon is het een LUL! en een golddigger!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 maart 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 11:39 schreef hotjumper het volgende:
Pi-air heeft ze laten zien hoe het moest jammer dat ze het voetbal gedeelte niet van hem over hebben genomen.
Pi-air was ook een bloedlul.
Alleen kon die zich het veroorloven omdat hij het ook op t veld liet zien.
kale co
 kale co - vrijdag 04 maart 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 12:31 schreef Milo het volgende:
v hooijhonk was een goede voetballer maar als persoon is het een LUL! en een golddigger!
oneens
craven
 craven - vrijdag 04 maart 2011 - 12:34   quote  deeplink  
wat maakt t uit , als iemand het op het veld laat zien vindt ik het prima. we kunnen wel met ze alle gaan huilen wat voor lul het wel niet was, maar hij heeft bijna eigenhandig de uefa cup gewonnen, so fuck it!
kale co
 kale co - vrijdag 04 maart 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 12:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Pi-air was ook een bloedlul.
Alleen kon die zich het veroorloven omdat hij het ook op t veld liet zien.
bloedlul nee absoluut niet spijt me stylzz maar totaal oneens
kale co
 kale co - vrijdag 04 maart 2011 - 12:37   quote  deeplink  
kijk nu maar eens naar je spelersgroep! bijtekenen ?? of niet bij pi-air was er heel wat anders aan de hand ieder waar naar zijn geld jongens .. nu lopen er bij die nog niet mee kunnen bij g team van barendrecht en die willen miljoen verdienen ??? denk ff na mannen al pi-air ,bosvelt ,van wonderen........
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 maart 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 12:34 schreef kale co het volgende:

[..]

bloedlul nee absoluut niet spijt me stylzz maar totaal oneens
oh zeker wel. Die hield zich ook niet aan de afspraken en liep inderdaad leeg richting de pers als t hem bevoordeelde.

Maar dat is niet erg, zo lang zijn persoonlijke doel, maar gelijke pas loopt met dat van de club, namelijk succes hebben en prijzen pakken.

Helaas is Pierre bijna overal met ruzie weggegaan. Maar de tranen waren echt, tegen Heerenveen. En voor mij is Pierre ook eeuwig Feyenoorder.
kale co
 kale co - vrijdag 04 maart 2011 - 12:39   quote  deeplink  
zijn allemaal passanten maar de 1 verdiend meer respect als de ander. guzman verdient geen respect wat heeft ie betekend dan..? leonardo liep hard naar de vijand.... ik iriteer me dood aan dat soort kut ventjes pleur hem maar in die sloppewijk waar ie hoort
kale co
 kale co - vrijdag 04 maart 2011 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 12:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

oh zeker wel. Die hield zich ook niet aan de afspraken en liep inderdaad leeg richting de pers als t hem bevoordeelde.

Maar dat is niet erg, zo lang zijn persoonlijke doel, maar gelijke pas loopt met dat van de club, namelijk succes hebben en prijzen pakken.

Helaas is Pierre bijna overal met ruzie weggegaan. Maar de tranen waren echt, tegen Heerenveen. En voor mij is Pierre ook eeuwig Feyenoorder.
dit beschrijf je idd goed maar op en top prof met goede instelling op het veld
craven
 craven - vrijdag 04 maart 2011 - 12:58   quote  deeplink  
case-closed.jpg
plannetje
 plannetje - vrijdag 04 maart 2011 - 13:09   quote  deeplink  
PIAIR!!!! HELD
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 04 maart 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 12:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Pi-air was ook een bloedlul.
Alleen kon die zich het veroorloven omdat hij het ook op t veld liet zien.
Dat zeg ik toch...
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 04 maart 2011 - 17:39   quote  deeplink  
Pierre is geen lul, is best een aardige kerel. Niks arrogant, erg down to earth, ja hij heeft het goed gedaan voor zichzelf, so what! Dat is toch geen misdaad om veel geld te verdienen?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 maart 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 17:39 schreef Pietje1 het volgende:
Pierre is geen lul, is best een aardige kerel. Niks arrogant, erg down to earth, ja hij heeft het goed gedaan voor zichzelf, so what! Dat is toch geen misdaad om veel geld te verdienen?
oke! Dus jij neemt t Wijnaldum, Vlaar, de Vrij en Fer straks niet kwalijk als ze ergens anders tekenen voor 5ton per jaar meer? ok dan!
kale co
 kale co - vrijdag 04 maart 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 17:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

oke! Dus jij neemt t Wijnaldum, Vlaar, de Vrij en Fer straks niet kwalijk als ze ergens anders tekenen voor 5ton per jaar meer? ok dan!
inzake pierre is dat niet zo gegaan jorien vd herik heeft toen een vies spelletje gespeeld
kale co
 kale co - vrijdag 04 maart 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 17:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

oke! Dus jij neemt t Wijnaldum, Vlaar, de Vrij en Fer straks niet kwalijk als ze ergens anders tekenen voor 5ton per jaar meer? ok dan!
vlaar heeft ruim 2 jaar niet of nauwelijks gespeeld . wijnaldum heeft dit seizoen 3 wedstrijden gepresteerd de vrij zit er net bij. fer heeft laatste tijd ook niet gespeeld
ja die mogen eerst eens wat presteren
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 05 maart 2011 - 19:39   quote  deeplink  
PI-AIR//HELD!!!!

Wie beweert van niet heeft het IQ van een mongolide fruitvlieg met alzheimer!!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 maart 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 18:06 schreef kale co het volgende:

[..]

vlaar heeft ruim 2 jaar niet of nauwelijks gespeeld . wijnaldum heeft dit seizoen 3 wedstrijden gepresteerd de vrij zit er net bij. fer heeft laatste tijd ook niet gespeeld
ja die mogen eerst eens wat presteren
heb je gelijk, maar dat is niet het punt wat ik wilde maken!
Els
 Els - zaterdag 05 maart 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 19:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:
PI-AIR//HELD!!!!

Wie beweert van niet heeft het IQ van een mongolide fruitvlieg met alzheimer!!!
Pierre is absoluut mijn held niet. Prima voetballer, fantastische vrije trap, ben nog steeds blij dat hij bij ons gespeeld heeft, en hij ook bijzonder vriendelijk tegen vooral de jongere supporters. Maar ook een onruststoker, bij tijd en wijle een vervelend, hautain kereltje en een manipulator eerste klas. Lekte van alles naar de pers.
Het begrip held is hier enorm aan inflatie onderhevig, heb bijna elke speler die ooit voor Feyenoord heeft gespeeld al voorbij zien komen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 maart 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Boeiend.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 maart 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 20:54 schreef Els het volgende:

[..]

Pierre is absoluut mijn held niet. Prima voetballer, fantastische vrije trap, ben nog steeds blij dat hij bij ons gespeeld heeft, en hij ook bijzonder vriendelijk tegen vooral de jongere supporters. Maar ook een onruststoker, bij tijd en wijle een vervelend, hautain kereltje en een manipulator eerste klas. Lekte van alles naar de pers.
Het begrip held is hier enorm aan inflatie onderhevig, heb bijna elke speler die ooit voor Feyenoord heeft gespeeld al voorbij zien komen.
klopt wel idd,maar toch gaat hij wel richting de helden status...
Weet nog dat ik hem vervloekte om het petje van de Guzman?Was
achteraf ook een heldendaad van hem..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 maart 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 21:03 schreef FR-Henk het volgende:
Boeiend.
dit niet!!!
Els
 Els - zaterdag 05 maart 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 21:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

klopt wel idd,maar toch gaat hij wel richting de helden status...
Weet nog dat ik hem vervloekte om het petje van de Guzman?Was
achteraf ook een heldendaad van hem..
Ik begrijp je punt, en iedereen moet dat voor zichzelf weten, maar het heldendom heb je bij mij niet zo gauw te pakken. De Guzman is een moeilijk geval, ik vind het een oervervelende kloothommel, maar ik vind, ondanks alles, toch dat je hoe dan ook van de spullen van een ander moet afblijven. Ik weet dat er stellen zijn, die er wekelijks complete serviezen doorheen jagen, maar ik vind dat altijd weer zonde van het geld. Ben in een vorig leven ws zeeuw geweest ;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 maart 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 21:09 schreef Els het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt, en iedereen moet dat voor zichzelf weten, maar het heldendom heb je bij mij niet zo gauw te pakken. De Guzman is een moeilijk geval, ik vind het een oervervelende kloothommel, maar ik vind, ondanks alles, toch dat je hoe dan ook van de spullen van een ander moet afblijven. Ik weet dat er stellen zijn, die er wekelijks complete serviezen doorheen jagen, maar ik vind dat altijd weer zonde van het geld. Ben in een vorig leven ws zeeuw geweest ;-)
begrijpelijk ,maar voor Kelvin maak ik toch een uitzondering kwa heldenstatus ;)
LEERDAM///HELD!!!!
Els
 Els - zaterdag 05 maart 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 21:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

begrijpelijk ,maar voor Kelvin maak ik toch een uitzondering kwa heldenstatus ;)
LEERDAM///HELD!!!!
Daar had ik op kunnen wachten ;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 maart 2011 - 21:12   quote  deeplink  
1-0 voor Excelsior btw,Fernandez
Els
 Els - zaterdag 05 maart 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 21:12 schreef Leon FR1908 het volgende:
1-0 voor Excelsior btw,Fernandez
Oef. Echt een kampioenendoder. Als Ajax nou maar niet profiteert. Nou ja, what the heck, zou mooi zijn als ze zouden winnen.
Els
 Els - zaterdag 05 maart 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 21:12 schreef Leon FR1908 het volgende:
1-0 voor Excelsior btw,Fernandez
Laat me raden: Fernandez/held?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 maart 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 21:16 schreef Els het volgende:

[..]

Laat me raden: Fernandez/held?
halen die gozer hahaha en wat je eerder zei,what the heck ;)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 06 maart 2011 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 20:54 schreef Els het volgende:

[..]

Pierre is absoluut mijn held niet. Prima voetballer, fantastische vrije trap, ben nog steeds blij dat hij bij ons gespeeld heeft, en hij ook bijzonder vriendelijk tegen vooral de jongere supporters. Maar ook een onruststoker, bij tijd en wijle een vervelend, hautain kereltje en een manipulator eerste klas. Lekte van alles naar de pers.
Het begrip held is hier enorm aan inflatie onderhevig, heb bijna elke speler die ooit voor Feyenoord heeft gespeeld al voorbij zien komen.
Na wat PI-AIR voor Feyenoord heeft betekent is hij een HELD!!
Klop
 Klop - zondag 06 maart 2011 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 08:46 schreef kale co het volgende:
zijn jullie vergeten wie een groot aandeel had in de cup zijn jullie vergeten wie die goal tegen psv maakte thuis

Schaam je kapot joh

pierre is als mens een geweldige gozer en als speler een held geweest voor ons en heb hem nog steeds heel hoog zitten

als je mannetjes als leonardo/guzman beter vindt heb je een bord voor je kop of een plaat kan niet anders

pi-air was een top speler die ons heel wat gebracht heb
is luc dat ook die voor 4milj wegrent in zijn 1e jaar

co
CO///HELD!!
BRAYY
 BRAYY - zondag 06 maart 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 08:46 schreef kale co het volgende:
zijn jullie vergeten wie een groot aandeel had in de cup zijn jullie vergeten wie die goal tegen psv maakte thuis

Schaam je kapot joh

pierre is als mens een geweldige gozer en als speler een held geweest voor ons en heb hem nog steeds heel hoog zitten

als je mannetjes als leonardo/guzman beter vindt heb je een bord voor je kop of een plaat kan niet anders

pi-air was een top speler die ons heel wat gebracht heb
is luc dat ook die voor 4milj wegrent in zijn 1e jaar

co
Je bedoelt die pi-air die niet wist hoe snel hij naar turkije moest gaan toen de salarisverhoging die jorien hem voorstelde niet naar zijn zin was? Die pi-air die de uefacup winst claimde terwijl er een geweldig team stond dat er hard voor geknokt had? Die 'geweldige gozer' die petten van spelers doorknipte in de kleedkamer? Die pi-air die bij feyenoord terugkeerde, niets presteerde maar wel de jonge jongens al hun zelfvertrouwen afnam?
Maaaaar ik zal nooit vergeten dat hij op het veld tijdens de wedstrijd stond te huilen tegen heerenveen ik geloof dat we met 5-1 achter stonden op dat moment en dan ben je inderdaad een rasechte voetbalprof. maar als mens moest hij nog een hoop leren.
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 maart 2011 - 14:31   quote  deeplink  
Gevalletje gemengde gevoelens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5177
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pi-air dat was pas een held









0.0117871