BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum verlengt als hij slim is!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
cato
 cato - vrijdag 04 maart 2011 - 08:56   quote  deeplink  
Als gini slim is verlengt hij bij Feyenoord, dit seizoen heeft ie in een stroef draaiend elftal moeten knokken,maar hij heeft het vertrouwen gekregen en gehouden van mario. door deze ervaringen wordt hij alleen maar sterker en volgend jaar zou ie daarom wel eens heel belangrijk kunnen zijn en een grote meneer bij de grootste club van nederland.Dus gini verlengen (al is het maar voor 1 jaar) en zorg dat je niet te vroeg op de bank komt bij een buitenlandse topclub of basisspeler wordt bij een middenmotertje (zoals de guzman). geld is niet zaligmakend en als je zo doorgaat komt die buitenlandse topclub echt wel!!!!
Koos-C
 Koos-C - vrijdag 04 maart 2011 - 09:17   quote  deeplink  
Ken er zo slecht tegen dat die De Guzman weer loopt te stoken.
Denk inderdaad dat het waar is wat je zegt....
Nibke
 Nibke - vrijdag 04 maart 2011 - 09:44   quote  deeplink  
Wijnaldum is niet slim!
cato
 cato - vrijdag 04 maart 2011 - 10:02   quote  deeplink  
dan is het te hopen dat de mensen om hem heen slim zijn, die moeten toch snappen dat ie hier veel speeltijd en ruimte om zichzelf nog verder te ontwikkelen krijgt,het is nog een jonge jongen die bij ons heel belangrijk kan zijn/is en als hij dat een heel seizoen laat zien is het nog vroeg genoeg voor een transfer
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 04 maart 2011 - 10:11   quote  deeplink  
doet ie toch niet
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 04 maart 2011 - 10:11   quote  deeplink  
Die jongens zien alleen het geld en zien anderen ook gaan, waardoor de loyaliteit ver te zoeken is, terwijl ze bij een nederlandse club juist heel veel ervaring opdoen. Misschien een slecht voorbeeld, maar neem Wesley Snijder maar als voorbeeld. Die ging ook niet vroeg, nee, hij bleef eerst wat jaren in amsterdamned om als volwaardig topper naar het buitenland te gaan. Tegenwoordig gaan ze als ze niet verder zijn gekomen dan talent te zijn... Maar een talent is nog geen topper...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 04 maart 2011 - 10:13   quote  deeplink  
Ik denk dat de jonge gasten allemaal verlengen! (ik hoop)
vlaar mag van mij vertrekken als zijn marktwaarde inderdaad 9 miljoen is!
dit zou betekenen dat we weer in de plus staan! (in ieder geval op het randje)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 04 maart 2011 - 10:13   quote  deeplink  
blijf dromen
cato
 cato - vrijdag 04 maart 2011 - 11:23   quote  deeplink  
hoop idd ook dat alle jonge gasten verlengen en dus hun verstand gebruiken, misschien is het een idee om het net als met luc (in 1e instantie) te doen verkopen maar nog een jaar huren!
9 miljoen voor vlaar is natuurlijk lekker maar denk dat een goeie vervanger ook wel het een en ander gaat kosten
fey12
 fey12 - vrijdag 04 maart 2011 - 11:29   quote  deeplink  
Wijnaldum is er nog lang niet, dus bijtekenen!! Hij gaat te veel alleen met de bal, terwijl hij te weinig mensen passeert. Hij heeft op die manier ook weinig overzicht, Zidane liep ook met de bal maar had een overzicht waar je eng van wordt. Die moet Gini sowieso nog leren. Daarbij afmaken kan beter, zn passen. Zn gevecht om de bal en zn mentale knokken. Dit kan hij allemaal bij feyenoord, en vooral van Gio en Makaay, leren. Hij heeft nog wel een weg te gaan....en voor het geld hoeft hij niet weg te gaan, zo slecht verdient ie ook niet. Zijn focus moet speelminuten zijn, en dat krijgt hij bij feyenoord wel. Bij een andere club weet ik wel zeker veel te weinig, zoals hij nu speelt.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 04 maart 2011 - 11:35   quote  deeplink  
Een normale jongen van die leeftijd denkt met zijn lul, voetballers denken met hun portemonee
Rene Koster
 Rene Koster - vrijdag 04 maart 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 11:35 schreef hotjumper het volgende:
Een normale jongen van die leeftijd denkt met zijn lul, voetballers denken met hun portemonee
Eens en daarom zou ik als ik Feyenoord was degene die niet tekenen inderdaad zoals Pi Air zegt op de tribune zetten vanaf volgende week. Twee weken om te tekenen en anders plaatsnemen op de tribune.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 maart 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 11:45 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

Eens en daarom zou ik als ik Feyenoord was degene die niet tekenen inderdaad zoals Pi Air zegt op de tribune zetten vanaf volgende week. Twee weken om te tekenen en anders plaatsnemen op de tribune.
is nu al te laat.
had je met de winterstop mee moeten beginnen.

Maar wij zitten niet in die luxe positie.
craven
 craven - vrijdag 04 maart 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 12:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

is nu al te laat.
had je met de winterstop mee moeten beginnen.

Maar wij zitten niet in die luxe positie.
eens, we kunnen alleen maar hopen(triest ja)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 maart 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 11:35 schreef hotjumper het volgende:
Een normale jongen van die leeftijd denkt met zijn lul, voetballers denken met hun portemonee
Op de markt probeerden ze iemand een keer een portemonnee aan te smeren voor een tientje.
Vroeg die muts of t echt leer was (ja voor een tientje).
Die marktkoopman zei, ja is echt apenlulleleer, als je lang genoeg wrijft wordt t een handtasje.

Moest ik ff aan denken hehe, ..
craven
 craven - vrijdag 04 maart 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 12:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Op de markt probeerden ze iemand een keer een portemonnee aan te smeren voor een tientje.
Vroeg die muts of t echt leer was (ja voor een tientje).
Die marktkoopman zei, ja is echt apenlulleleer, als je lang genoeg wrijft wordt t een handtasje.

Moest ik ff aan denken hehe, ..
hahaha
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 04 maart 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 12:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Op de markt probeerden ze iemand een keer een portemonnee aan te smeren voor een tientje.
Vroeg die muts of t echt leer was (ja voor een tientje).
Die marktkoopman zei, ja is echt apenlulleleer, als je lang genoeg wrijft wordt t een handtasje.

Moest ik ff aan denken hehe, ..
Doe nou is normaal
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 maart 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Doe nou is normaal
Wat is er, snap je m niet?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 04 maart 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 17:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat is er, snap je m niet?
Blijf nou gewoon eens on topic
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 maart 2011 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 18:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Blijf nou gewoon eens on topic
Moeilijk, moeilijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum verlengt als hij slim is!!!









0.0072319