|
|
anti010
|
|
|
Frank de Boer heeft zojuist El Hamdaoui uit de selectie gezet. Rede was dat de boer niet tevreden was over de spits.OOK zijn er tijdens de rust enkele woorden gevallen, waardoor de spits gewisseld werd. Ook liet de Boer al publiekelijk zijn frustaties uit tijdens een interview.
Ja en daar gaan we weer met dat over het paard getilde marrokaantje. Dit is nu echt de druppel. Wat denken jullie ervan. |
|
|
|
|
astra
|
|
|
van mijn mag hij weg.zat gisteren in het stadion..heb me lopen ergeren aan die vent |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
weg ermee ! hopeloos hebben we totaal niets aan ! elke keer gezeik met die gozer voelt zich zelf wel heel groot ! |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
top. Siem in de spits Eriksen erachter en in de zomer hem voor 6-8 miljoen verkopen |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Hahahaha
opzouten met die mafketel.. We worden er alleen maar sterker van. Nu Mickey op links en Lorry op rechts en voorzetten maar... |
|
|
|
|
steve'o
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 13:28 schreef Ride het volgende:Hahahaha opzouten met die mafketel.. We worden er alleen maar sterker van. Nu Mickey op links en Lorry op rechts en voorzetten maar... Op wie?? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
goede voetballer maar past qua karakter niet bij ons aller ajax...helaas |
|
|
|
|
redbullgsxr
|
|
|
peter111 als dit zo door gaat mag je blij zijn met een miljoen. wie gaat er flink betalen voor een spits die niet speelt, en waarvan ze weten dat hij in onmin leeft met de club. dus dat ze weten dat ajax van hem af wil. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Dan hoef ik me in ieder geval geen zorgen te maken over de opstelling van zondag. Wat een mafkees die El Hamdaoui |
|
|
|
|
Vincent123
|
|
|
Onze gebeden zijn verhoord, werd hoog tijd dat el hamkaas uit de selectie werd gezet. Hij past gewoon niet in het Ajax systeem met z'n irritante en nonchalante gevoetbal(voor zover je het voetbal kan noemen) totaal geen inzet van die kerel. Grote strik eromheen en in de zomer tegen elk aannemelijk bod verkopen! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: wat dacht je van de Jong, die kopt tenminste af en toe nog tegen een bal. en dat heb ik El HAmdaoui nog bijna niet zien doen |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 13:59 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] wat dacht je van de Jong, die kopt tenminste af en toe nog tegen een bal. en dat heb ik El HAmdaoui nog bijna niet zien doen Precies..
koppen kan Siem heel goed... moeten ze alleen netjes voorgegeven worden. En kaatsten kan hij ook goed en dat met een opkomende Demy of Christian |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het gaat mij in dit bericht eigenlijk helemaal niet meer om Mounir, het gaat mij om het heldhaftige optreden van de Boer, hij weet wat hij wil, hij weet wat Ajax nodig heeft, helemaal niemand gaat hem daar in hinderen.
DE BOER//////////////////HELD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gewoon de Jong op 9, dat roep ik al van voor het seizoen, en het feit wil, dat de beste wedstrijden van Ajax dit seizoen, de Jong op 9 stond. Kappen nu met die onzin, en de Jong het vertrouwen geven, en hem op 9 zetten. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:07 schreef remco k het volgende:Het gaat mij in dit bericht eigenlijk helemaal niet meer om Mounir, het gaat mij om het heldhaftige optreden van de Boer, hij weet wat hij wil, hij weet wat Ajax nodig heeft, helemaal niemand gaat hem daar in hinderen. DE BOER//////////////////HELD Precies.
Frank for President |
|
|
|
|
El Salvador
|
|
|
En wie zegt er nu nog dat voetbal geen afspiegeling van de maatschappij is? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb mezelf erg lang voorgehouden, dat Mounir de man voor Ajax zou zijn, en voetballend zou hij dat ook zeker kunnen zijn, maar ik ben er nu ook klaar mee.
Mounir, je bent niet meer welkom in de arena, flikker dus lekker een tyfus eind op...
Mounir is de miskoop van de afgelopen 10 jaar.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: ?
beetje kort door de bocht... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Belachelijke opmerking.
Verder jammer dat Mounir zich idd groter voelt dan het teambelang. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:07 schreef remco k het volgende:Het gaat mij in dit bericht eigenlijk helemaal niet meer om Mounir, het gaat mij om het heldhaftige optreden van de Boer, hij weet wat hij wil, hij weet wat Ajax nodig heeft, helemaal niemand gaat hem daar in hinderen. DE BOER//////////////////HELD +1000 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hè, hè... En het volgende incident met El Hamdaoui. Je kon er op wachten. Natuurlijk weten wij niet wat er zich precies heeft afgespeeld in de kleedkamer, maar Frank de Boer neemt niet voor niets deze maatregel. Ik heb het helemaal gehad met die kerel met z'n gezeik. Weg ermee! Ik denk ook wel dat El Hamdaoui daar zelf ook op aanstuurt. Probleem is nu wel, dat Frank de Boer en zijn assistenten ook niet tevreden zijn over Cvitanich. Blijft dus over Siem de Jong, en dat lijkt me toch wel een probleem te gaan worden, willen wij nog enige aanspraken maken op de titel, de door ons zo fel begeerde titel... |
|
|
|
|
El Salvador
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:23 schreef Ikke_tik het volgende:[..] Belachelijke opmerking. Verder jammer dat Mounir zich idd groter voelt dan het teambelang. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Wat bedoel je hier precies mee? |
|
|
|
|
El Salvador
|
|
|
Ach, alle Duitsers zitten toch ook niet in een kuil op het strand. Wat ik bedoel is dat je als profvoetballer een voorbeeldfunctie hebt en dus willens en wetens een belangrijke invloed hebt op de maatschappij. Dan zijn dit soort gedragingen niet slim. Als je het niet eens bent met bepaalde zaken dan bespreek je dat achter gesloten deuren. Dat doe je bij je eigenbaas maar helemaal bij plubliekelijke functies. Of zeg ik dan weer iets geks? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:31 schreef El Salvador het volgende:Ach, alle Duitsers zitten toch ook niet in een kuil op het strand. Wat ik bedoel is dat je als profvoetballer een voorbeeldfunctie hebt en dus willens en wetens een belangrijke invloed hebt op de maatschappij. Dan zijn dit soort gedragingen niet slim. Als je het niet eens bent met bepaalde zaken dan bespreek je dat achter gesloten deuren. Dat doe je bij je eigenbaas maar helemaal bij plubliekelijke functies. Of zeg ik dan weer iets geks? Okee nu begrijp ik wat je bedoelde |
|
|
|
|
El Salvador
|
|
|
Weet je wat nog het meest jammere is? Ik denk dat het helemaal geen verkeerde goser is. Daarbij ook nog eens een geweldige voetballer die voor elke club een welkome versterking is. Hij zit zichzelf vreselijk in de weg en er is een moment dat dit niet meer onomkeerbaar is. M.à.w. Dan moet je vertrekken en zal het bij de volgende werkgever vaak ook mis gaan |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
MOOI OPGERUIMT!
Ben deze kwal al een tijdje spuugzat! |
|
|
|
|
El Salvador
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:25 schreef Pietje het volgende:Hè, hè... En het volgende incident met El Hamdaoui. Je kon er op wachten. Natuurlijk weten wij niet wat er zich precies heeft afgespeeld in de kleedkamer, maar Frank de Boer neemt niet voor niets deze maatregel. Ik heb het helemaal gehad met die kerel met z'n gezeik. Weg ermee! Ik denk ook wel dat El Hamdaoui daar zelf ook op aanstuurt. Probleem is nu wel, dat Frank de Boer en zijn assistenten ook niet tevreden zijn over Cvitanich. Blijft dus over Siem de Jong, en dat lijkt me toch wel een probleem te gaan worden, willen wij nog enige aanspraken maken op de titel, de door ons zo fel begeerde titel... Iik denk twee spitsen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:25 schreef Pietje het volgende:Hè, hè... En het volgende incident met El Hamdaoui. Je kon er op wachten. Natuurlijk weten wij niet wat er zich precies heeft afgespeeld in de kleedkamer, maar Frank de Boer neemt niet voor niets deze maatregel. Ik heb het helemaal gehad met die kerel met z'n gezeik. Weg ermee! Ik denk ook wel dat El Hamdaoui daar zelf ook op aanstuurt. Probleem is nu wel, dat Frank de Boer en zijn assistenten ook niet tevreden zijn over Cvitanich. Blijft dus over Siem de Jong, en dat lijkt me toch wel een probleem te gaan worden, willen wij nog enige aanspraken maken op de titel, de door ons zo fel begeerde titel... Ik verwacht dat de titel onhaalbaar is, maar dat dacht ik al na het vertrek van Jol. Echter is het halen van de tweede plek wel een reel doel, dat we in eigen handen hebben, de Jong heeft laten zien in het verleden, dat hij een echte teamspeler is, en hij maakt anderen ook beter, zowel de buitenspelers als Eriksen en de Zeeuw, hebben veel aan de vast aanspeelpunt, en ik ben eigenlijk van mening dat Ajax niks meer hoeft te verliezen.
Onder de Boer is het namelijk wel heel goed gesteld met onze verdediging.. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Kijk dat El Hammie uit de selectie is gezet vind ik een dappere actie van de Boer. Daarin tegen vind ik het ook weer een slecht beleid om een spits als hem ooit te kopen. Je hoeft niet eens een groot voetbalkenner te zijn om te zien dat El Hammie een totaal andere spits is/was als het profiel van een AJAX spits aangeeft. Zo heeft Ajax in het recente verleden veel goede spitsen om zeep geholpen. Denk hierbij aan Machlas en Sonck. Spitsen die voornamelijk in een twee spitsen systeem rendeerden. Ook El Hammie is weer pure kapitaalsvernietiging. Dat El Hammie zwaar gefrustreerd is kun je hem niet kwalijk nemen, maar ook ik ben blij dat hij voorlopig niet meer in de spits staat. Zelf hoop ik dat Dario nog een kans krijgt, maar een opstelling met de Jong in de spits kan ik op dit moment wel mee leven. Ik hoop alleen dat het volgende seizoen een "echte" Ajax spits op nr. 9 staat. Huntelaar????? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
El hamdoui is gekocht door jol toch!? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Ja, en... Het bestuur heeft toch zijn zege gegeven. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:45 schreef remco k het volgende:[..] Ik verwacht dat de titel onhaalbaar is, maar dat dacht ik al na het vertrek van Jol. Echter is het halen van de tweede plek wel een reel doel, dat we in eigen handen hebben, de Jong heeft laten zien in het verleden, dat hij een echte teamspeler is, en hij maakt anderen ook beter, zowel de buitenspelers als Eriksen en de Zeeuw, hebben veel aan de vast aanspeelpunt, en ik ben eigenlijk van mening dat Ajax niks meer hoeft te verliezen. Onder de Boer is het namelijk wel heel goed gesteld met onze verdediging.. Dat klopt wel, Remco. En zeker ook wat je schrijft over de tweede plaats. Die hebben ze zelfs nog in eigen hand. Maar al met al zijn we nu nog kwetsbaarder voorin. Zonder Suárez, zonder El Hamdaoui, zonder Cvitanich (als ik de berichten moet geloven). Met alleen Siem gaan we het zeker niet redden. Nou ja, volgend jaar dan maar weer... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:07 schreef remco k het volgende:Het gaat mij in dit bericht eigenlijk helemaal niet meer om Mounir, het gaat mij om het heldhaftige optreden van de Boer, hij weet wat hij wil, hij weet wat Ajax nodig heeft, helemaal niemand gaat hem daar in hinderen. DE BOER//////////////////HELD Eens, alleen heb ik dan iets gemist denk ik. Volgens mij is hij nog niet uit de selectie gezet toch? Ik vind de Boer een echte held, want hij gaat voor het teambelang en niet voor het belang van een individu. Ik ben het ook eens dat niemand hem mag hinderen daarin |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:31 schreef El Salvador het volgende:Ach, alle Duitsers zitten toch ook niet in een kuil op het strand. Wat ik bedoel is dat je als profvoetballer een voorbeeldfunctie hebt en dus willens en wetens een belangrijke invloed hebt op de maatschappij. Dan zijn dit soort gedragingen niet slim. Als je het niet eens bent met bepaalde zaken dan bespreek je dat achter gesloten deuren. Dat doe je bij je eigenbaas maar helemaal bij plubliekelijke functies. Of zeg ik dan weer iets geks? Zeg dát dan meteen. ;-)
Maar volgens mij heeft Mounir eea niet publiekelijk gedaan, maar is hij in de kleedkamer te ver gegaan. Laten we het er maar op houden dat hij iets teveel eergevoel heeft.
Verder kun je er lang en breed over lullen, het is en blijft een meer dan modale voetballer. Jammer dat zijn ego hem in de weg zit, want hij zou voor Ajax van onschatbare waarde kunnen zijn.
Tot slot, de manier waarop de aanhang met hem om is gegaan (fluitconcerten bv) doet er ook niet veel goed aan. Al deed hij alsof hij niets heeft gehoord, zoiets knaagt aan iemand. Wellicht heeft hem dat ook prikkelbaarder gemaakt en is hij daarom "ontploft" ? |
|
|
|
|
John2
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:25 schreef Pietje het volgende:Hè, hè... En het volgende incident met El Hamdaoui. Je kon er op wachten. Natuurlijk weten wij niet wat er zich precies heeft afgespeeld in de kleedkamer, maar Frank de Boer neemt niet voor niets deze maatregel. Ik heb het helemaal gehad met die kerel met z'n gezeik. Weg ermee! Ik denk ook wel dat El Hamdaoui daar zelf ook op aanstuurt. Probleem is nu wel, dat Frank de Boer en zijn assistenten ook niet tevreden zijn over Cvitanich. Blijft dus over Siem de Jong, en dat lijkt me toch wel een probleem te gaan worden, willen wij nog enige aanspraken maken op de titel, de door ons zo fel begeerde titel... Sibon voor een aantal maanden halen. Hij zit momenteel zonder club. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote: hahaha, waarom? Siem kan prima in de spits spelen, dat heeft-ie bewezen. En dan gewoon Chris erachter en de zeeuw en enoh op het middenveld. Mickey en Lorenzo op de flanken. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 15:26 schreef PETER111 het volgende:[..] hahaha, waarom? Siem kan prima in de spits spelen, dat heeft-ie bewezen. En dan gewoon Chris erachter en de zeeuw en enoh op het middenveld. Mickey en Lorenzo op de flanken. Op zich zou dat zeker kunnen, maar we worden nu wel heel erg kwetsbaar voorin. Dat was mijn eerdere punt. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Moest bijna huilen van blijdschap toen ik het net las. Geweldig nieuws! |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 15:28 schreef Pietje het volgende:[..] Op zich zou dat zeker kunnen, maar we worden nu wel heel erg kwetsbaar voorin. Dat was mijn eerdere punt. Ik denk dat je De Jong de komende maanden gewoon de kans moet geven en in de zomer moet gaan zoeken naar een echte spits. En natuurlijk Moeniet verkopen |
|
|
|
|
J.C
|
|
|
quote: Sibon???
Voor breedte versterking dan ofzow? |
|
|
|
|
John2
|
|
|
quote: Sibon is kopsterk, balvast en goed in de kaats. Zeer geschikt in het Ajax systeem. Het laatste jaar bij Heerenveen speelde hij erg goed. Uiteraard een tijdelijke oplossing tot dat we de markt weer op kunnen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 15:28 schreef Pietje het volgende:[..] Op zich zou dat zeker kunnen, maar we worden nu wel heel erg kwetsbaar voorin. Dat was mijn eerdere punt. Eens, maar weten we zeker dat hij uit de selectie is gezet, wel vreemd dat 2 spitsen allebei een k-mentaliteit hebben. De jong de lachende derde, maar ik vrees dat dit ons gaat opbreken :( |
|
|
|
|
J.C
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 15:45 schreef John2 het volgende:[..] Sibon is kopsterk, balvast en goed in de kaats. Zeer geschikt in het Ajax systeem. Het laatste jaar bij Heerenveen speelde hij erg goed. Uiteraard een tijdelijke oplossing tot dat we de markt weer op kunnen. Jah owkee,
Maar dat is het dan wel zon beetje inmiddels ook al 36 he |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
El Hamdaoui snapt er niks van: "Totale onzin"
Mounir el Hamdaoui begrijpt er niets van dat hij uit de selectie van Ajax is gezet. Trainer Frank de Boer zei vrijdag dat hij zich daartoe genoodzaakt voelde omdat El Hamdaoui in de rust van de bekerwedstrijd tegen RKC 'ontoelaatbaar gedrag' vertoonde. "Dat is echt onzin", reageert de spits tegen NUsport.
"Ik zal precies vertellen wat er gebeurd is", begint El Hamdaoui zijn relaas op de site van het blad. "De trainer gaf mij tijdens de rust de schuld van de tegengoal. Volgens hem had ik de muur moeten vormen terwijl daar al iemand stond. Dat gaf ik aan. Maar de trainer zei dat ik die had moeten wegsturen. Toen zei ik: 'is goed trainer, u heeft gelijk'. Daar kon hij niet tegen. Hij zei dat ik dat op een rare manier zei. Ik vroeg me af hoe ik het anders had moeten zeggen. Toen zei hij: 'kom er maar uit'. Na het duel gaf de trainer voor de camera aan dat hij me had gewisseld omdat de middenvelders te diep stonden. Ik snapte er niets meer van. Was dat ook al mijn schuld?"
El Hamdaoui mist door de disciplinaire straf van De Boer sowieso het duel van zondag tegen zijn oude club AZ. Hij moet zich maandag melden bij Jong Ajax. Hoe het verder moet, weet hij niet. "Ik meld me bij de beloften en voor de rest wil ik er niets over kwijt. Alleen dat ik vind dat ik totaal geen ontoelaatbaar gedrag heb vertoond." |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 15:50 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:El Hamdaoui snapt er niks van: "Totale onzin" Mounir el Hamdaoui begrijpt er niets van dat hij uit de selectie van Ajax is gezet. Trainer Frank de Boer zei vrijdag dat hij zich daartoe genoodzaakt voelde omdat El Hamdaoui in de rust van de bekerwedstrijd tegen RKC 'ontoelaatbaar gedrag' vertoonde. "Dat is echt onzin", reageert de spits tegen NUsport. "Ik zal precies vertellen wat er gebeurd is", begint El Hamdaoui zijn relaas op de site van het blad. "De trainer gaf mij tijdens de rust de schuld van de tegengoal. Volgens hem had ik de muur moeten vormen terwijl daar al iemand stond. Dat gaf ik aan. Maar de trainer zei dat ik die had moeten wegsturen. Toen zei ik: 'is goed trainer, u heeft gelijk'. Daar kon hij niet tegen. Hij zei dat ik dat op een rare manier zei. Ik vroeg me af hoe ik het anders had moeten zeggen. Toen zei hij: 'kom er maar uit'. Na het duel gaf de trainer voor de camera aan dat hij me had gewisseld omdat de middenvelders te diep stonden. Ik snapte er niets meer van. Was dat ook al mijn schuld?" El Hamdaoui mist door de disciplinaire straf van De Boer sowieso het duel van zondag tegen zijn oude club AZ. Hij moet zich maandag melden bij Jong Ajax. Hoe het verder moet, weet hij niet. "Ik meld me bij de beloften en voor de rest wil ik er niets over kwijt. Alleen dat ik vind dat ik totaal geen ontoelaatbaar gedrag heb vertoond." Kan me precies voorstellen hoe Mounir dat 'is goed trainer, u heeft gelijk' heeft gezegd. Goede keus van Frank. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 15:55 schreef Yordee1 het volgende:[..] Kan me precies voorstellen hoe Mounir dat 'is goed trainer, u heeft gelijk' heeft gezegd. Goede keus van Frank. OK heb dit echt even gemist, maar had ook een tijdje geen toegang tot internet. Kan me dat ook voorstellen, maar de boer moet wel gewoon de discussie aangaan met zijn mensen. Denk dat er wel iets meer gebeurt is in de kleedkamer. |
|
|
|