BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui uit selectie gezet

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 04 maart 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 15:31 schreef PETER111 het volgende:

[..]

Ik denk dat je De Jong de komende maanden gewoon de kans moet geven en in de zomer moet gaan zoeken naar een echte spits. En natuurlijk Moeniet verkopen
Je moet de Jong de kans geven, maar in de zomer een ander zoeken??? die snap ik niet helemaal.
remco k
 remco k - vrijdag 04 maart 2011 - 16:09   quote  deeplink  
De Boer moet juist niet altijd de discussie aangaan, dat is met Mounir nu een paar keer gebeurd, en nu is de maat vol, de Boer bepaald, en Mounir moet gewoon volgen, doe je dat niet, heb je niks bij Ajax te zoeken, en moet je gewoon wegwezen.

Hoorde trouwens net, dat de Boer contact zou hebben gezocht vandaag met v Gaal over Mounir, mocht dat waar zijn, wat ik wel denk, dan is ook dat weer een hele goede en moedige beslissing van de Boer.....

DE BOER///////////////HELD..
PETER111
 PETER111 - vrijdag 04 maart 2011 - 16:12   quote  deeplink  
Misschien moeten we Jhon van Beukering halen...
Schijnt erg goed in de 16 te zijn.
optimo
 optimo - vrijdag 04 maart 2011 - 16:13   quote  deeplink  
Verkoop hem maar aan die sukkels in Rotterdam
remco k
 remco k - vrijdag 04 maart 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 16:12 schreef PETER111 het volgende:
Misschien moeten we Jhon van Beukering halen...
Schijnt erg goed in de 16 te zijn.
Moet ie er wel zien te komen...
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - vrijdag 04 maart 2011 - 16:16   quote  deeplink  
NOu de Boer zou een redder moeten zijn....voorlopig jaagt ie alle bruikbare spitsen de deur uit. Eerst Cvitanic en nu El Hamdaoui. Wie denkt er nou niet in het belang van Ajax? Juist in het belang van Ajax zou hij ze binnenboord moeten houden totdat er andere oplossingen voorhanden zijn. Maar ze zijn zelf te zuinig geweest in de winterstop door een gewilde spits op 5 ton te laten afketsen. Nu moeten we het weer met die dramatische de Jong doen......pppffffffff
sebas79
 sebas79 - vrijdag 04 maart 2011 - 16:23   quote  deeplink  
Lekker allemaal van die "ja en amen" spelers in je elftal , hoor ik steeds vaker tegenwoordig ,goeie speler klaagt nooit !! Mag je niet boos zijn als je niet speelt onzin!!!
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - vrijdag 04 maart 2011 - 16:24   quote  deeplink  
dat zeg ik toch niet? Ze moeten eens als volwassenen met elkaar omgaan i.p.v. dat haantjesgedrag over wie de baas is........het is geen 1950
remco k
 remco k - vrijdag 04 maart 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 16:16 schreef echte ajaxfan! het volgende:
NOu de Boer zou een redder moeten zijn....voorlopig jaagt ie alle bruikbare spitsen de deur uit. Eerst Cvitanic en nu El Hamdaoui. Wie denkt er nou niet in het belang van Ajax? Juist in het belang van Ajax zou hij ze binnenboord moeten houden totdat er andere oplossingen voorhanden zijn. Maar ze zijn zelf te zuinig geweest in de winterstop door een gewilde spits op 5 ton te laten afketsen. Nu moeten we het weer met die dramatische de Jong doen......pppffffffff
De Jong draagt toch echt 300 keer meer bij aan Ajax dan dat Mounir doet, hij spelet gewoon wardeloos, en als de trainer daar iets van zegt, dan heb je natuurlijk het recht om hier iets van te vinden, maar wel met respect, blijkbaar is Mounir de enige die niet met de Boer kan, want over anderen hoor je niks.

Cvitanich vind hij gewoon bij lange na niet goed genoeg, dat is zijn mening en dus ook zijn recht.

De Jong is alles behalve dramatisch, alle goede wedstrijden onder de Boer, waren met de Jong in de punt... den kdaar maar eens over na..
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - vrijdag 04 maart 2011 - 16:32   quote  deeplink  
En hoeveel doelpunten heeft EH dan gemaakt? Volgens mij is hij clubtopscorer op dit moment en het gemiddelde in het seizoen dat Cvitanic onder van Basten speelde was ook niet slecht....denk daar maar eens over na.....
Brandje
 Brandje - vrijdag 04 maart 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 16:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Moet ie er wel zien te komen...
Mijn humor dit!
sebas79
 sebas79 - vrijdag 04 maart 2011 - 16:36   quote  deeplink  
Ik heb De Jong echt super slechte wedstrijden zien spelen hoor , sommige spelers hebben gewoon meer krediet bij supporters en trainers ook blijkbaar. De 1 mag 20 slechte wedstrijden spelen ,en de ander moet er naar 2 uit !!
Brandje
 Brandje - vrijdag 04 maart 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Beste mensen. Je hoeft echt geen kenner te zijn dat Hammie geen type spits is voor dit Ajax. Een spits bij Ajax moet diep staan en niet anderen in de weg lopen.
De Boer heeft hem voldoende wedstrijden de kans gegeven maar Hammie bleef zwerven waardoor Eriksen minder speelde want hij werd steeds in de weg gelopen.
Jammer. hammie is een goede spits maar voor DIT Ajax.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - vrijdag 04 maart 2011 - 16:41   quote  deeplink  
precies Sebas79....de ja-knikkers zitten juist in die hoek. De Jong zal wel ja en amen knikken en dan mag je bljven staan. Het ruikt toch een beetje naar een voorkeursbehandeling
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 04 maart 2011 - 16:50   quote  deeplink  
Als Mounirs verhaal klopt is de Boer raar bezig. Wanneer een trainer/coach niet tegen dergelijke tegenspraak kan, hoort ie bij een B1 team thuis.
sebas79
 sebas79 - vrijdag 04 maart 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 16:39 schreef Brandje het volgende:
Beste mensen. Je hoeft echt geen kenner te zijn dat Hammie geen type spits is voor dit Ajax. Een spits bij Ajax moet diep staan en niet anderen in de weg lopen.
De Boer heeft hem voldoende wedstrijden de kans gegeven maar Hammie bleef zwerven waardoor Eriksen minder speelde want hij werd steeds in de weg gelopen.
Jammer. hammie is een goede spits maar voor DIT Ajax.
Als Mounir zwerft , kan Eriksen die riumte benutten !!! Dat deed Pantelic zogenaamd zo goed haha
sebas79
 sebas79 - vrijdag 04 maart 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 16:41 schreef echte ajaxfan! het volgende:
precies Sebas79....de ja-knikkers zitten juist in die hoek. De Jong zal wel ja en amen knikken en dan mag je bljven staan. Het ruikt toch een beetje naar een voorkeursbehandeling
en anita ook ,zeurt nooit gek he!!!!!
remco k
 remco k - vrijdag 04 maart 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 16:32 schreef echte ajaxfan! het volgende:
En hoeveel doelpunten heeft EH dan gemaakt? Volgens mij is hij clubtopscorer op dit moment en het gemiddelde in het seizoen dat Cvitanic onder van Basten speelde was ook niet slecht....denk daar maar eens over na.....
Inderdaad Mounir is clubtopscorer, maar onder wie was dat???? Juist onder Jol, en alle ballen lang??? van wie kwamen 80 % van de assits??? Juist Suarez, die voetbalt hier niet meer he..
En Cvitanich had inderdaad een goed rendement, maar dat is alweer 2 jaar geleden, en ook dat was met een andere groep.

Ajax heeft inmiddels een hele andere ploeg, en voetbalt ten opzichte van Jol ook heel anders. De Jong heeft een goed rendement onder de Boer, en zeker als spits, laat hij anderen beter voetballen..
remco k
 remco k - vrijdag 04 maart 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 16:36 schreef sebas79 het volgende:
Ik heb De Jong echt super slechte wedstrijden zien spelen hoor , sommige spelers hebben gewoon meer krediet bij supporters en trainers ook blijkbaar. De 1 mag 20 slechte wedstrijden spelen ,en de ander moet er naar 2 uit !!
Op 10 met mounir voor hem was het inderdaad dramatisch, dat klopt, en daarom, moet de Boer een keuze maken, en in dit geval is dat ten nadele van Mounir, nogmaals, de beste wedstrijden onder de Boer, waren met de Jong in de punt van de aanval..
sebas79
 sebas79 - vrijdag 04 maart 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 17:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Op 10 met mounir voor hem was het inderdaad dramatisch, dat klopt, en daarom, moet de Boer een keuze maken, en in dit geval is dat ten nadele van Mounir, nogmaals, de beste wedstrijden onder de Boer, waren met de Jong in de punt van de aanval..
Is waar Remco , maar waarom speelt de boer niet met Eriksen en Mounir als aanvallende middenvelders en Enoh (bij gebrek aan beter ) er achter ? Heb je vaak horen praten over Cruijf zijn baca stijl , Cruijf zegt altijd 2 aanvallende middenvelders ipv 1 !!!
joduh
 joduh - vrijdag 04 maart 2011 - 17:19   quote  deeplink  
hahahah nemam?????????we hebben het altijd al gezegd over die el hamdadoewie he man?????laat hem nou gewoon lekker oprotten...hij ruikt naar kakkerlakken......
joduh
 joduh - vrijdag 04 maart 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 16:09 schreef remco k het volgende:
De Boer moet juist niet altijd de discussie aangaan, dat is met Mounir nu een paar keer gebeurd, en nu is de maat vol, de Boer bepaald, en Mounir moet gewoon volgen, doe je dat niet, heb je niks bij Ajax te zoeken, en moet je gewoon wegwezen.

Hoorde trouwens net, dat de Boer contact zou hebben gezocht vandaag met v Gaal over Mounir, mocht dat waar zijn, wat ik wel denk, dan is ook dat weer een hele goede en moedige beslissing van de Boer.....

DE BOER///////////////HELD..
zo is dat man ....BAM!!!!!!!!!!!!
Ride
 Ride - vrijdag 04 maart 2011 - 17:44   quote  deeplink  
De Boer is Koning...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2011 door Ride --
bird
 bird - vrijdag 04 maart 2011 - 17:48   quote  deeplink  
tijd dat ie ophoudt want niemand is groter dan ajax ook hij niet
bird
 bird - vrijdag 04 maart 2011 - 17:49   quote  deeplink  
en we moeten een spits hale maar wie ben zelf geen fan van dost en sowieso mertens tegen twente was ie echt goed
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 04 maart 2011 - 18:00   quote  deeplink  
Een grote trainer laat dit soort spelers juist renderen, om ze vervolgens op tijd te verkopen. Nu heb je alleen verliezers.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 04 maart 2011 - 18:03   quote  deeplink  
Mounir is gewoon een lastbak, net zo type als leonardo die vind ze eigen ook veel te goed.
Als leo voor straf met het tweede moet meetrainen dan komt die gewoon niet opdagen.
En daar zie ik Mounir ook wel vooraan.
Voor derest al zit die goed in z'n vel is het best een productieve aanvaller
astra
 astra - vrijdag 04 maart 2011 - 18:06   quote  deeplink  
met el handoek valt niet te renderen...
die gozer past niet bij Ajax..punt uit
net of die pisvlek zun spelers wel laat renderen kijk alleen maar naar die barbiepop.toikotsvone

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2011 door astra --
bird
 bird - vrijdag 04 maart 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 18:00 schreef PSVMocro het volgende:
Een grote trainer laat dit soort spelers juist renderen, om ze vervolgens op tijd te verkopen. Nu heb je alleen verliezers.
ene kant eens maar die gozer wil je niet in je selectie trainer is de baas moet je naar luistere
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 maart 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 18:00 schreef PSVMocro het volgende:
Daar heb je best wel gelijk in. Aan de andere kant, ik weet niet wat er exact is gezegd in de kleedkamer en feit is wel, dat de trainer het voor het zeggen heeft en niet de speler. Die heeft de trainer maar te volgen, mits een en ander werkbaar is uiteraard.
cvita
 cvita - vrijdag 04 maart 2011 - 18:13   quote  deeplink  
Mounir stom dier ! Een ego nog groter dan de Arena, praatjes voor tien en balverliefd. Jammer als je zo goed kan voetballen dat je daarbij een sociale intelligentie van een gehaktbal heb, doe de groeten aan Jol en veel plezier bij West Ham of zoiets.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 04 maart 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 18:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Daar heb je best wel gelijk in. Aan de andere kant, ik weet niet wat er exact is gezegd in de kleedkamer en feit is wel, dat de trainer het voor het zeggen heeft en niet de speler. Die heeft de trainer maar te volgen, mits een en ander werkbaar is uiteraard.
Als je op de bank moet zitten ken je 2 dingen doen.
1, Zeiken in de media, sportief niets bereiken en de pispaal van de club worden.
2, Heel erg hard werken op de training en gewoon je basisplaats terugverdienen & het ongelijk van de trainer bewijzen.

Maarja het is erg jammer dat er ontzettend veel voetballers zijn die voor optie 1 kiezen
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 04 maart 2011 - 19:01   quote  deeplink  
Mounier is gewoon bedreigd door de havenslaven, maak er een zooitje van of we mollen je zaak en je familie!

Waarom was hij bij AZ de beste speler?? En nu opeens alleen maar lopen zeiken op alles?!?!

Klasse Frank de Boer, duidelijkheid in deze ploeg is zeeeer belangrijk!

Anders flikker ik zelf die ramen van zn zaak en familie wel in!! Opkutten, wij zijn Ajax, de mooiste club van Nederland!

BAM!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 maart 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 17:19 schreef joduh het volgende:
hahahah nemam?????????we hebben het altijd al gezegd over die el hamdadoewie he man?????laat hem nou gewoon lekker oprotten...hij ruikt naar kakkerlakken......
Tsetsjeniee,laat Gullit hem maar ophalen
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 04 maart 2011 - 19:47   quote  deeplink  
Wordt je wakker hoor je dit bericht. Mijn dag kan gelijk niet meer stuk. Die gozer heb ik nooit gemogen en is ons mooie shirt om zijn schouders niet waard. Gisterenavond wederom dramatisch, egoistisch en denkend dat hij Messi is. Totaal geen oog voor zijn medespelers. Met De Jong in de spits gaan wij AZ bestrijden. En Mounir, die zich je zondag niet eens in het stadion. Aangetast is zijn eer.
gabri
 gabri - vrijdag 04 maart 2011 - 20:13   quote  deeplink  
strik e om heen en in zijn sportzaak gaan werken kan hij 010 shirtjes verkopen .ik vind het maar raar dat hij zich zo gedraagt en in naar gullit is ook een optie alleen voelt hij zijn eigen beter dan gullit
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 maart 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:13 schreef gabri het volgende:
strik e om heen en in zijn sportzaak gaan werken kan hij 010 shirtjes verkopen .ik vind het maar raar dat hij zich zo gedraagt en in naar gullit is ook een optie alleen voelt hij zijn eigen beter dan gullit
Strik erom heen?strop erom heen opzuiten met die lul,van begin af aan heb ik gezegd(en Joduh)dit gaat niet werken wat een lamlul
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 04 maart 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 21:44 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Strik erom heen?strop erom heen opzuiten met die lul,van begin af aan heb ik gezegd(en Joduh)dit gaat niet werken wat een lamlul
Hey ik ben ook altijd negatief geweest over deze kansloze gozer. Het is een lamlul eerste klas en heeft helemaal niets met onze club. Ajax had de onderhandelingen meteen moeten afkappen toen het nog kon. Nu zit je met een speler die denkt dat hij Messi is en zich ook zo moet gedragen. Frank de Boer heeft hem door en behandelt hem gewoon hetzelfde als alle andere spelers. En dat vind ik heel goed.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 maart 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 21:47 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hey ik ben ook altijd negatief geweest over deze kansloze gozer. Het is een lamlul eerste klas en heeft helemaal niets met onze club. Ajax had de onderhandelingen meteen moeten afkappen toen het nog kon. Nu zit je met een speler die denkt dat hij Messi is en zich ook zo moet gedragen. Frank de Boer heeft hem door en behandelt hem gewoon hetzelfde als alle andere spelers. En dat vind ik heel goed.
Ok man ik kan niet alles bijhouden,ik weet wel dat Joduh en ik het niet in dank werdt afgenomen dat wij vanaf begin af aan die lul afzeikte.Bij deze welkom bij de club
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 04 maart 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 21:55 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Ok man ik kan niet alles bijhouden,ik weet wel dat Joduh en ik het niet in dank werdt afgenomen dat wij vanaf begin af aan die lul afzeikte.Bij deze welkom bij de club
De Anti-Hamdoei club. Hahaha heerlijk. Ik zal de dag dat bekent wordt dat hij onze club weer verlaat, verklaren tot officiele feestdag in het CAFE. Dan zijn alle biertjes gratis en mag iedereen langskomen. Hahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 maart 2011 - 21:59   quote  deeplink  
Als ik die El triestdoie zie in zijn doen en laten moet ik altijd aan Dani denken.ik weet niet wat dat is,maar dat had ik al bij zijn az tijd
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 maart 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 21:56 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

De Anti-Hamdoei club. Hahaha heerlijk. Ik zal de dag dat bekent wordt dat hij onze club weer verlaat, verklaren tot officiele feestdag in het CAFE. Dan zijn alle biertjes gratis en mag iedereen langskomen. Hahahaha
met terug werkende kracht gaat de tweede tap ook open
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 maart 2011 - 22:01   quote  deeplink  
namens dani uitportugal
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 04 maart 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 18:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik wil El Hamdaoui ook zeker niet verdedigen. Ik ga er vanuit dat hij fout zit, toch betwijfel ik of het verstandig is om hem uit de selectie te gooien. Want het gaat moeilijk worden om hem er weer bij te halen als het nu niet gaat lopen bij Ajax. De Boer heeft nu direct resultaat nodig.
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 maart 2011 - 23:15   quote  deeplink  
Is er bij snor nog gerept over wat er precies gezegd is in de rust? Ik was toen ik het vanmiddag hoorde er helemaal klaar mee en wilde hem nooit meer in een Ajax-shirt zien. Ik kan me niet voorstellen dat de Boer hem zomaar uit de selectie zet en er moet iets voorgevallen zijn wat absoluut niet door de beugel kan. Ik sta voor 100% achter FRANK en ben het geleuter van El Hamdaoui meer dan moe. Hij met zijn mentaliteit is me een blok aan het been. Als ie gewisseld word of niet mag spelen is meneer gelijk ziek en misselijk.

Ik heb een baan en heb in januari te horen gekregen dat er om bedrijfseconomische redenen 30 mensen van de 47 ontslagen worden. Eind maart is het einde contract voor me maar vanaf januari ben ik me evengoed volledig blijven inzetten en sta gewoon elke morgen om half 5 uit mijn nest. Ik wil me mezelf daarmee niet op de borst kloppen maar als ik dan hoor wat hij flikt telkens met zijn miljoenen op de bank.... Flikker een eind op en het liefste wil ik je nooit meer zien BLOEDHOND!!!!!!!!!!!!!!
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 maart 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 23:13 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik wil El Hamdaoui ook zeker niet verdedigen. Ik ga er vanuit dat hij fout zit, toch betwijfel ik of het verstandig is om hem uit de selectie te gooien. Want het gaat moeilijk worden om hem er weer bij te halen als het nu niet gaat lopen bij Ajax. De Boer heeft nu direct resultaat nodig.
El Hammie kunnen we met zijn pismentaliteit missen als kiespijn. Ik weet verdomde goed dat hij genoeg kwaliteiten heeft om te slagen bij Ajax, maar dan moet ie gewoon doen wat van hem verlangt word. Hij verdiend een godsvermogen en heeft het mooiste beroep van de wereld. Ze moeten hem nu schorsen tot zijn 65e en wanneer ie 65 is, moeten ze hem verplicht laten voetballen. Tot die tijd moet ie achter een vuilniswagen van 6 tot 5 en met een rotloontje van 1200 in de maand rondkomen. Zo komt die BLOEDHOND eens tot inkeer!!!!!!!!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 maart 2011 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 23:15 schreef alibabba het volgende:
Is er bij snor nog gerept over wat er precies gezegd is in de rust? Ik was toen ik het vanmiddag hoorde er helemaal klaar mee en wilde hem nooit meer in een Ajax-shirt zien. Ik kan me niet voorstellen dat de Boer hem zomaar uit de selectie zet en er moet iets voorgevallen zijn wat absoluut niet door de beugel kan. Ik sta voor 100% achter FRANK en ben het geleuter van El Hamdaoui meer dan moe. Hij met zijn mentaliteit is me een blok aan het been. Als ie gewisseld word of niet mag spelen is meneer gelijk ziek en misselijk.

Ik heb een baan en heb in januari te horen gekregen dat er om bedrijfseconomische redenen 30 mensen van de 47 ontslagen worden. Eind maart is het einde contract voor me maar vanaf januari ben ik me evengoed volledig blijven inzetten en sta gewoon elke morgen om half 5 uit mijn nest. Ik wil me mezelf daarmee niet op de borst kloppen maar als ik dan hoor wat hij flikt telkens met zijn miljoenen op de bank.... Flikker een eind op en het liefste wil ik je nooit meer zien BLOEDHOND!!!!!!!!!!!!!!
Dat vind ik knap lullig voor je, alibabba, dat je contract eind maart afloopt. Ik hoop dat je snel ander werk zult vinden. Ik ga voor je duimen, man!!
sebas79
 sebas79 - zaterdag 05 maart 2011 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 23:18 schreef alibabba het volgende:

[..]

El Hammie kunnen we met zijn pismentaliteit missen als kiespijn. Ik weet verdomde goed dat hij genoeg kwaliteiten heeft om te slagen bij Ajax, maar dan moet ie gewoon doen wat van hem verlangt word. Hij verdiend een godsvermogen en heeft het mooiste beroep van de wereld. Ze moeten hem nu schorsen tot zijn 65e en wanneer ie 65 is, moeten ze hem verplicht laten voetballen. Tot die tijd moet ie achter een vuilniswagen van 6 tot 5 en met een rotloontje van 1200 in de maand rondkomen. Zo komt die BLOEDHOND eens tot inkeer!!!!!!!!!
Wat een belachelijke reacties hier , ga ff lekker je frustraties op iemand anders afreageren
remco k
 remco k - zaterdag 05 maart 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 17:11 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Is waar Remco , maar waarom speelt de boer niet met Eriksen en Mounir als aanvallende middenvelders en Enoh (bij gebrek aan beter ) er achter ? Heb je vaak horen praten over Cruijf zijn baca stijl , Cruijf zegt altijd 2 aanvallende middenvelders ipv 1 !!!
En de Zeeuw zou die rol moeten invullen, niet Mounir.. En als Lodeiro terug is, zie ik die heel graag naast Eriksen spelen, met de Zeeuw daar achter, en in Balbezit een Vertongn die doorschuift...
remco k
 remco k - zaterdag 05 maart 2011 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 18:06 schreef astra het volgende:
met el handoek valt niet te renderen...
die gozer past niet bij Ajax..punt uit
net of die pisvlek zun spelers wel laat renderen kijk alleen maar naar die barbiepop.toikotsvone
Snap je reactie totaal niet, PSVer Toivonen doet het echt 100 keer beter dan onze vriend Mounir...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui uit selectie gezet

0.0096220