|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 21:59 schreef nemam-tiL het volgende:Als ik die El triestdoie zie in zijn doen en laten moet ik altijd aan Dani denken.ik weet niet wat dat is,maar dat had ik al bij zijn az tijd Ik snap niet helemaal wat je tegen die Dani hebt, is toch wel een goede voetballer geweest voor Ajax, en dit soort dingen heeft hij volgens mij nooit geflikt.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 23:13 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik wil El Hamdaoui ook zeker niet verdedigen. Ik ga er vanuit dat hij fout zit, toch betwijfel ik of het verstandig is om hem uit de selectie te gooien. Want het gaat moeilijk worden om hem er weer bij te halen als het nu niet gaat lopen bij Ajax. De Boer heeft nu direct resultaat nodig. Ik denk namelijk helemaal niet dat de Boer nu resultaat nodig heeft, ik heb al tijden het gevoel, dat hij samen met Cruijff en cornuiten, druk bezig zijn, met volgend seizoen, natuurlijk proberen ze het beste eruit te halen, maar ik verwacht dat ze van binnen weten en snappen dat ze geen kampioen gaan worden, en dat is ook logisch en heel erg reeel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 00:13 schreef sebas79 het volgende:[..] Wat een belachelijke reacties hier , ga ff lekker je frustraties op iemand anders afreageren Denk dat het merendeel het hier met hem EENS is, en dus met jou ONEENS. Als je dus niet bevalt wat hier gepost wordt, ga jij dan lekker ergens anders lopen lamballen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 23:47 schreef Pietje het volgende:[..] Dat vind ik knap lullig voor je, alibabba, dat je contract eind maart afloopt. Ik hoop dat je snel ander werk zult vinden. Ik ga voor je duimen, man!! Komt goed Pietje!!!! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 00:21 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk namelijk helemaal niet dat de Boer nu resultaat nodig heeft, ik heb al tijden het gevoel, dat hij samen met Cruijff en cornuiten, druk bezig zijn, met volgend seizoen, natuurlijk proberen ze het beste eruit te halen, maar ik verwacht dat ze van binnen weten en snappen dat ze geen kampioen gaan worden, en dat is ook logisch en heel erg reeel.. Ok, als Cruijff en De Boer hebben geaccepteerd dat dit min of meer een tussenjaar wordt, dan moet je El Hamdaoui juist erbij houden om nog een fatsoenlijk bedrag te krijgen in de zomer. Kan De Boer dat extra geld gebruiken om aan zijn elftal te bouwen. Ook CL-voetbal geeft weer extra ruimte voor aankopen. Er zijn niet veel trainers die hun topscorer ernaast zullen zetten. Want als je kijkt naar scorend vermogen, dan moet het nu allemaal van De Jong en Sulejmani komen. |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
Dit is slechts de lezing van Mournir en natuurlijk speelt hij de onschuld.
Om deze reden zal Frank toch echt niet een spits uit de selectie zetten, als hij er al zo weinig heeft... |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 01:02 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ok, als Cruijff en De Boer hebben geaccepteerd dat dit min of meer een tussenjaar wordt, dan moet je El Hamdaoui juist erbij houden om nog een fatsoenlijk bedrag te krijgen in de zomer. Kan De Boer dat extra geld gebruiken om aan zijn elftal te bouwen. Ook CL-voetbal geeft weer extra ruimte voor aankopen. Er zijn niet veel trainers die hun topscorer ernaast zullen zetten. Want als je kijkt naar scorend vermogen, dan moet het nu allemaal van De Jong en Sulejmani komen. En dat zal ook zeker de insteek zijn geweest! Maar moet dat ten koste gaan van alles? Blijkbaar zijn er afspraken gemaakt, over hoe met elkaar om te gaan en hoe te spelen en in te zetten!
Mournir is gekocht voor een ander systeem en in dat systeem rendeerde hij. In het nieuwe systeem komt hij maar moeilijk tot zijn recht, loopt anderen voor de voeten of ziet ze al dan niet bewust over het hoofd.
Mournir kan van waarde zijn, maar moet dan ook kunnen investeren in zijn manier van spelen. Echter roept meneer bijvoorbaat al dat hij is zoals hij is en zo ook zal blijven.
Ik vind niet dat je iemand koste wat kost binnen moet houden. Het zal onrust in de selectie veroorzaken en spelers het idee geven dat je altijd wel je zin kan krijgen.
Als iemand niet mee wil, is het jammer. Houd hem er dan niet bij puur voor het geld! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 01:02 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ok, als Cruijff en De Boer hebben geaccepteerd dat dit min of meer een tussenjaar wordt, dan moet je El Hamdaoui juist erbij houden om nog een fatsoenlijk bedrag te krijgen in de zomer. Kan De Boer dat extra geld gebruiken om aan zijn elftal te bouwen. Ook CL-voetbal geeft weer extra ruimte voor aankopen. Er zijn niet veel trainers die hun topscorer ernaast zullen zetten. Want als je kijkt naar scorend vermogen, dan moet het nu allemaal van De Jong en Sulejmani komen. Je kan een speler die er met de pet naar gooit onmogelijk bij de selectie houden. Als je dat doet, verlies je gezag en verbruid je het bij andere spelers. El Hamdaoui moet gewoon mee in het proces zoals de Boer en co dat voor ogen heeft. Wil of doet ie dat niet, moet ie gewoon opflikkeren!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
ben een beetje brak en naar de klote.
Gelukkig goed nieuws hier te lezen |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
goed van de boer, eindelijk gooit hij hem eruit deze egoistische en arrogante marokaan die nooit in teambelang denkt en zichzelf zo graag op de voorgrond ziet. dat mag ie ook als hij elke wedstrijd weer het verschil maakt voor ons,maar niet als je alleen maar acties maakt zonder enig rendement en af en toe een doelpuntje. hopeliojk levert hij nog een paar miljoen op en dan een normaal iemand voor in de spits halen, bv bas dost, dit is iig een jongen die wil en ook in een ploeg spelen kan. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: Haha bij mij begint het vanaf vandaag. CARNAVAL! |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Eindelijk is die luie donder eruit gezet. Zat in de ArenA donderdag en hij stond alleen maar een beetje heen en weer te wandelen en alleen maar voor eigen succes te gaan. Van mij hoeft hij niet meer terug te komen en neemt Martin Jol hem in de zomer mee naar een eventuele nieuwe club! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 00:23 schreef remco k het volgende:[..] Denk dat het merendeel het hier met hem EENS is, en dus met jou ONEENS. Als je dus niet bevalt wat hier gepost wordt, ga jij dan lekker ergens anders lopen lamballen.. Ik zeg niet dat je het met mij een s moet zijn ,ik zeg alleen dat ik de reactie belachelijk vind , wel goed LEZEN zoals je zelf altijd zegt !! Ik hoef ook niet altijd gelijk te hebben ,zoals sommige hier (remco) . |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 00:15 schreef remco k het volgende:[..] En de Zeeuw zou die rol moeten invullen, niet Mounir.. En als Lodeiro terug is, zie ik die heel graag naast Eriksen spelen, met de Zeeuw daar achter, en in Balbezit een Vertongn die doorschuift... De Zeeuw is echt geen 10 , heeft totaal geen loopvermogen , Lodiero(hoop ik ook) zou kunnen !! Denk eerder De Zeeuw op Enoh zijn plek |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Jol bedankt, hier zitten we nog een half jaar mee opgescheept. Heb het idee dat Luis anders nog bij ons had gebald. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Kletspraat Robinho, Luis heeft Ajax (en zichzelf) een dienst bewezen door te gaan. En dan hebben we het over pegels.
Vreemd hier verder te lezen dat Mounir zich niet ingezet zou hebben, want bij wat ik heb gezien heeft hij nooit verzaakt in het veld. Het is meer dat enorme ego wat hem dwars zit. Suarez was overigens meer dan eens ook zeer egocentrisch in het veld. En lang niet altijd mét rendement... |
|
|
|
|
astra
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 00:17 schreef remco k het volgende:[..] Snap je reactie totaal niet, PSVer Toivonen doet het echt 100 keer beter dan onze vriend Mounir... daarom zit die 4 wedstrijden op de tribune..wegens een schorsing rutten had die koekwous aan moeten pakken naar die wedstrijd tegen nac.. maar hij kon naar wel mee leven het is een slime speler. dat bedoel ik met renderen. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
als ik het hier zo hoor? dan willen de ajax surporters geen kampioen worden!? want je heb elke spits nodig nu!! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 11:36 schreef adriu het volgende:als ik het hier zo hoor? dan willen de ajax surporters geen kampioen worden!? want je heb elke spits nodig nu!! waarom moet je een spits erbij houden die constant tegen het systeem aan schopt, onrust veroorzaakt en zijn taken niet uitvoert. De trainer is de baas en niet een of andere El Hammie. F De Boer heeft heel juist gehandeld, je kan een speler niet de hand boven het hoofd houden, stel je voor de rest van de selectie gaat dan ook zo'n gedrag vertonen, dan kun je net zo goed ophouden met voetballen. Donderdag heb ik me ook ontzettend zitten ergeren aan die El Hammie, constant met zijn eigen wedstrijd bezig en daar heb je niks aan en dat doelpunt wat hij maakt had Sulejmani zelf ook af kunnen maken. Ben blij als het seizoen ten einde is en dan maar hopen dat de een of andere club zich meld voor dit arrogante mannetje, een hele grote strik eromheen en zo snel mogelijk weg ermee. Deze jongen gaat geen meerwaarde meer worden voor AJAX, die kans heeft hij nu al enkele malen verspeeld en als je al ziet en hoort hoe het publiek op hem reageerd is het voor alles en iedereen beter als hij gaat. |
|
|
|
|
toro...
|
|
|
Ik zeg GROTE STRIK erom heen, een rode clownsneus op en een schop onder zijn K*nt. Mouniet Bedankt maar het werkt niet hier met jou!!! |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
En de beerput gaat verder open, en ik beloof je dat dit nog maar het puntje van de ijsberg is. Nu sijpelen de verhalen al binnen dat hij op de 1e dag bij AJAX onze held suarez naar de keel heeft gegrepen, dus die paardebeffer heeft er ook indirect voor gezorgt dat SUAREZ wegging bij ons aller AJAX. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 07:57 schreef chukkie76 het volgende:[..] En dat zal ook zeker de insteek zijn geweest! Maar moet dat ten koste gaan van alles? Blijkbaar zijn er afspraken gemaakt, over hoe met elkaar om te gaan en hoe te spelen en in te zetten! Mournir is gekocht voor een ander systeem en in dat systeem rendeerde hij. In het nieuwe systeem komt hij maar moeilijk tot zijn recht, loopt anderen voor de voeten of ziet ze al dan niet bewust over het hoofd. Mournir kan van waarde zijn, maar moet dan ook kunnen investeren in zijn manier van spelen. Echter roept meneer bijvoorbaat al dat hij is zoals hij is en zo ook zal blijven. Ik vind niet dat je iemand koste wat kost binnen moet houden. Het zal onrust in de selectie veroorzaken en spelers het idee geven dat je altijd wel je zin kan krijgen. Als iemand niet mee wil, is het jammer. Houd hem er dan niet bij puur voor het geld! quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 09:05 schreef alibabba het volgende:[..] Je kan een speler die er met de pet naar gooit onmogelijk bij de selectie houden. Als je dat doet, verlies je gezag en verbruid je het bij andere spelers. El Hamdaoui moet gewoon mee in het proces zoals de Boer en co dat voor ogen heeft. Wil of doet ie dat niet, moet ie gewoon opflikkeren!! Ik snap jullie reacties, maar een zakelijke benadering is denk ik beter. Ik kan me niet voorstellen dat een speler dwars gaat liggen als je gewoon duidelijke afspraken maakt. Hij maakt het seizoen af als spits en krijgt de gelegenheid om te vlammen, Ajax zal vervolgens in de zomer meewerken aan een transfer. Dat is een win-win situatie. Als er af en toe harde woorden vallen, dan kan je steeds de hoogste boete uitdelen. Kijken hoe lang hij dat dan nog wil volhouden. Binnen de groep wel de situatie uitleggen, zodat iedereen op de hoogte is. Er is bij Ajax nu maar één ego, maar wat als De Boer trainer bij Manchester City was? Dan kon hij wel 7 spelers naar het 2de team sturen. Dat is niet de oplossing, daarom zie je dit soort maatregelen zelden in de Europese top. Die trainers daar zien veel door de vingers, omdat ze voor resultaat gaan en weten dat ze die ego's nodig hebben. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 13:04 schreef PSVMocro het volgende:[..] [..] Ik snap jullie reacties, maar een zakelijke benadering is denk ik beter. Ik kan me niet voorstellen dat een speler dwars gaat liggen als je gewoon duidelijke afspraken maakt. Hij maakt het seizoen af als spits en krijgt de gelegenheid om te vlammen, Ajax zal vervolgens in de zomer meewerken aan een transfer. Dat is een win-win situatie. Als er af en toe harde woorden vallen, dan kan je steeds de hoogste boete uitdelen. Kijken hoe lang hij dat dan nog wil volhouden. Binnen de groep wel de situatie uitleggen, zodat iedereen op de hoogte is. Er is bij Ajax nu maar één ego, maar wat als De Boer trainer bij Manchester City was? Dan kon hij wel 7 spelers naar het 2de team sturen. Dat is niet de oplossing, daarom zie je dit soort maatregelen zelden in de Europese top. Die trainers daar zien veel door de vingers, omdat ze voor resultaat gaan en weten dat ze die ego's nodig hebben. Als ik zo de verhalen lees, ligt Hammie wel degelijk dwars Mocro. Ik vind hem helemaal niet in de spits van Ajax passen en zie hem liever op een andere positie, maar dat wil ie weer niet. Siem is veel beter voor het elftal in de punt en Hammie zou op links in een vrije rol kunnen spelen, maar wat als ie daar geen zin in heeft?? Één oplossing; OPFLIKKEREN!!!!!!!! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 13:11 schreef alibabba het volgende:[..] Als ik zo de verhalen lees, ligt Hammie wel degelijk dwars Mocro. Ik vind hem helemaal niet in de spits van Ajax passen en zie hem liever op een andere positie, maar dat wil ie weer niet. Siem is veel beter voor het elftal in de punt en Hammie zou op links in een vrije rol kunnen spelen, maar wat als ie daar geen zin in heeft?? Één oplossing; OPFLIKKEREN!!!!!!!! Als een speler niet op een bepaalde positie wil spelen, dan houdt het inderdaad op. Dat zou een goede reden zijn om iemand uit de selectie te zetten. Werkweigering is het ergste wat een voetballer kan doen. Maar dat was nu toch niet het geval als ik de berichtgeving goed heb gevolgd. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
'El Hamdaoui greep Suarez direct bij zijn keel' Mounir El Hamdaoui blijkt op zijn eerste dag in dienst van Ajax al voor problemen te hebben gezorgd. Volgens De Telegraaf vloog de nieuwkomer Luis Suarez in de haren.
El Hamdaoui vroeg Suarez bij zijn entree waar hij in de kleedkamer moest zitten. De Uruguyaan wees vervolgens naar het toilet. De van AZ overgekomen aanvaller was daar niet van gediend en greep de aanvoerder bij zijn keel.
Later zorgde de spits nog tweemaal voor problemen. Eerst nadat Frank de Boer hem passeerde voor het duel met AC Milan. Vervolgens werd zijn cynisme hem noodlottig toen de trainer hem tijdens het duel met RKC Waalwijk op zijn fouten wees.
Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/159494/El_Hamdaoui_greep_Suarez_direct_bij_zijn_keel.html
ZEGT GENOEG, DENK IK !!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 13:17 schreef PSVMocro het volgende:[..] Als een speler niet op een bepaalde positie wil spelen, dan houdt het inderdaad op. Dat zou een goede reden zijn om iemand uit de selectie te zetten. Werkweigering is het ergste wat een voetballer kan doen. Maar dat was nu toch niet het geval als ik de berichtgeving goed heb gevolgd. Ik kan me herinneren dat Hammie als linksbuiten stond opgesteld en daar viel ie mij iets te opvallend door de mand. Het is wel meer gebleken, ook bij Az, dat hij een raar mannetje is en het groepsproces verpest. Let wel; ik heb niets tegen Marokkanen, Turken of elk ander ras, over een Nederlander had ik net zo gepraat! Frank de Boer is bezig met iets en zit in een leerproces en dan is het voor FRANK te begrijpen dat hij Mounir uit de selectie zet. Om met zo'n lastige mannetjes om te gaan is maar voor weinig trainers weggelegd. Hiddink, Beenhakker, v.Hanegem en Mourinho zijn trainers die dat bezitten. Wellicht dat de Boer het op een den duur ook lukt, maar eerlijk gezegd ben ik bang van niet. Dat is puur een menselijk gevoel van me en wil niet zeggen dat ik nu niet 100% achter de Boer sta!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 14:46 schreef alibabba het volgende:[..] Ik kan me herinneren dat Hammie als linksbuiten stond opgesteld en daar viel ie mij iets te opvallend door de mand. Het is wel meer gebleken, ook bij Az, dat hij een raar mannetje is en het groepsproces verpest. Let wel; ik heb niets tegen Marokkanen, Turken of elk ander ras, over een Nederlander had ik net zo gepraat! Frank de Boer is bezig met iets en zit in een leerproces en dan is het voor FRANK te begrijpen dat hij Mounir uit de selectie zet. Om met zo'n lastige mannetjes om te gaan is maar voor weinig trainers weggelegd. Hiddink, Beenhakker, v.Hanegem en Mourinho zijn trainers die dat bezitten. Wellicht dat de Boer het op een den duur ook lukt, maar eerlijk gezegd ben ik bang van niet. Dat is puur een menselijk gevoel van me en wil niet zeggen dat ik nu niet 100% achter de Boer sta!! Dat klopt wel, alibabba. Overal waar El Hamdaoui speelt, of heeft gespeeld, zijn er problemen (geweest). Die kerel heeft een giga-ego en dat zit hem verschrikkelijk in de weg. Ik ben niet in de kleedkamer geweest afgelopen donderdag, dus weet ik uiteraard niet wat er zich precies heeft afgespeeld, maar ik sta wel voor de volle 100% achter Frank de Boer en vooral waar hij nu mee bezig is. Zoals jullie allen hier weten ben ook ik niet tegen buitenlanders. Integendeel met met GroenLinks-hart en mijn walging van Geert Wilders en zijn doen en laten en zijn uitspraken. Feit is wel dat spelers, ALLE spelers hebben te doen wat de coach/trainer wil dat hij doet, dus ook Mounir El Hamdaoui, vooropgesteld dat de opdracht van de coach werkbaar is. En daar ga ik wel van uit. En is er een speler die daar onoverkomelijke bezwaren tegen heeft, dan zal die speler OF naar een ander club uitkijken, OF genoegen moeten nemen met zijn degradatie naar het tweede elftal. Ik denk dat de bal opnieuw bij El Hamdaoui ligt. Wat mij betreft is hij (nog) niet definitief afgeschreven voor Ajax-1, maar het wordt wel een optelsom: bij elk akkefietje wordt hij steeds onmogelijker. |
|
|
|
|
astra
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 13:04 schreef PSVMocro het volgende:[..] [..] Ik snap jullie reacties, maar een zakelijke benadering is denk ik beter. Ik kan me niet voorstellen dat een speler dwars gaat liggen als je gewoon duidelijke afspraken maakt. Hij maakt het seizoen af als spits en krijgt de gelegenheid om te vlammen, Ajax zal vervolgens in de zomer meewerken aan een transfer. Dat is een win-win situatie. Als er af en toe harde woorden vallen, dan kan je steeds de hoogste boete uitdelen. Kijken hoe lang hij dat dan nog wil volhouden. Binnen de groep wel de situatie uitleggen, zodat iedereen op de hoogte is. Er is bij Ajax nu maar één ego, maar wat als De Boer trainer bij Manchester City was? Dan kon hij wel 7 spelers naar het 2de team sturen. Dat is niet de oplossing, daarom zie je dit soort maatregelen zelden in de Europese top. Die trainers daar zien veel door de vingers, omdat ze voor resultaat gaan en weten dat ze die ego's nodig hebben. nou en je punt is??????? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Wat ik dan weer niet begijp is dat het bestuur hier ongestraft mee wegkomt. Wat ik al eerder heb geschreven is dat je niet heel veel van voetbal hoeft te weten om te zien dat El Hammie geen Ajax spits was. Toch wordt hij voor 5-6 miljoen gekocht. De kans dat hij bij Ajax zou slagen was minimaal. Of je koopt zo'n spits en pas je systeem erop aan, of je koopt hem niet. Ik vind persoonlijk dat El Hammie een goede spits is maar hij rendeerdt het beste in een twee spitsen systeem. Nu gaan de geruchten dat de Boer recent contact heeft gehad met van Gaal over El Hammie. Dit hadden ze een half jaar geleden moeten doen. Dan weet ik zeker dat van Gaal had gezegd: voor Ajax is het beter om een spits als Dembele te kopen. Kost iets meer maar past veel beter in het systeem. Nu is het pure kapitaalsvernietiging, waarvoor het bestuur aansprakelijk is. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 16:08 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Wat ik dan weer niet begijp is dat het bestuur hier ongestraft mee wegkomt. Wat ik al eerder heb geschreven is dat je niet heel veel van voetbal hoeft te weten om te zien dat El Hammie geen Ajax spits was. Toch wordt hij voor 5-6 miljoen gekocht. De kans dat hij bij Ajax zou slagen was minimaal. Of je koopt zo'n spits en pas je systeem erop aan, of je koopt hem niet. Ik vind persoonlijk dat El Hammie een goede spits is maar hij rendeerdt het beste in een twee spitsen systeem. Nu gaan de geruchten dat de Boer recent contact heeft gehad met van Gaal over El Hammie. Dit hadden ze een half jaar geleden moeten doen. Dan weet ik zeker dat van Gaal had gezegd: voor Ajax is het beter om een spits als Dembele te kopen. Kost iets meer maar past veel beter in het systeem. Nu is het pure kapitaalsvernietiging, waarvoor het bestuur aansprakelijk is. dat heb jij volgens mij helemaal goed eindhoven!! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Dat het soms beter is om zakelijk naar de situatie te kijken en niet op basis van emotie beslissingen te nemen. Zoals de trainers die Alibabba hierboven heeft gepost waarschijnlijk hadden gedaan. Van Gaal haalde wel het maximale rendement uit El Hamdaoui en is er uiteindelijk kampioen mee geworden. Het zou voor De Boer een uitdaging moeten zijn om hetzelfde te doen. Want in zijn trainerscarrière zal hij zeker bij Europese topclubs nog veel grote ego's tegenkomen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 17:44 schreef PSVMocro het volgende:[..] Dat het soms beter is om zakelijk naar de situatie te kijken en niet op basis van emotie beslissingen te nemen. Zoals de trainers die Alibabba hierboven heeft gepost waarschijnlijk hadden gedaan. Van Gaal haalde wel het maximale rendement uit El Hamdaoui en is er uiteindelijk kampioen mee geworden. Het zou voor De Boer een uitdaging moeten zijn om hetzelfde te doen. Want in zijn trainerscarrière zal hij zeker bij Europese topclubs nog veel grote ego's tegenkomen. He Mocro. Weet jij waar de voetbalwedstrijden van Engeland via de schotel opkomen? Bij verschillende zenders komt het er wel enigzins op, maar via de Engelse zenders kan ik ze niet vinden. Sky UK heeft het niet en ook de BBC niet. Kun je me daar meer over vertellen? Alvast bedankt;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik had liever gezien: El Hamdaoui uit heel Ajax gezet ofzo.. :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mounir El Hamdaoui El Hamdaoui betekent vrij vertaald: de dankbare. De voorvader van de speler moet een tevreden man zijn geweest. Maar eigenlijk is Mounir meer van toepassing op de voetballer.Zijn voornaam betekent: de briljante.
what's in a name opdonderen met die lul
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 16:08 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Wat ik dan weer niet begijp is dat het bestuur hier ongestraft mee wegkomt. Wat ik al eerder heb geschreven is dat je niet heel veel van voetbal hoeft te weten om te zien dat El Hammie geen Ajax spits was. Toch wordt hij voor 5-6 miljoen gekocht. De kans dat hij bij Ajax zou slagen was minimaal. Of je koopt zo'n spits en pas je systeem erop aan, of je koopt hem niet. Ik vind persoonlijk dat El Hammie een goede spits is maar hij rendeerdt het beste in een twee spitsen systeem. Nu gaan de geruchten dat de Boer recent contact heeft gehad met van Gaal over El Hammie. Dit hadden ze een half jaar geleden moeten doen. Dan weet ik zeker dat van Gaal had gezegd: voor Ajax is het beter om een spits als Dembele te kopen. Kost iets meer maar past veel beter in het systeem. Nu is het pure kapitaalsvernietiging, waarvoor het bestuur aansprakelijk is. Ben ik niet helemaal met je eens, AZ speelde toch ook "ajaxvoetbal" onder van Gaal, en daar was hij toch zo'n beetje de belangrijkste schakel.. Hij moet zicg gewoon aan de regels houden, en gaan communiceren met de Boer, dan zou hij 100% zeker bij Ajax passen. Door zijn gedrag ben ik echter wel helemala klaar met hem, en zie hem liever niet meer terugkeren, liever heb ik spelers, die voor de trainer door het vuur gaan.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Beste Mounir, Onlangs had ik een discussie met een zeker persoon die een bepaalde mening had over marrokanen. Ondanks mijn pogingen om deze negatieve mening om te buigen had deze persoon zoveel argumenten waar ik niets tegenin kon brengen. Één van de argumenten was dat van spanje tot frankrijk, belgië tot nederland overal ernstige maatschappelijke problemen met Marrokanen aan de hand zijn!!! Zou deze persoon dan toch gelijk hebben dat het een kwestie van aanpassing en respect voor anderen is of een éénzijdig gebrek hieraan??? De laatste vraag van die persoon dreunt mij nog na..... Wij hebben toch ook een ego en eergevoel? En ik moet zeggen... Ja Mounir wij in Nederland en elders in Europa hebben ook deze gevoelens. Maar wij leren om hoe moeilijk dit ook is, om deze eens in te slikken voor het grotere geheel. Jij hebt of in ieder zou kunnen... een voorbeeldfunctie! Doe eens gek, slik je trots eens in voor het grotere geheel: Ajax in dit geval en wie weet wordt je er een betere voetballer van en verdien je een prachtige transfer en kan je ook nog eens een mooi gebaar naar de Nederlandse maatschappij maken en "ons" een sprankeltje hoop geven dat wij met zijn allen een mooie toekomst tegemoet kunnen gaan.
Wat dacht je ervan Mounir? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Geweldig stukje sartire van Ray van Zuijlen. De man die al sinds 1998 de stem van Johan Cruijff nadoet bij Radio 538.
Frank de Boer die verschillende trainers belt om El Hamdoei te verkopen.
Klik Hier |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 14:36 schreef Pietje het volgende:'El Hamdaoui greep Suarez direct bij zijn keel' Mounir El Hamdaoui blijkt op zijn eerste dag in dienst van Ajax al voor problemen te hebben gezorgd. Volgens De Telegraaf vloog de nieuwkomer Luis Suarez in de haren. El Hamdaoui vroeg Suarez bij zijn entree waar hij in de kleedkamer moest zitten. De Uruguyaan wees vervolgens naar het toilet. De van AZ overgekomen aanvaller was daar niet van gediend en greep de aanvoerder bij zijn keel. Later zorgde de spits nog tweemaal voor problemen. Eerst nadat Frank de Boer hem passeerde voor het duel met AC Milan. Vervolgens werd zijn cynisme hem noodlottig toen de trainer hem tijdens het duel met RKC Waalwijk op zijn fouten wees. Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/159494/El_Hamdaoui_greep_Suarez_direct_bij_zijn_keel.htmlZEGT GENOEG, DENK IK !!!! hahahah, Die Suarez kan niet alleen goied voetballen (zie ook weer tegen Man utd) hij heeft in ieder geval enorm gevoel voor humor!! Dit wist ik niet maar vind ik wel geweldig!! Dit soort humor daar hou ik van. En eindelijk weer een topic die ergens over gaat. Ben het eigenlijk wel met veel mensen eens. Mouir is wel een echte goede spits met ongekende balbehandling, maar hij is niet de juiste speler voor het huidige Ajax spelletje onder de Boer. De Boer heeft wel snel problemen met spelers, maar ik denk dat er geen discipline was bij AJax, Alleen maar eilandjes. Dan is de Boer nu goed bezig om dat even terug te draaien en natuurlijk zal hij ook wel foutjes maken, maar het gaat erom hoe iemand daar mee omgaat. Mounir zit daar echt puur voor zichzelf, jammer. Iemand laat een scheet en hij wordt boos, daar zijn sommigen op dit forum ook goed in (snel boos worden). Meneer wil de grootste Auto hebben??? Ja ik zeg het niet graag maar hij gedraagd zich wel als een stereotype Marrokaan. Erg jammer, want zij krijgen weer een slechte naam door zijn gedrag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 15:41 schreef Ajax we love you het volgende:[..] hahahah, Die Suarez kan niet alleen goied voetballen (zie ook weer tegen Man utd) hij heeft in ieder geval enorm gevoel voor humor!! Dit wist ik niet maar vind ik wel geweldig!! Dit soort humor daar hou ik van. En eindelijk weer een topic die ergens over gaat. Ben het eigenlijk wel met veel mensen eens. Mouir is wel een echte goede spits met ongekende balbehandling, maar hij is niet de juiste speler voor het huidige Ajax spelletje onder de Boer. De Boer heeft wel snel problemen met spelers, maar ik denk dat er geen discipline was bij AJax, Alleen maar eilandjes. Dan is de Boer nu goed bezig om dat even terug te draaien en natuurlijk zal hij ook wel foutjes maken, maar het gaat erom hoe iemand daar mee omgaat. Mounir zit daar echt puur voor zichzelf, jammer. Iemand laat een scheet en hij wordt boos, daar zijn sommigen op dit forum ook goed in (snel boos worden). Meneer wil de grootste Auto hebben??? Ja ik zeg het niet graag maar hij gedraagd zich wel als een stereotype Marrokaan. Erg jammer, want zij krijgen weer een slechte naam door zijn gedrag. Hoezo heeft de Boer nu ineens weer snel problemen met spelers??? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Nou een aantal spelers waren niet echt heel blij met hem in het begin en hij had wel een paar lastige situaties als ik het zo mag geloven. Dat is ook niet raar. Jol probeerde iedereen zijn vriend te zijn, zolang je maar bij de eerste 16 zat, verder bemoeide hij zich nergens mee. De Boer is anders, die kijkt niet snel naar de persoon maar naar het elftal en is iets afstandelijker. Er zaten een aantal spelers bij die ier niet direct tegen konden. Suarez hoorde daar ook bij. Ik weet niet wat er allemaal gebeurde daar, maar hoe dan ook ben ik wel blij hoe De Boer zich nu opstelt en ik hoop echt dat hij het onder controile krijgt en dat Mounir eind van het jaaar weg is, want we hebben niets aan hem |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 15:58 schreef Ajax we love you het volgende:Nou een aantal spelers waren niet echt heel blij met hem in het begin en hij had wel een paar lastige situaties als ik het zo mag geloven. Dat is ook niet raar. Jol probeerde iedereen zijn vriend te zijn, zolang je maar bij de eerste 16 zat, verder bemoeide hij zich nergens mee. De Boer is anders, die kijkt niet snel naar de persoon maar naar het elftal en is iets afstandelijker. Er zaten een aantal spelers bij die ier niet direct tegen konden. Suarez hoorde daar ook bij. Ik weet niet wat er allemaal gebeurde daar, maar hoe dan ook ben ik wel blij hoe De Boer zich nu opstelt en ik hoop echt dat hij het onder controile krijgt en dat Mounir eind van het jaaar weg is, want we hebben niets aan hem Suarez heeft juist aangegeven blij te zijn met de werkwijze van de Boer. de enige speler die dat niet was, is MOunir. En dat van een "aantal spelers" heb ik echt nog nooit iets over gehoord, en al helemal niks van gezien... Niet zomaar dingen verzinnen.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 16:01 schreef remco k het volgende:[..] Suarez heeft juist aangegeven blij te zijn met de werkwijze van de Boer. de enige speler die dat niet was, is MOunir. En dat van een "aantal spelers" heb ik echt nog nooit iets over gehoord, en al helemal niks van gezien... Niet zomaar dingen verzinnen.. Volgens mij niet in het begin toen de wisseling van de wacht kwam. Ik denk dat er toen mensen waren die bang waren voor hun plekje en ik denk dat de boer daar een eerste statement liet vallen, waardoor er wat onrust kwam. Een aantal spelers wilde meteen een gesprek met de Boer> het waren wel de vriendjes van Jol moet ik zeggen (Ooijer, Mido, Hamda, maar ook Suarez. Ook al zei hij voor de camera's dat hij blij was, hij was dat volgens velen achter de schermen niet, maar miss was hij gewoon boos, omdat we zoveel punten achterstonden en hij geschorst was etc. Ik verzin dit niet zomaar. Er waren ook heel veel mensen blij. Ik zeg ook niet dat hij alleen maar ruzie had daar. Sommige karakters passen niet en dat heb je snel als je buiten de 11 valt, dan gaan sommoige mensen klagen. Nogmaals Ik denk dat hij het goed doet!! Mounir is speelt dan wel de geboren onschuld, maaar ik denk echt dat hij een veel te grote echo heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 11:08 schreef Ikke_tik het volgende:Kletspraat Robinho, Luis heeft Ajax (en zichzelf) een dienst bewezen door te gaan. En dan hebben we het over pegels. Vreemd hier verder te lezen dat Mounir zich niet ingezet zou hebben, want bij wat ik heb gezien heeft hij nooit verzaakt in het veld. Het is meer dat enorme ego wat hem dwars zit. Suarez was overigens meer dan eens ook zeer egocentrisch in het veld. En lang niet altijd mét rendement... tuurlijk mag hij wel topscorer zijn,maar wat verprust hij veel kansen zeg. en als ie eens een combinatie op kan zetten doet ie het niet,en wat volgt weg kans. Op sommige momenten hadden we wel ruimer voorgestaan,maar als je zo iemand hebt die denkt ik kan alles wel alleen.dan krijg je dit uit de selectie. De boer zet hem ook uit de selectie,vanwege dat ie meer als team moet spelen. Ga maar naar beelden kijken ajax-rkc dan weet je genoeg |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 16:32 schreef sanderafca1986 het volgende:[..] tuurlijk mag hij wel topscorer zijn,maar wat verprust hij veel kansen zeg. en als ie eens een combinatie op kan zetten doet ie het niet,en wat volgt weg kans. Op sommige momenten hadden we wel ruimer voorgestaan,maar als je zo iemand hebt die denkt ik kan alles wel alleen.dan krijg je dit uit de selectie. De boer zet hem ook uit de selectie,vanwege dat ie meer als team moet spelen. Ga maar naar beelden kijken ajax-rkc dan weet je genoeg IK heb hem verrot gescholden met die Penalty tegen RODA JC!!!!! ophangen die gozer... Figuurlijk dan he, voordat het weer verkeerd wordt opgevat hier ;-) Mijn humor wordt niet zo op prijs gesteld heb ik gemerkt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 16:31 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Volgens mij niet in het begin toen de wisseling van de wacht kwam. Ik denk dat er toen mensen waren die bang waren voor hun plekje en ik denk dat de boer daar een eerste statement liet vallen, waardoor er wat onrust kwam. Een aantal spelers wilde meteen een gesprek met de Boer> het waren wel de vriendjes van Jol moet ik zeggen (Ooijer, Mido, Hamda, maar ook Suarez. Ook al zei hij voor de camera's dat hij blij was, hij was dat volgens velen achter de schermen niet, maar miss was hij gewoon boos, omdat we zoveel punten achterstonden en hij geschorst was etc. Ik verzin dit niet zomaar. Er waren ook heel veel mensen blij. Ik zeg ook niet dat hij alleen maar ruzie had daar. Sommige karakters passen niet en dat heb je snel als je buiten de 11 valt, dan gaan sommoige mensen klagen. Nogmaals Ik denk dat hij het goed doet!! Mounir is speelt dan wel de geboren onschuld, maaar ik denk echt dat hij een veel te grote echo heeft. Suarez stond 200% achter de Boer, hij heeft dat intern maar ook extern altijd aangegeven, hij trainde ook keihard week in week uit onder de Boer, ook tijdens zijn schorsing. Mido heeft enkel aangegeven dat hij liever wou vertrekken als de Boer het niet in hem zag zitten, en Ooijer wou een gesprek om te weten hoe hij ervoor stond en wat de Boer met hem wou. Allemaal normale dingen dus.
Het enige dat gebotst heeft is de Boer en Mounir, en daar heeft de Boer in mijn ogen altijd juist gehandeld... Er zijn meerdere wegen die naar Rome lijden, en de Boer heeft 1 van die juiste wegen gekozen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 16:35 schreef Ajax we love you het volgende:[..] IK heb hem verrot gescholden met die Penalty tegen RODA JC!!!!! ophangen die gozer... Figuurlijk dan he, voordat het weer verkeerd wordt opgevat hier ;-) Mijn humor wordt niet zo op prijs gesteld heb ik gemerkt Jij was toch tegen fluiten, dit is namelijk ongeveer hetzelfde... |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
verkopen aan excelsior ! Z'n voetballer hebben wij echt niet nodig! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: haha, ja dat klopt, allemaal emoties die bij me loskwamen... Maar ik schold pas toen de wedstrijd over was en zat niet in het stadion... ;-) Ik zei eerste gewoon KUT!! hoe kan hij die missen... na het fluitje, ging ik vloeken... Verder moedig ik ze ook aan, maar je hebt hier wel een half puntje, want zij fluiten ook uit emotie. |
|
|
|
|
|