BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui uit selectie gezet

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - dinsdag 08 maart 2011 - 14:55   quote  deeplink  
Het is nooit een goed huwelijk geweest ,vanaf minuut 1 zijn er al problemen met de heer Mounir het begon al met de transfer qua salaris en spec.auto hij is ook nog een Rotterdammer en ook de samenweking met Suarez liep al niet goed dat is ook bij iedereen bekend,hij wordt al vanaf dag 1 uitgefloten en vanaf dat de Boer de nw trainer werd is het helemaal mis het begon al op trainingskamp ,het is gewoon een feit dat deze heer zichzelf een enorme vedette vind maar helaas voor hem is Ajax nog een veel grotere vedette en dat weet ook onze nw trainer ras ajacied Fran de Boer en die laat dat ook wel even merken aan onze heer Mounir dus zal hij zich volledig ondergeschikt moeten maken aan frank de Boer oftewel Ajax en als hem dat niet bevalt dan lijkt het mij heel verstandig om zo snel mogelijk te vertrekken evt verhuur naar verweggistan of een ander ver land ,en aan het eind van het seizoen verkopen aan de hoogste bieder ik denk dat dit niet meer goed komt met hem bij Ajax ,het is jammer dat wij geen spits hebben kunnen kopen afgelopen transfer want met een gelegenheid spit als de Jong ga je geen kampioen worden.
Maar goed laten we hopen dat we geen blessures of schorsingen krijgen want we hebben voorin weinig alternatieven.
remco k
 remco k - dinsdag 08 maart 2011 - 15:19   quote  deeplink  
Ik ben voorlopig ook helemaal klaar met Mounir, mar het zou me ook totaal niet verbazen, als hij hier komend seizoen nog rondloopt, en dan de sterren van de hemel speelt.
V/Gaal heeft Mounir ook een tijd genegeert bij AZ, en stelde hem ook gewoon niet op, uiteindelijk heeft hij toch een aardige tijd gehad onder van Gaal. de Boer schijnt contact met van Gaal te hebben gehad over Mounir, en ik heb een beetje het vermoeden, dat dit allemaal bij het plan van de Boer hoort. Zoals ik hier al vaker heb aangegeven, is de Boer natuurlijk aan het proberen om kampioen te worden, maar veel belangrijker, is dat hij al ver vooruit denkt richting komend seizoen, dan moet het namelijk gebeuren....
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 08 maart 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 14:55 schreef nora het volgende:
Het is nooit een goed huwelijk geweest ,vanaf minuut 1 zijn er al problemen met de heer Mounir het begon al met de transfer qua salaris en spec.auto hij is ook nog een Rotterdammer en ook de samenweking met Suarez liep al niet goed dat is ook bij iedereen bekend,hij wordt al vanaf dag 1 uitgefloten en vanaf dat de Boer de nw trainer werd is het helemaal mis het begon al op trainingskamp ,het is gewoon een feit dat deze heer zichzelf een enorme vedette vind maar helaas voor hem is Ajax nog een veel grotere vedette en dat weet ook onze nw trainer ras ajacied Fran de Boer en die laat dat ook wel even merken aan onze heer Mounir dus zal hij zich volledig ondergeschikt moeten maken aan frank de Boer oftewel Ajax en als hem dat niet bevalt dan lijkt het mij heel verstandig om zo snel mogelijk te vertrekken evt verhuur naar verweggistan of een ander ver land ,en aan het eind van het seizoen verkopen aan de hoogste bieder ik denk dat dit niet meer goed komt met hem bij Ajax ,het is jammer dat wij geen spits hebben kunnen kopen afgelopen transfer want met een gelegenheid spit als de Jong ga je geen kampioen worden.
Maar goed laten we hopen dat we geen blessures of schorsingen krijgen want we hebben voorin weinig alternatieven.
Ik herinner me nog uitspraken van opgewonden journalisten die het over een koningskoppel hadden en dat het een gouden greep was om de 2 topscorers van de afgelopen seizoenen in de eredivisie bij Ajax in de spits te zien. Er was dus een moment dat het er wel goed uitzag voor Ajax met Suarez en El Hamdaoui. Ze zochten elkaar ook nadrukkelijk op om de doelpunten te vieren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2011 door PSVMocro --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 14:55 schreef nora het volgende:
+1 mooi stukje
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 15:23 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik herinner me nog uitspraken van opgewonden journalisten die het over een koningskoppel hadden en dat het een gouden greep was om de 2 topscorers van de afgelopen seizoenen in de eredivisie bij Ajax in de spits te zien. Er was dus een moment dat het er wel goed uitzag voor Ajax met Suarez en El Hamdaoui. Ze zochten elkaar ook nadrukkelijk op om de doelpunten te vieren.
Ja maar die liefde was snel over, omdat El hamda zich groter voelde
Pema
 Pema - woensdag 09 maart 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Ik begrijp dat er na de wedstrijd van morgen weer met El Hamdaoui wordt gepraat.
Volgens mij moet dat gesprek alleen gaan over hoe Ajax en El H. uit elkaar kunnen gaan zonder dat het voor beide partien veel schade oplevert.
remco k
 remco k - woensdag 09 maart 2011 - 14:59   quote  deeplink  
De Boer zij na de wedstrijd tegen AZ, volgens mij toch echt, dat MOunir er niet bij zou komen voor de tweeluik tegen Spartak, maw, dus pas na de returnwedstrijd bij Spartak....
Afcarius
 Afcarius - woensdag 09 maart 2011 - 15:40   quote  deeplink  
Ik vind het nieteens jammer, kijk naar de wedstrijd tegen rkc. Die vent loopt alleen maar acties te maken op het verkeerde moment en ziet zijn medespelers totaal over het hoofd. En tegen psv heb ik hem niet gezien. Ik denk dat hij in het systeem van ajax niet in de spits past maar op de flank en ik vind Ebicilio en Sulejmani beter dan hem op de flank omdat die twee in dienst van het elftal spelen.
Hopen dat de geruchten waar zijn en dat jol ons van deze plaaggeest verlost.
remco k
 remco k - woensdag 09 maart 2011 - 15:54   quote  deeplink  
Ik denk dat het inderdaad het beste scenario zou zijn voor alle partijen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 09 maart 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2011 - 15:40 schreef Afcarius het volgende:
Ik vind het nieteens jammer, kijk naar de wedstrijd tegen rkc. Die vent loopt alleen maar acties te maken op het verkeerde moment en ziet zijn medespelers totaal over het hoofd. En tegen psv heb ik hem niet gezien. Ik denk dat hij in het systeem van ajax niet in de spits past maar op de flank en ik vind Ebicilio en Sulejmani beter dan hem op de flank omdat die twee in dienst van het elftal spelen.
Hopen dat de geruchten waar zijn en dat jol ons van deze plaaggeest verlost.
Helemaal mee eens, dat is het beste scenario hoop echt dat hij eind van het jaar weg is en dat we nog een beetje geld meepakken ook en iemand anders daarovoor terug lunnen krijgen. Al hoop ik eigenlijk dat de jeugdspeler Castillion goed genoeg is voor Ajax 1, maar De Boer vind hem nog niet goed genoeg op dit moment, als ik zijn uitspraken mag geloven, maarja hij is ook een tijd gebleseerd geweest.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 09 maart 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 15:31 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja maar die liefde was snel over, omdat El hamda zich groter voelde
Hij is wel een egoïst, zoals de meeste spitsen dat zijn. Ik weet niet of dat met je groter voelen dan de rest te maken heeft. Het is gewoon een eigenschap om voor je eigen kans te gaan. Hij is een afmaker en geen kaatser. Dat wisten ze bij Ajax toch ook wel. De Boer had hem in de winter dan moeten verkopen, als het niet in zijn plaatje past. Dan was er minder onrust geweest en kon Dost alvast wennen aan zijn ploeggenoten.
remco k
 remco k - woensdag 09 maart 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2011 - 17:14 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hij is wel een egoïst, zoals de meeste spitsen dat zijn. Ik weet niet of dat met je groter voelen dan de rest te maken heeft. Het is gewoon een eigenschap om voor je eigen kans te gaan. Hij is een afmaker en geen kaatser. Dat wisten ze bij Ajax toch ook wel. De Boer had hem in de winter dan moeten verkopen, als het niet in zijn plaatje past. Dan was er minder onrust geweest en kon Dost alvast wennen aan zijn ploeggenoten.
Egoistisch zijn is zelfs een goede eigenschap voor een spits. Eerlijk gezegd ben ik van mening dat men hem niet op zijn wedstrijden na de winterstop mag beoordelen, men lette te veel op hem, en hij was zelf veel te hard op zoek naar erkenning, hierdoor was zijn spel heel erg geforceerd.
Ik denk dat de Boer wel degelijk verder zou willen met Mounir, en dat hij ook op zijn eigen manier de spitspositie mag invullen, maar dat hier wel een aantal terechte voorwaardes aanhangen.
Zelf ben ik wel even klaar met de "MounirGate", maar het zou me niks verbazen, als de Boer hem alsnog aan het voetballen krijgt...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui uit selectie gezet

0.0091159