BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - AZ (zo 06-03-2011 , 16:30): 4-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ride
 Ride - vrijdag 04 maart 2011 - 17:48   quote  deeplink  
Ook zo genoten van de prachtige sfeer tijdens het bekerduel met RKC van afgelopen donderdagavond in de ArenA? Zondag wacht er weer een thuiswedstrijd voor Ajax. Nu komt provinciegenoot AZ op bezoek. Natuurlijk hopen we dat het publiek net zo meeleeft met de spelers als tijdens de halve finale van de KNVB Beker.
Het is de tweede keer dit seizoen dat Ajax tegen AZ in de Amsterdam ArenA speelt. Ook in de succesvolle bekerreeks in eigen huis waren de Alkmaarders een opponent die aan de zegekar (1-0)werd gebonden. Of Ajax in de competitie AZ ook kan verslaan, zal zondag blijken. In Alkmaar werd het namelijk eerder dit seizoen 2-0.

Ajax - AZ begint zondag om 16:30 uur. Voor dit op papier zeer interessante duel zijn nog een aantal kaarten te koop. Koop je kaarten bij een van de verkooppunten van TicketBox bij jou in de buurt. De online kaartverkoop is inmiddels gestopt. Op de wedstrijddag zijn de stadionkassa's vanaf 14:30 uur geopend. De kassa's bevinden zich aan de Noordzijde van de ArenA, ter hoogte van ingang D. Voor Ajax - AZ geldt een Club Card-verplichting (4 op 1).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2011 door Ride --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 04 maart 2011 - 19:22   quote  deeplink  
2-1
larsje
 larsje - vrijdag 04 maart 2011 - 19:26   quote  deeplink  
3-1
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 maart 2011 - 19:32   quote  deeplink  
3-0,el ham doet niet mee 2x Ericsson 1x Toby
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 maart 2011 - 19:33   quote  deeplink  
el ham loopt alleen maar in de weg,vandar 2x Ericsson
Ajx
 Ajx - vrijdag 04 maart 2011 - 19:41   quote  deeplink  
5-1, na moeilijk begin lopen we er over heen. 1-0 de jong, 2-0 ebecilio, 2-1, 3-1 eriksen 4-1 de jong 5-1 de zeeuw
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 04 maart 2011 - 19:43   quote  deeplink  
2-0
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 04 maart 2011 - 19:49   quote  deeplink  
3-2
gabri
 gabri - vrijdag 04 maart 2011 - 20:14   quote  deeplink  
1-1
Ride
 Ride - vrijdag 04 maart 2011 - 20:36   quote  deeplink  
4-0
joduh
 joduh - vrijdag 04 maart 2011 - 20:54   quote  deeplink  
0-4
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 maart 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:54 schreef joduh het volgende:
0-4
flikker op kakkerlak

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2011 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 maart 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Een intrigant is iemand die gebruik maakt van intriges om op slinkse wijze zijn doel te bereiken. Dit betekent dat hij doelbewust verdeeldheid zaait of conflicten en ruzies veroorzaakt. De motivatie en methoden van de intrigant kunnen uiteenlopen, maar in vrijwel alle gevallen zal de intrigant ervoor zorgen zelf niet rechtstreeks bij een conflict betrokken te raken

dw7vuw.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2011 door Nenam_tiL --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 04 maart 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 21:12 schreef nemam-tiL het volgende:
Een intrigant is iemand die gebruik maakt van intriges om op slinkse wijze zijn doel te bereiken. Dit betekent dat hij doelbewust verdeeldheid zaait of conflicten en ruzies veroorzaakt. De motivatie en methoden van de intrigant kunnen uiteenlopen, maar in vrijwel alle gevallen zal de intrigant ervoor zorgen zelf niet rechtstreeks bij een conflict betrokken te raken

[ afbeelding ]
Goede beschrijving van ..... ???
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 04 maart 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Joduh? :P
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 04 maart 2011 - 21:17   quote  deeplink  
heeeey Joduhhh, wat maak jij nou....??
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 04 maart 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 21:17 schreef Ronald 1960 het volgende:
heeeey Joduhhh, wat maak jij nou....??
Ik denk een foto van jouw van macaroni..
LOL XD
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 maart 2011 - 21:21   quote  deeplink  
Ik maak s'ochtends je brood niet meer klaar
ik geef je geen kus als je naar je werk gaat
ik ga mijn buurman neuken als je naar je werk bent
ik doe geen boodschappen meer
ik bel en sms je lekker toch niet terug
ik zit als jij je de pleuris werkt s'middags al lekker aan de sherry
ik bel de hele dag mijn vriendinnen
ik voer de sloffen vlak voor dat je thuis komt aan de honden
ik zorg er voor dat als je thuis komt,voor je eigen vreten moet zorgen
ik heb al het bier door de plee gespoeld
ik heb elke avond hoofdpijn

Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 04 maart 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 21:21 schreef nemam-tiL het volgende:
????????????????
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 04 maart 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 21:21 schreef nemam-tiL het volgende:
Fijn..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 04 maart 2011 - 21:25   quote  deeplink  
lekker al die herhalingen; enne, je zal mij geen macaroni zien maken, ben bang dat niemand dat overleeft. Nee de keuken is geen plaats voor mij om te koken, ik heb andere kwaliteiten ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 maart 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 21:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Fijn..
Zwarte humor is een vorm van humor, gebaseerd op het leed van anderen met als doel te spotten en te amuseren. Hierbij is er een zekere overeenkomst met het (psychologisch) cynisme, waarbij een negatieve houding tegenover (een deel van) de maatschappij tot uiting komt. Vaak wordt deze, meestal overdreven, vorm van humor gebruikt om het leed te relativeren of een reactie bij de toeschouwer te ontlokken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 maart 2011 - 21:28   quote  deeplink  
maakt niet uit Joduh kent me onderhand wel
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 04 maart 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 21:25 schreef Ronald 1960 het volgende:
lekker al die herhalingen; enne, je zal mij geen macaroni zien maken, ben bang dat niemand dat overleeft. Nee de keuken is geen plaats voor mij om te koken, ik heb andere kwaliteiten ;-)
Jammer..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 04 maart 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 21:26 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Zwarte humor is een vorm van humor, gebaseerd op het leed van anderen met als doel te spotten en te amuseren. Hierbij is er een zekere overeenkomst met het (psychologisch) cynisme, waarbij een negatieve houding tegenover (een deel van) de maatschappij tot uiting komt. Vaak wordt deze, meestal overdreven, vorm van humor gebruikt om het leed te relativeren of een reactie bij de toeschouwer te ontlokken.
Jeej, iemand z'n leven is kut. Kom we gaan hem uitlachen!
LOL XD
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 maart 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 22:49 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Jeej, iemand z'n leven is kut. Kom we gaan hem uitlachen!
LOL XD
Dormez vous mon ami

Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 maart 2011 - 23:21   quote  deeplink  
je moet nog een hoop leren vriend
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 maart 2011 - 23:21   quote  deeplink  
Want 't leven was lijden, als je danste een heiden
Als je lachte te luchtig, als je kustte ontuchtig
Als je niet wilde werken of je ging niet ter kerke
Als je lui in de zon lag, als je fietste op zondag
Kortom alles was verkeerd, want dat had je geleerd
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 maart 2011 - 23:23   quote  deeplink  
sorry hk ik mag je wel,sorry over mijn topics

Pietje
 Pietje - vrijdag 04 maart 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:54 schreef joduh het volgende:
0-4
Huh???? Heb je wat gedronken, joduh?? Ajax speelt thuis, hoor!!!
Even serieus. Ik denk dat Ajax een moeilijke wedstrijd gaat spelen. Dat is vaak tegen AZ. De Alkmaarders geven achterin weinig weg en Ajax heeft met het wegzenden van El Hamdaoui eigenlijk maar één halve spits: Siem de Jong, meer aanvallende middenvelder dan pure spits. Triest maar waar: ik verwacht een typische 0-0 wedstrijd... Helaas, snik.
remco k
 remco k - zaterdag 05 maart 2011 - 00:12   quote  deeplink  
2-0, prima overwinning van Ajax, goal vlak voor rust, en de pot op slot rond de 60e minuut...
remco k
 remco k - zaterdag 05 maart 2011 - 00:12   quote  deeplink  
Met goals van de Jong en Sulejmani,..
ajacied
 ajacied - zaterdag 05 maart 2011 - 00:13   quote  deeplink  
1-0
cvita
 cvita - zaterdag 05 maart 2011 - 00:36   quote  deeplink  
2-0 de jong en alderweireld
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 maart 2011 - 10:37   quote  deeplink  
De voorbereiding op het topduel in de Eredivisie van dit weekend tussen AJAX en AZ wordt overschaduwd. Eerst was het de nabeschouwing van Psv tegen Ajax en Az tegen Twente, maar nu gaat het vooral om El Hamdaoui. De spits heeft weer een rel veroorzaakt en ik ben hem liever kwijt dan rijk. De kwaliteiten van Mounir zullen door de Boer of elk andere Ajacied nooit ter discussie worden gesteld, maar voetbal is een teamsport en daar wringt nu net de schoen.

Wedstrijden tegen Az in eigen huis zijn vaak leuk en doelpuntrijk. Hier zie je 2 prachtige potjes, waarin spelers aan bod komen die voor zowel Ajax als Az spelen of hebben gespeeld;

Het doelsaldo in die twee wedstrijden is 14-2, maar het doelsaldo overall is 98-28 in 32 thuiswedstrijden tegen de Alkmaarders op Eredivisie-niveau. Slechts 1x wist Az te winnen in Amsterdam, werd het 4x gelijk en pakte Ajax dus 27x de volle buit.

3x pakte AJAX na een thuiswedstrijd tegen Az de titel!! De 1e maal was na een 3-0 overwinning op 19-05-1973 in de laatste wedstrijd van dat seizoen. Een kwartier voor tijd werkte Barry Hulshoff, Sjaak Swart en Gerrie Muhren de goals tegen de touwen en zo werd Ajax kampioen met 2 punten voorsprong op Feyenoord.

Na een 1-1 gelijkspel in de 33e wedstrijd van het seizoen 78'79 boekte Ajax zijn 18e landstitel; Kees Kist 0-1 ('38), Ray Clarke 1-1 ('84).

Op 15-05-1982 was na de 33e wedstrijd tegen Az de competitie ook beslist. Opstelling Ajax toen: Piet Schrijvers, Peter Boeve, Wim Jansen, Edo Ophof, Frank Rijkaard, Søren Lerby, Dick Schoenaker, Keje Molenaar, Johan Cruijff, Wim Kieft, Jesper Olsen. Vanenburg kwam tussentijds in het veld voor Kieft. Scoreverloop; Kees Kist 0-1 ('3), Schoenaker 1-1 ('21), Molenaar 2-1 ('38), John Metgod 2-2 ('67), Vanenburg 3-2 ('72).

Welke opties heeft FRANK na de verbanning van El Hamdaoui nog? Hij zou kunnen kiezen voor een flankspeler zoals Lukoki of heeft Castillion het verdiend om aan te sluiten bij de eerste selectie? Ik verwacht niet dat er nog een beroep wordt gedaan op Suk, maar in de voetballerij is niks zeker. De rest van de selectie zal intact blijven, de lichte blessures bij Enoh en Stekelenburg zullen met de extra rust voldoende hersteld zijn. Verder hebben we niet te maken met schorsingen dus de achterhoede en het middenveld zal in de selectie geen verrassingen kennen....

AJAX GAAT WINNEN!!!!!!!!!
adriu
 adriu - zaterdag 05 maart 2011 - 11:44   quote  deeplink  
AJAX 1- az - 0, eigendoelpunt AZ (schaars) dus geen bloemen! maar brandnekels,
joduh
 joduh - zaterdag 05 maart 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 10:37 schreef alibabba het volgende:
De voorbereiding op het topduel in de Eredivisie van dit weekend tussen AJAX en AZ wordt overschaduwd. Eerst was het de nabeschouwing van Psv tegen Ajax en Az tegen Twente, maar nu gaat het vooral om El Hamdaoui. De spits heeft weer een rel veroorzaakt en ik ben hem liever kwijt dan rijk. De kwaliteiten van Mounir zullen door de Boer of elk andere Ajacied nooit ter discussie worden gesteld, maar voetbal is een teamsport en daar wringt nu net de schoen.

Wedstrijden tegen Az in eigen huis zijn vaak leuk en doelpuntrijk. Hier zie je 2 prachtige potjes, waarin spelers aan bod komen die voor zowel Ajax als Az spelen of hebben gespeeld;

[ filmpje ]

Het doelsaldo in die twee wedstrijden is 14-2, maar het doelsaldo overall is 98-28 in 32 thuiswedstrijden tegen de Alkmaarders op Eredivisie-niveau. Slechts 1x wist Az te winnen in Amsterdam, werd het 4x gelijk en pakte Ajax dus 27x de volle buit.

3x pakte AJAX na een thuiswedstrijd tegen Az de titel!! De 1e maal was na een 3-0 overwinning op 19-05-1973 in de laatste wedstrijd van dat seizoen. Een kwartier voor tijd werkte Barry Hulshoff, Sjaak Swart en Gerrie Muhren de goals tegen de touwen en zo werd Ajax kampioen met 2 punten voorsprong op Feyenoord.

Na een 1-1 gelijkspel in de 33e wedstrijd van het seizoen 78'79 boekte Ajax zijn 18e landstitel; Kees Kist 0-1 ('38), Ray Clarke 1-1 ('84).

Op 15-05-1982 was na de 33e wedstrijd tegen Az de competitie ook beslist. Opstelling Ajax toen: Piet Schrijvers, Peter Boeve, Wim Jansen, Edo Ophof, Frank Rijkaard, Søren Lerby, Dick Schoenaker, Keje Molenaar, Johan Cruijff, Wim Kieft, Jesper Olsen. Vanenburg kwam tussentijds in het veld voor Kieft. Scoreverloop; Kees Kist 0-1 ('3), Schoenaker 1-1 ('21), Molenaar 2-1 ('38), John Metgod 2-2 ('67), Vanenburg 3-2 ('72).

Welke opties heeft FRANK na de verbanning van El Hamdaoui nog? Hij zou kunnen kiezen voor een flankspeler zoals Lukoki of heeft Castillion het verdiend om aan te sluiten bij de eerste selectie? Ik verwacht niet dat er nog een beroep wordt gedaan op Suk, maar in de voetballerij is niks zeker. De rest van de selectie zal intact blijven, de lichte blessures bij Enoh en Stekelenburg zullen met de extra rust voldoende hersteld zijn. Verder hebben we niet te maken met schorsingen dus de achterhoede en het middenveld zal in de selectie geen verrassingen kennen....

AJAX GAAT WINNEN!!!!!!!!!
yo ali!!!!!fijn stukkie weer man!!!!nu hopen dat je gelijk krijgt!!!!;-))),ik ben weer ietsjes somberder in de uitslag man......biertje van mij voor jou in het cafe zondagavond!!!!!!!!
Rogier
 Rogier - zaterdag 05 maart 2011 - 14:08   quote  deeplink  
Vind AJax moelijk scoren dus hou het op een 1-0.
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 maart 2011 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 13:23 schreef joduh het volgende:

[..]

yo ali!!!!!fijn stukkie weer man!!!!nu hopen dat je gelijk krijgt!!!!;-))),ik ben weer ietsjes somberder in de uitslag man......biertje van mij voor jou in het cafe zondagavond!!!!!!!!
Een biertje is nooit verboden Joduh;-)
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 maart 2011 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 14:08 schreef Rogier het volgende:
Vind AJax moelijk scoren dus hou het op een 1-0.
Is toch prima Rogier?:)
joduh
 joduh - zaterdag 05 maart 2011 - 16:20   quote  deeplink  
0-4
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 05 maart 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 16:20 schreef joduh het volgende:
0-4
en noemt mij een homo......
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 05 maart 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 16:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

en noemt mij een homo......
Jullie zijn toch een stelletje dacht ik?
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zaterdag 05 maart 2011 - 19:37   quote  deeplink  
2- 0
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 05 maart 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 14:39 schreef alibabba het volgende:

[..]

Een biertje is nooit verboden Joduh;-)
Of toch wel??

m1dy1r7ww0rp.png
alibabba
 alibabba - zondag 06 maart 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 19:56 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Of toch wel??

[ afbeelding ]
Hahahasjkoph;-)
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 06 maart 2011 - 15:27   quote  deeplink  
Nog een uurtje voor de wedstrijd tegen AZ.
Allemaal een goed gevoel??
Ik niet echt, AZ wordt langzamerhand echt beter, met die Ijslanders voorin...
alibabba
 alibabba - zondag 06 maart 2011 - 15:29   quote  deeplink  
Ik heb er echt zin in en heb een goed gevoel. AJAX WINT!!!!!
alibabba
 alibabba - zondag 06 maart 2011 - 15:33   quote  deeplink  
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Anita, De Zeeuw, Eriksen, Sulejmani, De Jong, Ebecilio.

Prima opstelling dit en ik heb er nu nog een beter gevoel bij. AJAX GAAT WINNEN!!!!!!
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 06 maart 2011 - 15:43   quote  deeplink  
De zeeuw, pff die raakte afgelopen donderdag ook geen knikker,
hij is zo slapjes, Anita ben ik wel content mee op het middenveld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - AZ (zo 06-03-2011 , 16:30): 4-0

0.0104629