|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 15:43 schreef ThomasAjacied het volgende:De zeeuw, pff die raakte afgelopen donderdag ook geen knikker, hij is zo slapjes, Anita ben ik wel content mee op het middenveld. 1 - 0 voor de Zeeuw! ;) |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Ebecilio kampioen balverlies lijden. Benieuwd of hij in de rust ook overal de schuld van krijgt... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Dit betekent niet dat ie goed speelt hoor... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Zo kan ik er nog wel 10 noemen dan. Slappe friet. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Beweer ik iets anders??? Zeg alleen dat die Boudewijn wijs probeert te doen door te zeggen dat ie scoort, ik zeg alleen dat ie wel slecht speelt... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Maakt het uit joh... lijkt wel een stoet bejaarden. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Die Ebecilio ziet zichzelf echt wel als de nieuwe Pelé denk ik. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Enigste voetballer waar een beetje dreiging vanuit gaat... Sulejmani nog niet gezien en Eriksen ook te veel balverlies. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: De dreiging dat hij over z'n eigen benen de nek breekt zo.
Bar slechte wedstrijd verder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind eigenlijk de Zeeuw het enige lichtpuntje in deze verder saaie wedstrijd... |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
waarom kan de jong geen bal aannemen ? |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Omdat hij de wendbaarheid van een zeeanemoon heeft? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Siem staat in de spits en scoort weer!! Laten staan die gozer!! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Dat hij scoort betekent niet dat hij goed speelt. Integendeel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Toch speelt Ajax iets makkelijker met de Jong in de spits, dan dat het doet met Mounir in de punt van de aanval.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En wederom weer een grote fout van een scheidsrechter, het was absoluut geen rode kaart voor Pele... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 18:20 schreef remco k het volgende:[..] Toch speelt Ajax iets makkelijker met de Jong in de spits, dan dat het doet met Mounir in de punt van de aanval.. Ajax speelde nóg makkelijker met Cvita in de spits... enorm dynamisch ventje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 18:22 schreef Ikke_tik het volgende:[..] Ajax speelde nóg makkelijker met Cvita in de spits... enorm dynamisch ventje. Ben ik niet mee eens, met Cvita was de wedstrijd volkomen gespeeld.. Ik kan wel snappen dat je geen fan bent van de Jong, hij lijkt heel traag. Maar toch lijdt hij weinig balverlies, en heel belangrijk, mensen om hem heen gaan beter spelen, en weten wat ze aan hem hebben...
Overigens speelde Anita wel een hele goede tweede helft... petje af... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 18:20 schreef remco k het volgende:[..] Toch speelt Ajax iets makkelijker met de Jong in de spits, dan dat het doet met Mounir in de punt van de aanval.. 100% waar en Ajax speelde een redelijke wedstrijd maar het kan nog veel beter. Ebicilio speelde een goede wedstrijd en Az was aanvallend onmachtig omdat Ajax goed stond. Anita was voor mij de man van de wedstrijd en de sfeer in de Arena is sinds de komst van de Boer positief. Elke Ajacied weet hoe AJAX moet spelen en onder de Boer word het eindelijk weer uitgevoerd. Als je bedenkt als Suarez er nog zou zijn!!! Az speelde geeneens slecht vond ik maar was aanvallend onmachtig omdat Ajax goed stond. Een 4-0 overwinning mensen en de Boer doet dingen waar ik echt 100% achter sta en dat heb ik al lang niet meer gehad bij Ajax-trainers. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Prima 2e helft! Anita top! El hamdoui niet nodig.. Met siem in de spits speelt ajax beter.. Goede aanspeelpunt.. Niet een echte spits, maar dat geeft aangezien hij toch wel scoort en de mensen om hem heen beter voetballen!Ook leuk dat cvita weer ff mee speelde! HEb zin in Donderdag!!:D |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Ajax stond verdedigend gewoon erg goed en maakt 4 doelpunten, begin weer een beetje vertrouwen te krijgen in het kampioenschap... Al wil ik eerst de wedstrijd van zondag zien, uit bij Willem 2, de kleintjes die je ook moet kunnen winnen! Ajax heeft de laatste 6 wedstrijden een doelsaldo van 15-1. Dat zegt wel wat, ook al was het onder meer tegen RKC. Waarvan 5 dus gewonnen en 1 gelijk. We zijn op de goede weg, ik voel het! Als we zo doorgaan en kunnen profiteren van de misstappen van de concurrenten kan het een heel mooi seizoen nog worden! We hebben alleen aan ADO-uit en Twente-thuis nog zware dobbers. En in mindere mate H'veen-uit. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Lekker pot! Wat kon die zangeres van de bob marley coverband verschikkelijk goed zingen trouwens! Nog nooit zo genoten van de muziek tijdens de rust |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 09:25 schreef Jacco het volgende:Lekker pot! Wat kon die zangeres van de bob marley coverband verschikkelijk goed zingen trouwens! Nog nooit zo genoten van de muziek tijdens de rust ze zong inderdaad goed maar wat had ze een reet zeg,als je daar 2 stoelen bij zet kan je daar zo je plisje op kwijt...haha |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 09:30 schreef verbrande harry het volgende:[..] ze zong inderdaad goed maar wat had ze een reet zeg,als je daar 2 stoelen bij zet kan je daar zo je plisje op kwijt...haha hahaha!!! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 09:25 schreef Jacco het volgende:Lekker pot! Wat kon die zangeres van de bob marley coverband verschikkelijk goed zingen trouwens! Nog nooit zo genoten van de muziek tijdens de rust lekker pot ? Vond het echt een dramatische wedstrijd zonder enige strijd. beetje balletje breed tikken. Maar misschien komt dat omdat ik ervoor Lpool-United heb zitten kijken. |
|
|
|