BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins: Verdien tribuneplaats niet

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
mithell13
 mithell13 - vrijdag 04 maart 2011 - 20:21   quote  deeplink  
Luigi Bruins twijfelt over zijn toekomst bij Feyenoord nu hij door trainer Mario Been naar de tribune is verwezen. Bruins kreeg lang het vertrouwen van Been maar verloor zijn basisplaats omdat Wijnaldum op de nummer-10 positie werd geposteerd. Daarnaast hebben aanwinsten Meeuwis en Ryo zich direct in de basis gespeeld en heeft Biseswar zijn vorm hervonden. Tijdens Feyenoord-FC Groningen zat Bruins hierdoor zelfs op de tribune.

De speler is het niet eens met de keuze van zijn trainer: Ik verdien het niet om op de tribune te zitten. Blijkbaar hebben andere mensen daar een andere mening over. Been liet aan de middenvelder weten dat hij meer balans wil in het elftal en daarom gekozen heeft voor andere spelers. Deze keuze pakte overigens de afgelopen weken goed uit; het spel van Feyenoord is aanmerkelijk beter en in de afgelopen drie wedstrijden werden 7 punten gepakt met als hoogtepunt de 5-1 overwinning tegen FC Groningen.

Bruins: Ik vind het allemaal raar gelopen. Een tijdje geleden was ik nog basisspeler en ik was helemaal niet ontevreden over mezelf. Ik heb deze situatie al eerder meegemaakt; het verbaast me allemaal niet erg meer. Over zijn toekomst bij Feyenoord zegt Bruins: Of de situatie nu snel opgelost is of niet; ik heb een aflopend contract dus de keuze is aan mij.

hahahah
MMM
 MMM - vrijdag 04 maart 2011 - 20:23   quote  deeplink  
Die gozer heeft gesnoven..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 maart 2011 - 20:24   quote  deeplink  
Conclusie: geen mentaliteit die Bruins. Geen vechter, geen strijder en snel piepen. Jammer.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 04 maart 2011 - 20:31   quote  deeplink  
bruins///gayert
sevillana
 sevillana - vrijdag 04 maart 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:31 schreef obiku010 het volgende:
bruins///gayert
nou, nou, nou, . . . . . .
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 04 maart 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:36 schreef sevillana het volgende:

[..]

nou, nou, nou, . . . . . .
dat zou ik niet weten. ik beoordeel hem op zijn voetbal
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 maart 2011 - 21:02   quote  deeplink  
tja,ik zal er niet verdrietig van worden in iedere geval.
Hij is goed maar heeft bijna nooit in het systeem van Feyenoord gepast..
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 04 maart 2011 - 21:29   quote  deeplink  
geweldige voetballer, voor een groot deel kapot gemaakt door het o zo geweldige legioen..uhum..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2011 door Feijenoord1908 --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 04 maart 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 21:29 schreef Feijenoord1908 het volgende:
geweldige voetballer, voor een groot deel kapot gemaakt door het o zo geweldige legioen..uhum..
Dat denk ik nou ook weer niet, gewoon verkeerde tijd bij de club voor hem, net als Makaay.
craven
 craven - vrijdag 04 maart 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Ik zeg Mokotjo op de bank, je kan niet zeggen dat Mario bruins geen kans heeft gegeven
MMM
 MMM - vrijdag 04 maart 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 21:41 schreef craven het volgende:
Ik zeg Mokotjo op de bank, je kan niet zeggen dat Mario bruins geen kans heeft gegeven
+1
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 04 maart 2011 - 22:07   quote  deeplink  
ben het eens dat bruins al jaren niet presteert,heeft tevens zijn laconieke houding tegen,maar denkend aan zijn eerste jaar onder v marwijk blijft het toch jammer dat ie zich niet verder ontwikkelt heeft.
de.fan
 de.fan - zaterdag 05 maart 2011 - 02:45   quote  deeplink  
Bye bye Baby bye bye .
Opgeruimd sta netjes
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 maart 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 22:07 schreef Ben fr supporter het volgende:
ben het eens dat bruins al jaren niet presteert,heeft tevens zijn laconieke houding tegen,maar denkend aan zijn eerste jaar onder v marwijk blijft het toch jammer dat ie zich niet verder ontwikkelt heeft.
Vooral zijn Excelsior tijd.
Maar idd wat Gijpvogel gisteren ook al zei. Er zit geen gif in zn donder.
sebbe1
 sebbe1 - zaterdag 05 maart 2011 - 11:07   quote  deeplink  
Toch denk ik dat hij het beste rendeert met 2 waterdragers om hem, die het vuile werk voor hem opknappen, als je in een team voetbalt met spelers om je heen die constant op eigen succes uit zijn heeft hij niet de capaciteiten om dit te corrigeren en sneeuwt hij onder.
ted
 ted - zaterdag 05 maart 2011 - 11:37   quote  deeplink  
Een tribuneplaats verdient tie niet nee! hij zou ook gewoon een kaartje moeten kopen .
MMM
 MMM - zaterdag 05 maart 2011 - 11:38   quote  deeplink  
Hahaha
Maximus
 Maximus - zaterdag 05 maart 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Bruins is met de juiste spelers om hem heen 1 van de beste nummers 10 van Nederland.

@ Nep.fan: Donder op naar het jodenforum want daar hoor je thuis! NIET hier de boel op lopen ruien. Mag ik daar ook niet dus oprotten naar je eigen hok!
Dubble O ms
 Dubble O ms - zaterdag 05 maart 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Bij jong Feyenoord/Excelsior tegen Jong Den Bosch speelde hij dramatisch, dat gelde overigens ook voor de andere basisspelers zoals Cabral, Mokotjo en van Haaren. Dus als je daar al niet presteerd wat moet je dan?
sebbe1
 sebbe1 - zaterdag 05 maart 2011 - 12:26   quote  deeplink  
geduld bewaren, 90% van de afzeik topics gaan over bruins of mulder, terwijl er meer staan ie de afgelopen maanden geen deuk in een pakje boter schopten. Dan winnen we eindelijk eens overtuigend en ineens is het lek boven, de gifbeker leeg. 1 zwaluw brengt nog geen zomer behalve in de wereld die voetbal heet.
Crisismanager
 Crisismanager - zaterdag 05 maart 2011 - 14:12   quote  deeplink  
Beetje vreemd van Luigi... zijn contract loopt toch af joh
de.fan
 de.fan - zaterdag 05 maart 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 12:02 schreef Maximus het volgende:
Bruins is met de juiste spelers om hem heen 1 van de beste nummers 10 van Nederland.

@ Nep.fan: Donder op naar het jodenforum want daar hoor je thuis! NIET hier de boel op lopen ruien. Mag ik daar ook niet dus oprotten naar je eigen hok!
Waarom ga jij niet naar 020 en neem je Bruins mee. Als er een nepfan is dan ben jij het wel om in Bruins te blijven geloven! Deze droplul hoort niet bij Feyenoord thuis en daar kan Bruins zelf ook niks aan doen. De juiste spelers om zich heen zal ie in 020 vinden en aangezien jij fan van Bruins ben moet jij ook maar naar 020 verhuizen............
Dus Maximussie wordt jij lekker supporter van Bruins ipv Feyenoord. Daar hoor jij thuis.
Jij kijk niet naar spelers die bij Feyenoord horen maar naar spelers die jou bekoren.En dat is een wezenlijk verschil met mij. Het belang van Feyenoord staat steeds voorop en niet met je favoriete spelers
qwerto
 qwerto - zaterdag 05 maart 2011 - 16:54   quote  deeplink  
Jongens toch !
hij heeft toch godverdomme gelijk !
beKijk die jongen nou eens goed!!!!!!!!!

Gewoon eredivisie live geven en het stadion uitflikkeren ! hij verdiend NOG GEEN EENS een tribune plek !
Terminator
 Terminator - zaterdag 05 maart 2011 - 16:55   quote  deeplink  
hahahahahahaha nee dat klopt hij verdient de tribune zeker niet!!!hij verdient een overgang naar sportclub amateurvereniging feyenoord en zelfs dat is te hoog gegrepen!die omhooggevallen niets toevoegende broer van mario!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 maart 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 16:51 schreef de.fan het volgende:

[..]

Waarom ga jij niet naar 020 en neem je Bruins mee. Als er een nepfan is dan ben jij het wel om in Bruins te blijven geloven! Deze droplul hoort niet bij Feyenoord thuis en daar kan Bruins zelf ook niks aan doen. De juiste spelers om zich heen zal ie in 020 vinden en aangezien jij fan van Bruins ben moet jij ook maar naar 020 verhuizen............
Dus Maximussie wordt jij lekker supporter van Bruins ipv Feyenoord. Daar hoor jij thuis.
Jij kijk niet naar spelers die bij Feyenoord horen maar naar spelers die jou bekoren.En dat is een wezenlijk verschil met mij. Het belang van Feyenoord staat steeds voorop en niet met je favoriete spelers
gvd, man, je vertoont verschijnselen van inhoud.
Maximus
 Maximus - zaterdag 05 maart 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 16:51 schreef de.fan het volgende:

[..]

Waarom ga jij niet naar 020 en neem je Bruins mee. Als er een nepfan is dan ben jij het wel om in Bruins te blijven geloven! Deze droplul hoort niet bij Feyenoord thuis en daar kan Bruins zelf ook niks aan doen. De juiste spelers om zich heen zal ie in 020 vinden en aangezien jij fan van Bruins ben moet jij ook maar naar 020 verhuizen............
Dus Maximussie wordt jij lekker supporter van Bruins ipv Feyenoord. Daar hoor jij thuis.
Jij kijk niet naar spelers die bij Feyenoord horen maar naar spelers die jou bekoren.En dat is een wezenlijk verschil met mij. Het belang van Feyenoord staat steeds voorop en niet met je favoriete spelers
Lees en begrijp LUL! Waar zeg IK dat IK fan van Bruins ben? Het gaat me gewoon op de HUFTERIGE manier hoe jij m beoordeelt LUL! De beste 11 spelen! Als daar ene Luigi Bruins bij is dan STEUN ik hem LUL! Alles wat op het moment Feyenoord is sta ik achter! Tuurlijk willen we allemaal wel spelers weg hebben en spelers erbij. Maar we zullen het toch echt moeten doen met de spelers die er NU zijn. Dus pleur nu maar s van die roze wolk af waar je op schijnt te zitten en hou aub op met dat gejank over Bruins! Je standpunt weten we nu wel s een x.

Net als Stylzz geloof ik er géén ene donder van dat je buisinessloge en seizoenkaart hebt. Je bent gewoon een irritante zeikmuil waar een normale redelijke manier van discussie NIET mee mogelijk is...
de.fan
 de.fan - zaterdag 05 maart 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 17:43 schreef Maximus het volgende:

[..]

Lees en begrijp LUL! Waar zeg IK dat IK fan van Bruins ben? Het gaat me gewoon op de HUFTERIGE manier hoe jij m beoordeelt LUL! De beste 11 spelen! Als daar ene Luigi Bruins bij is dan STEUN ik hem LUL! Alles wat op het moment Feyenoord is sta ik achter! Tuurlijk willen we allemaal wel spelers weg hebben en spelers erbij. Maar we zullen het toch echt moeten doen met de spelers die er NU zijn. Dus pleur nu maar s van die roze wolk af waar je op schijnt te zitten en hou aub op met dat gejank over Bruins! Je standpunt weten we nu wel s een x.

Net als Stylzz geloof ik er géén ene donder van dat je buisinessloge en seizoenkaart hebt. Je bent gewoon een irritante zeikmuil waar een normale redelijke manier van discussie NIET mee mogelijk is...
Je ben zelf de grootste LUL!! En wat je geloof moet je zelf weten en dat jij( DE LUL) er niet mee eens ben dat ik Bruins afzeik is jou (DE LUL) probleem. En dat ik moet ophouden met dat gejank om jou ( DE LUL) een plezier te doen kan je vergeten. En dat ik een business loge en 5 seizoenskaarten heb is mooi toch!! En dat jij dat niet geloof , jammer dan. Ik had je graag bij thuis uit genodigd in de montevideo toren maar met zulke asociale reacties zie ik daar maar vanaf! En ja nu reageer ik ook asociaal op een asociale DROPLUL
Laat ik het nu prettig vinden dat de ene droplul (bruins) eruit is en dat de andere DROPLULLEN gauw zullen volgen...........En dat is mijn discussie en mening. Jammer dan dat jij daar een probleem mee heb beste DROPLUL

Dus de groeten van de ene DROPLUL voor de andere DROPLUL
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 05 maart 2011 - 19:31   quote  deeplink  
DAAAAAAAAG BRUINS!!!!
Maximus
 Maximus - zondag 06 maart 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 18:34 schreef de.fan het volgende:

[..]

Je ben zelf de grootste LUL!! En wat je geloof moet je zelf weten en dat jij( DE LUL) er niet mee eens ben dat ik Bruins afzeik is jou (DE LUL) probleem. En dat ik moet ophouden met dat gejank om jou ( DE LUL) een plezier te doen kan je vergeten. En dat ik een business loge en 5 seizoenskaarten heb is mooi toch!! En dat jij dat niet geloof , jammer dan. Ik had je graag bij thuis uit genodigd in de montevideo toren maar met zulke asociale reacties zie ik daar maar vanaf! En ja nu reageer ik ook asociaal op een asociale DROPLUL
Laat ik het nu prettig vinden dat de ene droplul (bruins) eruit is en dat de andere DROPLULLEN gauw zullen volgen...........En dat is mijn discussie en mening. Jammer dan dat jij daar een probleem mee heb beste DROPLUL

Dus de groeten van de ene DROPLUL voor de andere DROPLUL
Dat zeg ik!!! Gamma!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2011 door Maximus --
sevillana
 sevillana - zondag 06 maart 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 17:43 schreef Maximus het volgende:

[..]

Lees en begrijp LUL!
Net als Stylzz geloof ik er géén ene donder van dat je buisinessloge en seizoenkaart hebt. Je bent gewoon een irritante zeikmuil waar een normale redelijke manier van discussie NIET mee mogelijk is...
dat laatste is al een vrij geruime tijd bekend, Maxi . . . . . . . . . . . . . . .
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 maart 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 11:05 schreef sevillana het volgende:

[..]

dat laatste is al een vrij geruime tijd bekend, Maxi . . . . . . . . . . . . . . .
Tsja, maar betekent niet dat ie hier niet mag zijn onze reïncarnatie van bram.
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 06 maart 2011 - 11:35   quote  deeplink  
Hopelijk zijn we nu uitgeLULd!
Maximus
 Maximus - zondag 06 maart 2011 - 11:44   quote  deeplink  
Iemand nog een zak drop? Daar ga je van LULlen joh...
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 06 maart 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 11:44 schreef Maximus het volgende:
Iemand nog een zak drop? Daar ga je van LULlen joh...
Alle luxe en bezit waarnee iemand zich mee omringd zegt NIETS over de PERSOON zelf.
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 maart 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Als ik mijn best had gedaan had ik een villa op het voorplein gehad, waar we gezellig samen hadden kunnen inpilsen voor de wedstrijd. Maarja, ik heb m'n leven vergooit aan drank, sex, drugs en rock'n'roll en geniet nog steeds van elke minuut!
Arontje010
 Arontje010 - zondag 06 maart 2011 - 12:13   quote  deeplink  
mijn vader werkt bij hem in de flat als klusjesman,
hij komt hem vaak tegen,nu heb ik mij laten vertellen dat hij aan me pa vroeg hoe hij een peertje moest vervangen,dan ben tog gvd verwijft hehe
die gozer moeten ze verkopen en hem hebben we niks en gebruik dat geld om de jongens te behouden en jeugdspelers binnenboord te houden
Els
 Els - zondag 06 maart 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 12:13 schreef Arontje010 het volgende:
mijn vader werkt bij hem in de flat als klusjesman,
hij komt hem vaak tegen,nu heb ik mij laten vertellen dat hij aan me pa vroeg hoe hij een peertje moest vervangen,dan ben tog gvd verwijft hehe
die gozer moeten ze verkopen en hem hebben we niks en gebruik dat geld om de jongens te behouden en jeugdspelers binnenboord te houden
De meeste vrouwen kunnen wel lampjes vervangen, dus misschien een verkeerde vergelijking? En het zal me btw een rotzorg zijn of voetballers van ons lampen kunnen indraaien, of ze kunnen voetballen lijkt me belangrijker.
Arontje010
 Arontje010 - zondag 06 maart 2011 - 12:26   quote  deeplink  
ik heb meer voorbeelden het was niet bedoelt op vrouwen,hun garage had een lekkage en toen stond het vol water toen heeft me pa zijn vrouw opgetilt en naar de auto gebracht,liep hij terug naar mr.bruins vroeg hij of me pa hem ook kon optillen.
gekkigheid toch?vond het wel geinig
Arontje010
 Arontje010 - zondag 06 maart 2011 - 12:32   quote  deeplink  
het was echt 2 centimeter water
sebbe1
 sebbe1 - zondag 06 maart 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Al vraagt hij of zijn luier verschoond mag worden, het gaat om zijn prestatie op het veld.
Els
 Els - zondag 06 maart 2011 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 12:26 schreef Arontje010 het volgende:
ik heb meer voorbeelden het was niet bedoelt op vrouwen,hun garage had een lekkage en toen stond het vol water toen heeft me pa zijn vrouw opgetilt en naar de auto gebracht,liep hij terug naar mr.bruins vroeg hij of me pa hem ook kon optillen.
gekkigheid toch?vond het wel geinig
Het zal voor veel posters op dit forum een teleurstelling zijn dat hij een vrouw heeft...
Arontje010
 Arontje010 - zondag 06 maart 2011 - 12:40   quote  deeplink  
achja die zijn geweldig!!
ik poste dit niet om bruins af te zeiken,
beetje kortzichtig vind je niet?
sebbe1
 sebbe1 - zondag 06 maart 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 12:40 schreef Arontje010 het volgende:
achja die zijn geweldig!!
ik poste dit niet om bruins af te zeiken,
beetje kortzichtig vind je niet?
Misschien niet maar het helpt ook niet mee aan positieve beeldvorming van hem.
Arontje010
 Arontje010 - zondag 06 maart 2011 - 12:45   quote  deeplink  
lezen wat je wil lezen is wel makkelijk ik zeg toch dat ik het wel een leuke verhalen vond,niet alleen maar dat hij verwijft was.
dat is niet de `clou` van het verhaal mensen
Arontje010
 Arontje010 - zondag 06 maart 2011 - 12:47   quote  deeplink  
dus nou gaan we verder met ons aller liefde:Feyenoord Rotterdam!!
laat dit de terugkomst zijn van rotterdam nightmare!!
FR-Yannick
 FR-Yannick - zondag 06 maart 2011 - 12:47   quote  deeplink  
Wat is de 'clou' dan wel lieve jonge ?
Arontje010
 Arontje010 - zondag 06 maart 2011 - 12:51   quote  deeplink  
ik denk toch dat mokotjo beter op het het middenveld die jongen heeft overzicht en is net een stofzuiger,met hem erbij kunnen de aanvallers sneller bereikt worden,hij kan ballen `plaatsen`
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 maart 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 12:51 schreef Arontje010 het volgende:
ik denk toch dat mokotjo beter op het het middenveld die jongen heeft overzicht en is net een stofzuiger,met hem erbij kunnen de aanvallers sneller bereikt worden,hij kan ballen `plaatsen`
Ander soort voetballer
de.fan
 de.fan - zondag 06 maart 2011 - 17:30   quote  deeplink  
Toch weer BLIJ dat ie er niet bij was
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 06 maart 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 12:51 schreef Arontje010 het volgende:
ik denk toch dat mokotjo beter op het het middenveld die jongen heeft overzicht en is net een stofzuiger,met hem erbij kunnen de aanvallers sneller bereikt worden,hij kan ballen `plaatsen`
Ik denk wel been er slim aan had gedaan om mokotjo in te brengen voor wijnaldum ofzo vanaf de 80ste minuut ofzo.
Op het moment als je op het middenveld niks wint en alleen maar onder druk staat is hij iemand die je kan gebruiken op het middenveld

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins: Verdien tribuneplaats niet









0.0099840