BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been vraagt Feyenoorders bij te tekenen.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kansenbenutter
 kansenbenutter - zaterdag 05 maart 2011 - 02:05   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/feyenoord/9194755/__Been_vraagt_spelers_bij_te_tekenen__.html

als r 1 bijtekent zal de rest hopelijk volgen.
zoals ik al eerder aangaf met het topic:meneertje de vrij zou het een van deze heren sieren het voortouw te nemen.

laat de echte feyenoorder opstaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 05 maart 2011 - 04:40   quote  deeplink  
De Vrij gaat bijtekenen, daar ben ik van overtuigd.

Fer liet tijdens dat trainingskamp in Oman ook weten waarschijnlijk te blijven. (en dus bij te tekenen, aangezien zowel hij als Wijnaldum hebben aangegeven alleen te vertrekken als het voor zowel hun als de club goed is, geen De Guzman scenario dus).

Wijnaldum laat erg weinig los over zijn toekomst en Vlaar is 26 dus die denkt dat hij niet heel veel tijd meer heeft om nog naar een grote buitenlandse club te gaan. Als hij deze zomer niet vertrekt dan wel daarna. Hopen dat hij wel - net als zoveel jaar gelden Kuyt - eerst zijn contract verlengd en zo de club laat meeprofiteren.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 maart 2011 - 10:07   quote  deeplink  
Vlaar is een verdediger he. Die kan als hij echt goed is nog 10jaar mee.
sevillana
 sevillana - zaterdag 05 maart 2011 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 10:07 schreef Stylzz het volgende:
Vlaar is een verdediger he. Die kan als hij echt goed is nog 10jaar mee.
is wel een beetje afhankelijk van of hij (zware) blessurevrij blijft
sevillana
 sevillana - zaterdag 05 maart 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 10:07 schreef Stylzz het volgende:
Vlaar is een verdediger he. Die kan als hij echt goed is nog 10jaar mee.
en is 't misschien moreel gezien ook wel een beetje verplicht aan de club?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2011 door sevillana --
Els
 Els - zaterdag 05 maart 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 10:17 schreef sevillana het volgende:

[..]

en is 't misschien moreel gezien ook wel een beetje verplicht aan de club?
Maar daar lijken er heel erg weinig last van te hebben....
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 maart 2011 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 10:27 schreef Els het volgende:

[..]

Maar daar lijken er heel erg weinig last van te hebben....
Tsja, maar Vlaar zal vinden dat hij niet bewust geblesseerd geraakt is. 2x.
Daar zit wat in, maar goed.
sevillana
 sevillana - zaterdag 05 maart 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 10:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Tsja, maar Vlaar zal vinden dat hij niet bewust geblesseerd geraakt is. 2x.
Daar zit wat in, maar goed.
is idd ook wel weer een waarheid
sebbe1
 sebbe1 - zaterdag 05 maart 2011 - 11:04   quote  deeplink  
De Vrij, Fer en Wijnaldum kunnen gezien hun leeftijd beter bijtekenen. Wat Vlaar betreft denk ik niet dat hij beter wordt aangezien de betere tegenstanders qua spelers ook naar het buitenland vertrekken, dus voor zijn ontwikkeling snap ik het als hij niet wil bijtekenen. Daarintegen hier is hij (bijna) zeker van een basisplaats ookal heeft hij een mindere periode, in het buitenland wordt je na 2 slechte wedstrijden niet meer opgesteld.
ted
 ted - zaterdag 05 maart 2011 - 11:27   quote  deeplink  
Mischien dat het voor vlaar zijn ONTWIKKELING als voetballer beter is om niet bij te tekenen tja dat zou kunnen .Wat normen&waarden betreft denk ik er toch anders over .De Guzman is daarom ook een grooooooooote droplul
sebbe1
 sebbe1 - zaterdag 05 maart 2011 - 11:30   quote  deeplink  
welke normen en waarden voetbal draait alleen nog maar om geldt, clubliefde wordt afgekocht door een mooi contract bij een andere club.
MMM
 MMM - zaterdag 05 maart 2011 - 11:36   quote  deeplink  
Bijtekenen ondankbare klootzakken!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 maart 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 10:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Tsja, maar Vlaar zal vinden dat hij niet bewust geblesseerd geraakt is. 2x.
Daar zit wat in, maar goed.
Feyenoord heeft wel bewust doorbetaald en zijn contract verlengt!!!

Eerder berichtte de media al dat Feyenord vreesde dat enkele talenten hun handtekening niet onder de aanbieding van de Rotterdamse club wouden zetten. Het zou hierbij gaan om respectievelijk de veelbelovende jeugdinternationals Karim Rekik, Anass Achabar, Tony Trindade de Vilhena en Joey Sleegers. Laatstgenoemde lijkt nu echter een contract bij Feyenoord te willen ondertekenen, die hem voor 3 jaar aan de stadionclub bindt.

De 16-jarige Sleegers speelt momenteel in het onder 17 elftal van Feyenoord op Varkenoord. De middenvelder wordt daar gecoacht door Cor Adriaanse. 'Joey Sleegers heeft nog niets in het buitenland te zoeken,' aldus zijn zaakwaarnemer in De Telegraaf. 'Feyenoord gaat een sportief plan voor hem opstellen. Als dat allemaal lukt, blijft Joey nog minimaal twee jaar bij Feyenoord.'
Crisismanager
 Crisismanager - zaterdag 05 maart 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 11:36 schreef MMM het volgende:
Bijtekenen ondankbare klootzakken!
Als ze bijtekenen maar er komen geen versterkingen is de kans aanwezig dat het volgend jaar niet veel beter zal gaan.
Dan zijn het luie klootzakken... Snap je wat ik hiermee wil zeggen?
Uit dat oogpunt kan ik een transfer nog best begrijpen...

Ook al hoop ik op een verlenging van deze 4 en dat Wijnaldum meteen voor de hoofdprijs de deur uitgaat. Hij is het makkelijkst vervangbaar heb ik zo het gevoel.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 05 maart 2011 - 14:29   quote  deeplink  
ik zie ze al zitten in het klaslokaal. allemaal velletje papier, en die bij tekenen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 maart 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 14:29 schreef obiku010 het volgende:
ik zie ze al zitten in het klaslokaal. allemaal velletje papier, en die bij tekenen
Anders dat aanwijs stokkie vol op de vingertjes?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 05 maart 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 11:36 schreef MMM het volgende:
Bijtekenen ondankbare klootzakken!
en niks anders!
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 05 maart 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 14:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Anders dat aanwijs stokkie vol op de vingertjes?
ik ben uit het sleutelbos regime man. vroeger op het internaat was er een mongol leraar die smeet gewoon zijn rinkelijzert naar je harses. duurde dan ook niet lang dat ik me leraar begon te bekogelen met stoelen. ik was nou eenmaal moeilijk opvoedbaar op me 12e. maar omdat zulke acties normaal waren op die school, werd ik niet eens geschorst. kut, mocht ik blijven. later werd ik er beter in. in me tuinbouwschooltijd was ik een echte schorsingen oplopert. wat vond ik vechten leuk. dus om on-topic terug te komen. tekenen heren!! anders word het knokken... hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 maart 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 14:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Feyenoord heeft wel bewust doorbetaald en zijn contract verlengt!!!

Eerder berichtte de media al dat Feyenord vreesde dat enkele talenten hun handtekening niet onder de aanbieding van de Rotterdamse club wouden zetten. Het zou hierbij gaan om respectievelijk de veelbelovende jeugdinternationals Karim Rekik, Anass Achabar, Tony Trindade de Vilhena en Joey Sleegers. Laatstgenoemde lijkt nu echter een contract bij Feyenoord te willen ondertekenen, die hem voor 3 jaar aan de stadionclub bindt.

De 16-jarige Sleegers speelt momenteel in het onder 17 elftal van Feyenoord op Varkenoord. De middenvelder wordt daar gecoacht door Cor Adriaanse. 'Joey Sleegers heeft nog niets in het buitenland te zoeken,' aldus zijn zaakwaarnemer in De Telegraaf. 'Feyenoord gaat een sportief plan voor hem opstellen. Als dat allemaal lukt, blijft Joey nog minimaal twee jaar bij Feyenoord.'
Gaat ook eigelijk nergens over,dat hij nog minimaal 2 jaar bij Feyenoord blijft..
Ja als hij niet goed genoeg houden ze hem niet aan uiteraard..
Maar als hij weer een topper blijkt te zijn zegt de club weer vaarwel!!
Wat heb je er eigenlijk aan als je er over nadenkt?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 maart 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 14:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Feyenoord heeft wel bewust doorbetaald en zijn contract verlengt!!!

Eerder berichtte de media al dat Feyenord vreesde dat enkele talenten hun handtekening niet onder de aanbieding van de Rotterdamse club wouden zetten. Het zou hierbij gaan om respectievelijk de veelbelovende jeugdinternationals Karim Rekik, Anass Achabar, Tony Trindade de Vilhena en Joey Sleegers. Laatstgenoemde lijkt nu echter een contract bij Feyenoord te willen ondertekenen, die hem voor 3 jaar aan de stadionclub bindt.

De 16-jarige Sleegers speelt momenteel in het onder 17 elftal van Feyenoord op Varkenoord. De middenvelder wordt daar gecoacht door Cor Adriaanse. 'Joey Sleegers heeft nog niets in het buitenland te zoeken,' aldus zijn zaakwaarnemer in De Telegraaf. 'Feyenoord gaat een sportief plan voor hem opstellen. Als dat allemaal lukt, blijft Joey nog minimaal twee jaar bij Feyenoord.'
Gaat ook eigelijk nergens over,dat hij nog minimaal 2 jaar bij Feyenoord blijft..
Ja als hij niet goed genoeg is houden ze hem niet aan uiteraard..
Maar als hij weer een topper blijkt te zijn zegt hij de club weer vaarwel!!
Wat heb je er eigenlijk aan als je er over nadenkt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2011 door Leon FR1908 --
Crisismanager
 Crisismanager - zaterdag 05 maart 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Meestal bevatten die contracten een optie Leon. Wanneer Sleeger zich goed ontwikkelt word de optie gelicht en krijgt die een contractverlenging van bijv. 3 jaar.
Terminator
 Terminator - zaterdag 05 maart 2011 - 16:58   quote  deeplink  
ja en ik vraag been om af te treden!
craven
 craven - zaterdag 05 maart 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 16:58 schreef Terminator het volgende:
ja en ik vraag been om af te treden!
onzin...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 maart 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 16:58 schreef Terminator het volgende:
ja en ik vraag been om af te treden!
Als je dat Been gaat vragen wat heeft dit Forum daar dan mee te maken?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 05 maart 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 16:59 schreef craven het volgende:

[..]

onzin...
precies
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 maart 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 14:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Feyenoord heeft wel bewust doorbetaald en zijn contract verlengt!!!

yup, maar daar zat ook een stukje eigenbelang in.
Anders was zn contract af na de blessure, speelde hij daarna misschien de sterren van de hemel bij een andere club. En heb jij al die maanden voor jan doedel salaris betaald.

t mes snijdt altijd aan twee kanten.
Els
 Els - zaterdag 05 maart 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 16:55 schreef Crisismanager het volgende:
Meestal bevatten die contracten een optie Leon. Wanneer Sleeger zich goed ontwikkelt word de optie gelicht en krijgt die een contractverlenging van bijv. 3 jaar.
En dat was nou precies waar het misging met Castaignos.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 maart 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 20:09 schreef Els het volgende:

[..]

En dat was nou precies waar het misging met Castaignos.
uiteindelijk vangen we nog geld voor m, dus helemaal mis ging t niet, maar duidelijkheid zou wel fijn zijn.
Els
 Els - zaterdag 05 maart 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 20:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

uiteindelijk vangen we nog geld voor m, dus helemaal mis ging t niet, maar duidelijkheid zou wel fijn zijn.
Klopt, maar je kon niet je poot stijf houden om een langer verblijf of een hogere vergoeding af te dwingen. Het systeem moet op de schop, da's wel duidelijk.
Crisismanager
 Crisismanager - zaterdag 05 maart 2011 - 23:21   quote  deeplink  
Luc mocht toch niet tekenen voor zijn 16e? Vanaf 16 jaar mag Feyenoord volgens mij gasten een drie jarig contract aanbieden. Overigens zitten we met Martins Indi precies in hetzelfde schuitje, maar daar horen we helemaal niks over.
Els
 Els - zaterdag 05 maart 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 23:21 schreef Crisismanager het volgende:
Luc mocht toch niet tekenen voor zijn 16e? Vanaf 16 jaar mag Feyenoord volgens mij gasten een drie jarig contract aanbieden. Overigens zitten we met Martins Indi precies in hetzelfde schuitje, maar daar horen we helemaal niks over.
Dus geen opties met extra termijnen. En Castaignos heeft dacht ik ook op z'n 16e getekend.
ted
 ted - zondag 06 maart 2011 - 00:32   quote  deeplink  
Het is toch niet zo moeilijk voor Vlaar om je te realiseren dat je na twee jaar
gebleseerd te zijn geweest niet zomaar gratis kan weglopen .
Els
 Els - zondag 06 maart 2011 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 00:32 schreef ted het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk voor Vlaar om je te realiseren dat je na twee jaar
gebleseerd te zijn geweest niet zomaar gratis kan weglopen .
Contract verlengen bij Feyenoord en bij serieuze belangstelling uit het buitenland 5 miljoen voor Feyenoord, of contract niet verlengen en 2,5 miljoen tekengeld...... hoezo, niet moeilijk?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 06 maart 2011 - 07:54   quote  deeplink  
Niet moeilijk, want waar houden we mee aan over?
de.fan
 de.fan - zondag 06 maart 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 16:55 schreef Crisismanager het volgende:
Meestal bevatten die contracten een optie Leon. Wanneer Sleeger zich goed ontwikkelt word de optie gelicht en krijgt die een contractverlenging van bijv. 3 jaar.
En juist dat mag niet in het contract staan! Daarom loopt Castaignos de komende zomer de deur uit! Op hun 18de moet er weer onderhandeld worden over nieuwe contracten. Voor de 18de mag er een contract worden aangeboden tot hun 18de zonder opties. Dat is helaas het nadeel van het bosman arrest in combinatie met de belachelijke regels van de europese unie
ted
 ted - zondag 06 maart 2011 - 10:23   quote  deeplink  
Hoi Els ,ja de keuze zal voor Ron Vlaar&financiele adviseur niet zo moeilijk zijn
maar dat bedoelde ik niet ! ik heb er moeite mee dat wij "de vrienden van feyenoord " alles doen om er financiel weer boven op te komen en spelers met z,on mentaliteit der zakken vullen .En ik leef volgens velen nog in de vorige eeuw
nou jammer dan .
Els
 Els - zondag 06 maart 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 15:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gaat ook eigelijk nergens over,dat hij nog minimaal 2 jaar bij Feyenoord blijft..
Ja als hij niet goed genoeg houden ze hem niet aan uiteraard..
Maar als hij weer een topper blijkt te zijn zegt de club weer vaarwel!!
Wat heb je er eigenlijk aan als je er over nadenkt?
Of de zaakwaarnemer noemt de periode van 2 jaar omdat dat de maximale lengte van het contract is. Niet iedereen is een rat, beetje vertrouwen in de mensheid houden.
Els
 Els - zondag 06 maart 2011 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 10:23 schreef ted het volgende:
Hoi Els ,ja de keuze zal voor Ron Vlaar&financiele adviseur niet zo moeilijk zijn
maar dat bedoelde ik niet ! ik heb er moeite mee dat wij "de vrienden van feyenoord " alles doen om er financiel weer boven op te komen en spelers met z,on mentaliteit der zakken vullen .En ik leef volgens velen nog in de vorige eeuw
nou jammer dan .
Ik hoop uiteraard ook dat Vlaar het traject Kuijt kiest, maar we moeten ook wel beseffen, dat het voor spelers moeilijke afwegingen zijn. Beeld je nou eens in dat jij die keuze moet maken. De keuze voor de club is volledig aan jou als je geen contract meer hebt, de onderhandelingen lopen makkeleijker en zijn simpeler, je krijgt een enorme som geld in één keer en je ontvangt een waanzinnig salaris. Of je tekent bij, je gedroomde club komt langs, en Feyenoord en die club komen er niet uit.
Wij praten over liefde, zij over werk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2011 door Els --
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 maart 2011 - 12:17   quote  deeplink  
Het grappige van het bosman arrest is, is dat de spelers het juk van de clubs hebben verruilt voor het juk van de zaakwaarnemer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2011 door hotjumper --
Maximus
 Maximus - zondag 06 maart 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 12:17 schreef hotjumper het volgende:
Het grappige van het bosveld arrest is, is dat de spelers het juk van de clubs hebben verruilt voor het juk van de zaakwaarnemer.
Zit Paul ook vast:)?
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 maart 2011 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 13:15 schreef Maximus het volgende:

[..]

Zit Paul ook vast:)?
Ik heb altijd moeite met het typen van namen die aan de neuzen gelieerd waren
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 06 maart 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 14:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik heb altijd moeite met het typen van namen die aan de neuzen gelieerd waren
En terecht haha!
piet de paler
 piet de paler - zondag 06 maart 2011 - 21:22   quote  deeplink  
De Vrij,Leerdam,Vlaar(?),Meeuwis,als die bij tekenen en de laatste een contract aangeboden krijgt,zijn we al een eind op de goede weg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 maart 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 02:05 schreef kansenbenutter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/feyenoord/9194755/__Been_vraagt_spelers_bij_te_tekenen__.html

als r 1 bijtekent zal de rest hopelijk volgen.
zoals ik al eerder aangaf met het topic:meneertje de vrij zou het een van deze heren sieren het voortouw te nemen.

laat de echte feyenoorder opstaan.
goeie topic,zou bovenaan de topiclijst vastgezet moeten worden door Boudewijn...
Nog wel een topic van kansbeluttert ook!!!
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 07 maart 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 14:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik heb altijd moeite met het typen van namen die aan de neuzen gelieerd waren
man..als je bosvelt niet eens kunt spellen hoor je op de berg van het neuzenvolk.

verder heb ik wel een redelijk gevoel over de contractverlengingen ..alleen bij vlaar heb ik me twijfels.
ik snap best dat die jongen rijp is voor een stap hoger.
maar het wordt wel tijd voor duidelijkheid.
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 maart 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 11:32 schreef kansenbenutter het volgende:

[..]

man..als je bosvelt niet eens kunt spellen hoor je op de berg van het neuzenvolk.

verder heb ik wel een redelijk gevoel over de contractverlengingen ..alleen bij vlaar heb ik me twijfels.
ik snap best dat die jongen rijp is voor een stap hoger.
maar het wordt wel tijd voor duidelijkheid.
Prutser ik krijg Bosman amper uit m'n toetsenbord, nu wordt ik door jou gedwongen het nog een keer te typen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2011 door hotjumper --
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 07 maart 2011 - 12:57   quote  deeplink  
bosvelt is geen bosveld.
al ben ik niet van 10voor taal.
maar dit is een icoon van de club en zijn naam fout spellen kan niet he.

BOSVELT/HELD!
JanM
 JanM - maandag 07 maart 2011 - 15:10   quote  deeplink  
BosHELD!
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 maart 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 12:57 schreef kansenbenutter het volgende:
bosvelt is geen bosveld.
al ben ik niet van 10voor taal.
maar dit is een icoon van de club en zijn naam fout spellen kan niet he.

BOSVELT/HELD!
Ik ga het nog 1 x uitleggen:
De discussie ging over het Bosman arrest
Omdat ik veel liever aan Bosvelt denk dan aan de neus Bosman (Hoewel die alleen de naam gemeen heeft met bovengenoemd arrest) maakte ik eerder genoemde vertyping. Zeg maar een freudiaanse typfout, ik heb de post later aangepast maar toen was jij blijkbaar al in de war.
raket
 raket - maandag 07 maart 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 15:37 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik ga het nog 1 x uitleggen:
De discussie ging over het Bosman arrest
Omdat ik veel liever aan Bosvelt denk dan aan de neus Bosman (Hoewel die alleen de naam gemeen heeft met bovengenoemd arrest) maakte ik eerder genoemde vertyping. Zeg maar een freudiaanse typfout, ik heb de post later aangepast maar toen was jij blijkbaar al in de war.
Ha,ha,ha.Nou word ik echt gek.Kansenbenutter je zorgt voor echt de lach van de dag.Bosvelt,bosman.Ha,ha,ha,ha,ha,ha:):):):)Hotjumper rustig blijven ademhalen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been vraagt Feyenoorders bij te tekenen.









0.0067620