|
|
geert1908
|
|
|
Feyenoord heeft met grote droefheid kennis genomen van het plotselinge overlijden van de vader van Erwin Mulder. Theo Mulder werd vrijdagavond op 56-jarige leeftijd getroffen door een hartstilstand. Erwin Mulder zal vanwege deze trieste omstandigheden zondag ontbreken in de selectie die het opneemt tegen Heerenveen. Directie, staf, spelers, medewerkers en supporters van Feyenoord wensen Erwin en zijn familie veel sterkte bij het verwerken van dit enorme en zo onverwachte verlies.
heel veel sterkte aan erwin en zijn familie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2011 door geert1908 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
klote voor hem damn! Sterkte Erwin! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Vakkie Q
|
|
|
Sterkte Erwin en laten we hopen dat je goed uit deze klote periode kan komen. |
|
|
|
|
dogfan
|
|
|
Jemig 56 jaar .....sterkte Erwin en familie.... |
|
|
|
|
MS-13
|
|
|
Veel te jong.......sterkte voor hem en familie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
56 jaar en plotseling, daar word je toch wel koud en stil van. Sterkte Erwin en familie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heel, heel veel sterkte en kracht met zo'n onverwacht verlies, familie Mulder. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
Sterkte Erwin en familie. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
Tjah ik vind hem zeker geen eerste keeper waardig maar dit is wel weer triest jah!zo zie je maar weer dat we alles...... moeten..... relativeren.... helaas.....
Daarom alleen al 3 punten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
erg triest voor E Mulder en zijn familie en ook triest is is het feit dat er mensen juist nu nog steeds lopen te ouwehoeren over zijn kwaliteiten |
|
|
|
|
geert1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 13:49 schreef david budde het volgende:erg triest voor E Mulder en zijn familie en ook triest is is het feit dat er mensen juist nu nog steeds lopen te ouwehoeren over zijn kwaliteiten eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sterkte Erwin en Familie Mulder! |
|
|
|
|
Fr. Elmo
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 13:49 schreef david budde het volgende:erg triest voor E Mulder en zijn familie en ook triest is is het feit dat er mensen juist nu nog steeds lopen te ouwehoeren over zijn kwaliteiten Meer zielig dan triest. |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Juist op het moment dat zijn carriere in de lift zit.
Sterkte voor fam. Mulder |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 13:49 schreef david budde het volgende:erg triest voor E Mulder en zijn familie en ook triest is is het feit dat er mensen juist nu nog steeds lopen te ouwehoeren over zijn kwaliteiten Vind opmerking hierover in dit topic niet relevant en niet op z'n plaats. Liever andere topic voor kiezen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hoe ongepast ook, het is een voetbal topic, geen officieel condoleance register. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nee, klopt Els, maar toch wil ik hem en alle betrokkenen veel sterkte en wijsheid toewensen in deze donkere periode. accoord? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
R.I.V. heel veel sterkte familie Mulder |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 14:26 schreef sevillana het volgende:[..] nee, klopt Els, maar toch wil ik hem en alle betrokkenen veel sterkte en wijsheid toewensen in deze donkere periode. accoord? Helemaal mee eens. Dus accoord. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
harryzuid
|
|
|
heel veel sterkte in deze hele moeilijke tijd |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Sterkte erwin (of iemand over zyn kwaliteiten twyfeld staat hierbuiten) |
|
|
|
|
Smurf130
|
|
|
Edwin en Familie Sterkte deze moeilijke dagen! we weten wat jullie nu door moeten maken dit is mij 6 jaar geleden ook overkomen, mij pa was 59............. |
|
|
|
|
Cees Tilburg
|
|
|
Erwin, we leven zeer met je mee en wensen jou en dierbaren sterkte met het verlies van je vader op zo'n jonge leeftijd |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
paco
|
|
|
sterkte erwin en verdere familie,voor nu en de komende tijd |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
R.I.P. en veel sterkte voor jou en de gehele familie. Ik weet ook wat het is om je vader op jonge leeftijd te verliezen. Ik hoop dat je de komende moeilijke dagen doorkomt met je familie |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Sterkte Erwin en iedereen die zijn vader een warm hart toebedeeld! |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Aan de hele familie Mulder wil ik mijn medeleven betuigen! Sterkte! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Heel veel sterkte de komende tijd!! Ook al lijkt de wereld nu stil te staan,weet dan dat er heel veel mensen, jou en je familie willen steunen en dat nu in gedachte ook al doen. |
|
|
|
|
chester
|
|
|
heel veel sterkte erwin eb familie vanuit gendingen gelderland |
|
|
|
|
fam. huibers pannerd
|
|
|
erwin,jose kevin en danny
heel veel sterkte met dit enorme verlies
bert,marja,gabriella en chanella huibers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Familie Mulder veel sterkte in deze moeilijke tijden.
*YNWA* |
|
|
|
|
Bram7200
|
|
|
Beste Fam. Mulder, Veel sterkte in deze moeilijke tijden. |
|
|