BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord geinteresseerd in Zuid amerikaanse voetballer'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stefan van everdinge
 Stefan van everdinge - zaterdag 05 maart 2011 - 18:46   quote  deeplink  
Feyenoord is geïnteresseerd in Emmanuel De Los Reyes(19), dat weet het Spaanse Futbol Mercado te melden. De Dominicaanse Aanvaller speelt momenteel Deportivo Los Mina in zijn vaderland. Naast Feyenoord zouden ook het Finse HJK, Almeria, Real Mallorca en Dinamo Moskou belangstelling hebben in de Zuid-Amerikaan.

De aanvallend ingestelde speler maakte in september van het jaar 2008 zijn debuut voor het nationale elftal onder 20. Hij mocht destijds meespelen in de oefeninterland tegen de leeftijdsgenoten van Panama. Het lijkt echter niet waarschijnlijk op dat De Los Reyes zijn debuut maakt voor de hoofdmacht want hij is namelijk ook in het bezit van de Spaanse nationaliteit.

De Los Reyes tekende in januari 2010 een contract bij zijn huidige werkgever. Daarvoor was hij twee jaar actief voor Domingo Savio de club waar hij zijn debuut in het betaalde voetbal maakte. Komend weekend kan de spits zijn 50e wedstrijd in het profvoetbal spelen. Tot nu toe scoorde hij in die 50wedstrijden 32 doelpunten.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 05 maart 2011 - 18:56   quote  deeplink  
tsja....wat moet je hier over zeggen
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 05 maart 2011 - 19:04   quote  deeplink  
Wanneer stoppen we nou is met scouten in Zuid-Amerika? De beste spelers worden weggehaald door de (sub)top van Europa en wij krijgen de afdankertjes. Volgens mij loopt er in de Jupiler League beter (GOEDKOPER!!!!!!) talent rond!
Anti-020
 Anti-020 - zaterdag 05 maart 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Volgens mij loopt er in de Jupiler League beter (GOEDKOPER!!!!!!) talent rond!
dat idee heb ik ook
qwerto
 qwerto - zaterdag 05 maart 2011 - 19:16   quote  deeplink  
stoppen met scouten in zuid amerika en verkassen naar azië !!
wijnaldum4ever
 wijnaldum4ever - zaterdag 05 maart 2011 - 19:25   quote  deeplink  
gelijk binnenhalen feyenoord heb beelden op youtube gezien doet me denken aan luis suarez.
wil hem graag op de nederlandse velden zien voordat ie naar de primera division gaat.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 maart 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 19:25 schreef wijnaldum4ever het volgende:
gelijk binnenhalen feyenoord heb beelden op youtube gezien doet me denken aan luis suarez.
wil hem graag op de nederlandse velden zien voordat ie naar de primera division gaat.
Eerst ff bekijken op DVD, ook al zo'n betrouwbaar medium.
Els
 Els - zaterdag 05 maart 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 19:25 schreef wijnaldum4ever het volgende:
gelijk binnenhalen feyenoord heb beelden op youtube gezien doet me denken aan luis suarez.
wil hem graag op de nederlandse velden zien voordat ie naar de primera division gaat.
Hij heeft konijnetanden?
Of was het de trailer van de nieuwe dracula?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2011 door Els --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 maart 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 20:07 schreef Els het volgende:

[..]

Hij heeft konijnetanden?
Of was het de trailer van de nieuwe dracula?
ik denk dat ie vaak viel.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 05 maart 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 19:25 schreef wijnaldum4ever het volgende:
gelijk binnenhalen feyenoord heb beelden op youtube gezien doet me denken aan luis suarez.
wil hem graag op de nederlandse velden zien voordat ie naar de primera division gaat.
Zo op het eerste gezicht zou ik dan zeggen, laat maar.
sevillana
 sevillana - zaterdag 05 maart 2011 - 23:01   quote  deeplink  
wel een betrouwbare bron . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ????????????????
craven
 craven - zaterdag 05 maart 2011 - 23:03   quote  deeplink  
ik ben ook in een hoop dingen geintresseerd maar ja....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord geinteresseerd in Zuid amerikaanse voetballer'









0.0055549