|
|
Quiroz
|
|
|
Daryl Janmaat kan zich opmaken voor een pittige wedstrijd tegen Feyenoord. De Rotterdamse club speelt de laatste tijd veel beter voetbal en dat kwam vorige week ten uiting in een verdiende zege op FC Groningen: 5-1. Feyenoord leeft na de winterstop helemaal op en dat valt mede te wijten aan het goede spel van Arsenal-huurling Ryo Miyaichi. Janmaat, de directe tegenstander van Ryo in de wedstrijd SC Heerenveen - Feyenoord, is echter niet onder de indruk van de Japanner.
In een interview met Voetbal International laat de back van Heerenveen het volgende weten: 'Ik weet niet eens precies hoe hij heet (Ryo Miyaichi, red.), maar ik schrik daar niet van. Ik was zeker niet van plan om alleen achter hem aan te lopen. Het zou mooi zijn als-ie af en toe eens achter mij aan moest. Ik verheug me op de duels en zie het als een mooie test, zo kan ik mezelf een beetje meten. Als verdediger is het juist mooi om tegen goede aanvallers te spelen. Ik denk dat ik fysiek sterker ben, aanpakken dus.' _________________________________________________________
HAHAAHAHAHAHAHHAHAH
PS: Wie is Janmaat>? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Maby yes, maby not, mabe fuck yourself!
PS: BAAB///HELD! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Miyaichi ? HE IS HERE HE IS THERE HE IS FUCKING EVERYWHERE ! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 19:08 schreef Quiroz het volgende:Daryl Janmaat kan zich opmaken voor een pittige wedstrijd tegen Feyenoord. De Rotterdamse club speelt de laatste tijd veel beter voetbal en dat kwam vorige week ten uiting in een verdiende zege op FC Groningen: 5-1. Feyenoord leeft na de winterstop helemaal op en dat valt mede te wijten aan het goede spel van Arsenal-huurling Ryo Miyaichi. Janmaat, de directe tegenstander van Ryo in de wedstrijd SC Heerenveen - Feyenoord, is echter niet onder de indruk van de Japanner. In een interview met Voetbal International laat de back van Heerenveen het volgende weten: 'Ik weet niet eens precies hoe hij heet (Ryo Miyaichi, red.), maar ik schrik daar niet van. Ik was zeker niet van plan om alleen achter hem aan te lopen. Het zou mooi zijn als-ie af en toe eens achter mij aan moest. Ik verheug me op de duels en zie het als een mooie test, zo kan ik mezelf een beetje meten. Als verdediger is het juist mooi om tegen goede aanvallers te spelen. Ik denk dat ik fysiek sterker ben, aanpakken dus.' _________________________________________________________ HAHAAHAHAHAHAHHAHAH PS: Wie is Janmaat>? jan zijn maat ? Jan verthongen zijn maat ? DOODTRAPPEN DIE HANDEL :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2011 door qwerto -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hij vergeet Ryo zijn naam nooit meer!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: yup, ik denk dat hij t vaak op de rug van Ryo kan lezen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Is toch tegen gevallen. Maarja dit kan je Ryo niet afrekenen, Vorig jaar CL inter-Barca,, Messi had toen allebei de wedstrijden ook geen knikker geraakt. werd toen ook heel goed afgestopt. Dus geen schande voor Ryo kan gebeuren, Knap van Janmaat |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Toch wil ik die klere v/d wiel wel is zien tegenover Ryo. Kijken of die ze eigen dan nog steeds zo goed vind al krijg die een walkover. Janmaat is slim en paste ze eigen aan, zoiets zie ik v/d wiel niet doen die wil persee opkomen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verdedigers gaan zich meer en meer op Ryo instellen, dus zal onze Japannert het nog moeilijker gaan krijgen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 17:30 schreef FR-Henk het volgende:Verdedigers gaan zich meer en meer op Ryo instellen, dus zal onze Japannert het nog moeilijker gaan krijgen. Geeft niet krijgt de rest het makkelijker. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is idd een interessant gevolg. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 17:30 schreef FR-Henk het volgende:Verdedigers gaan zich meer en meer op Ryo instellen, dus zal onze Japannert het nog moeilijker gaan krijgen. Maak niet uit, er is geen ene verdediger snel genoeg, dus al krijg ryo een goeie dieptebal dan kunne ze alleen nog maar aan de noodrem trekken |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: is wel mee gevallen toch! Janmaat heeft Ryo helaas goed bespeeld. Ook weer een laar proces voor Ryo. Kan ie alleen maar beter van worden |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Gijpvogel zou der morgen wel weer een grap over hebben dat Janmaat met rust ook Ryo achterna liep de kleedkamer in bij rust.. Maar eerlijk is eerlijk ik vind Janmaat wel man of the match Is gewoon knap hoe ontzettend geconcentreerd hij heelde wedstrijd bleef en ryo geen meter ruimte gaf. |
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 17:43 schreef RedDevil1990 het volgende:Gijpvogel zou der morgen wel weer een grap over hebben dat Janmaat met rust ook Ryo achterna liep de kleedkamer in bij rust.. Maar eerlijk is eerlijk ik vind Janmaat wel man of the match Is gewoon knap hoe ontzettend geconcentreerd hij heelde wedstrijd bleef en ryo geen meter ruimte gaf. wat daarbij ook opviel dat wanneer ryo een keer gestopt moest worden ,het gewoon gedaan werd door een normale body check, |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 17:35 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Maak niet uit, er is geen ene verdediger snel genoeg, dus al krijg ryo een goeie dieptebal dan kunne ze alleen nog maar aan de noodrem trekken Dat miste ik vanmiddag nog wat, diepe ballen over Janmaat heen, had Ryo 'm vaker z'n rug kunnen laten zien. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 17:46 schreef feyelinde het volgende:[..] wat daarbij ook opviel dat wanneer ryo een keer gestopt moest worden ,het gewoon gedaan werd door een normale body check, Ja 1 overtreding in de 10e minuut ofzo. Maar Ryo is best makkelijk van de bal te duwen jammer genoeg |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
ach ja wat kun je zeggen die janmaat heeft gewoon een goede opleiding genoten. |
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
quote: en dat gaat ook steeds meer opvallen, lui ontwikkelen zich beter bij andere clubs,en bij ons zijn ze hard nodig, ten minste ik kijk echt niet met plezier naar swerts en naar handgebaar tikkieterug tim de clerc |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 18:02 schreef feyelinde het volgende:[..] en dat gaat ook steeds meer opvallen, lui ontwikkelen zich beter bij andere clubs,en bij ons zijn ze hard nodig, ten minste ik kijk echt niet met plezier naar swerts en naar handgebaar tikkieterug tim de clerc daartegenover staan de vrij en leerdam, die ontwikkelen zich stormachtig. en vergeet luc niet natuurlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 18:07 schreef BRAYY het volgende:[..] daartegenover staan de vrij en leerdam, die ontwikkelen zich stormachtig. en vergeet luc niet natuurlijk. eens, de neiging de spelers die we NIET (meer) hebben te bewieroken, is groter dan de spelers waar we nu mee spelen. Janmaat bv. is ook niet elke wedstrijd top. Beetje opportunistisch allemaal. |
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 18:07 schreef BRAYY het volgende:[..] daartegenover staan de vrij en leerdam, die ontwikkelen zich stormachtig. en vergeet luc niet natuurlijk. de vrij gaat erg goed, maar ik denk dat leerdam de man met de hamer nog tegen komt,maar vol lof over het feit dat hij deze plaats heeft opgeeist en hoe hij stand houd ,maar ik vond hem vandaag verliezend op het middenveld |
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 18:11 schreef FR-Henk het volgende:[..] eens, de neiging de spelers die we NIET (meer) hebben te bewieroken, is groter dan de spelers waar we nu mee spelen. Janmaat bv. is ook niet elke wedstrijd top. Beetje opportunistisch allemaal. ook altijd lekker ,en tegen feyenoord blinken ze plots uit, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goeie speler die janmaat, nix voor ons? |
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
quote: elke goede rechts back of links back is wat voor ons lijkt me |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
Kreeg een panna van de cler! |
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
quote: ja dat klopt,en in eerste instantie leek het wel of ryo zei"doe er maar iets mee "want hij stapte een stapje opzij |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 20:06 schreef feyelinde het volgende:[..] ja dat klopt,en in eerste instantie leek het wel of ryo zei"doe er maar iets mee "want hij stapte een stapje opzij op zijn beste engels |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahahahaha ja te grappig :D |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ben net terug uit Heerenveen,ik vind Janmaat een goede voetballer maar hij pakte Ryo wel heeeeel hart aan,en als de Vrij iets deed zat heel het publiek wel heel aanstellerig te doen.maar hihhihihihi 3 punten kassa |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 20:47 schreef piet de paler het volgende:ben net terug uit Heerenveen,ik vind Janmaat een goede voetballer maar hij pakte Ryo wel heeeeel hart aan,en als de Vrij iets deed zat heel het publiek wel heel aanstellerig te doen.maar hihhihihihi 3 punten kassa Piet de paler.....hahahahahaha... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Die panna was nog trager dan een sprintende van Beukering. Was echt lach wekkend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahaha ja idd.... ff ontopic Janmaat was goed !!
heeft toch ook in onze jeugd gezeten?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Janmaat vind ik echt een goede back en zou voor Feyenoord een meerwaarde zijn!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 20:53 schreef Leon FR1908 het volgende:hahahahaha ja idd.... ff ontopic Janmaat was goed !! heeft toch ook in onze jeugd gezeten? was het niet ado? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hij ging van ado naar heerenveen maar weet bijna zeker dat hij uit onze jeugd kwam.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 20:54 schreef alibabba het volgende:[..] Janmaat vind ik echt een goede back en zou voor Feyenoord een meerwaarde zijn!! dat denk ik ook ali... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Maar hij is niet beter dan Fernandez |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Anders idd,maar beter?Ze komen wel beiden op alleen als het kan. Vind Janmaat wel sterk,dat wel |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 20:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hij ging van ado naar heerenveen maar weet bijna zeker dat hij uit onze jeugd kwam.. oke zou kunnen, maar daar is ie ook niet zeker van een basisplek toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een onzin, Janmaat speelt vanmiddag behoorlijk en nu is het ineens wat voor Feyenoord? Speelt ook veel slechte wedstrijden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Janmaat voetbalde in zijn jeugd voor TONEGIDO en de jeugdopleiding van Feyenoord, waar hij te licht werd bevonden en weg moest. Hij ging naar ADO, waarvoor hij op 5 oktober 2007 zijn profdebuut maakte in een wedstrijd tegen FC Zwolle. Een week later had hij tegen TOP Oss voor het eerst een basisplaats en scoorde hij een doelpunt. Als achttienjarige hield hij zich staande en viel hij op in een slechtdraaiend elftal. In de zomer van 2008 meldde Heerenveen zich voor de verdediger. Dit nam de speler die een contract tot 2010 bij ADO had, voor een onbekend transferbedrag over.
Je hebt gelijk, Leon.
En voor de sukkels die denken dat hij slechts zelden een goede wedstrijd aflevert:
De verdediger debuteerde in het seizoen 2007/2008 voor ADO Den Haag. Hier viel hij op door zijn aanvallende wijze van verdedigen en zijn spel. Johan Derksen noemde hem "de beste rechtsback van Nederland". Na dat seizoen lijfde sc Heerenveen hem in. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Bas Dost ook niet, dus of dat nou alles zegt? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 23:01 schreef Els het volgende:Janmaat voetbalde in zijn jeugd voor TONEGIDO en de jeugdopleiding van Feyenoord, waar hij te licht werd bevonden en weg moest. Hij ging naar ADO, waarvoor hij op 5 oktober 2007 zijn profdebuut maakte in een wedstrijd tegen FC Zwolle. Een week later had hij tegen TOP Oss voor het eerst een basisplaats en scoorde hij een doelpunt. Als achttienjarige hield hij zich staande en viel hij op in een slechtdraaiend elftal. In de zomer van 2008 meldde Heerenveen zich voor de verdediger. Dit nam de speler die een contract tot 2010 bij ADO had, voor een onbekend transferbedrag over. Je hebt gelijk, Leon. En voor de sukkels die denken dat hij slechts zelden een goede wedstrijd aflevert: De verdediger debuteerde in het seizoen 2007/2008 voor ADO Den Haag. Hier viel hij op door zijn aanvallende wijze van verdedigen en zijn spel. Johan Derksen noemde hem "de beste rechtsback van Nederland". Na dat seizoen lijfde sc Heerenveen hem in. zozo stevige woorden |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: bas Dost vindt ik een droplul... |
|
|
|