BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Janmaat: 'Ik weet niet eens hoe Ryo heet.'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - zondag 06 maart 2011 - 23:07   quote  deeplink  
Hij kan ook zo verveeld kijken. Ik zou hem er zo vaak als mogelijk ernaast zetten, als ik Jans was.
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 maart 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 23:03 schreef craven het volgende:

[..]

bas Dost vindt ik een droplul...
Zoooo zeg, dat er gasten waren die hem wilde halen.....
craven
 craven - zondag 06 maart 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 23:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zoooo zeg, dat er gasten waren die hem wilde halen.....
onbegrijpelijk...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 maart 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 23:01 schreef Els het volgende:
Janmaat voetbalde in zijn jeugd voor TONEGIDO en de jeugdopleiding van Feyenoord, waar hij te licht werd bevonden en weg moest. Hij ging naar ADO, waarvoor hij op 5 oktober 2007 zijn profdebuut maakte in een wedstrijd tegen FC Zwolle. Een week later had hij tegen TOP Oss voor het eerst een basisplaats en scoorde hij een doelpunt. Als achttienjarige hield hij zich staande en viel hij op in een slechtdraaiend elftal. In de zomer van 2008 meldde Heerenveen zich voor de verdediger. Dit nam de speler die een contract tot 2010 bij ADO had, voor een onbekend transferbedrag over.

Je hebt gelijk, Leon.

En voor de sukkels die denken dat hij slechts zelden een goede wedstrijd aflevert:

De verdediger debuteerde in het seizoen 2007/2008 voor ADO Den Haag. Hier viel hij op door zijn aanvallende wijze van verdedigen en zijn spel. Johan Derksen noemde hem "de beste rechtsback van Nederland". Na dat seizoen lijfde sc Heerenveen hem in.
I'm impressed....Zeker als Droef de Hond dat zegt in 2008...
Onderweg wat misgegaan mogelijk.
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2011 - 23:22   quote  deeplink  
Mwah, aardige back.. Meer ook niet.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 maart 2011 - 23:26   quote  deeplink  
Vreemd toch altijd weer als -in dit geval Janmaat- een directe tegenstander een mooie prestatie levert, dat meteen een heel goeie spelert is.

Ben zijn naam in dit Forum nauwelijks eerder tegengekomen. Ik zou zeggen, volg Janmaat eerst eens 5 wedstrijden en oordeel dan of het dé rechtsback is die we ooit hebben laten lopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2011 door FR-Henk --
craven
 craven - zondag 06 maart 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 23:26 schreef FR-Henk het volgende:
Vreemd toch altijd weer als -in dit geval Janmaat- een directe tegenstander een mooie prestatie levert, dat meteen een heel goeie spelert is.

Ben zijn naam in dit Forum nauwelijks eerder tegengekomen. Ik zou zeggen, volg Janmaat eerst eens 5 wedstrijden en oordeel dan of het dé rechtsback is die we ooit hebben laten lopen.
denk t niet, myachi was gewoon in mindere doen vandaag
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 maart 2011 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 23:28 schreef craven het volgende:

[..]

denk t niet, myachi was gewoon in mindere doen vandaag
Blijft ook gewoon een 18 jarig ventje, he.
Emile
 Emile - maandag 07 maart 2011 - 00:51   quote  deeplink  
volgende week is ie weer geweldig let maar op hij bloeit weer op in de kuip
craven
 craven - maandag 07 maart 2011 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 00:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Blijft ook gewoon een 18 jarig ventje, he.
zo is het..
KKL
 KKL - maandag 07 maart 2011 - 10:04   quote  deeplink  
Dat Ryo een mindere wedstrijd speelde lag niet zo zeer aan hem!!!

Dat geldt voor Biseswar en midere mate voor Castaignos.

Als je als buitenspeler alleen door je back wordt aangespeeld betekent dat je iedere keer je tegenstander in je rug hebt en dat daarom dus ook met je je rug naar de goal van de tegenstander staat.
Als buitenspeler kun je dan vrij weinig tot niets doen dan alleen maar de bal terug te kaatsen.

Het middenveld behoord eigenlijk onze buitenspelers strak in te spelen waardoor Ryo en Biseswar 'open gedraaid' staan en daardoor meer tijd en overzicht hebben om een aktie te maken.
Het is een technisch verhaaltje maar zo was het gisteren wel.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 07 maart 2011 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 23:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

I'm impressed....Zeker als Droef de Hond dat zegt in 2008...
Onderweg wat misgegaan mogelijk.
Diezelfde vindt ook Meewis te slecht voor woorden.... Die Derksen heeft er gewoon geen kijk op. Mag, is niks mis mee, maar als je dat op TV verkondigt allemaal maak je je zelf een beetje belachelijk...
sterski010
 sterski010 - maandag 07 maart 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 10:04 schreef KKL het volgende:

Als je als buitenspeler alleen door je back wordt aangespeeld betekent dat je iedere keer je tegenstander in je rug hebt en dat daarom dus ook met je je rug naar de goal van de tegenstander staat.
Als buitenspeler kun je dan vrij weinig tot niets doen dan alleen maar de bal terug te kaatsen.

Het middenveld behoord eigenlijk onze buitenspelers strak in te spelen waardoor Ryo en Biseswar 'open gedraaid' staan en daardoor meer tijd en overzicht hebben om een aktie te maken.

100% waar. Ryo heeft maar 1 bruikbare bal gehad eigenlijk. Janmaat pakte hem iedere x op moment van aanname aan en deed dat verdienstelijk dus hadden er meer ballen in de diepte gespeeld moeten worden zodat Ryo optimaal zijn snelheid kon benutten. Dat is gisteren maar 1 x gebeurd.
kuipje
 kuipje - maandag 07 maart 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:

haha jij hebt ook eredivisie live gezien.

CTRL C CTRL V

goed verhaal ;)
Emile
 Emile - maandag 07 maart 2011 - 10:28   quote  deeplink  
'Ik wilde Miyaichi aanpakken, want hij is klein, wendbaar en snel'
Maandag, 7 maart 2011 om 09:50

Daryl Janmaat speelde zondagmiddag in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord zeer sterk, maar de drie punten gingen naar de bezoekers. Een doelpunt van Luc Castaignos gaf de doorslag. Ryo Miyaichi kon zijn faam in het Abe Lenstra stadion niet waar maken. De Japannner lag aan de ketting bij Janmaat.

"Ik wilde hem aanpakken", vertelt Janmaat op de clubsite van de noorderlingen. "Hij is klein, wendbaar en snel, als je hem ruimte geeft, ben je gezien. We moesten hier vandaag (zondag, red.) winnen. We krijgen zo veel kansen en moeten er minimaal twee maken. We hebben goed gespeeld, maar het resultaat is slecht. Het is zwaar onterecht dat Feyenoord de punten pakt."

Ook aanvallend trok Janmaat van leer, maar doelman Rob van Dijk stond twee keer een doelpunt in de weg. Een schot van Janmaat ging via het been van Stefan de Vrij naast het doel. Janmaat: "Dat schot vertelt een beetje het verhaal van de wedstrijd. Als je een beetje geluk hebt, verdwijnt zon bal in het doel. Feyenoord had dat geluk wel, bij de goal krijgt Castaignos de bal met geluk mee. Het mocht niet zo zijn."

-----------------------

eergister wist hij zn naam niet en nu zegt ie dat hij hem moest uitschakelen blabla

wat een homo
Pietje1
 Pietje1 - maandag 07 maart 2011 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 10:28 schreef Emile het volgende:
'Ik wilde Miyaichi aanpakken, want hij is klein, wendbaar en snel'
Maandag, 7 maart 2011 om 09:50

Daryl Janmaat speelde zondagmiddag in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord zeer sterk, maar de drie punten gingen naar de bezoekers. Een doelpunt van Luc Castaignos gaf de doorslag. Ryo Miyaichi kon zijn faam in het Abe Lenstra stadion niet waar maken. De Japannner lag aan de ketting bij Janmaat.

"Ik wilde hem aanpakken", vertelt Janmaat op de clubsite van de noorderlingen. "Hij is klein, wendbaar en snel, als je hem ruimte geeft, ben je gezien. We moesten hier vandaag (zondag, red.) winnen. We krijgen zo veel kansen en moeten er minimaal twee maken. We hebben goed gespeeld, maar het resultaat is slecht. Het is zwaar onterecht dat Feyenoord de punten pakt."

Ook aanvallend trok Janmaat van leer, maar doelman Rob van Dijk stond twee keer een doelpunt in de weg. Een schot van Janmaat ging via het been van Stefan de Vrij naast het doel. Janmaat: "Dat schot vertelt een beetje het verhaal van de wedstrijd. Als je een beetje geluk hebt, verdwijnt zon bal in het doel. Feyenoord had dat geluk wel, bij de goal krijgt Castaignos de bal met geluk mee. Het mocht niet zo zijn."

-----------------------

eergister wist hij zn naam niet en nu zegt ie dat hij hem moest uitschakelen blabla

wat een homo
Nou en, we hebben gewonnen meer telt niet.
JanM
 JanM - maandag 07 maart 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:

Zo heb ik het gisteren ook gezien. Probleem lag m.i. vooral bij Wijnaldum. Hoopte ook dat Been in zou grijpen door Wijnaldum te wisselen en daar Mokotjo neer te zetten, maar Been liet hem staan, waarschijnlijk in de hoop dat 'ie de vorm van vorige week alsnog zou terugvinden, maar helaas ...
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 maart 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 15:21 schreef JanM het volgende:

[..]

Zo heb ik het gisteren ook gezien. Probleem lag m.i. vooral bij Wijnaldum. Hoopte ook dat Been in zou grijpen door Wijnaldum te wisselen en daar Mokotjo neer te zetten, maar Been liet hem staan, waarschijnlijk in de hoop dat 'ie de vorm van vorige week alsnog zou terugvinden, maar helaas ...
Vraag wordt binnenkort natuurlijk of Wijnaldum dit vertrouwen blijven krijgen zolang hij aarzelt over bijtekenen.
JanM
 JanM - maandag 07 maart 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 15:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Vraag wordt binnenkort natuurlijk of Wijnaldum dit vertrouwen blijven krijgen zolang hij aarzelt over bijtekenen.
Je bedoelt dat Wijnaldum dan naast Bruins op de tribune kan en Been het met Mokotjo en Van Haaren gaat doen. Zou ik wel een ijzersterk signaal vinden, maar realistisch?
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 maart 2011 - 15:40   quote  deeplink  
Bijvoorbeeld, of Bruins die weer gaat spelen.
JanM
 JanM - maandag 07 maart 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 15:40 schreef hotjumper het volgende:
Bijvoorbeeld, of Bruins die weer gaat spelen.
Ben bang dat Luigi met zijn recente uitspraken zijn krediet bij Been definitief versppeld heeft, maar we zullen zien. Zoals iedereen inmiddels wel weet hoop ik nog steeds dat Bruins blijft en Wijnaldum voor veel geld verkocht wordt komende zomer!
legrande
 legrande - maandag 07 maart 2011 - 15:49   quote  deeplink  
Wel lachen dat Janmaat 1 keer door uitgerekend de Cler door zijn benen werd uitgespeeld en 1 keer door Castaignos. Werd ook gelijk gevaarlijk. Verder speelde hij inderdaad sterk ook aanvallend.
JanM
 JanM - maandag 07 maart 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 15:49 schreef legrande het volgende:
Wel lachen dat Janmaat 1 keer door uitgerekend de Cler door zijn benen werd uitgespeeld en 1 keer door Castaignos. Werd ook gelijk gevaarlijk. Verder speelde hij inderdaad sterk ook aanvallend.
Janmaat kreeg die kans omdat Ryo het hem niet moeilijk genoeg kon maken en dat kwam weer door het feit dat hij alleen maar ziekenhuisballen kreeg i.p.v. steekpasses / diepe ballen, waarvoor ik vooral Wijnaldum verantwoordelijk hou.
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 maart 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 15:54 schreef JanM het volgende:

[..]

Janmaat kreeg die kans omdat Ryo het hem niet moeilijk genoeg kon maken en dat kwam weer door het feit dat hij alleen maar ziekenhuisballen kreeg i.p.v. steekpasses / diepe ballen, waarvoor ik vooral Wijnaldum verantwoordelijk hou.
Wij weten wie die ballen wel geeft.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2011 door hotjumper --
R()b
 R()b - maandag 07 maart 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 15:49 schreef legrande het volgende:
Wel lachen dat Janmaat 1 keer door uitgerekend de Cler door zijn benen werd uitgespeeld
Leuk voor Janmaat allemaal.
Maar het geeft wel aan wat hij voor niveau heeft.(de Cler panna)
Van de 10 keer dat hij tegen Ryo speelt , gaat Janmaat het 8 keer niet redden.
Hmmm.... ik bedenk met net dat Janmaat waarschijnlijk nooit zo vaak tegen Ryo gaat spelen :O :D
JanM
 JanM - maandag 07 maart 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 16:39 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wij weten wie die ballen wel geeft.....
Zat op de tribune en gaat ons met een beetje pech helemaal verlaten ... ZONDE!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 maart 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 10:12 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Diezelfde vindt ook Meewis te slecht voor woorden.... Die Derksen heeft er gewoon geen kijk op. Mag, is niks mis mee, maar als je dat op TV verkondigt allemaal maak je je zelf een beetje belachelijk...
Yep, er zijn mensen die ALLES van Droef de Hond aannemen.
Els
 Els - maandag 07 maart 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 15:41 schreef JanM het volgende:

[..]

Ben bang dat Luigi met zijn recente uitspraken zijn krediet bij Been definitief versppeld heeft, maar we zullen zien. Zoals iedereen inmiddels wel weet hoop ik nog steeds dat Bruins blijft en Wijnaldum voor veel geld verkocht wordt komende zomer!
Welnee, ieder weldenkend mens zal het toch alleen maar begrijpen dat een voetballer liever op het veld staat dan op de tribune zit. Mario heeft er ook wel eens gezeten, dus zal echt wel begrip hebben.
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 maart 2011 - 20:40   quote  deeplink  
Denk ik ook. Zou erger zijn als hij zou zeggen; "ik zit eigenlijk wel lekker, onder de straalkacheltjes"

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Janmaat: 'Ik weet niet eens hoe Ryo heet.'

0.0174429