|
|
vakkie----p
|
|
|
Wij FC.TWENTE willen 1 bekerfinale in de kuip bij ieder ander voorstel gaan wij niet mee akoord en voetballen wij niet........... |
|
|
|
|
@lex
|
|
|
en met wie heb je dit allemaal besproken??? Waarom zet je dit hier op het forum, denk je dat de knvb hier op de site gaat kijken om te bepalen wat ze gaan doen?
er is nu geen rede om meerdere bekerfinales te spelen, dus het lijkt me gek als dat dit jaar ook zo zou uitkomen. |
|
|
|
|
vakkie----p
|
|
|
nou denk dat ze bij de knvb alles proberen te doen om ajax uit rotterdam te houden of denk jij dat het niet uithand gaat lopen dus denk dat kans vrij groot is dat er of 2 wedstrijden of een ander stadion wordt ge voetbald....
en hoezo is er volgens jou geen reder om meerdere wedstrijden |
|
|
|
|
Youri Kaspers
|
|
|
Precies er is juist wel reden om het in 2 x te doen! maar dat kunnen ze niet maken! wand dat is pure competitie vervalsing Dan gwn geen supp. van ajax;p jammer dan hebben ze aan zich zelf te danken |
|
|
|
|
@lex
|
|
|
omdat het geen ajaks-feyenoord is nu, maar misschien is er idd wel een grote kans dat het uit de hand gaat lopen als de supporters aantallen 50-50 zijn. |
|
|
|
|
vakkie----p
|
|
|
1 finale in de kuip anders niet voetballen |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
|
|
|
Youri Kaspers
|
|
|
eindhoven? en dan? dan maken ze rellen met psv supp. Ajax houd zich nergens anders mee bezig triest.. gwn 1 duel in de kuip verder niks! |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
ajax zal er alles aan doen om er twee wedtrijden van te maken. ze komen niet voor niets weer met die pyama shirtjes.
rotterdam zal er klaar voor zijn.
@ geheel FC.twente.... welkom in rotterdam, maar er een mooie wedstrijd van en doe er alles aan om die denne-appel naar het mooie enschede mee te nemen. |
|
|
|
|
ted
|
|
|
Vorig seizoen was de finale een schande voor het voetbal ,ze waren gewoon bang ! AZ,PSV uit en jullie dan ook uitgeschakeld en 020 was er ook aangegaan . Ben benieuwd hoe deze soap eindigd . |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Topic slaat nergens op.. Gewoon 1 wedstrijd klaar.. Geen gezeik over 2 wedstrijden of in een ander stadion. Ben het met niemand eens in dit topic.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaha, eigenlijk is het wel grappig om te lezen, dat je nergens op het web ook maar iets van een Ajax supporter leest dat het twee wedstrijden zouden moeten worden, de KNVB heeft al aangegeven, dat het 1 wedstrijd wordt op als ik het goed heb 8 mei.... Maar toch heb je weer zo'n dikke Twente kneus, die weer aanneemt dat de gehele wereld tegen hem is....
Maak je niet druk VAKKIE-P..... Jullie Vriendje KESSLER heeft nmog genoeg invloed bij de KNVB...
Whahahahahaha, wat een triest figuur....... INTERNETHOOLIGAN, dat ben je.,... |
|
|
|
|
Hooligan enschede
|
|
|
Remco k je bent of heel jong of heel dom en misschien alle twee want je verhaal slaat echt nergens op. |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
Vakkie ----P reageert anders ook een beetje opgefokt nergens voor nodig.. waarom druk maken om van die kleine dingen komt allemaal wel goed.. meteen zown bericht van WIJ WILLEN EN BLABLA er is niks aande hand mensen komt allemaal goed .. dat domme hooligan gedrag altijd |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Het eerste gedeelte klopt anders wel hoor.. Heb jij ergens gezien dan dat wij het over 2 wedstrijden willen spelen of in een ander stadion? Zo ja, bron? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 11:14 schreef Hooligan enschede het volgende:Remco k je bent of heel jong of heel dom en misschien alle twee want je verhaal slaat echt nergens op. Bericht van: vakkie----p Verzonden op: 2011-03-06 00:00 Onderwerp: hey hoeren zoon Bericht: het zit je wel heel hoog dat wij FC.TWENTE zo dichtg bij en zelfs de laatste seizoenen boven dat clubje uit amsterdam eindigen.
over calimero gedrag gesproken
hoop dat je met de bekerfinale ook zoon grotebek hebt want dan wordt jij de 2de kanker jood die sterft door een hamer antwoord meteen op dit bericht
Denk dat dit genoeg zegt.... |
|
|
|
|
@lex
|
|
|
vakkie----p ben jij wel supporter of ben jij zo'n gek die vostermans een paar tikken verkoopt na een gewonnen wedstrijd??? ik heb veel tegen ajaks en vooral tegen remco maar dit soort berichten maakt het voetballen kapot. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 16:50 schreef @lex het volgende:vakkie----p ben jij wel supporter of ben jij zo'n gek die vostermans een paar tikken verkoopt na een gewonnen wedstrijd??? ik heb veel tegen ajaks en vooral tegen remco maar dit soort berichten maakt het voetballen kapot. Dacht dat we een mooie discussie hadden...hahahaha |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Weet je wat ik DENK dat er gebeurt? Na die berichten van die trieste Lafca shirts zijn supporters van ajaks helemaal niet meer welkom in Rotterdam.. Vorig jaar de boel verziekt en zijn nu hard op weg om WEER een finale om zeep te helpen. Gefeliciteerd! Wees er maar mooi trots op! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 12:41 schreef Maximus het volgende:Weet je wat ik DENK dat er gebeurt? Na die berichten van die trieste Lafca shirts zijn supporters van ajaks helemaal niet meer welkom in Rotterdam.. Vorig jaar de boel verziekt en zijn nu hard op weg om WEER een finale om zeep te helpen. Gefeliciteerd! Wees er maar mooi trots op! Ja inderdaad, door 1 website, die officieel niks met welke supportersvereniging dan ook te maken heeft, en waar de club Ajax afstand van heeft genomen...
Maar die mensen helpen echt de gehele finale om zeep...... Het wordt gewoon een mooie finale gespeeld in 1 wedstrijd in de kuip, met een mooie winnaar, en normaal publiek.... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 14:29 schreef remco k het volgende:[..] Ja inderdaad, door 1 website, die officieel niks met welke supportersvereniging dan ook te maken heeft, en waar de club Ajax afstand van heeft genomen... Waar staat dat dat de club Ajax er afstand van heeft genomen? De burgemeester wel...
quote:Maar die mensen helpen echt de gehele finale om zeep...... Het wordt gewoon een mooie finale gespeeld in 1 wedstrijd in de kuip, met een mooie winnaar, en normaal publiek....
Daar ga jij vanuit... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 15:03 schreef Maximus het volgende:[..] Waar staat dat dat de club Ajax er afstand van heeft genomen? De burgemeester wel... [..] Daar ga jij vanuit... Dat heeft Ajax afgelopen jaar gedaan bij de dubbele ontmoeting met Feyenoord, kijk meer ff het net terug....
En de KNVB heeft al aangegeven dat er 1 finale gespeeld gaat worden, en dat supporters van beide clubs welkom zijn... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
TOEN hebben ze er inderdaad afstand van genomen. NU nog niet... Kan nog komen natuurlijk... Enige doel imo van die trieste actie van de wel degelijk door ajax erkende officieele supportersvereniging afca is om die finale uit Rotterdam weg te krijgen. Het zit ze blijkbaar nogal hoog dat ie niet in die frituurpan gehouden wordt. Van geschiedenis hebben ze in ieder geval géén kaas gegeten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 16:22 schreef Maximus het volgende:TOEN hebben ze er inderdaad afstand van genomen. NU nog niet... Kan nog komen natuurlijk... Enige doel imo van die trieste actie van de wel degelijk door ajax erkende officieele supportersvereniging afca is om die finale uit Rotterdam weg te krijgen. Het zit ze blijkbaar nogal hoog dat ie niet in die frituurpan gehouden wordt. Van geschiedenis hebben ze in ieder geval géén kaas gegeten... Afstand doen van een website hoeft maar 1 keer, het is juist goed, dat er nu niet eens aandacht aan besteed wordt, Ik dacht trouwens dat het een niet officiele supporters club website was, dit klopt inderdaad niet. Jij gaat er maar weer vanuit dat ze de finale uit Rotterdam weg willen hebben, ik denk dat dit onzin is..
Het shirt wordt trouwens niet via officiele wegen verkocht, dit is vandaag voorkomen, en dat is een goed iets, wat dan weer wel jammer is, is dat Ajax hier niet zelf een stokje voor heeft gestoken... |
|
|
|
|
ted
|
|
|
wat nou afstand genomen ?? JOL verkondigde duidelijk in de media dat het financieel blabla bla (kotsemmertje) e.d beter zou zijn de de bekerfinale over twee wedstrijden gespeeld moest worden .En aldus geschiede . |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
rotteram en dus ook feyenoord staat als een paal achter twente de appel word terug gestolen uit dat graf deel van nl
go twente |
|
|
|
|
vakkie----p
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 18:11 schreef remco k het volgende:Als ze er vorig jaar al afstand van hebben genomen voor die actie zouden ze dat dit jaar weer moeten doen voor deze actie. En als ze er dan echt niet mee willen worden geassocieerd willen worden verbieden ze afca.nl vanaf nu het logo van ajax tegebruiken en verbreken alle banden dus jullie clubje staan gewoon achter de supporters vereniging en keueren de actie goed. want ik zie nergens waar ze afstand en of maatregelen stelen tegen deze actie of afca dus praat geen poep pikkie [..] Afstand doen van een website hoeft maar 1 keer, het is juist goed, dat er nu niet eens aandacht aan besteed wordt, Ik dacht trouwens dat het een niet officiele supporters club website was, dit klopt inderdaad niet. Jij gaat er maar weer vanuit dat ze de finale uit Rotterdam weg willen hebben, ik denk dat dit onzin is.. Het shirt wordt trouwens niet via officiele wegen verkocht, dit is vandaag voorkomen, en dat is een goed iets, wat dan weer wel jammer is, is dat Ajax hier niet zelf een stokje voor heeft gestoken... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe oud ben je eigenlijk, en waarom beantwoord je mijn prive PB niet meer erg jammer, want als je iemand bedreigt, dan moet je wel je worod houden he. |
|
|
|
|
vakkie----p
|
|
|
hey pikkie dat heb ik gadaan maar als jij steeds zelfde vragen blijft stellen ja daar kanik ook niks aan doen. en heb ik me niet aan me woordt gehouden. kan me hamer zo pakken wees niet bang en nee ik komen enjij zoals meestal bij jullie joden niet komen opdagen of bang weg rennen nee daar trap ik niet mag je me best bang en laf noemen maar je weet wat ik heb gezecht dus ksssst naar je moeder nu |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 17:05 schreef vakkie----p het volgende:hey pikkie dat heb ik gadaan maar als jij steeds zelfde vragen blijft stellen ja daar kanik ook niks aan doen. en heb ik me niet aan me woordt gehouden. kan me hamer zo pakken wees niet bang en nee ik komen enjij zoals meestal bij jullie joden niet komen opdagen of bang weg rennen nee daar trap ik niet mag je me best bang en laf noemen maar je weet wat ik heb gezecht dus ksssst naar je moeder nu Je kan ook al niet lezen, ik zei, als je dan zo graag wilt kereltje, dan kom ik toch ff bij je op bezoek, je kan gewoon thuis bluiven, ik bel vanzelf wel aan, stuur gewoon ff je adres.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
en wat betekent "ksssssssst naar je moeder nu"??? |
|
|
|
|
vakkie----p
|
|
|
nee ik ga me adres effe aan zzon wanker uit 020 geven hoe dom ben jij eigenlijk
verlaag me effe naar jou nee zo laag kan ik niet dalen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 17:33 schreef vakkie----p het volgende:nee ik ga me adres effe aan zzon wanker uit 020 geven hoe dom ben jij eigenlijk verlaag me effe naar jou nee zo laag kan ik niet dalen Jij wilt vechten, het hoeft van mij niet, maar als jij graag wil, dan kom ik toch bij je langs, ik heb daar geen problemen mee, ben voor m'n werk regelmatig in de regio, en wip zo even bij je naar binnen, en anders kunnen we ook op een neutraal adres afspreken, ook dat geeft niet...
Maar nogmaals, als je de grote mannen wilt uitdagen, dan moet je wel weten waar je mee bezig bent, nu zet je enkel jezelf voor schut....
Nogmaals, stuur me een tijd en een adres, en ik ben erbij... |
|
|
|
|
vakkie----p
|
|
|
bekerfinale kun je ook kijken of jij wel een hamer terug kan koppen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom nou weer stoer doen, en niet gewoon ff 1 tegen 1??? Gewoon als een echte man, en niet als een mietje, je begint daar nu wel heel erg op te lijken jochie.. Hoe oud ben je eigenlijk, je lijkt namelijk niet veel ouder dan een jaar of 15.. |
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
Vakkie kap gewoon met die onzin. Mensen mogen gewoon hun mening geven hier en als je daar niet tegen kunt, dan ga je lekker een boek lezen of een afspraak maken met iemand die je hiermee zou kunnen helpen. Dat vechten om voetbal is echt voor kneuzen, mensen die heel bang zijn dat hun mening niet helemaal de juiste is en daarom met geweld hun gelijk proberen te krijgen. Ik ben het ook niet altijd met iedereen eens hier en andersom ook, maar een beetje respect voor de andere supporters is wel op zijn plaats lijkt me. Als je dat niet kunt ben je denk ik op de verkeerde plaats. |
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
Trouwens als je denkt dat als je mensen hier bedreigt, dat je dan stoerder bent of meer man bent of dat wat je zegt meer waar is. Dan kom je helaas bedrogen uit. Ik denk niet dat de mensen die dit lezen denken: wow hij zal echt wel goed met een hamer kunnen gooien. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
On topic dan maar?
De Arena is geen eigendom van Ajax en het grootste stadion van Nederland. Kan dus veel beter dienen als bekerfinaleplaats. Dat wij al 22 keer de finale gehaald hebben is toch ook geen probleem geweest. We hebben decennia lang in die badkuip gespeeld. Als ze een nieuw stadion gebouwd hebben houden we daar de finale wel weer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 17:02 schreef Ride het volgende:On topic dan maar? De Arena is geen eigendom van Ajax en het grootste stadion van Nederland. Kan dus veel beter dienen als bekerfinaleplaats. Dat wij al 22 keer de finale gehaald hebben is toch ook geen probleem geweest. We hebben decennia lang in die badkuip gespeeld. Als ze een nieuw stadion gebouwd hebben houden we daar de finale wel weer. Nee joh, gewoon lekker volgens traditie de beker ophalen in Rotterdam, onderweg nog ff lekker inwrijven bij die R'dammers. Heerlijk toch........ |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: je mag je adres ook aan een 0546er geven hoor geen probleem... grotepraatjes, weinig verstand |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 04:13 schreef Bootjuhh het volgende:Trouwens als je denkt dat als je mensen hier bedreigt, dat je dan stoerder bent of meer man bent of dat wat je zegt meer waar is. Dan kom je helaas bedrogen uit. Ik denk niet dat de mensen die dit lezen denken: wow hij zal echt wel goed met een hamer kunnen gooien. lol ! :D klopt natuurlijk wel een beetje he.. spiekerjosef :D |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 14:57 schreef nummer10 het volgende:[..] je mag je adres ook aan een 0546er geven hoor geen probleem... grotepraatjes, weinig verstand Typisch voorbeeld van een grote bek en een klein hartje.... |
|
|
|
|
dordrecht
|
|
|
Geachte twente fans, Jullie hebben groot gelijk de finale moet in rotterdam gespeeld en wel in 1x en niet zoals die 020ers het weer willen. Dit gedrag doen ze omdat ze bang zijn. Hoop echt dat jullie het winnen want jullie laten het mooiste en betere voetbal zien. gr feyenoordfan |
|
|
|