BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het leef naar de wedstrijd toe topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - zondag 06 maart 2011 - 09:28   quote  deeplink  
ik begin de dag altijd met forum bezichtingen, waar ik in boxert met shaggie zit te genieten van de na mij geplaatse postst van de vorige dag en de vroege ochtend. meestal houd ik dat 15 vol. dan moet ik schijten, om erna een bak koffie te pakken. vervolgens moet ik weer binnen 15 minuten schijten en heb ik het mooiste van de dag meestal wel gehad. echter er zijn weer lichtpuntjes!! dus kijk ik it naar de wedstrijd met goede spanning! nadat ik na een uurtje gedouched hebt, neem ik een blik in de koelkast, kijken of de pils voorraad het gaat redden. vervolgens spurt ik snel richting de c1000 om pils bij te halen, en ach, ik ben toch onderweg, gelijk effe een dikke joint kopen. en naar huis om op tijd de in de tussentijd door jullie geposte posts te kijken. veders probeer ik dan zo snel mogelijk te zuipen, om ergere buikkrampen te voorkomen. met pils en weed in de aanslag, een semi stijve (door het spel tegen groningen, niet van frwendy)zit ik met lichte duizelingen af te tellen naar de aftrap. wen, pak is een pils roep ik altijd als hij bijna op is. inmiddels volstaat ik hou van je ook al om pils te krijgen. de aftrap is genomen, en ik een klok pils hardert weg als de spelers overpassen kunnen. en we winnen, en das dan reden nog meer te zuipen..

hoe leven jullie naar de wedstrijd? ik weet dat dit een retro topic is. ooit eerdert verzonnen door een toen aankomend forumheld. inmiddels gewaardeert om zijn inhoudelijke posts altijd. ik presenteer!!! OBIKU!!! FIJNE WEDSTRIJD MANNEN!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 maart 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 09:28 schreef obiku010 het volgende:
ik begin de dag altijd met forum bezichtingen, waar ik in boxert met shaggie zit te genieten van de na mij geplaatse postst van de vorige dag en de vroege ochtend. meestal houd ik dat 15 vol. dan moet ik schijten, om erna een bak koffie te pakken. vervolgens moet ik weer binnen 15 minuten schijten en heb ik het mooiste van de dag meestal wel gehad. echter er zijn weer lichtpuntjes!! dus kijk ik it naar de wedstrijd met goede spanning! nadat ik na een uurtje gedouched hebt, neem ik een blik in de koelkast, kijken of de pils voorraad het gaat redden. vervolgens spurt ik snel richting de c1000 om pils bij te halen, en ach, ik ben toch onderweg, gelijk effe een dikke joint kopen. en naar huis om op tijd de in de tussentijd door jullie geposte posts te kijken. veders probeer ik dan zo snel mogelijk te zuipen, om ergere buikkrampen te voorkomen. met pils en weed in de aanslag, een semi stijve (door het spel tegen groningen, niet van frwendy)zit ik met lichte duizelingen af te tellen naar de aftrap. wen, pak is een pils roep ik altijd als hij bijna op is. inmiddels volstaat ik hou van je ook al om pils te krijgen. de aftrap is genomen, en ik een klok pils hardert weg als de spelers overpassen kunnen. en we winnen, en das dan reden nog meer te zuipen..

hoe leven jullie naar de wedstrijd? ik weet dat dit een retro topic is. ooit eerdert verzonnen door een toen aankomend forumheld. inmiddels gewaardeert om zijn inhoudelijke posts altijd. ik presenteer!!! OBIKU!!! FIJNE WEDSTRIJD MANNEN!!!
hahahahaha
FR-Han
 FR-Han - zondag 06 maart 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 09:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahaha
dat doe ik idd ook veelvuldig :-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 maart 2011 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 09:49 schreef obiku010 het volgende:

[..]

dat doe ik idd ook veelvuldig :-)
haal je dat blowtje bij de bull?dat bestaat ook al 30 jaar ofzo,of ga je spacen in het spiegelbeeld hahaha..Ja dat doe je dan he ,veel lachen hahahaha
Milo
 Milo - zondag 06 maart 2011 - 10:01   quote  deeplink  
snuifje erbij mmmmm het feest kan beginnen!
FR-Han
 FR-Han - zondag 06 maart 2011 - 10:01   quote  deeplink  
spiegelbeeld is tegenvallend man. valt qua kwaliteit wat tegen vergeleken de bull. maar als ik in de spiegels kijk is het wel gelijk sfeervol daar binnen. niks fijner als je eigen spiegelbeeld, waarin je kan zien hoe ontzettend succesvol ik tot op heden ben geweest. zo is het ook nog is een keert
FR-Han
 FR-Han - zondag 06 maart 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 10:01 schreef Milo het volgende:
snuifje erbij mmmmm het feest kan beginnen!
heel goed gozert! spiegels en snuifjes gaat hand in hand. en dat brengt ons bij de whiskey!! hoord er eigelijk ook wel bij vandaag!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 06 maart 2011 - 10:06   quote  deeplink  
klopt allemaal maar vandaag heb ik ook eerst nog eens spek en ei gegeten!
FR-Han
 FR-Han - zondag 06 maart 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 10:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:
klopt allemaal maar vandaag heb ik ook eerst nog eens spek en ei gegeten!
ben blij dat je voor een gezonde insteek zorgt! goed plan. zal zo is kijken of er ook nog plek is in me mandje om ook wat eieren en spek mee te nemen. die nieuwe mandjes zijn zo klein! me pils eerst, en als ik plek heb, de eieren bovenop. (dan breken ze ook niet zo snel) yes!!! heb er zin in man! ik nu effe douchen vrienden. dus de aankomende 15 minuten ben ik nakend en in volle glorie!!! (zomaar een weetje)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 06 maart 2011 - 10:13   quote  deeplink  
Ik moet wel he Obiku!! Hier was ik gisteren lazarus en ik zal dat de komende dagen ook blijven! Dan is spek en ei de ideale eerste maaltijd na of voorbereiding op!
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 maart 2011 - 10:22   quote  deeplink  
niets van bovenstaande. 10 jaar geleden nog wel, vooral Milo's suggestie :)
FR-Han
 FR-Han - zondag 06 maart 2011 - 10:24   quote  deeplink  
frwendy gaat zo pilsert en ei en spek halen! ik had verteld dat jou meissie ook altijd het ontbijt verzorgt.dus ze gaat zo op pad!! hahaha. werkt altijd! hoef ik alleen effe langs de shoffiecop! betert!!! sportdwaas zou een voorbeeld aan jou moeten nemen. spek en eieren van ftid!!
Els
 Els - zondag 06 maart 2011 - 10:25   quote  deeplink  
Te veel info
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 06 maart 2011 - 10:28   quote  deeplink  
Vind van niet. Persoonlijk schrijf ik ook nog eens een goede wip voor de wedstrijd voor!
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 maart 2011 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 10:28 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Vind van niet. Persoonlijk schrijf ik ook nog eens een goede wip voor de wedstrijd voor!
thuis of?
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 09:28 schreef obiku010 het volgende:
ik begin de dag altijd met forum bezichtingen, waar ik in boxert met shaggie zit te genieten van de na mij geplaatse postst van de vorige dag en de vroege ochtend. meestal houd ik dat 15 vol. dan moet ik schijten, om erna een bak koffie te pakken. vervolgens moet ik weer binnen 15 minuten schijten en heb ik het mooiste van de dag meestal wel gehad. echter er zijn weer lichtpuntjes!! dus kijk ik it naar de wedstrijd met goede spanning! nadat ik na een uurtje gedouched hebt, neem ik een blik in de koelkast, kijken of de pils voorraad het gaat redden. vervolgens spurt ik snel richting de c1000 om pils bij te halen, en ach, ik ben toch onderweg, gelijk effe een dikke joint kopen. en naar huis om op tijd de in de tussentijd door jullie geposte posts te kijken. veders probeer ik dan zo snel mogelijk te zuipen, om ergere buikkrampen te voorkomen. met pils en weed in de aanslag, een semi stijve (door het spel tegen groningen, niet van frwendy)zit ik met lichte duizelingen af te tellen naar de aftrap. wen, pak is een pils roep ik altijd als hij bijna op is. inmiddels volstaat ik hou van je ook al om pils te krijgen. de aftrap is genomen, en ik een klok pils hardert weg als de spelers overpassen kunnen. en we winnen, en das dan reden nog meer te zuipen..

hoe leven jullie naar de wedstrijd? ik weet dat dit een retro topic is. ooit eerdert verzonnen door een toen aankomend forumheld. inmiddels gewaardeert om zijn inhoudelijke posts altijd. ik presenteer!!! OBIKU!!! FIJNE WEDSTRIJD MANNEN!!!
Hahahahaha held
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 06 maart 2011 - 11:23   quote  deeplink  
Goed douchen, scheren, nette kleren aan, checken of transistorradiootje genoeg batterij heeft voor Langs de Lijn, eredivisielive kijken of als tv bezet is, streams zoeken.
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 maart 2011 - 11:26   quote  deeplink  
Zo douchen, scheren. Dochter in Witte Feyenoordshirt hijzen. Daarna ff naar de kinderboerderij met die kleine. Oud brood dumpen. Door rijden naar mijn ouders. koffie, gebakkie. Eredivisie live aan en voorbeschouwen.

Burgerlijk niet waar!
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 maart 2011 - 11:30   quote  deeplink  
De voorbereiding is natuurlijk afhankelijk of het uit of thuis is.
Thuiswedstrijden:
Onder het genot van een sigaartje laat ik de hond uit, er voor zorgend dat ze bij erkend neuzenvolk voor de deur schijt. Vervolgens loop ik naar de koelkast (zondag is de lsupermarkt hier niet open) waaruit ik spek, eieren, worstjes, bloedworst pak. Uit de gangkast pak ik een blik gepelde tomaten en een pot wittebonen in tomatensaus. Na wat gerammel met potten en pannen geniet ik van een klassiek Engels ontbijt. Ondertussen staat mijn maat al op het raam te trommelen dus hoogste tijd om bier uit de koelkast te pakken en stationwaarts te gaan op weg naar het enige heiligdom ter wereld.
(wordt vervolgt)
FR-Han
 FR-Han - zondag 06 maart 2011 - 11:33   quote  deeplink  
hahahahaha. een selectieve schijtert dus? zo,n hond wil ik ook man
FR-Han
 FR-Han - zondag 06 maart 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 11:26 schreef Stylzz het volgende:
Zo douchen, scheren. Dochter in Witte Feyenoordshirt hijzen. Daarna ff naar de kinderboerderij met die kleine. Oud brood dumpen. Door rijden naar mijn ouders. koffie, gebakkie. Eredivisie live aan en voorbeschouwen.

Burgerlijk niet waar!
burgelijk is niet persee saai of minder! familie is juist leuk man. mits je een leuke familie hebt om zulke dingen mee te doen. bij jou zit dat denk wel snor! ik zoek het in frwendy en pils... en me dochter, alleen zie ik die maar eens in de 2 weken op zaterdag. te triest! daarom vind ik het altijd mooi te horen dat het wel kan. genieten van het genieten van anderen. als je dat gemastert hebt, is alles leuker! bron: rasta rostelli
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 06 maart 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 11:37 schreef obiku010 het volgende:

[..]

burgelijk is niet persee saai of minder! familie is juist leuk man. mits je een leuke familie hebt om zulke dingen mee te doen. bij jou zit dat denk wel snor! ik zoek het in frwendy en pils... en me dochter, alleen zie ik die maar eens in de 2 weken op zaterdag. te triest! daarom vind ik het altijd mooi te horen dat het wel kan. genieten van het genieten van anderen. als je dat gemastert hebt, is alles leuker! bron: rasta rostelli
je bent gewoon een jood joh....lekker naar je eigen forum/stad/club.
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 maart 2011 - 11:48   quote  deeplink  
Bij uitwedstrijden gaat het wat relaxter, ik laat de hond uit eet een broodje en kijk een beetje op de diverse fori. Hoe het uit komt volg ik de wedstrijd op Eredivisie live, via een stream, megastad of via de mobiel. Als ik thuis ben staat er altijd wel een stimulerende versnapering klaar (momenteel een fijne fles JD) en zo komen wij de dag wel door.
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 maart 2011 - 11:50   quote  deeplink  
Thuiswedstrijden vervolg:
Zuipen, juichen en weer naar huis.....
FR-Han
 FR-Han - zondag 06 maart 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 11:38 schreef kansenbenutter het volgende:

[..]

je bent gewoon een jood joh....lekker naar je eigen forum/stad/club.
ik ben meer Feyenoorder in me kleine lulletje als jij in heel je penis lichaam oetlullo
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 maart 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 11:59 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik ben meer Feyenoorder in me kleine lulletje als jij in heel je penis lichaam oetlullo
haha, laat die bram lullen joh.

Alle nepperts zijn wat mij betreft allemaal brammen nu.

Zit niet te brammen!
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 maart 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 11:59 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik ben meer Feyenoorder in me kleine lulletje als jij in heel je penis lichaam oetlullo
Ik kom al 640 jaar in de kuip. (hebben we dat ook alvast maar gehad)
Els
 Els - zondag 06 maart 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 11:26 schreef Stylzz het volgende:
Zo douchen, scheren. Dochter in Witte Feyenoordshirt hijzen. Daarna ff naar de kinderboerderij met die kleine. Oud brood dumpen. Door rijden naar mijn ouders. koffie, gebakkie. Eredivisie live aan en voorbeschouwen.

Burgerlijk niet waar!
Klinkt als een leuke dag.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 maart 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 11:38 schreef kansenbenutter het volgende:

[..]

je bent gewoon een jood joh....lekker naar je eigen forum/stad/club.
Er zijn hier maar een paar Joden,en jij bent daar de grootste van!!!
Je schijnt er ook keer op keer van te genieten als iemand jou Jood noemt..
Succes er mee!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 maart 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 10:01 schreef obiku010 het volgende:
spiegelbeeld is tegenvallend man. valt qua kwaliteit wat tegen vergeleken de bull. maar als ik in de spiegels kijk is het wel gelijk sfeervol daar binnen. niks fijner als je eigen spiegelbeeld, waarin je kan zien hoe ontzettend succesvol ik tot op heden ben geweest. zo is het ook nog is een keert
Spiegelbeeld is van een ouwe maatje van me,de beruchte station overvallert uit de jaren 80..We zakte ook door me stapelbed in de jaren 70 op me verjaardag...Kwam door zijn dikke antiliaanse reet hahaha
Maar de bull vond ik vroegert ook beter ,beetje bluffen en tafelvoetballen op verveelde uurtjes...
Tegenwoordig leef ik anders naar de wedstrijd toe onder druk hahaha
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 maart 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 12:19 schreef Els het volgende:

[..]

Klinkt als een leuke dag.
Dat was t ook, nog ff een chineesje na de wedstrijd. burp!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 maart 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Lekker moment voor zo'n topic...Aangifte belastingdienst invullen vandaag. Is niet standaard wekelijks....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 06 maart 2011 - 21:45   quote  deeplink  
5 minuten werk, niks moeilijk aan
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 maart 2011 - 21:47   quote  deeplink  
Moeilijk niet, maar bij mij wél meer werk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 maart 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 21:47 schreef FR-Henk het volgende:
Moeilijk niet, maar bij mij wél meer werk.
als het resultaat maar goed is henkie...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 maart 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 21:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

als het resultaat maar goed is henkie...
Komt weer goed, Leon, uitpersen doen die aasgieren je toch wel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 maart 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 21:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Komt weer goed, Leon, uitpersen doen die aasgieren je toch wel.
hou op schei uit Henk pffffffffff
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 maart 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 21:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Komt weer goed, Leon, uitpersen doen die aasgieren je toch wel.
Zo echt wel, van wat ik ze dit jaar extra heb opgeleverd, had ik nog een nieuwe wagen kunnen kopen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 maart 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 22:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zo echt wel, van wat ik ze dit jaar extra heb opgeleverd, had ik nog een nieuwe wagen kunnen kopen.
nog 1?? kapitalist hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 maart 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 22:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zo echt wel, van wat ik ze dit jaar extra heb opgeleverd, had ik nog een nieuwe wagen kunnen kopen.
Ja....Die koopt de belastingdienst nu.
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 maart 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nog 1?? kapitalist hahaha
Oprotpremies zouden belastingvrij moeten zijn, nu moet ik 2 jaar werkeloos blijven om nog wat van dat geld terug te zien.
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 maart 2011 - 22:18   quote  deeplink  
Ik ben altijd veel te laat wakker, mis het eerste kwartier vaak en leef uitbundig mee!
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 maart 2011 - 22:18   quote  deeplink  
en ik schijt nooit in de rust
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 maart 2011 - 22:18   quote  deeplink  
wel drink ik dan vaak priklimonade
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 maart 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 22:18 schreef Quiroz het volgende:
wel drink ik dan vaak priklimonade
Met een rietje?
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 maart 2011 - 22:50   quote  deeplink  
Ja en met twee ijsklontjes
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 maart 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 22:50 schreef Quiroz het volgende:
Ja en met twee ijsklontjes
Patser
JanM
 JanM - maandag 07 maart 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 22:14 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Oprotpremies zouden belastingvrij moeten zijn, nu moet ik 2 jaar werkeloos blijven om nog wat van dat geld terug te zien.
Je had het afrekenen met de fiscus ook vrij simpel uit kunnen stellen natuurlijk. Waarom heb je daar niet voor gekozen? Stamrecht-BV oprichten en eventueel voor jezelf beginnen was geen optie?
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 maart 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 15:56 schreef JanM het volgende:

[..]

Je had het afrekenen met de fiscus ook vrij simpel uit kunnen stellen natuurlijk. Waarom heb je daar niet voor gekozen? Stamrecht-BV oprichten en eventueel voor jezelf beginnen was geen optie?
Met een stamrecht bv mag geen risicolopende activiteiten ontplooien, de fiscus is als de dood dat ze hun centen niet krijgen. Stamrecht b.v is overigens pas interessant vanaf 70 duizend euro's. Een stamrecht constructie had me een paar 100 euro pm opgeleverd die natuurlijk zo in de algemene middelen verdwenen waren. Nu heb ik het geld lekker over de balk gesmeten en het belastingverschil verdien ik terug doordat ik nu belastingvrij rij. Scheelt toch weer 600 euro in de drie maanden.
JanM
 JanM - maandag 07 maart 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 16:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Met een stamrecht bv mag geen risicolopende activiteiten ontplooien, de fiscus is als de dood dat ze hun centen niet krijgen. Stamrecht b.v is overigens pas interessant vanaf 70 duizend euro's. Een stamrecht constructie had me een paar 100 euro pm opgeleverd die natuurlijk zo in de algemene middelen verdwenen waren. Nu heb ik het geld lekker over de balk gesmeten en het belastingverschil verdien ik terug doordat ik nu belastingvrij rij. Scheelt toch weer 600 euro in de drie maanden.
Dat dan weer wel!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het leef naar de wedstrijd toe topic!!









0.0064151