BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het leef naar de wedstrijd toe topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - maandag 07 maart 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 16:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Met een stamrecht bv mag geen risicolopende activiteiten ontplooien, de fiscus is als de dood dat ze hun centen niet krijgen. Stamrecht b.v is overigens pas interessant vanaf 70 duizend euro's. Een stamrecht constructie had me een paar 100 euro pm opgeleverd die natuurlijk zo in de algemene middelen verdwenen waren. Nu heb ik het geld lekker over de balk gesmeten en het belastingverschil verdien ik terug doordat ik nu belastingvrij rij. Scheelt toch weer 600 euro in de drie maanden.
Altijd een moeilijke afweging, maar het lijkt me geweldig om een leuk bedrag rucksichtslos uit te geven. En je stimuleert onze economie, dus eigenlijk ben je de weldoener van de maand.
FR-Han
 FR-Han - maandag 07 maart 2011 - 19:28   quote  deeplink  
daarom: jumpert for president!! en dat vice premier obiku maar veel whiskey mag drinken met de directeurt!! lol
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 maart 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 19:25 schreef Els het volgende:

[..]

Altijd een moeilijke afweging, maar het lijkt me geweldig om een leuk bedrag rucksichtslos uit te geven. En je stimuleert onze economie, dus eigenlijk ben je de weldoener van de maand.
Ik heb vorig jaar drie vrienden verloren voor hun 50ste, dat heeft me bevestigd in mijn levenshouding om in de dag te leven. Heb ik geld gaat het op, heb ik het niet, jammer dan. Ik maak me nooit druk om dingen die ik niet heb, maar geniet van alles dat ik wel heb!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5994
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het leef naar de wedstrijd toe topic!!









0.0081000