BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker noemt leiding Feyenoord 'totaal ongeschikt'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de kromme2
 de kromme2 - zondag 06 maart 2011 - 12:28   quote  deeplink  
Beenhakker: houd nou eens een keer je bek man. Het gaat helemaal niet om jou !
Gaat het eindelijk wat beter met de club, begint die egotripper van een Beenhakker weer te zeiken en te stoken in VI. Zielig figuur ! Oprotten !
Ik had beloofd over beenhakker op te houden, maar hij is nu toch echt zelf weer begonnen....
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 maart 2011 - 12:29   quote  deeplink  
Ik heb het toch altijd gezegd, doe niet zo verbaast dan....
henkie1969
 henkie1969 - zondag 06 maart 2011 - 12:29   quote  deeplink  
nog een topic hierover?
wat een aandacht
sebbe1
 sebbe1 - zondag 06 maart 2011 - 12:36   quote  deeplink  
ach dan is de cirkel weer rond.
el-loco
 el-loco - zondag 06 maart 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Ik vind beenhakker een slecht verliezer. Als hij zo begaan is met zijn cluppie en zijn stad, dan is ie nu blij voor feyenoord. In tegenstelling gaat leo ff onrust stoken. Dit zegt genoeg over hem!
Els
 Els - zondag 06 maart 2011 - 12:41   quote  deeplink  
Totaal overbodige informatie, dit weet iedereen al.
sevillana
 sevillana - zondag 06 maart 2011 - 12:47   quote  deeplink  
niet echt schokkend nieuws, beetje makkelijk ook van Leo
de flh
 de flh - zondag 06 maart 2011 - 13:46   quote  deeplink  
Pro-Leo, anti-Gudde!!

Maar ik krijg wel een beetje een lamme arm zo....
sevillana
 sevillana - zondag 06 maart 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 13:46 schreef de flh het volgende:
Pro-Leo, anti-Gudde!!

Maar ik krijg wel een beetje een lamme arm zo....
je kunt 't ook beter laten doen hè
Els
 Els - zondag 06 maart 2011 - 14:01   quote  deeplink  
pro niemand, anti niemand. Maar Gudde heeft afdoende bewezen incapabel te zijn.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 27 december 2011 - 08:32   quote  deeplink  
'Teleurstelend gesprek met Beenhakker'

Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Feyenoordtalent Karim Rekik tekende afgelopen zomer als zestienjarige een contract bij Manchester City, dat hem maandenlang had gevolgd, Bij het eerste gesprek zaten we tegenover een delegatie van negen man, die alles van Karim wisten. Zijn sterke punten, zijn zwakke punten. Hadden we nog nooit zo gezien, vertelt zijn vader Mo.

Natuurlijk kon Karim, die afgelopen zomer voor Nederland op het WK onder 17 in Mexico speelde, ook bij Feyenoord prof worden. Omdat het enige gesprek met de toenmalige technisch directeur Leo Beenhakker bij Feyenoord op een grote teleurstelling uitdraaide, ging de deur naar het buitenland open.
Mo: Het ging Karim niet om geld bij Feyenoord. Hij ging vorig seizoen met grote verwachtingen de kamer van meneer Beenhakker binnen. Hij hoopte dat er een route voor hem werd uitgestippeld naar het eerste elftal. Hij wilde weten wanneer hij zou gaan meetrainen met het eerste. Hij kreeg alleen een papier voor zijn neus dat hij kon tekenen. Jammer, echt waar, want Karim had het geweldig naar zijn zin bij Feyenoord, de club waar hij vanaf zijn zesde jaar opgroeide.

bron: telegraaf.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 december 2011 door FR-Elmo --
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 27 december 2011 - 08:33   quote  deeplink  
Lekker dan van Beenhakker..... had deze gozert graag bij ons in de verdediging gezien....
Els
 Els - dinsdag 27 december 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 08:32 schreef FR-Roel het volgende:
'Teleurstelend gesprek met Beenhakker'

Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Feyenoordtalent Karim Rekik tekende afgelopen zomer als zestienjarige een contract bij Manchester City, dat hem maandenlang had gevolgd, Bij het eerste gesprek zaten we tegenover een delegatie van negen man, die alles van Karim wisten. Zijn sterke punten, zijn zwakke punten. Hadden we nog nooit zo gezien, vertelt zijn vader Mo.

Natuurlijk kon Karim, die afgelopen zomer voor Nederland op het WK onder 17 in Mexico speelde, ook bij Feyenoord prof worden. Omdat het enige gesprek met de toenmalige technisch directeur Leo Beenhakker bij Feyenoord op een grote teleurstelling uitdraaide, ging de deur naar het buitenland open.
Mo: Het ging Karim niet om geld bij Feyenoord. Hij ging vorig seizoen met grote verwachtingen de kamer van meneer Beenhakker binnen. Hij hoopte dat er een route voor hem werd uitgestippeld naar het eerste elftal. Hij wilde weten wanneer hij zou gaan meetrainen met het eerste. Hij kreeg alleen een papier voor zijn neus dat hij kon tekenen. Jammer, echt waar, want Karim had het geweldig naar zijn zin bij Feyenoord, de club waar hij vanaf zijn zesde jaar opgroeide.

bron: telegraaf.nl
Zo, dus de kansen bij City vallen tegen en nu moeten ze een verhaal hebben waarom het toen toch heel verstandig leek om die stap te maken. Geld mag het niet zijn, ook de baan voor pa niet, dus dan maar.......het lag aan Feyenoord!
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 27 december 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 09:27 schreef Els het volgende:

[..]

Zo, dus de kansen bij City vallen tegen en nu moeten ze een verhaal hebben waarom het toen toch heel verstandig leek om die stap te maken. Geld mag het niet zijn, ook de baan voor pa niet, dus dan maar.......het lag aan Feyenoord!
hoe dan ook, ik had hem graag bij Feyenoord gezien in de verdediging...
Els
 Els - dinsdag 27 december 2011 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 09:29 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

hoe dan ook, ik had hem graag bij Feyenoord gezien in de verdediging...
Hij speelt bij City, dus wie weet. De relatie schijnt uitstekend te zijn.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 27 december 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 09:39 schreef Els het volgende:

[..]

Hij speelt bij City, dus wie weet. De relatie schijnt uitstekend te zijn.
ik las het vanmorgen ja.... kreeg er een beetje een vreemd gevoel bij (bij dat bericht).
Het is misschien de positie waar we nu in zitten maar het klinkt zo onderdanig en kruiperig.... Net alsof we enorm blij moeten zijn dat we in de gunst vallen bij City.... Fijn dat we trots zijn dat we Feyenoord zijn....
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 27 december 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 12:28 schreef de kromme2 het volgende:
Beenhakker: houd nou eens een keer je bek man. Het gaat helemaal niet om jou !
Gaat het eindelijk wat beter met de club, begint die egotripper van een Beenhakker weer te zeiken en te stoken in VI. Zielig figuur ! Oprotten !
Ik had beloofd over beenhakker op te houden, maar hij is nu toch echt zelf weer begonnen....
waar is de link? lees alleen stukjes over het niet verlengen van rekik...
MMM
 MMM - dinsdag 27 december 2011 - 10:14   quote  deeplink  
Verbaasd me totaal niet, het duo Been en Beenhakker zou je zelfs niet bij een amateurclub aan het roer willen hebben.
JanM
 JanM - dinsdag 27 december 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 10:14 schreef MMM het volgende:
Verbaasd me totaal niet, het duo Been en Beenhakker zou je zelfs niet bij een amateurclub aan het roer willen hebben.
VerbaasT me totaal niet deze reactie ...
MMM
 MMM - dinsdag 27 december 2011 - 10:22   quote  deeplink  
Als het aan jou lag hadden we nog met die 2 nep-Feyenoorders gezeten..
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 27 december 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 08:33 schreef FR-Roel het volgende:
Lekker dan van Beenhakker..... had deze gozert graag bij ons in de verdediging gezien....
Beenhakker = beunhaas

Kijk nu eens hoe het onder Van Geel gaat: 100x professioneler.
Beenhakker kon alleen maar klagen dat hij zonder portemonnee moest shoppen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 december 2011 door de kromme2 --
JanM
 JanM - dinsdag 27 december 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 10:22 schreef MMM het volgende:
Als het aan jou lag hadden we nog met die 2 nep-Feyenoorders gezeten..
Nee hoor, ik was blij toen ze werden aangesteld maar ook ik ben enorm teleurgesteld in de resultaten onder hun leiding. ALS dit waar is is dat zonder meer een zeer kwalijke zaak en is wederom bewezen dat Beenhakker niet geschikt was als TD. Sowieso is Van Geel supergoed bezig, dus mogen we blij zijn met Leo's vertrek.

Het vertrek van Been is, mede gezien de resultaten onder Koeman daarna, ook een zegen voor Feyenoord gebleken. Dat kan en zal niemand ontkennen. Alleen de manier waarop de spelers Been pootje gelicht hebben is van een bedenkelijk niveau.

Oftewel, ook ik ben blij met de positieve gevolgen van het vertrek van B&B, maar geloof niet in natrappen en achteraf de koe in zijn welbekende hol kijken. Jij bent daar de beste in en haalt daar blijkbaar voldoening uit. Ieder zijn ding ...
MMM
 MMM - dinsdag 27 december 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 10:30 schreef JanM het volgende:

[..]

Nee hoor, ik was blij toen ze werden aangesteld maar ook ik ben enorm teleurgesteld in de resultaten onder hun leiding. ALS dit waar is is dat zonder meer een zeer kwalijke zaak en is wederom bewezen dat Beenhakker niet geschikt was als TD. Sowieso is Van Geel supergoed bezig, dus mogen we blij zijn met Leo's vertrek.

Het vertrek van Been is, mede gezien de resultaten onder Koeman daarna, ook een zegen voor Feyenoord gebleken. Dat kan en zal niemand ontkennen. Alleen de manier waarop de spelers Been pootje gelicht hebben is van een bedenkelijk niveau.

Oftewel, ook ik ben blij met de positieve gevolgen van het vertrek van B&B, maar geloof niet in natrappen en achteraf de koe in zijn welbekende hol kijken. Jij bent daar de beste in en haalt daar blijkbaar voldoening uit. Ieder zijn ding ...
Ik ben normaal ook niet van het natrappen hoor, behalve als de personen in kwestie het zelf ook doen richting de club.
MelvinFR
 MelvinFR - dinsdag 27 december 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 14:01 schreef Els het volgende:
pro niemand, anti niemand. Maar Gudde heeft afdoende bewezen incapabel te zijn.
Niet helemaal mee eens !
Hij heeft toen ter tijd grove fouten gemaakt, maar het waren vooral de fouten van Gullit en zijn technisch directeur Wotte hebben de grootste fouten gemaakt met het dramatische aankoopbeleid.
Ik vind dat Gudde het toch weer prima voor elkaar heeft !
Van Geel en Koeman binnen gehaald en met de hulp van Van Geel hebben ze, Gudde ook, de club weer in een opwaartse spiraal gebracht. Gudde doet op dit moment prima werk en ik zie totaal geen reden deze man NU van zijn plek te halen.
Ik denk niet dat het verstandig is hem weg te halen, aangezien we juist nu goed bezig zijn en een beleid hebben ingezet wat ons weer op de rails brengt. Een nieuw bestuur moet dit maar verder kunnen zetten en ik ben bang dat dat heel lastig is.
Els
 Els - dinsdag 27 december 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 10:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik ben normaal ook niet van het natrappen hoor, behalve als de personen in kwestie het zelf ook doen richting de club.
Nou?
Els
 Els - dinsdag 27 december 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 10:42 schreef MelvinFR het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens !
Hij heeft toen ter tijd grove fouten gemaakt, maar het waren vooral de fouten van Gullit en zijn technisch directeur Wotte hebben de grootste fouten gemaakt met het dramatische aankoopbeleid.
Ik vind dat Gudde het toch weer prima voor elkaar heeft !
Van Geel en Koeman binnen gehaald en met de hulp van Van Geel hebben ze, Gudde ook, de club weer in een opwaartse spiraal gebracht. Gudde doet op dit moment prima werk en ik zie totaal geen reden deze man NU van zijn plek te halen.
Ik denk niet dat het verstandig is hem weg te halen, aangezien we juist nu goed bezig zijn en een beleid hebben ingezet wat ons weer op de rails brengt. Een nieuw bestuur moet dit maar verder kunnen zetten en ik ben bang dat dat heel lastig is.
Ieder z'n eigen mening. Ik heb nog te weinig gezien om de mijne bij te stellen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 december 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Eenzijdig verhaal. Makkelijk scoren. Volgend jaar wil hij graag terug komen.
Maar dan wel voor een wereld salaris.

Ongezien de **** voor die jongen. Weglopert.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 27 december 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Beenhakker//ONGESCHIKT!!!!
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - dinsdag 27 december 2011 - 12:19   quote  deeplink  
Gudde is een kille, koele ambtenaar, een rücksichtlose saneerder. Dat had Feijenoord misschien wel even nodig. Maar enig menselijk gevoel straalt de man bepaald niet uit, zijn houding ten opzichte van de supporters, en zij maken of breken uiteindelijk toch een club, die houding is ver beneden peil. Hij ziet naar mijn mening mening supporters als een noodzakelijk kwaad, tuig, dat je slechts nodig hebt om geld binnen te krijgen. maar ze moeten wel hun bek houden en zich nergens mee bemoeien. In mijn ogen een grotere dictator dan onze Grote Kale Leider, of wel Stalin aan de Maas. Blijft staan dat hij het voor het moment financieel goed opgelost heeft, maar ik ben bang dat die z.g.n. Vrienden van Feijenoord binnen niet al te lange tijd op de stoep staan om hun geinvesteerde kapitaal plus hoge rente terug te halen. En wat dan? Blijft dus afwachten wat we er echt mee opgeschoten zijn.
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 27 december 2011 - 12:24   quote  deeplink  
Ik ben ook niet blij met Beenhakker maar om hem een klein beetje te verdedigen; De spelers die nu transfervrij kunnen komen (ook kijkend naar de kwaliteit) wilden en konden toen nog niet komen.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 28 december 2011 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 12:24 schreef rich Arnhem het volgende:
Ik ben ook niet blij met Beenhakker maar om hem een klein beetje te verdedigen; De spelers die nu transfervrij kunnen komen (ook kijkend naar de kwaliteit) wilden en konden toen nog niet komen.
daar heb je wel een punt. Ik vind Beenhakker een Beunhaas, zeker vergeleken bij Van Geel, maar de tijden zijn wel aan het veranderen en gelukkig maar. Spelers dienen vaker hun contract uit en verkassen daarna, zie bijv. Vormer. En de salarissen zijn ook normaler.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 28 december 2011 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 14:01 schreef Els het volgende:
pro niemand, anti niemand. Maar Gudde heeft afdoende bewezen incapabel te zijn.
Ik heb Gudde altijd min of meer gesteund, ook omdat ik vind dat er veel onterechte kritiek op hem was. Dat hij geen echte uitstraling heeft, daar lig ik niet zo van wakker, maar wat hij nu gaat doen: ook financieel directeur spelen dat vind ik foute boel.
CEO en CFO in een persoon verenigd is gewoon slecht. dat zou de RvC ook moeten weten. Die twee posities moeten elkaars tegenwicht vormen.
Dat is gewoon een abc-tje, heren van de RvC !!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker noemt leiding Feyenoord 'totaal ongeschikt'









0.0067059