|
|
sebas79
|
|
|
Wat een wereld actie van (onze) Suarez bij de 1-0 , en daarna grijpt hij weer iemand bij zijn haren .Een beetje een Bakkal actie. Hij veranderd ook nooit hahah. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Flinke tackles daaro in die wedstrijd ! Zit te genieten. |
|
|
|
|
PsvEindhoven#1
|
|
|
mooie wedstrijd maar toch weer een beetje vies van die suarez. alhoewel hij toch erg goed speelt |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Wat een prachtige wedstrijd! Suarez in onze HELD, jammer dat die kakkerlak dan weer de show moet stelen.... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 15:47 schreef ThomasAjacied het volgende:Wat een prachtige wedstrijd! Suarez in onze HELD, jammer dat die kakkerlak dan weer de show moet stelen.... Idd die overschatte kneus bah bah bah. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Suarez speelde echt een weergaloze wedstrijd, jammer dat die eerste goal van Kuyt niet door Suarez gemaaktw erd, want wat een actie van Suarez, echt niet normaal, speelt in de 16 gewoon 4 man uit alsof ze er helemaal niet staan.... |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: maakt wel 3 goals en die staan in de boeken;-) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 17:27 schreef remco k het volgende:Suarez speelde echt een weergaloze wedstrijd, jammer dat die eerste goal van Kuyt niet door Suarez gemaaktw erd, want wat een actie van Suarez, echt niet normaal, speelt in de 16 gewoon 4 man uit alsof ze er helemaal niet staan.... Al had kuyt m niet gemaakt was het een eigen goal van evra, Maar ondanks dat hele mooie actie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 17:31 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Al had kuyt m niet gemaakt was het een eigen goal van evra, Maar ondanks dat hele mooie actie hoe kom je daar nu bij, hij wordt iets aangeraakt, maar hij wou hem zelf ook die kant op spelen.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Klopt maar wat ik zo lees kreeg die ze weer op een presenteerblaadje van onze Luis.Dus wat mij betreft gaat de eer naar Suarez en niet naar meneer Dirk met zn intikkers.Hij zal zn eigen wel weer geweldig vinden maar Luis is een ster en hij niet in mijn ogen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 20:06 schreef Guyt het volgende:[..] Klopt maar wat ik zo lees kreeg die ze weer op een presenteerblaadje van onze Luis.Dus wat mij betreft gaat de eer naar Suarez en niet naar meneer Dirk met zn intikkers.Hij zal zn eigen wel weer geweldig vinden maar Luis is een ster en hij niet in mijn ogen. Wat heb jij een verkeerd beeld van Kuyt man.. Mafkees.. Suarez GEWELDIG! Kuyt staat op de juiste plek op het juiste moment.. En dat is ook goed! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 20:42 schreef joey het volgende:[..] Wat heb jij een verkeerd beeld van Kuyt man.. Mafkees.. Suarez GEWELDIG! Kuyt staat op de juiste plek op het juiste moment.. En dat is ook goed! Kuyt is KUT en overschat. Sorry voor jou Joey maar kan er niks anders van maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Speelt toch echt basis bij een van de grootste club van de wereld, en ook basis bij de nr 2 van de wereld. Ben zelf ook geen fan van hem, maar een slechte voetballer kan het dan niet zijn natuurlijk.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 20:06 schreef Guyt het volgende:[..] Klopt maar wat ik zo lees kreeg die ze weer op een presenteerblaadje van onze Luis.Dus wat mij betreft gaat de eer naar Suarez en niet naar meneer Dirk met zn intikkers.Hij zal zn eigen wel weer geweldig vinden maar Luis is een ster en hij niet in mijn ogen. huntelaar stond ook meestal gewoon op de goeie plek.. maakt hem dat dan een kutvoetballer ? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 21:37 schreef nummer10 het volgende:[..] huntelaar stond ook meestal gewoon op de goeie plek.. maakt hem dat dan een kutvoetballer ? Ik vind Huntelaar wel ff beter. Vind die Kuyt helemaal niks. Ken er niks aan doen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 21:28 schreef remco k het volgende:Speelt toch echt basis bij een van de grootste club van de wereld, en ook basis bij de nr 2 van de wereld. Ben zelf ook geen fan van hem, maar een slechte voetballer kan het dan niet zijn natuurlijk.. Ik volg hem helemaal niet maar als ik Nederlands elftal kijk irriteer ik me alleen maar aan hem.En dan het eeuwige gezeik dat hij zo hard werkt is om moe van te worden.Dat weten we nu wel. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 21:41 schreef Guyt het volgende:[..] Ik vind Huntelaar wel ff beter. Vind die Kuyt helemaal niks. Ken er niks aan doen. en toch heeft kuyt zich bewezen in engeland.. huntelaar nog nergens eigenlijk, alleen in nederland.. mjah kweet wel wat het is met jou ;) Kuyt tjah tis een kakkerlak... :D |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 20:42 schreef joey het volgende:[..] Wat heb jij een verkeerd beeld van Kuyt man.. Mafkees.. Suarez GEWELDIG! Kuyt staat op de juiste plek op het juiste moment.. En dat is ook goed! Bovendien komt die knuppel uit ons dorp en was meneer altijd de grootste ajax fan dus zijn het waarschijnlijk meerdere factoren waarom ik hem niet moet. Maar ik vind het gewoon geen geweldenaar. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 21:45 schreef nummer10 het volgende:[..] en toch heeft kuyt zich bewezen in engeland.. huntelaar nog nergens eigenlijk, alleen in nederland.. mjah kweet wel wat het is met jou ;) Kuyt tjah tis een kakkerlak... :D heeft er niks mee te maken zie bij feyenoord ook goede spelers en zal dat niet ontkennen omdat ze bij feyenoord spelen.Ik hou meer van spelers als van Persie, Robben, vd Vaart, Sneijder dat vind ik mooie voetballers. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 21:43 schreef Guyt het volgende:[..] Ik volg hem helemaal niet maar als ik Nederlands elftal kijk irriteer ik me alleen maar aan hem.En dan het eeuwige gezeik dat hij zo hard werkt is om moe van te worden.Dat weten we nu wel. Je kan wel zeggen "dat weten we nu wel" maar voorlopig staat hij echt altijd in de basis bij een van de grootste clubs van de wereld, en is iedere week belangrijk bij z'n club, ook is het daar een publiekslieveling, dat zegt toch allemaal wel wat. Daarentegen vind jij Huntelaar, een spelers die overal mislukt in het buitenland, beter dan hem???
Misschien zegt dat ook wat over jou mening over andere spelers???..............:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 21:49 schreef Guyt het volgende:[..] heeft er niks mee te maken zie bij feyenoord ook goede spelers en zal dat niet ontkennen omdat ze bij feyenoord spelen.Ik hou meer van spelers als van Persie, Robben, vd Vaart, Sneijder dat vind ik mooie voetballers. Ik snap wel wat je bedoelt met spelers waar je eerder voor naar het stadion gaat, en voetballers die je gewoon meer liggen. Maar mijn mening is, dat je een voetballer niet slecht mag vinden omdat het niet jou type speler is. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 21:45 schreef nummer10 het volgende:[..] en toch heeft kuyt zich bewezen in engeland.. huntelaar nog nergens eigenlijk, alleen in nederland.. mjah kweet wel wat het is met jou ;) Kuyt tjah tis een kakkerlak... :D Tja je zou ook kunnen zeggen welke spelers heb Kuyt om zich heen en welke Huntelaar?? Denk toch dat Kuyt dan betere spelers om hem heen heb daar komt nu Suarez bij die zn pan klaar neer legt.Maar zelf zit er verder niet veel in dat vind ik.Bovendien scoort Huntelaar voor Nederlands elftal wel veel ook mede dat hij dan de goede spelers om hem heen heb. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 21:51 schreef remco k het volgende:[..] Je kan wel zeggen "dat weten we nu wel" maar voorlopig staat hij echt altijd in de basis bij een van de grootste clubs van de wereld, en is iedere week belangrijk bij z'n club, ook is het daar een publiekslieveling, dat zegt toch allemaal wel wat. Daarentegen vind jij Huntelaar, een spelers die overal mislukt in het buitenland, beter dan hem??? Misschien zegt dat ook wat over jou mening over andere spelers???..............:-) Van mij mag die door de stront zakken zo en dat is mijn mening.Fijn als die ook gerespecteerd word. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 21:55 schreef Guyt het volgende:[..] Tja je zou ook kunnen zeggen welke spelers heb Kuyt om zich heen en welke Huntelaar?? Denk toch dat Kuyt dan betere spelers om hem heen heb daar komt nu Suarez bij die zn pan klaar neer legt.Maar zelf zit er verder niet veel in dat vind ik.Bovendien scoort Huntelaar voor Nederlands elftal wel veel ook mede dat hij dan de goede spelers om hem heen heb. Sorry, maar dit is onzin, bij Madrid had hij toch echt de spelers om hem heen die je zelf net opnoemt als heel erg goed, Snijder v/d Vaart en Robben speelde daar destijds ook, en met mensen bij je als Raul wordt het natuurlijk ook niet minder.
Kuyt is daarentegen toch echt een van de dragende spelers bij Liverpool, eigenlijk is alles Gerard momenteel van zijn niveau, natuurlijk komt Suarez daar ook nog bij evenals Carrol., maar dat mag je nu niet verwachten.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 21:57 schreef Guyt het volgende:[..] Van mij mag die door de stront zakken zo en dat is mijn mening.Fijn als die ook gerespecteerd word. En je draaft weer door omdat jij je mening niet kan doordrukken, er staat namelijk helemaal nergens dat jij je mening niet mag geven, we hebben gewoon een discussie over een speler, raar hoe je dan nu reageerd.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 22:00 schreef remco k het volgende:[..] Sorry, maar dit is onzin, bij Madrid had hij toch echt de spelers om hem heen die je zelf net opnoemt als heel erg goed, Snijder v/d Vaart en Robben speelde daar destijds ook, en met mensen bij je als Raul wordt het natuurlijk ook niet minder. Kuyt is daarentegen toch echt een van de dragende spelers bij Liverpool, eigenlijk is alles Gerard momenteel van zijn niveau, natuurlijk komt Suarez daar ook nog bij evenals Carrol., maar dat mag je nu niet verwachten.... Dit is zeker geen onzin geen enkele nederlandse speler heeft bij madrid echt speeltijd gehad. Hoeveel keer heeft die jongen daar nou gespeeld vind ik flauw om hem daar op te beoordelen.Als hij er daar gewoon wekelijks in zou staan zou hij echt wel veel goals maken maar ze hebben daar nauwelijks een kans gehad. Ik ben van mening dat als Huntelaar in een goed draaiende ploeg mag voetballen beter is dan Dirk. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Suarez/////ONZE-HELD!!/////4-ever!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 22:02 schreef remco k het volgende:[..] En je draaft weer door omdat jij je mening niet kan doordrukken, er staat namelijk helemaal nergens dat jij je mening niet mag geven, we hebben gewoon een discussie over een speler, raar hoe je dan nu reageerd.. Remco ik weet hoe jij er over denkt en jij weet hoe ik er over denk.Het is goed zo ik vind het echt sonde van mn tijd om over iemand te discuseren waar ik o,o niks mee heb. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 22:06 schreef Guyt het volgende:[..] Dit is zeker geen onzin geen enkele nederlandse speler heeft bij madrid echt speeltijd gehad. Hoeveel keer heeft die jongen daar nou gespeeld vind ik flauw om hem daar op te beoordelen.Als hij er daar gewoon wekelijks in zou staan zou hij echt wel veel goals maken maar ze hebben daar nauwelijks een kans gehad. Ik ben van mening dat als Huntelaar in een goed draaiende ploeg mag voetballen beter is dan Dirk. 20 wedstrijden gespeeld bij Madrid, 25 bij Milaan. Kun je dus niet bepaald spreken van "geen kans". |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 22:10 schreef Guyt het volgende:[..] Remco ik weet hoe jij er over denkt en jij weet hoe ik er over denk.Het is goed zo ik vind het echt sonde van mn tijd om over iemand te discuseren waar ik o,o niks mee heb. prima |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: EENS, en wat was hij goed vandaag zeg, pffffffffff ongelooflijk... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Jij bent ziek vriend, ga lekker naar je bedje man!!
ik ga ook onder mn deken..... ben moe en heb een kater van hier tot tokyo!!
Trusten alvast! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
loool zit marseille lille te kijken maar over slechte optredens van scheidsrechters gesproken.. :D 500% penal en gewoon door voetballen.. lol |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 22:00 schreef remco k het volgende:[..] Sorry, maar dit is onzin, bij Madrid had hij toch echt de spelers om hem heen die je zelf net opnoemt als heel erg goed, Snijder v/d Vaart en Robben speelde daar destijds ook, en met mensen bij je als Raul wordt het natuurlijk ook niet minder. Kuyt is daarentegen toch echt een van de dragende spelers bij Liverpool, eigenlijk is alles Gerard momenteel van zijn niveau, natuurlijk komt Suarez daar ook nog bij evenals Carrol., maar dat mag je nu niet verwachten.... Toch denk ik dat als Huntelaar echt zijn kans had gehad, hij daar geslaagd was Remco. Hij speelde na de winterstop in Madrid best veel en scoorde toen ook veel goals. Door hysterie werden toppers gewoon verkocht en Huntelaar was daar ook de dupe van. Milan was een verkeerde keuze van hem maar wanneer hij speelde, scoorde hij ook. Bij Schalke heeft ie weer de pech dat Magath te defensief speelt, maar bij Oranje vind ik hem een prima spits. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 23:05 schreef alibabba het volgende:[..] Toch denk ik dat als Huntelaar echt zijn kans had gehad, hij daar geslaagd was Remco. Hij speelde na de winterstop in Madrid best veel en scoorde toen ook veel goals. Door hysterie werden toppers gewoon verkocht en Huntelaar was daar ook de dupe van. Milan was een verkeerde keuze van hem maar wanneer hij speelde, scoorde hij ook. Bij Schalke heeft ie weer de pech dat Magath te defensief speelt, maar bij Oranje vind ik hem een prima spits. Gewoon terug naar ajax volgend jaar (lekker toch dromen) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Huntelaar is altijd welkom! HUNTELAAR//////HELD |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Nou...weer wat geleerd....kijk NOOIT naar een Engelse topwedstrijd voordat je een wedstrijd van Ajax gaat kijken. Want Ajax-AZ was zo droevig dat ik erbij in slaap ben gevallen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 23:05 schreef alibabba het volgende:[..] Toch denk ik dat als Huntelaar echt zijn kans had gehad, hij daar geslaagd was Remco. Hij speelde na de winterstop in Madrid best veel en scoorde toen ook veel goals. Door hysterie werden toppers gewoon verkocht en Huntelaar was daar ook de dupe van. Milan was een verkeerde keuze van hem maar wanneer hij speelde, scoorde hij ook. Bij Schalke heeft ie weer de pech dat Magath te defensief speelt, maar bij Oranje vind ik hem een prima spits. Ik ben het hier wel mee eens, hij heeft echt pech dat ze steeds op een manier gaan spelen die hem niet ligt. Daar kan hij niets aandoen, hij moet gewoon een club zoeken waar ze op een manier spelen die bij zijn kwaliteiten horen. Kuyt vind ik geen geweldige voetballer, zou daar niet voor naar het stadion gaan, maar hij is wel een echte werker en dat is erg handig om in je team te hebben. Suarez is gewoon buitencategorie, die gozer is zo goed in de 16 en ik vind het een genot om naar te kijken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 23:05 schreef alibabba het volgende:[..] Toch denk ik dat als Huntelaar echt zijn kans had gehad, hij daar geslaagd was Remco. Hij speelde na de winterstop in Madrid best veel en scoorde toen ook veel goals. Door hysterie werden toppers gewoon verkocht en Huntelaar was daar ook de dupe van. Milan was een verkeerde keuze van hem maar wanneer hij speelde, scoorde hij ook. Bij Schalke heeft ie weer de pech dat Magath te defensief speelt, maar bij Oranje vind ik hem een prima spits. 25 wedstrijden gespeeld bij Milan. Ik ben met je eens dat het gewoon een goede voetballer is, en ik zie hem ook liever spelen, dan bijvoorbeeld Kuyt. Maar je kan als je de feiten op tafel legt, niet om het feit heen dat Kuyt eengoede voetballer is, niet mijn type speler, maar wel goed op zijn manier. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 15:56 schreef remco k het volgende:[..] 25 wedstrijden gespeeld bij Milan. Ik ben met je eens dat het gewoon een goede voetballer is, en ik zie hem ook liever spelen, dan bijvoorbeeld Kuyt. Maar je kan als je de feiten op tafel legt, niet om het feit heen dat Kuyt eengoede voetballer is, niet mijn type speler, maar wel goed op zijn manier. Dat Kuyt een goeie voetballer is ben ik helemaal met je eens Remco. Hij is daar op zijn plaats in Liverpool en speelt elke wedstrijd en dat is niet voor niets! |
|
|
|