|
|
de.fan
|
|
|
Het valt mij wel op dat de laatste wedstrijden er veel minder wordt gewisseld. Daar kan ik maar 1 ding op zeggen zo doorgaan Mario |
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 18:55 schreef de.fan het volgende:Het valt mij wel op dat de laatste wedstrijden er veel minder wordt gewisseld. Daar kan ik maar 1 ding op zeggen zo doorgaan Mario hij had vandaag eerder moeten wisselen ,maar wisselde toch op tijd biseswar,dus toch juiste keuze ,dus ik hou verder wijselijk mijn mond, |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Als been wel wisselt en verliest dan licht het daaraan. Als been niet wisselt en verliest dan licht het daaraan. Maarja ik hoop volgende week Simon op rechts ipv Wijnaldum op rechts en Bruins weer op 10 |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 19:06 schreef RedDevil1990 het volgende:Als been wel wisselt en verliest dan licht het daaraan. Als been niet wisselt en verliest dan licht het daaraan. Maarja ik hoop volgende week Simon op rechts ipv Wijnaldum op rechts en Bruins weer op 10 Bruins moeten ze er nooit meer in laten!! Het gaat alleen maar beter zonder Mevr. Bruins..... |
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 19:06 schreef RedDevil1990 het volgende:Als been wel wisselt en verliest dan licht het daaraan. Als been niet wisselt en verliest dan licht het daaraan. Maarja ik hoop volgende week Simon op rechts ipv Wijnaldum op rechts en Bruins weer op 10 simom op rechts wel misschien,maar bruins niet op 10,daar verdiend wijnaldum weer het vertrouwen |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Of cabral misschien op rechts proberen?? Maar ik ben persoonlijk nieuwschierig naar Simon |
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 19:15 schreef RedDevil1990 het volgende:Of cabral misschien op rechts proberen?? Maar ik ben persoonlijk nieuwschierig naar Simon dan liever ryo op rechts zien ,had dat eigenlijk vandaag ook wel een keer willen zien,biseswar had slechte middag daar,en dan cabral links |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 19:12 schreef de.fan het volgende:[..] Bruins moeten ze er nooit meer in laten!! Het gaat alleen maar beter zonder Mevr. Bruins..... +1 |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
-1.....gewoon dom gelul. Maar op het moment niiet basiswaardig |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: +1. Zou hem wel graag weer eens op 10 willen zien invallen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pffffffffffffff
Ja laten we hem nog een kans geven, hij heeft er nog niet genoeg gehad.. Ongelooflijk dat mensen hem nog willen zien in een Feyenoord shirt.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Simon zal zondag tegen NAC wel op rechts spelen, aangezien Biseswar geschorst is voor die wedstrijd. Kijken of 'ie over z'n Kuipvrees is! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ryo Luc Simon mooie snelle voorhoede, ideaal voor een Bruins op tien. |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Waarom zou Mario dan moeten wisselen als het goed gaat? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Omdat Wijnaldum behalve met keihard werken eigenlijk nutteloos is op vorige week na dan!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Geen idee, maar er zijn altijd wel gasten hier die dat kunnen uitlegggen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat (goede) verse krachten erin kan nooit kwaad natuurlijk. Ik had Ryo eruit gehaald en Cabral gebracht.
Dat ie Fer bracht was wel verstandig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Uiteraard helemaal mee eens! Maar nu Bruins op de tribune is beland, Mokotjo dan maar eens laten spelen i.p.v. Wijnaldum of eventueel Wijnaldum op rechts laten beginnen i.p.v. Biseswar en dan Simon in laten vallen? |
|
|
|