BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Deze week adviezen Cruijff'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 07 maart 2011 - 09:13   quote  deeplink  
Deze week komt Johan Cruijff met zijn technische advies voor Ajax.

Dat zei Keje Molenaar in het programma Studio Voetbal. Volgens Molenaar gaat het goed met Cruijff en is hij druk bezig geweest om zijn advies voor het technische vlak in elkaar te draaien.

Deze week gaat hij zijn bevindingen met andere mensen bij Ajax delen.

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/49997/-deze-week-adviezen-cruijff-.html
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 07 maart 2011 - 09:14   quote  deeplink  
Go johan,Go johan...hehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2011 door verbrande harry --
alibabba
 alibabba - maandag 07 maart 2011 - 11:20   quote  deeplink  
JOHAN CRUIJFF////HELD

Ik hoop echt dat ze vol overtuiging naar El Salvador gaan luisteren en zijn adviezen volledig uitvoeren. Ik heb er toch nog niet echt een veilig gevoel bij of dai wel het geval gaat zijn. Ik weet zeker dat als ze het wel doen, AJAX weer binnen 3 jaar aan de echte top staat! Maar ja, als je al hoort dat wanneer Ajax geen kampioen word, de directie een bonus krijgt....
dege
 dege - maandag 07 maart 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 11:20 schreef alibabba het volgende:
JOHAN CRUIJFF////HELD

Ik hoop echt dat ze vol overtuiging naar El Salvador gaan luisteren en zijn adviezen volledig uitvoeren. Ik heb er toch nog niet echt een veilig gevoel bij of dai wel het geval gaat zijn. Ik weet zeker dat als ze het wel doen, AJAX weer binnen 3 jaar aan de echte top staat! Maar ja, als je al hoort dat wanneer Ajax geen kampioen word, de directie een bonus krijgt....
als de directie eerlijk is naar zijn supporters en spelers ook laten ze de bonus voor wat die is en accepteren ze die niet, dat zou pas eerlijk zijn en in het belang van ajax, want de regeling zoals die nu is is zo krom als een hoepel.
Ik hoop inderdaad dat ze luisteren naar Johan, dan zie ik ajax inderdaad in een paar jaar weer aan de top verschijnen, daat waar ajax thuis hoort.
alibabba
 alibabba - maandag 07 maart 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 11:50 schreef dege het volgende:

[..]

als de directie eerlijk is naar zijn supporters en spelers ook laten ze de bonus voor wat die is en accepteren ze die niet, dat zou pas eerlijk zijn en in het belang van ajax, want de regeling zoals die nu is is zo krom als een hoepel.
Ik hoop inderdaad dat ze luisteren naar Johan, dan zie ik ajax inderdaad in een paar jaar weer aan de top verschijnen, daat waar ajax thuis hoort.
Jou verhaal vind ik dege(lijk);-). Dat de directie dit allemaal regelt, zegt veel. Of het ook precies zo is, is natuurlijk gissen, maar het bestuur en de directie heeft de schijn flink tegen!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 maart 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 12:19 schreef alibabba het volgende:

[..]

Jou verhaal vind ik dege(lijk);-). Dat de directie dit allemaal regelt, zegt veel. Of het ook precies zo is, is natuurlijk gissen, maar het bestuur en de directie heeft de schijn flink tegen!!
Tja Ik weet het niet, ik heb al jaren een hekel aan het bestuur, ben dolblij met Johan die daar even opstaat. v/d Boog zit daar nu 2 jaar? Tijd dat hij laat zien dat dingen anders moeten en ook anders zullen gaan. Ik geef hem nog wel een kans. Die Van Aaat is goed in zijn werk hoor ik, maar verder is het echt een commerciele eikel die alleen maar geld wil zien. Als v/d Boog zich wil bewijzen, dan moet dat nu doen en het voorstel als het in begrijpelijke taal is geschreven (bij Johan weet je dat nooit, alleen Harry begrijpt hem gelukkig ;-)) uitwerken en dat ook naar buiten brengen.
cvita
 cvita - maandag 07 maart 2011 - 16:42   quote  deeplink  
Oke dan, Johan redt ons !
remco k
 remco k - maandag 07 maart 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 16:40 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja Ik weet het niet, ik heb al jaren een hekel aan het bestuur, ben dolblij met Johan die daar even opstaat. v/d Boog zit daar nu 2 jaar? Tijd dat hij laat zien dat dingen anders moeten en ook anders zullen gaan. Ik geef hem nog wel een kans. Die Van Aaat is goed in zijn werk hoor ik, maar verder is het echt een commerciele eikel die alleen maar geld wil zien. Als v/d Boog zich wil bewijzen, dan moet dat nu doen en het voorstel als het in begrijpelijke taal is geschreven (bij Johan weet je dat nooit, alleen Harry begrijpt hem gelukkig ;-)) uitwerken en dat ook naar buiten brengen.
Zou niet inzien, waarom dat soort dingen allemaal naar buiten moeten worden gebracht, het is niet zo dat het verplicht is, en sommige dingen moet je gewoon binnenskamers laten, zoals bijvoorbeeld een technisch plan voor Ajax..
alibabba
 alibabba - dinsdag 08 maart 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 16:40 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik heb ook een hekel aan het bestuur, maar als ze nu de dingen oppakken wat Cruijff wil mogen ze van mij blijven. Ik hoop dat Johan de mensen in de top kunnen doordringen dat Ajax meer naar het voetballende moet kijken ipv naar het financiele. Als Ajax weer titels pakt en Europees weer meedoet, mag de directie van mij best een bonus krijgen, maar niet wanneer het spelers verkoopt. Dat het voorstel naar buiten moet komen, hoeft van mij ook niet. Ajax heeft behoefte aan rust en slimheid.
remco k
 remco k - dinsdag 08 maart 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 11:25 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik heb ook een hekel aan het bestuur, maar als ze nu de dingen oppakken wat Cruijff wil mogen ze van mij blijven. Ik hoop dat Johan de mensen in de top kunnen doordringen dat Ajax meer naar het voetballende moet kijken ipv naar het financiele. Als Ajax weer titels pakt en Europees weer meedoet, mag de directie van mij best een bonus krijgen, maar niet wanneer het spelers verkoopt. Dat het voorstel naar buiten moet komen, hoeft van mij ook niet. Ajax heeft behoefte aan rust en slimheid.
Vergeet ook niet, dat er nog meer mensen in dit platform zitten, ben dus erg benieuwd of men Johan zijn advies gaat gebruiken..
alibabba
 alibabba - dinsdag 08 maart 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 11:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Vergeet ook niet, dat er nog meer mensen in dit platform zitten, ben dus erg benieuwd of men Johan zijn advies gaat gebruiken..
Johan moet nu echt doordrukken vind ik en dat gaat ook wel lukken denk ik. De Ledenraad zal El Salvador in de rug steunen en mensen die Cruijff tegenwerken, worden hopelijk geslachtofferd. Er is niemand groter dan AJAX, maar voor JOHAN moet een uitzondering gemaakt worden!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 17:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou niet inzien, waarom dat soort dingen allemaal naar buiten moeten worden gebracht, het is niet zo dat het verplicht is, en sommige dingen moet je gewoon binnenskamers laten, zoals bijvoorbeeld een technisch plan voor Ajax..
Daar heb je gelijk in Remko, ik ben het eens dat je niet alles naar buiten hoeft te brengen, maar het hele rapport Coronel is ook naar buiten gebracht. Ik denk dat ze minimaal de grote lijnen naar buiten moeten brengen bij de ledenraad. Het hoeft van mij niet in details naar buiten gebracht te worden in de Telegraaf.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 11:25 schreef alibabba het volgende:

[..]

+1 Helemaal mee eens, alleen denk ik wel dat ze het financiele niet uit het oog mogen verliezen. kijk naar Feyenoord, Willem II zo zou ik niet willen eindigen.
remco k
 remco k - dinsdag 08 maart 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 12:16 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in Remko, ik ben het eens dat je niet alles naar buiten hoeft te brengen, maar het hele rapport Coronel is ook naar buiten gebracht. Ik denk dat ze minimaal de grote lijnen naar buiten moeten brengen bij de ledenraad. Het hoeft van mij niet in details naar buiten gebracht te worden in de Telegraaf.
Het rapport Coronel is destijds naar buiten gebracht, mede doordat er al delen naar de pers waren gelekt.

Men moet juist eens binnen Ajax gaan communiceren, want mede een gebrek aan communicatie heeft geleid tot daar waar we nu zijn..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 13:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Het rapport Coronel is destijds naar buiten gebracht, mede doordat er al delen naar de pers waren gelekt.

Men moet juist eens binnen Ajax gaan communiceren, want mede een gebrek aan communicatie heeft geleid tot daar waar we nu zijn..
OK dat eerste wist ik niet, maar zouden ze het anders ook niet hebben gedaan?? Ajax heeft te veel eilandjes en koninkrijkjes. Die moeten eerst doorbroken worden. De lijnen moeten weer kort worden, dat verbeterd de communicatie
remco k
 remco k - dinsdag 08 maart 2011 - 13:30   quote  deeplink  
Die eilandjes zijn juist gekomen, door gebrek aan communicatie...
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 13:30 schreef remco k het volgende:
Die eilandjes zijn juist gekomen, door gebrek aan communicatie...
Ja maar wat is gebrek aan communicatie. Hoe moet je communiceren als mensen gewoon niet naar je luisteren. Je krijgt miss wel eilandjes door slechte communicatie, maar ik denk dat er mensen daar zitten die gewoon niet weten wat ze moeten doen. De Algemeen directeur moet toezien dat de lijnen weer kort worden, zodat communicatie makkelijker wordt. Er moet gewoon direct contact zijn tussen scoutsv en de hoofdcoach bijvoorbeeld. Op dit moment zitten er gewoon teveel schijven tussen denk ik. Ik hoop echt dat Cruijff met een goed advies komt, die het allemaal een stuk simpeler maken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Deze week adviezen Cruijff'

0.0067241