BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Burgemeester Eberhard tekent nieuw convenant met Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 07 maart 2011 - 09:55   quote  deeplink  
De Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan heeft zondag in de Arena een vernieuwd convenant betaald voetbal ondertekend met Ajax en de Arena. Ook vertegenwoordigers van het Openbaar Ministerie en de politie zetten hun handtekening onder de overeenkomst. Het convenant was volgens een gemeentewoordvoerster nodig omdat het vorige gedateerd raakte. Er staan afspraken in over veiligheid rondom wedstrijden en het aanpakken van voetbalvandalisme. De partijen stemmen hiermee hun taken en verantwoordelijkheden op elkaar af.

Voetbalwet,

Het nieuwe convenant is aangevuld met afspraken over de voetbalwet. De burgemeester kan hiermee ordemaatregelen treffen door supporters een groepsverbod op te leggen.
De rechtbank van Amsterdam floot Van der Laan vorige maand terug door een opgelegd groepsverbod van een Ajax-aanhanger te schorsen.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=15942

''mannen wat denken jullie van die voetbalwet mijn maten zijn er niet blij mee wat jullie''
alibabba
 alibabba - maandag 07 maart 2011 - 11:21   quote  deeplink  
Zal me werkelijk een zorg zijn wat ze daar regelen...Als het met AJAX maar goed gaat!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Burgemeester Eberhard tekent nieuw convenant met Ajax

0.0078139