|
|
KKL
|
|
|
Welkom terug verloren zoon Leonardo hahahahaa (en jij ook Anthony)
Breda in carnavals sferen?
Ik (eis) verwacht een overwinning!!!
HUP//HELDEN |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Met alles minder dan minimaal 3-1 ben ik teleurgesteld. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Verwacht een makkelijke overwinning 4-1 |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik hoop dat swerts die luling pakt! 3-0! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Opstelling is al bekend!!!
Mulder
Swerts-Vlaar-De Vrij-De Cler
Leerdam-Meeuwis ------Fer------
Wijnaldum-Castaignos-Ryo
Bron: mijn voetbal intellect |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Je zou ook Fer en Leerdam om kunnen wisselen, Leerdam speelt slim en komt opvallend vaak voor de goal. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
----------Mulder--------------
Swerts-Vlaar-De Vrij-De Cler
Leerdam-Meeuwis ------Wijnaldum------
Simon-Castaignos-Ryo
bron; m'n hond |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
van Dijk(denk dat mulder nog niet klaar is)
Swerts-vlaar-de Vrij-de Cler
Leerdam-Meeuwis-Fer
wijnaldum-Castaignos-Ryo
alhoewel ik Swerts niet echt save vind op de rechtsback plaats! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 10:24 schreef hotjumper het volgende:----------Mulder-------------- Swerts-Vlaar-De Vrij-De Cler Leerdam-Meeuwis ------Wijnaldum------ Simon-Castaignos-Ryo bron; m'n hond slimme hond, dat dan weer wel. Ik hoop ook dat Simon een kans krijgt nu Biseswar geschorst is. We doen er alles aan om die jongen te halen en hij speelt (vrijwel) niet. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 10:24 schreef hotjumper het volgende:----------Mulder-------------- Swerts-Vlaar-De Vrij-De Cler Leerdam-Meeuwis ------Wijnaldum------ Simon-Castaignos-Ryo bron; m'n hond Het is duidelijk geen rashond!
Mario kiest 100% zeker voor Fer en niet Simon....en dat vind ik vrij logisch. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 11:51 schreef KKL het volgende:[..] Het is duidelijk geen rashond! Mario kiest 100% zeker voor Fer en niet Simon....en dat vind ik vrij logisch. Wil simon wel eens een hele wedstrijd zien spelen. Ik denk dat hij meer diepgang heeft dan Fer en daarbij de bal meer in en om de 16 meter van de tegenstander is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je Simon zondag niet laat spelen heb je 'm voor niks gehaald. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: precies, het is toch al zeker dat hij meer talent heeft dan biseswar. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 10:58 schreef Pietje1 het volgende:[..] slimme hond, dat dan weer wel. Ik hoop ook dat Simon een kans krijgt nu Biseswar geschorst is. We doen er alles aan om die jongen te halen en hij speelt (vrijwel) niet. Denk ook dat dit de beginopstelling wordt en dat we een ruime overwinning gaan boeken, 3-0 of 4-0 gok ik. Van mij mag Been De Cler er ook uitlaten. Die stond gisteren voor de zoveelste keer overal en nergens behalve op zijn eigen positie. Eén pluspunt: die Janmaat poorten, dat was wel een mooie actie. En dat terwijl Ryo tot ieders verbazing niks in te brengen had tegen die gozer ... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 15:05 schreef JanM het volgende:[..] Denk ook dat dit de beginopstelling wordt en dat we een ruime overwinning gaan boeken, 3-0 of 4-0 gok ik. Van mij mag Been De Cler er ook uitlaten. Die stond gisteren voor de zoveelste keer overal en nergens behalve op zijn eigen positie. Eén pluspunt: die Janmaat poorten, dat was wel een mooie actie. En dat terwijl Ryo tot ieders verbazing niks in te brengen had tegen die gozer ... Ja maar die panna was zo langzaam dat Janmaat gewoon in slaap was gevallen voordat die bal tussen zijn benen door ging. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 15:42 schreef hotjumper het volgende:[..] Ja maar die panna was zo langzaam dat Janmaat gewoon in slaap was gevallen voordat die bal tussen zijn benen door ging. Leek idd wel of Janmaat alleen tegen Ryo alert was want hij werd ook een keer door volgens mij Leerdam volledig uitgespeeld. Beetje vreemd ... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 15:44 schreef JanM het volgende:[..] Leek idd wel of Janmaat alleen tegen Ryo alert was want hij werd ook een keer door volgens mij Leerdam volledig uitgespeeld. Beetje vreemd ... Concentratie waarschijnlijk, erg gefocust op één speler en daar door anderen niet zien. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 15:46 schreef hotjumper het volgende:[..] Concentratie waarschijnlijk, erg gefocust op één speler en daar door anderen niet zien. Begrijp niet dat Ryo en Biseswar af en toe dan niet van positie wisselen, maar ja ... ik ben geen trainer hè. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 10:24 schreef hotjumper het volgende:----------Mulder-------------- Swerts-Vlaar-De Vrij-De Cler Leerdam-Meeuwis ------Wijnaldum------ Simon-Castaignos-Ryo bron; m'n hond heb wel vertrouwen in de hond van Jumpert. Been speelt eigenlijk altijd met een 10. 4 aanvallende spelers en een blok van 6 spelers daarachter. Alleen af en toe bij wijze van een tactische variant heeft ie zonder aanvallende middenvelder gespeeld.
Maar thuis tegen NAC zal Feyenoord toch op de aanval spelen.
Dus of de opstelling van Jumpert (z'n hond) of Wijnaldum verhuist naar de aanval en good old Bruinsie gaat op 10 spelen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hangt van de soort hond af. Deense Dog óf Chihuahua of...?
4-1, omdat Lulring t.o. Swerts staat = 1 tegendoelpunt.
En misschien Fer eens op 10? Wijnaldum een helft op het bankie? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Sluit ik me bij aan! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 17:20 schreef FR-Henk het volgende:Hangt van de soort hond af. Deense Dog óf Chihuahua of...? 4-1, omdat Lulring t.o. Swerts staat = 1 tegendoelpunt. En misschien Fer eens op 10? Wijnaldum een helft op het bankie? Het is een authentieke "taragonese pointer" scherp als een mes en de neus van Tony Montana! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 20:44 schreef hotjumper het volgende:[..] Het is een authentieke "taragonese pointer" scherp als een mes en de neus van Tony Montana! Foutje...Dan wordt het 6-1. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Mulder
Swerts--de Vrij--Vlaar--de Cler
------Meeuwis------Leerdam------
------------Wijnaldum-----------
Simon------Castaignos--------Ryo |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
6-0
wie durft er wat anders te wedden? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik had 3-0 of 4-0 gezegd, maar bij deze ben ik om! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 22:15 schreef de.fan het volgende:Mulder Swerts--de Vrij--Vlaar--de Cler ------Meeuwis------Leerdam------ ------------Wijnaldum----------- Simon------Castaignos--------Ryo Hee, we hebben dezelfde ideeën over de wedstrijd tegen NAC |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nou moet je op gaan passen! En jij wilt toch ook liever Bruins op 10? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ja, maar dat zie ik niet gebeuren, ik verwacht dezelde opstelling als de.fan |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Kzag hem zaterdag in die cocktailbar naast Bolwerk in de Oude Haven.. wat stond die jongen er zielig, eenzaam en moedeloos bij.. echt triest gewoon... einde carriere nadert en nog steeds in de problemen.. zou me ook niet verbazen als ie z'n geld er aardig doorheen heeft gejaagd.. probeert nu volgens mij vooral te overleven.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En toch had ik niet verwacht dat jij (en ik ook trouwens) dezelfde opstelling als de.fan (van 020) verwacht! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Never change a winning team. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: GVD je haalt de woorden uit mijn mond! |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
sleutel wedstrijd voor t linker rijtje dus 2-0 |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: irritant is dat heh? als ie dat doet. :) |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 15:44 schreef JanM het volgende:[..] Leek idd wel of Janmaat alleen tegen Ryo alert was want hij werd ook een keer door volgens mij Leerdam volledig uitgespeeld. Beetje vreemd ... whaha nee hij kreeg een "pana" van de Cler! van de Cler!! haha |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Klopt, maar daarna (of ervoor) nog een keertje, ik dacht door Leerdam, maar weet het niet meer. Ongelooflijk dat dat 2 keer gebeurde en Ryo er niet een keer langskwam ... Hopelijk is Ryo zondag weer in goede doen! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Hoop niet dat die 34 man uit Breda de spelers overstemmen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
5-0
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: 41 zijn het er ondertussen. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 10:58 schreef Pietje1 het volgende:[..] slimme hond, dat dan weer wel. Ik hoop ook dat Simon een kans krijgt nu Biseswar geschorst is. We doen er alles aan om die jongen te halen en hij speelt (vrijwel) niet. Vind ik ook. Ik neem aan dat het toch nog steeds de bedoeling is om Simon volgend seizoen over te nemen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
4-0!!!! Ze worden helemaal weg gespeeld. Jammer dat ik er niet bij kan zijn! |
|
|
|