|
|
henkie1969
|
|
|
quote: de Cler doet het inderdaad niet slecht, dus tussen het zuipen door zegt die man nog wel eens iets nuttigs :P ben ik toch blij met Eredivisie Live |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 15:20 schreef Quiroz het volgende:Ik ben wel tevreden! NAC niet gevaarlijk en wij hebben het meeste balbezit. Beste man aan onze kant Ryo/Vlaar/de Vij, aan hun kant Boussabon Lulring had toch echt een hele goede kans... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ja dat kan gebeuren maar over het algemeen zijn wij de baas |
|
|
|
|
chester
|
|
|
moet die wel vaker op gesteld worden |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
toch blijf ik zeggen : 3-1 |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
3-1? voor nac? we worden in eigen huis gewoon weggespeeld door nac, wij counteren.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 15:52 schreef Marco12345 het volgende:3-1? voor nac? we worden in eigen huis gewoon weggespeeld door nac, wij counteren.. hoe kan NAC in de Kuip 3-1 winnen? slimpie we gaan gewoon winnen |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
ik hoop het maar ik vind het allemaal behoorlijk lamlendig, zit totaal geen lijn en idee in, toevalsvoetbal. zo'n belangrijke wedstrijd, vandaag haken we aan of vallen we af en dan zo slecht spelen!!! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
slecht spelen kan, maar ze knokken wel en we krijgen ook aardig wat kansen je doet net of het de slechtste wedstrijd van het seizoen is. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
tegen zoveel positivisme kan ik niet op: we winnen met 3 -1! |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
wat een slechte wedstrijd van feyenoord zeg, ongeloofelijk gewoon |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
quote: Het is optimisme.... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
zie je nou dat we winnen verdomme :D |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
als we dit soort wedstrijden weten te winnen, dan is het prima :) niet verdiend, maar wel lekker |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
ik weet trouwens niet wat de Cler gegeten heeft,maar wat is hij goed vandaag |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
als we dit winnen is het voor de 2x op rij met alle geluk van de wereld, ik ben blij hoor, zeer belangrijke overwinning maar ogen niet sluiten voor de manier waarop... hup PSV! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
het interesseert me op dit moment totaal niet hoe ze spelen, als ze maar winnen :D we staan gewoon 11e ....hahahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Helemaal kapot gejuicht bij de 2-1 muwahahhaahha JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 16:20 schreef Marco12345 het volgende:als we dit winnen is het voor de 2x op rij met alle geluk van de wereld, ik ben blij hoor, zeer belangrijke overwinning maar ogen niet sluiten voor de manier waarop... hup PSV! NAC had juist alle geluk van de wereld bij die 1-1. Feyenoord speelde zeker niet goed. Bij vlagen aardig. Voor de rest veel controle, maar ook een veel te laag tempo. Overwinning is zeker verdiend, NAC was echt nog een stuk minder.
MOTM De Cler. Van Dijk en Swerts waren slecht. Van Dijk keepte op die blunder na prima, maar zo'n blunder mag absoluut niet. Kost ons bijna de punten.
De Vrij en Castaignos vond ik ook goed. Larsen en vooral Fer vielen prima in. Heb bij vlagen leuke dingen gezien van Ryo en Simon, zeker Ryo. Rest was een voldoende maar niets bijzonders. |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
De cler speelde erg goed vandaag! ze hebben met geluk gewonnen, maarja de 3 ptn zijn binnen! Ik zat me wel kapot te ergere aan de commetator die cabral telkens wijnaldum noemde! |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
Als NEC verliest hebben we 1 punt achterstand op die 9e plek, GO FEYENOORD |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
lul van een keeper die van dijk!geen contractverlenging!rare eend! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
mierenneuker....wees nou eens blij man...we hebben 3 punten en staan 11e en ben je de wedstrijd vorige week vergeten?? toen heeft hij ons er doorheen getrokken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ooooh man man man, wat een opluchting.. Helemaal los na de 2-1, geen handen meer over na het slaan op die wand hahaha
Wat een dramatische wedstrijd weer (tuurlijk win je wel verdiend).. Tempo van de 5e klasse zondagamateurs, alles stond stil af en toe.
En ik moet toegeven, ik heb het nog niet teruggezien maar wat een fout van Robbie.. Stelt hij me toch mee teleur. Volgende week had ie alles en nu maakt hij een foutje. Ben blij dat het toch nog 2-1 werd!
En Gill Swerts, terug naar België. Alsjeblieft!!
MotM: Tim de Cler!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Al begon het gezeik bij Swerts bij de tegengoal.. Blijft wel een fout van Rob natuurlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 17:06 schreef MMM het volgende:Al begon het gezeik bij Swerts bij de tegengoal.. Blijft wel een fout van Rob natuurlijk. Inderdaad, maar de rol van Swerts van inderdaad ook zeer kwalijk. Gozert bleeft maar achteruit lopen en hij dekte op 10 meter. Jenner had werkelijk alle ruimte om uit te halen. Die kon nog eerst zijn veter strikken, het wilhelmus zingen, een krat bier wegzuipen en de hoelahoep dansen en dan nog had ie tijd genoeg om op goal te schieten... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 17:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Inderdaad, maar de rol van Swerts van inderdaad ook zeer kwalijk. Gozert bleeft maar achteruit lopen en hij dekte op 10 meter. Jenner had werkelijk alle ruimte om uit te halen. Die kon nog eerst zijn veter strikken, het wilhelmus zingen, een krat bier wegzuipen en de hoelahoep dansen en dan nog had ie tijd genoeg om op goal te schieten... Die gekke Zweed, Ostlund, was nog beter.. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Swerts, wat een drama is die gozert ! Van Dijk had hem moeten hebben, maar Swerts leverde eerst de bal in en gaf daarna WEER veel te veel ruimte. Ik schrijf die goal minstens voor 50% op conto van Swerts. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
wat een gezeik....nou hebben we voor de winterstop genoeg tijd gehad om te zeiken, nu pakken we punten en gaan we weer spelers afbranden. ik heb al eerder geroepen dat van deze selectie er misschien 3 bij Feyenoord hadden gespeeld als we geen financiële problemen hadden. Laten we nou eens 24 uur genieten van de punten die we pakken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik geniet ook maar die Swerts is gewoon niet goed genoeg (lees: slecht). Ik hoop écht dat Fernandez terugkomt op z'n niveau. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Joh,iedereen zegt nou wel dat we zo slecht speelde, maar we gaven achterin vrij weinig weg en voorin was het een grote gele muur, ondanks die gele muur hadden we toch een aantal goede kansen gecreëerd. En we waren nog altijd beter dan NAC, dus een verdiende overwinning!! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: soms is ie slimmer dan hij eruit ziet. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 18:02 schreef MMM het volgende:Ik geniet ook maar die Swerts is gewoon niet goed genoeg (lees: slecht). Ik hoop écht dat Fernandez terugkomt op z'n niveau. is wel te hopen, anders jeugd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
een draak van een wedstrijd zoals voorspelt, maar gelukkig de 3 punten! was wel gezellig in de kuip vandaag, dus VvF bedankt voor de uitnodiging. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je kan een lijst maken van alle blunders van de scheidsrechters, dit weekend.. Dramatisch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 19:54 schreef MMM het volgende:Je kan een lijst maken van alle blunders van de scheidsrechters, dit weekend.. Dramatisch scheids bij ons was niet heel slecht. Floot de tweede helft de wedstrijd dood. Vond NAC prima. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 20:24 schreef Stylzz het volgende:[..] scheids bij ons was niet heel slecht. Floot de tweede helft de wedstrijd dood. Vond NAC prima. nee raak je de koekoek!de scheidsrechters hebben ons dit seiozen al 30 punten gekost!en we zijn niet meer een gevaar dus echt tegen ons fluiten doen die knjbers niet meer nee! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
Vond het wel lachen dat lurling en leonarda flink werden uitgefloten hahahaha ja ik ben ook niet zo maar ja die 2 vragen er gewoon om als ze tegen (ons) spelen whehehehehe |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: quote:Website offline Veiling.NL is momenteel niet beschikbaar wegens onderhoud. De site zal vanaf morgen, zaterdag 5 februari 2010, weer beschikbaar zijn. Bedankt voor uw geduld. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY