BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gullit en zijn payback? of goedmaker?? bahia naar fc grozny?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Han
 FR-Han - maandag 07 maart 2011 - 12:08   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/2011/03/07/29905/

zou dit de goedmakert zijn? dat ie toch een feyenoord hart heeft en zijn miskopen wil goedmaken door vor te dik geld bahia naar fc grozny te halen? of is dat te riskant? anders word er mischien wel een motorpak van gullit gemaakt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2011 door FR-Han --
MMM
 MMM - maandag 07 maart 2011 - 12:12   quote  deeplink  
Je mag 'm hebben Ruudje, wel een paar miljoen geven dan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2011 door MMM --
FR-Han
 FR-Han - maandag 07 maart 2011 - 12:14   quote  deeplink  
hahahaha. eens. bahia is toch een rots!! die kost al gauw 4 miljoen! ik ben voor! ook al heb ik groot respect voor bahia door zijn lange tijd bij de club!
FR-Han
 FR-Han - maandag 07 maart 2011 - 12:42   quote  deeplink  
ik zie geld!! een samenwerkingsverband! geld vanuit grozny, en onze "vedettes" naar grozny! gullit weer een held in rotterdam. Feyenoord weer voor het kampioenschap door dik geld uit dat schitterende nieuwe toeristenland waar de Feyenoorders met ballen heerlijk op vakantie gaan... wat vind u!!?
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - maandag 07 maart 2011 - 12:51   quote  deeplink  
Maken we er gewoon een pakket deal van
Biseswar, Schaken, Auasar,Bahia, voor 10 miljoen, krijgen ze de Cler er gratis bij
FR-Han
 FR-Han - maandag 07 maart 2011 - 12:56   quote  deeplink  
bahia is al 4 miljoen man. dus ik stel voor: schaken, auasart, de clert, en eventueel vlaar voor 15 miljoen. dan ben ik voor!
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - maandag 07 maart 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 12:56 schreef obiku010 het volgende:
bahia is al 4 miljoen man. dus ik stel voor: schaken, auasart, de clert, en eventueel vlaar voor 15 miljoen. dan ben ik voor!
Vlaar apart verkopen voor 10 miljoen
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 07 maart 2011 - 13:02   quote  deeplink  
En toch is de cler heel nuttig geweest dit jaar voor Feyenoord!
raket
 raket - maandag 07 maart 2011 - 13:17   quote  deeplink  
Dit zou ik toejuichen!!!
Pietje1
 Pietje1 - maandag 07 maart 2011 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 13:02 schreef El Jardinero het volgende:
En toch is de cler heel nuttig geweest dit jaar voor Feyenoord!
biseswar ook
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 07 maart 2011 - 13:44   quote  deeplink  
Wat een gelul... Maar als we De Cler erbuiten laten, maken we een goede kans!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 07 maart 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 13:02 schreef El Jardinero het volgende:
En toch is de cler heel nuttig geweest dit jaar voor Feyenoord!
zo is dat.

Die sturen we 2 weken later.
raket
 raket - maandag 07 maart 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 14:31 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

zo is dat.

Die sturen we 2 weken later.
Kijk dat is weer eens een leuke grap:)Maar dit zou een van de beste win win situatie's zijn die ooit in de historie van de mensheid heeft plaats gevonden.Bahia voor een paar miljoen weg,Feyenoord en publiek blij(leuk afscheid geven)Bahia blij want die gaat nergens zoveel geld meer verdienen en we pakken gullit terug voor alle ellende die die ons als trainer heeft bezorgd,want die word na een half jaar opgehangen,omdat die eigenaar gek word dat die zoveel geld heeft betaald voor Bahia.(misschien hebben ze nog wel een td nodig,ja,ja dat word wotte en die word dan over een jaar door 4 paarden uit elkaar getrokken voor financieel wanbeleid.
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 maart 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 12:08 schreef obiku010 het volgende:
http://www.fr-fanatic.com/2011/03/07/29905/

zou dit de goedmakert zijn? dat ie toch een feyenoord hart heeft en zijn miskopen wil goedmaken door vor te dik geld bahia naar fc grozny te halen? of is dat te riskant? anders word er mischien wel een motorpak van gullit gemaakt...
Ik heb niet het idee dat Gullit vind dat hij wat goed te maken heeft naar Feyenoord toe.
FR-Han
 FR-Han - maandag 07 maart 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 15:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat Gullit vind dat hij wat goed te maken heeft naar Feyenoord toe.
ik ook niet. maar vind het wel appart dat ie bahia wil. of zou ie gibs en ostlund ook op zijn lijstje hebben? ik vind het in ieder geval vaag
JanM
 JanM - maandag 07 maart 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 15:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat Gullit vind dat hij wat goed te maken heeft naar Feyenoord toe.
Als hij goed wil maken wat 'ie allemaal verkeerd gedaan heeft mag hij wel een heel alftal voor veel geld van Feyenoord kopen!
de.fan
 de.fan - maandag 07 maart 2011 - 16:35   quote  deeplink  
Eerst maar eens zien of er wel interesse is voor Bahia vanuit Tsjetsjenie
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 maart 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 15:14 schreef raket het volgende:

[..]

Kijk dat is weer eens een leuke grap:)Maar dit zou een van de beste win win situatie's zijn die ooit in de historie van de mensheid heeft plaats gevonden.Bahia voor een paar miljoen weg,Feyenoord en publiek blij(leuk afscheid geven)Bahia blij want die gaat nergens zoveel geld meer verdienen en we pakken gullit terug voor alle ellende die die ons als trainer heeft bezorgd,want die word na een half jaar opgehangen,omdat die eigenaar gek word dat die zoveel geld heeft betaald voor Bahia.(misschien hebben ze nog wel een td nodig,ja,ja dat word wotte en die word dan over een jaar door 4 paarden uit elkaar getrokken voor financieel wanbeleid.
Jij houdt wel van horror, he.
BRAYY
 BRAYY - maandag 07 maart 2011 - 17:59   quote  deeplink  
ze gaan meer dan 10 mil voor bousouffa neerleggen. en die club staat ergens onderaan in rusland? it's all about the money. kom bahia maar halen zeg ik.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 07 maart 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 15:32 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik ook niet. maar vind het wel appart dat ie bahia wil. of zou ie gibs en ostlund ook op zijn lijstje hebben? ik vind het in ieder geval vaag
Je kan over Gullit zeggen wat je wil, maar hij haalt wel het maximale rendement uit aanvallers.
Feyenoord heeft na Gullit aanvallend niet meer zo goed gevoetbalt als toen ondanks dat Koeman ook over K2 kon beschikken.
BRAYY
 BRAYY - maandag 07 maart 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 18:42 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Je kan over Gullit zeggen wat je wil, maar hij haalt wel het maximale rendement uit aanvallers.
Feyenoord heeft na Gullit aanvallend niet meer zo goed gevoetbalt als toen ondanks dat Koeman ook over K2 kon beschikken.
de trainer is zo goed als zn materiaal. zie rijkaard gullit ronald koeman en ook guardiola.
Els
 Els - maandag 07 maart 2011 - 19:09   quote  deeplink  
Is niet de eerste keer dat Gullit dat doet. Hij heeft destijds ook Ed de Goey voor veel te veel geld gehaald. Goedmakertje zal het niet zijn, zoals Jumper zegt, zo zit hij niet in elkaar.. Maar misschien draagt hij Feyenoord toch wel een goed hart toe.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 07 maart 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 19:09 schreef Els het volgende:
Is niet de eerste keer dat Gullit dat doet. Hij heeft destijds ook Ed de Goey voor veel te veel geld gehaald. Goedmakertje zal het niet zijn, zoals Jumper zegt, zo zit hij niet in elkaar.. Maar misschien draagt hij Feyenoord toch wel een goed hart toe.
Of gelooft die gewoon weg dat Bahia een goede speler is
Els
 Els - maandag 07 maart 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 19:33 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Of gelooft die gewoon weg dat Bahia een goede speler is
Dat heeft hij toen ook gedacht van Ed de Goey, en dat is toch ook best aardig gelopen. En Bahia zal voor veel teams een bruikbare speler zijn.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 07 maart 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Maar wil Bahia wel daar aan de frontlinie zitten?
FR-Han
 FR-Han - maandag 07 maart 2011 - 20:13   quote  deeplink  
het is wel een rots! dus denk ik dat ie aardig opgaat in de omgeving
Els
 Els - maandag 07 maart 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 20:08 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Maar wil Bahia wel daar aan de frontlinie zitten?
Ik zou er niet heengaan.
FR-Han
 FR-Han - maandag 07 maart 2011 - 20:29   quote  deeplink  
ook niet voor 5 miljoen per jaar? dan zou ik toch een beetje twijfelen. kan ik eindelijk een eigen skybox kopen
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 maart 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 20:29 schreef obiku010 het volgende:
ook niet voor 5 miljoen per jaar? dan zou ik toch een beetje twijfelen. kan ik eindelijk een eigen skybox kopen
Precies, 1 jaar voetballen daarna nooit meer werken! Wel vooruit laten betalen die bommenleggers.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 maart 2011 - 21:20   quote  deeplink  
Als André gaat...Feyenoorder voor altijd. Interesseert me geen fuck of hij goed of slecht speelde...7 jaar bij Feyenoord, dan ben je voor mij een echte.
Els
 Els - maandag 07 maart 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 20:29 schreef obiku010 het volgende:
ook niet voor 5 miljoen per jaar? dan zou ik toch een beetje twijfelen. kan ik eindelijk een eigen skybox kopen
Dan ga ik wel twijfelen. Iedereen heeft zo zijn prijs he ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gullit en zijn payback? of goedmaker?? bahia naar fc grozny?









0.0076260