BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van Hanegem: 'Heel veel twijfelgevallen vielen in voordeel van Ajax uit'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 07 maart 2011 - 11:55
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Hanegem: 'Heel veel twijfelgevallen vielen in voordeel van Ajax uit' (VoetbalZone)

alibabba
 alibabba - maandag 07 maart 2011 - 12:30   quote  deeplink  
Ik wil hier wel even op inhaken. Wat v.Hanegem hier zegt klopt wel, maar dan gaat de Kromme ergens aan voorbij. Het is de laatste jaren vaak gebleken dat juist Ajax twijfelgevallen tegen kreeg en dat het nu weer begint te draaien. Maar waar zou dat nou aan liggen?

Ik ben ervan overtuigd dat het met de spelopvatting van een elftal te maken heeft. Bovendien praat FRANK DE BOER altijd slim en met respect naar andere toe. Sinds de Boer trainer is van Ajax word het imago weer beter en dat met de aanvallende pretenties zorgt ervoor dat scheidsrechters weer meer in het voordeel van Ajax gaan fluiten. Er waait weer een frisse wind door de Arena, doordat enkele belangrijke Ajacieden zich weer met de club bemoeien.

GA ZO DOOR AJAX EN LEG JE OREN TE LUISTER BIJ JOHAN CRUIJFF!!!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 07 maart 2011 - 12:36   quote  deeplink  
who the fock is van hanegem...a piece of shit.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 07 maart 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 12:30 schreef alibabba het volgende:
Ik wil hier wel even op inhaken. Wat v.Hanegem hier zegt klopt wel, maar dan gaat de Kromme ergens aan voorbij. Het is de laatste jaren vaak gebleken dat juist Ajax twijfelgevallen tegen kreeg en dat het nu weer begint te draaien. Maar waar zou dat nou aan liggen?
Ik heb de wedstrijd gisteren niet helemaal gekeken, kan dus ook niet beamen of Ajax veel mee heeft gekregen. Maar als het zo is, komt het dan niet door Verbeek? Dus dat AZ minder mee krijgt, waardoor de tegenstander logischerwijs meer mee krijgt.
Brandje
 Brandje - maandag 07 maart 2011 - 12:54   quote  deeplink  
Grappig dat die oude chagrijn het elke week over Ajax moet hebben!
Rogier
 Rogier - maandag 07 maart 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 12:54 schreef Brandje het volgende:
Waar het hart van vol is...
Guyt
 Guyt - maandag 07 maart 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 12:54 schreef Brandje het volgende:
Idd maar over PSV die discutable pingels krijg hoor je niks.Oke de rode kaart was geen rood maar die kreeg Anita ook onterecht bij excelsior.Ik vond Blom verders helemaal niet slecht fluiten.Laat die ouwe bromtol.Laat die zich druk maken om fey in plaats steeds te mopperen over Ajax. Heerenveen had ruim moeten winnen en fey was gister lucky fey.En dan zeggen ze de gifbeker is leeg nou niet dus het is een incident.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 07 maart 2011 - 13:08   quote  deeplink  
Laat die Van Hanegem lekker zijn kutsmoel houden. Blom floot gisteren gewoon een prima wedstrijd. De enige vreemde beslissing was de rode kaart. Alleen wij hebben het allemaal kunnen bepalen na het zien van de herhaling. Ik vond het in eerste instantie ook een rode kaart waard tot ik de overtreding in herhaling zag.

Maar over beslissingen bij andere wedstrijden hoor je die uber-kakkerlak weer niet. Laat die gast zijn smoel dus lekker houden en zich bezig gaan houden met dat trieste clubje in Rotjeknor.
remco k
 remco k - maandag 07 maart 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Het is ook vrij normaal, er worden nu eenmaal meer verdedigende overtredingen gemaakt, dan dat er aanvallende overtredingen worden gemaakt, en aangezien Ajax meer aan de bal is dan de tegenstander, vallen beslissingen dus vaker in het voordeel uit van Ajax...
alibabba
 alibabba - maandag 07 maart 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 12:46 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd gisteren niet helemaal gekeken, kan dus ook niet beamen of Ajax veel mee heeft gekregen. Maar als het zo is, komt het dan niet door Verbeek? Dus dat AZ minder mee krijgt, waardoor de tegenstander logischerwijs meer mee krijgt.
Ik geloof niet dat dat door Verbeek komt. Dat zou alleen Blom kunnen weten, maar ik geloof daar echt niet in. Ik denk eerder dat het komt door het opschonen van het mindere imago, dat AJAX toch door stommiteiten de laatste jaren heeft opgebouwd. Hoe Twente het één en ander oplost is slim en die slimheid moet je als club bezitten en zeker een topclub als Ajax!!
Brandje
 Brandje - maandag 07 maart 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 13:03 schreef Guyt het volgende:

[..]

Idd maar over PSV die discutable pingels krijg hoor je niks.Oke de rode kaart was geen rood maar die kreeg Anita ook onterecht bij excelsior.Ik vond Blom verders helemaal niet slecht fluiten.Laat die ouwe bromtol.Laat die zich druk maken om fey in plaats steeds te mopperen over Ajax. Heerenveen had ruim moeten winnen en fey was gister lucky fey.En dan zeggen ze de gifbeker is leeg nou niet dus het is een incident.
Welke rode kaart was onterecht? van Pelle?? Dat was donkerrood. Als hij Cvitanich verkeerd raakt is het een dubbele beenbreuk.
Brandje
 Brandje - maandag 07 maart 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 13:08 schreef amsterdammer113 het volgende:
Laat die Van Hanegem lekker zijn kutsmoel houden. Blom floot gisteren gewoon een prima wedstrijd. De enige vreemde beslissing was de rode kaart. Alleen wij hebben het allemaal kunnen bepalen na het zien van de herhaling. Ik vond het in eerste instantie ook een rode kaart waard tot ik de overtreding in herhaling zag.

Maar over beslissingen bij andere wedstrijden hoor je die uber-kakkerlak weer niet. Laat die gast zijn smoel dus lekker houden en zich bezig gaan houden met dat trieste clubje in Rotjeknor.
Hoe duidelijk wil je een rode kaart hebben?? Als hij dario verkeerd raakt is het einde carriere. gelukkig veerde hij mee en ving daarmee de ergste klap op maar dit is toch geen inkomen meer!!
alibabba
 alibabba - maandag 07 maart 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 13:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Welke rode kaart was onterecht? van Pelle?? Dat was donkerrood. Als hij Cvitanich verkeerd raakt is het een dubbele beenbreuk.
Ik ben het niet met je eens Brandje omtrent die rode kaart. In Engeland doen ze dit af als een waarschuwing. Als je dan consequent wil zijn als scheidsrechter moet je ze allebei rood geven of allebei niet. Bovendien heb ik een zwak voor Willem v.Hanegem, dus vind ik de reacties van enkele humoristisch maar ongepast.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 07 maart 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 13:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hoe duidelijk wil je een rode kaart hebben?? Als hij dario verkeerd raakt is het einde carriere. gelukkig veerde hij mee en ving daarmee de ergste klap op maar dit is toch geen inkomen meer!!
De overtreding op zich ziet er enstig uit. Het is echter met 1 been en deze is niet eens gestrekt. In eerste instantie dacht ik ook direct aan een rode kaart, alleen na het zien van de herhaling had een gele kaart ook gekunt. Dario kwam zelf ook niet al te netjes in. Neemt verder niet weg dat het de wedstrijd niet echt beinvloed heeft. Ajax speelde goed en AZ dramatisch.
alibabba
 alibabba - maandag 07 maart 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 13:28 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

De overtreding op zich ziet er enstig uit. Het is echter met 1 been en deze is niet eens gestrekt. In eerste instantie dacht ik ook direct aan een rode kaart, alleen na het zien van de herhaling had een gele kaart ook gekunt. Dario kwam zelf ook niet al te netjes in. Neemt verder niet weg dat het de wedstrijd niet echt beinvloed heeft. Ajax speelde goed en AZ dramatisch.
Az was vooral aanvallend niet goed Amsterdammer. Die spits is een goeie maar werd goed opgevangen door onze 2 Belgische krijgers. Holman en die Ijslander hebben we niet of nauwelijks gezien, ook al door het goede staan van Ajax. Az was wel veel aan de bal, vooral de 1e helft, maar deed er niet veel mee om het Ajax moeilijk te maken.
Brandje
 Brandje - maandag 07 maart 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 13:27 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens Brandje omtrent die rode kaart. In Engeland doen ze dit af als een waarschuwing. Als je dan consequent wil zijn als scheidsrechter moet je ze allebei rood geven of allebei niet. Bovendien heb ik een zwak voor Willem v.Hanegem, dus vind ik de reacties van enkele humoristisch maar ongepast.
Onzin. JUIST in Engeland worden zulke tackles keihard aangepakt want het zijn echte benenbrekers
Brandje
 Brandje - maandag 07 maart 2011 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 13:28 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hij was met de noppen naar voren en die kwamen ook in het been van Dario terecht en daar staat maar een straf op. Wegwezen!
alibabba
 alibabba - maandag 07 maart 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 13:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Onzin. JUIST in Engeland worden zulke tackles keihard aangepakt want het zijn echte benenbrekers
Ik zie toch veel Engelse wedstrijden en daar zijn de tackles vele malen harder hoor. Als je goed kijkt komt Pelle helemaal niet met gestrekt been in, dan was de tackle van Cvitanich iets harder nog omdat hij met 2 benen inkomt. Maar goed, ik ga carnaval vieren en spreek jullie later!! Doei:)
Guyt
 Guyt - maandag 07 maart 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 13:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ze kwamen allebei hard in dus dan miss geel maar rood vond ik te zwaar gestraft hij had ook geen gestrekt been.Na mij idee hield hij nog in.
Rogier
 Rogier - maandag 07 maart 2011 - 14:57   quote  deeplink  
Ik vond Blom trouwens helemaal niet goed fluiten....voor de kelinste dingen werd al gefloten wat de wedstrijd niet ten goede komt. Vooral als je veel Engelse wedstrijden ziet valt dit erg op.
Rogier
 Rogier - maandag 07 maart 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 13:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dan kijk je niet genoeg Engels voetbal. Als Blom bij Liverpool - United had gefloten was de wedstrijd halverwege gestaakt omdat er niet genoeg spelers op het veld overbleven !
Brandje
 Brandje - maandag 07 maart 2011 - 15:06   quote  deeplink  
Dat zijn hele andere soort tackles. Pelle komt met zijn nopen naar voren in en dat is gewoon rood. Dan maakt het niks uit of het been gestrekt is. Gewoon een terechte rode kaart.
cvita
 cvita - maandag 07 maart 2011 - 15:08   quote  deeplink  
Ach gut huilebalkje van Hanegem kan het weer niet verkroppen dat AJAX heeft gewonnen. Die man begint echt een zieke grap te worden, hou lekker je muil Willem want niemand neemt jou nog serieus goochem.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 maart 2011 - 15:26   quote  deeplink  
Ach Van Hanegem moet even lekker zijn bek houden. Hij wil blijkbaar graag in het nieuws zijn. Ik dacht eerst dat alle scheidrechters gewoon de pik hadden op Ajax (zie excelsior uit) We zijn echt een paar keer flink genaaid. Ik denk alleen niet meer dat de sceidsrechters partijdig zijn en net als Jol aan het gokkken zijn, maar dat de kwaliteit van die mensen gewoon dramatisch is. Ik zie nu elke week bij iedere club vreemde beslissingen voorbijkomen van die mannetjes in zwarte pakjes. Hoeveel rode kaarten zijn er dit jaar wel niet geseponeerd?? MIsschien kunnen ze daar iets aan doen in Zeist KNVB (Kut Nederlandse Voetbal Bond)
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 07 maart 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 15:26 schreef Ajax we love you het volgende:
Ach Van Hanegem moet even lekker zijn bek houden. Hij wil blijkbaar graag in het nieuws zijn. Ik dacht eerst dat alle scheidrechters gewoon de pik hadden op Ajax (zie excelsior uit) We zijn echt een paar keer flink genaaid. Ik denk alleen niet meer dat de sceidsrechters partijdig zijn en net als Jol aan het gokkken zijn, maar dat de kwaliteit van die mensen gewoon dramatisch is. Ik zie nu elke week bij iedere club vreemde beslissingen voorbijkomen van die mannetjes in zwarte pakjes. Hoeveel rode kaarten zijn er dit jaar wel niet geseponeerd?? MIsschien kunnen ze daar iets aan doen in Zeist KNVB (Kut Nederlandse Voetbal Bond)
mag jij ook wel doen...naar je kakkerlakken forum rotten.
remco k
 remco k - maandag 07 maart 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 15:45 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

EENS........ Deze man hoort hier niet thuis....
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 maart 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 15:45 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Hou toch op man, ze hebben zeker niet alles laten zien wat ik daar had geschreven.
Remko is maar een meeloper, dat is duidelijk, maar ik blijf het zeggen en mijn mening zal niet veranderen. Ik haat mensen die spelers uitfluiten!!! Ik haat Feyenoord, maar het publiek daar kunnen wij nog wel wat van leren. Helaas maar waar!!
Brandje
 Brandje - maandag 07 maart 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 15:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hou toch op man, ze hebben zeker niet alles laten zien wat ik daar had geschreven.
Remko is maar een meeloper, dat is duidelijk, maar ik blijf het zeggen en mijn mening zal niet veranderen. Ik haat mensen die spelers uitfluiten!!! Ik haat Feyenoord, maar het publiek daar kunnen wij nog wel wat van leren. Helaas maar waar!!
Welk publiek??? De sfeer is daar al jaren ruk. Pfffff als ze daar ze trouw zijn waarom verkoopt Ajax dan jaar in jaar uit meer scc's??? Vroeger had je idd een echt legioen in rotterdam-zuid. Dat is iets geworden waar zuidaanhangers zich krampachtig aan vasthouden het legioen is al jaren dood.
Qua sfeer zijn Ajax(zelfs in kutarena en Twente f'noord al lichtjaren voorbij!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2011 door Brandje --
sanderafca1986
 sanderafca1986 - maandag 07 maart 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

hey rot jij toch eens op,ga lekker die kakkerlakken en hun kontnaaien.
die badkuip gasten in 010 fluiten ook,ik weet niet waar jij naar zit te kijken.
Weet je waarom die kut kakkerlakken niet meer fluiten,omdat het seizoen toch al afgelopen is voor ze.wij doen nog op drie fronten mee tenminste
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 07 maart 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:

[..]

haat ik ook die mensen, maar dan ga ik niet op dat kakkerlakken forum zitten janken en klagen...
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 07 maart 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 15:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Welk publiek??? De sfeer is daar al jaren ruk. Pfffff als ze daar ze trouw zijn waarom verkoopt Ajax dan jaar in jaar uit meer scc's??? Vroeger had je idd een echt legioen in rotterdam-zuid. Dat is iets geworden waar zuidaanhangers zich krampachtig aan vasthouden het legioen is al jaren dood.
ze denken in alles dat ze de grootste zijn maar het legioen is al jeren dood...morsdood
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 maart 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

Qua sfeer zijn Ajax(zelfs in die kutarena) en Twente f'noord al lichtjaren voorbij!! Daar hoor je een paar keer de eerste twee zinnen van "hand in hand" maar dat ebt ook al snel wel.
Legioen?? Pleur toch op!!
Tja, ik moet toegeven dat je over Feyenoord best wel eens gelijk kan hebben. Ik kom daar nooit, maar de keren dat ik daar kwam omdat Ajax uitspeelde dan had ik een andere mening daarover. Maarja dat is wel lang geleden inmiddels, omdat we niet meer welkom zijn daar. Maar ik hoorde daar nooit mensen uitgefloten worden en het was nooit zo stil daar. Ben het eens over Twente, altijd een lekker sfeertje in dat stadion. Ik ben het niet eens met de Arena en het publiek (Ja ik hoor daar zelf ook bij) Al moet ik zeggen dat het wel iets beter is, maar ik vind het echt nog steeds ruk in vergelijking met de Meer. Misschien heb ik ook wel een verkeerd beeld gecreerd bij mijzelf, omdat ik altijd in vak F zat en we de hele tijd zongen en had ik miss niet door dat de rest miss niet zong of Ajax aanmoedigde. Ik weet wel dat vak M wat aan de andere kant zat en naast het uitvak zat ook heerlijk lawaai kon maken. Ik vind het nu echt te stil, alleen 410 maakt echt lawaai. Zelf mijn zoontje van 5 die ik meenam een keer naar AJAX - VVV vroeg aan mij "Papa, we moeten Ajax toch aanmoedigen?" "We moeten liedjes verzinnen" waarom doen ze het alleen linksboven? Ik kreeg tranen in mijn ogen en zei, ja je hebt helemaal gelijk, maar tegenwoordig is het helaas niet anders. Ik keek naar het popcorn wat hij vasthield en mijn tranen gingen over mijn wangen, want hoe krijg ik dat stadion ooit nog in beweging dat ze als 1 blok achter ajax gaan staan, zoals ik nu zo vaak meemaak in Engeland. (vanwege mijn werk)
remco k
 remco k - maandag 07 maart 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:

[..]

En waarin ben ik dan een meeloper kerel. Als je wat beter zou opletten, dan zou je inzien en kunnen lezen, dat juist ik een eigen mening heb.
jarjar78
 jarjar78 - maandag 07 maart 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:

[..]

hoe weet jij dat de sfeer in de kuip al jaren ruk is? ben jij een (stiekeme)Feyenoord supporter of een glorie-hunter.
Pietje
 Pietje - maandag 07 maart 2011 - 20:50   quote  deeplink  
Het valt mij wel op, dat Van Hanegem het "druk" heeft met commentaar op Ajax. Het is zeker niet de eerste keer, de laatste weken. Ajax lijkt me toch echt wel een club waar hij niks te zoeken heeft. Toegegeven, als voetballer vond ik hem bijzonder goed, als trainer vond ik hem al minder en als Ajax-criticus vind ik hem helemaal niks.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 07 maart 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 13:08 schreef amsterdammer113 het volgende:

Mwwwwahh, sja..... ik ben het er wel erg mee eens eigenlijk!

+46784 dus!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 07 maart 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:

[..]

Krijg nou helemaal maar de graftyfus!

hele wedstrijd zeiken en fluiten..... en omdat je voor lul staat, af en toe you never walk alone zingen....pfffff wil je dat nou als voorbeeld geven????

Nee, ik ben pas echt trots op de Ajax supporters, die iedere wedstrijd honderden vlaggen (410) showen en 90 min. lang zingen voor de jongens op het veld! Als je dan nog durft te zeggen dat wij een voorbeeld moeten nemen aan fnoord, dan ben ik nu definitief klaar met je!

Schaam je dat je deze nickname hebt gekozen.... ik haat je echt!
Pietje
 Pietje - maandag 07 maart 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 22:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

hele wedstrijd zeiken en fluiten..... en omdat je voor lul staat, af en toe you never walk alone zingen....pfffff wil je dat nou als voorbeeld geven????

Nee, ik ben pas echt trots op de Ajax supporters, die iedere wedstrijd honderden vlaggen (410) showen en 90 min. lang zingen voor de jongens op het veld! Als je dan nog durft te zeggen dat wij een voorbeeld moeten nemen aan fnoord, dan ben ik nu definitief klaar met je!

+ 1 miljoen
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 07 maart 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 22:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

+ 1 miljoen
Zoveel heb ik nog nooit ontvangen Pietje///godfather!!!

Tnx for the support!
Pietje
 Pietje - maandag 07 maart 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 22:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Zoveel heb ik nog nooit ontvangen Pietje///godfather!!!

Tnx for the support!
Joh, ik reageer helemaal niet meer op die kerel. Wat een onzin schrijft die. Ik vertrouw zijn "oprechtheid" voor geen centimeter man!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 16:58 schreef remco k het volgende:

[..]

En waarin ben ik dan een meeloper kerel. Als je wat beter zou opletten, dan zou je inzien en kunnen lezen, dat juist ik een eigen mening heb.
De reden dat ik dit zei, had te maken met het feit dat niemand inhoudelijk inging op het thema Nep supporter. Jij kreeg alle bagger over je heen van al je zogenaamde vriendjes, omdat je steeds iets anders verkondigde?? en ik had het over het uitfluiten. Iedereen was het eens dat ze het recht hadden om Ajax uit te fluiten. Het enige dat ik van jou hoor is dat ik op moet rotten, zonder dat iemand me een reden geeft waarom ze zich supporter noemen, terwijl ze hiun eigen spelers uitfluiten.

Het leuke is dat ik heb gemerkt dat sommigen hun mening blijkbaar niet durfde te geven dat ze het met me eens waren, omdat andere "vriendjes" al hadden geschreven hadden dat ze het recht hadden om Ajax uit te fluiten. Ik snap niet dat mensen dan ineens niet reageren

Ik kreeg meer het gevoel dat jij na alle bagger die jij over je heen kreeg, even die aandacht wilde verleggen naar mij. Nogmaals, mij maakt dat niet uit, want ik zoek hier geen vriendjes op dit forum. Ik wil gewoon mijn mening uiten en ik moet wel zeggen dat jij een van de weinigen bent die je mening altijd durft te geven, maar naar mijn inziens was het heel duidelijk dat je blij was dat de aandacht van jou naar mij ging en dat was ook mijn bedoeling, want ook al zei je eerst wat anders in andere forums, je mening mag toch veranderen op basis van anderen hun argumenten. Ik probeerde mensen anders te laten denken over het uitfluiten van hun club, toen dat niet lukte wil ik wel even een bommetje plaatsen. Heb genoten om weer af en toe even de haat tussen Ajax tegen Feyenoord te zien. Ik heb altijd een schurfthekel gehad aan de feyenoord supporters, maar toen was ik jong. Nu ben ik wat ouder en zie ik ze niet meer als dieren, al hou ik wel van die opmerkingen van vebrande Harry over de Kut kakkerlakken.

Maar ben jij nou Remco Kaper?? Hoef je niet hierop te antwoorden als het zo is hoor, maar dan ken ik je wel en jij mij ook heel goed.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 22:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Zo eindelijk een goede reactie van je. Eentje met inhoud, behalve de laatste opmerking, maar die heb ik verdiend!! Sorry dat ik het op deze manier moest losmaken, maar wat jij zegt is exact waar het om gaat.

Ik heb ook elke keer vak 410 ook als voorbeeld genomen, maar daar waren die andere forum vriendjes het blijkbaar niet mee eens, omdat ze zonodig hun club moeten uitfluiten.
Ik zei ook meerdere keren, kijk eens naar hun, hoor je hun wel eens fluiten??? NEE!!, want zij mogen zich echte Ajax supporters noemen, ook al was Remco het daar niet mee eens, omdat hij een andere visie had over hun gedrag. Ik werd ook pislink toen ze op dit forum ook nog eens Joark als Nep supporter wilden afschilderen. Dan ben je dit Forum niet waardig. Een terechte opmerking van Brouwer dat deze jongens op het forum zich niet een ballenjongen mochten noemen. Verder doe ik weer normaal. Maar mij kan je heel kwaad krijgen als mensen zeggen dat ze Ajacieden zijn en alleen maar Ajax uitfluiten.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 22:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

+ 1 miljoen
Ohja Pietje onze "held" Jij was diegene die je club toch uitfloot?? Ik geef toe dat alles wat je doet echt heel goed is en je berichtjes zijn ook redelijk goed, maar ik was het gewoon niet met je eens over het supporten van je ploeg. Alleen heb ik gemerkt dat niemand tegen je in durfte te gaan, maar ik heb het wel goed gelezen... Jij fluit Ajax uit, omdat je dat mag doen en dat doe je tijdens de wedstrijd. Niet in de rust pauze!! Ik ben het daaar nog steeds niet mee eens, maarja discussie daarover voeren lukt niet met jullie. Jullie voelden je allemaal aangevallen als een "nep" supporter en mij nvraag is dan.. Waarom???
remco k
 remco k - dinsdag 08 maart 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 12:55 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

De reden dat ik dit zei, had te maken met het feit dat niemand inhoudelijk inging op het thema Nep supporter. Jij kreeg alle bagger over je heen van al je zogenaamde vriendjes, omdat je steeds iets anders verkondigde?? en ik had het over het uitfluiten. Iedereen was het eens dat ze het recht hadden om Ajax uit te fluiten. Het enige dat ik van jou hoor is dat ik op moet rotten, zonder dat iemand me een reden geeft waarom ze zich supporter noemen, terwijl ze hiun eigen spelers uitfluiten.

Het leuke is dat ik heb gemerkt dat sommigen hun mening blijkbaar niet durfde te geven dat ze het met me eens waren, omdat andere "vriendjes" al hadden geschreven hadden dat ze het recht hadden om Ajax uit te fluiten. Ik snap niet dat mensen dan ineens niet reageren

Ik kreeg meer het gevoel dat jij na alle bagger die jij over je heen kreeg, even die aandacht wilde verleggen naar mij. Nogmaals, mij maakt dat niet uit, want ik zoek hier geen vriendjes op dit forum. Ik wil gewoon mijn mening uiten en ik moet wel zeggen dat jij een van de weinigen bent die je mening altijd durft te geven, maar naar mijn inziens was het heel duidelijk dat je blij was dat de aandacht van jou naar mij ging en dat was ook mijn bedoeling, want ook al zei je eerst wat anders in andere forums, je mening mag toch veranderen op basis van anderen hun argumenten. Ik probeerde mensen anders te laten denken over het uitfluiten van hun club, toen dat niet lukte wil ik wel even een bommetje plaatsen. Heb genoten om weer af en toe even de haat tussen Ajax tegen Feyenoord te zien. Ik heb altijd een schurfthekel gehad aan de feyenoord supporters, maar toen was ik jong. Nu ben ik wat ouder en zie ik ze niet meer als dieren, al hou ik wel van die opmerkingen van vebrande Harry over de Kut kakkerlakken.

Maar ben jij nou Remco Kaper?? Hoef je niet hierop te antwoorden als het zo is hoor, maar dan ken ik je wel en jij mij ook heel goed.
Ik krijg hier nooit geen bagger over me heen, je doet GVD net alsof hier politieke spelletjes worden gespeeld man, stel je is niet zo aan, en doe niet alsof je beter bent dan de rest......
En nee ik ben niet Remco Kaper...
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 13:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik krijg hier nooit geen bagger over me heen, je doet GVD net alsof hier politieke spelletjes worden gespeeld man, stel je is niet zo aan, en doe niet alsof je beter bent dan de rest......
En nee ik ben niet Remco Kaper...
Ja, dat idee had ik wel hier ja, dat hier politieke spelletjes werden gespeeld en ik hoop dat ik het niet juist heb. Ik ben ook niet beter dan de rest, ik weet niet hoe je daarbij komt? Miss kom ik soms wel arrogant over, dat is niet mijn bedoeling en dan spijt me dat. Je mag me best voorveelden geven, miss kan ik iets aan mijn gedrag veranderen. IK ga niet zoeken naar voorbeelden, maar je liet je op een gegeven moment helemaal gaan. Hoe dan ook ik wil alleen de discussies aangaan meer niet en ik moet wel zeggen dat jij vaak met goede opmerkingen komt en dan mag je dat ook wel horen.
Brandje
 Brandje - dinsdag 08 maart 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 20:19 schreef jarjar78 het volgende:

[..]

hoe weet jij dat de sfeer in de kuip al jaren ruk is? ben jij een (stiekeme)Feyenoord supporter of een glorie-hunter.
Ik bezoek al zo'n jaar of tien wedstrijden buiten de combi's om! Dus eerst vragen dan pas je oordeel klaar hebben pisvlek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2011 door Brandje --
sanderafca1986
 sanderafca1986 - dinsdag 08 maart 2011 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 13:35 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja, dat idee had ik wel hier ja, dat hier politieke spelletjes werden gespeeld en ik hoop dat ik het niet juist heb. Ik ben ook niet beter dan de rest, ik weet niet hoe je daarbij komt? Miss kom ik soms wel arrogant over, dat is niet mijn bedoeling en dan spijt me dat. Je mag me best voorveelden geven, miss kan ik iets aan mijn gedrag veranderen. IK ga niet zoeken naar voorbeelden, maar je liet je op een gegeven moment helemaal gaan. Hoe dan ook ik wil alleen de discussies aangaan meer niet en ik moet wel zeggen dat jij vaak met goede opmerkingen komt en dan mag je dat ook wel horen.
Het begint hier te regenen op het forum.
Loopt iemand toch te kwijlen bij het slijmen opeens
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 14:39 schreef sanderafca1986 het volgende:

[..]

Het begint hier te regenen op het forum.
Loopt iemand toch te kwijlen bij het slijmen opeens
Nee dat doe ik niet, wil best wel weer nog een keer zorgen dat iedereen een hekel aan me heeft. Als iemand iets zegt dat klopt of waar ik het mee eensben, dan mag die dat horen, ook als jij het bent, maar als het onzin is, dan krijg je dat ook over je heen van mij.
sanderafca1986
 sanderafca1986 - dinsdag 08 maart 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 15:40 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee dat doe ik niet, wil best wel weer nog een keer zorgen dat iedereen een hekel aan me heeft. Als iemand iets zegt dat klopt of waar ik het mee eensben, dan mag die dat horen, ook als jij het bent, maar als het onzin is, dan krijg je dat ook over je heen van mij.
dat doe je niet lees eens wat je allemaal schrijft op de forum en dan bedoel ik ook alles.
Je gaat van de ene kant naar de andere kant
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 16:19   quote  deeplink  
Ik denk niet dat je het dan goed heb gelezen. Of misschien heb je het dan anders opgevat?
Ik ruk soms dingen wel een beetje uit zijn verband. Of ga express een beetje olie op het vuur gooien. Maar ik kan ook echt heel serieus zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2011 door Ajax we love you --
sanderafca1986
 sanderafca1986 - dinsdag 08 maart 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 16:19 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik denk niet dat je het dan goed heb gelezen. Of misschien heb je het dan anders opgevat?
Ik ruk soms dingen wel een beetje uit zijn verband. Of ga express een beetje olie op het vuur gooien. Maar ik kan ook echt heel serieus zijn.
olie op het vuur gooien,kom dan lekker bij mij in het vak zitten.
mag je olie op het vuur gooien en over dat je kakkerlakken de beste fans vind en al die dingen.(zit trouwens in het F-VAK)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van Hanegem: 'Heel veel twijfelgevallen vielen in voordeel van Ajax uit'

0.0076928