|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Van Hanegem: 'Heel veel twijfelgevallen vielen in voordeel van Ajax uit' (VoetbalZone)
|
|
|
astra
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 13:35 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ja, dat idee had ik wel hier ja, dat hier politieke spelletjes werden gespeeld iedereen zun eigen mening toch.....doe ik ook bevalt het de rest niet boeien dan |
|
|
|
|
astra
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 16:28 schreef astra het volgende:quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 13:35 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ja, dat idee had ik wel hier ja, dat hier politieke spelletjes werden gespeeld iedereen zun eigen mening toch.....doe ik ook bevalt het de rest niet boeien dan oo hier ga ik ff de mist in. die quote is van mijn naar Ajax we love you sorry |
|
|
|
|
astra
|
|
|
tijd voor een nieuwe bril Van Hanegem vuile viese zeikstraal |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 16:26 schreef sanderafca1986 het volgende:[..] olie op het vuur gooien,kom dan lekker bij mij in het vak zitten. mag je olie op het vuur gooien en over dat je kakkerlakken de beste fans vind en al die dingen.(zit trouwens in het F-VAK) Ik zeg niet dat zij de beste fans zijn. De allerbeste fans vind ik de mensen in vak 410!! Maar helaas is dat maar 1 vak en veel vrienden van mij zitten daar in. Ik zou wel in het stadion willen zitten waar iedereen zo is. Toen we gingen verhuizen van de Meer naar de Arena, misten we gewoon veel sfeer, ondanks dat er zoveel meer mensen waren. Veel mensen zijn stil in het stadion. Ik vind het gewoon jammer dat we niet allemaal Ajax aanmoedigen. In de meer begon je met zingen en gingen anderen meedoen, dat is er bijna niet meer. Alleen in Europees verband merk ik je af en toe nog wel eens en dan geniet ik enorm en elke keer vraag ik me dan af, waarom kan het nu dan wel? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: haha, Ja die man is echt gek, hij kan niet eens fatsoenlijk praten. Ik neem hem ook niet serieus, gelukkig doet hij dat zelf ook niet. Daar luister ik echt niet naar, hoe goed zijn linkerbeen dan ook is geweest. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 13:06 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ohja Pietje onze "held" Jij was diegene die je club toch uitfloot?? Ik geef toe dat alles wat je doet echt heel goed is en je berichtjes zijn ook redelijk goed, maar ik was het gewoon niet met je eens over het supporten van je ploeg. Alleen heb ik gemerkt dat niemand tegen je in durfte te gaan, maar ik heb het wel goed gelezen... Jij fluit Ajax uit, omdat je dat mag doen en dat doe je tijdens de wedstrijd. Niet in de rust pauze!! Ik ben het daaar nog steeds niet mee eens, maarja discussie daarover voeren lukt niet met jullie. Jullie voelden je allemaal aangevallen als een "nep" supporter en mij nvraag is dan.. Waarom??? Ik was eigenlijk niet van zins om nog op jou te reageren. Nu toch maar even wel. Kijk, dat uitfluiten van mijn Godenzonen doe ik niet als hobby. Laat dat duidelijk zijn. Dat doe ik enkel en alleen wanneer die dikbetaalde jongens in het veld niet vooruit te branden zijn, geen passie vertonen en als luie zakken over het veld sjokken. Dan kun je - vind ik - maar één ding doen: je afkeuring laten blijken in de hoop dat zij het massaal oppakken. En hoe toont een supporter (en dat ben ik wis en waarachtig!) zijn afkeuring? Toch echt door te fluiten! Of je dat nou leuk vindt of niet. In Spanje tonen de supporters hun witte zakdoekjes, dat is uiteindelijk ook een vorm van afkeuring. Aan al die ja-knikkers op de tribunes, die alles maar slikken wat de spelers doen heb je absoluut ook niks, daarvan gaan de spelers pertinent niet beter spelen. Wèl wanneer zij een (striemend) fluitconcert horen, dan weten zij dat zij toch echt beter moeten presteren. En laten we wel wezen, door de spelers op die manier te laten horen dat hun spel niet (mmer) wordt getollereerd mag je hopen dat zij vervolgens een grotere "drive" krijgen tot preseteren. Dat is in mijn ogen wel degelijk ook een vorm van supporten! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 17:47 schreef Pietje het volgende:[..] Ik was eigenlijk niet van zins om nog op jou te reageren. Nu toch maar even wel. Kijk, dat uitfluiten van mijn Godenzonen doe ik niet als hobby. Laat dat duidelijk zijn. Dat doe ik enkel en alleen wanneer die dikbetaalde jongens in het veld niet vooruit te branden zijn, geen passie vertonen en als luie zakken over het veld sjokken. Dan kun je - vind ik - maar één ding doen: je afkeuring laten blijken in de hoop dat zij het massaal oppakken. En hoe toont een supporter (en dat ben ik wis en waarachtig!) zijn afkeuring? Toch echt door te fluiten! Of je dat nou leuk vindt of niet. In Spanje tonen de supporters hun witte zakdoekjes, dat is uiteindelijk ook een vorm van afkeuring. Aan al die ja-knikkers op de tribunes, die alles maar slikken wat de spelers doen heb je absoluut ook niks, daarvan gaan de spelers pertinent niet beter spelen. Wèl wanneer zij een (striemend) fluitconcert horen, dan weten zij dat zij toch echt beter moeten presteren. En laten we wel wezen, door de spelers op die manier te laten horen dat hun spel niet (mmer) wordt getollereerd mag je hopen dat zij vervolgens een grotere "drive" krijgen tot preseteren. Dat is in mijn ogen wel degelijk ook een vorm van supporten! Je hebt het redelijk goed onderbouwd, maar als je zelf zou voetballen, wanneer zou jij beter je best doen? Als je een fluitconcert hoort of als je aangemoedigd wordt? Het zijn jonge jongens en die kunnen er ook niets aan doen dat ze overbetaald worden. Alhamda gaat echt niet beter voetballen als je hem 1m meer geeft per week, ook niet als je hem uitfluit, dat blijkt wel uit commentaar van De Boer recent. (ok hij verdient een fluitconcert vanwege zijn karakter) Hij zal het beter doen als je hem aanmoedigd. Dus geld heeft er in mijn ogen niets mee te maken. Die witte zakdoekjes is iets anders, dat geeft aan dat de trainer weg moet of het bestuur moet oprotten. Het is niet gericht naar 1 speler, maar naar de prestaties van het team. Van mij mag je als het rust is fluiten als je ze de hele tijd heb aangemoedigd en ze hebben er niets van gebakken. Ook aan het eind van de wedstrijd mag jij in mijn ogen je ongenoegen uiten. Jij hebt alles gedaan om ze beter te laten voetballen en zij hebben iets laten zien. Dan mag je aan het eind fluiten, zodat ze weten dat ze de volgende keer beter moeten presteren. Ik vind dit een belangrijk topic en daarom ga ik er ook zo op door en liet ik het zelfs escaleren. Ik snap ook wel dat jij dit niet doet voor je plezier en dat je gewoon ontevreden bent over wat ze doen. Het is grappig om te lezen dat je echt denkt dat ze daar beter van gaan voetballen, omdat ik het daar helemaal niet mee eens ben. Ik vraag me echt af hoeveel mensen dat vinden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 17:47 schreef Pietje het volgende:[..] Ik was eigenlijk niet van zins om nog op jou te reageren. Nu toch maar even wel. Kijk, dat uitfluiten van mijn Godenzonen doe ik niet als hobby. Laat dat duidelijk zijn. Dat doe ik enkel en alleen wanneer die dikbetaalde jongens in het veld niet vooruit te branden zijn, geen passie vertonen en als luie zakken over het veld sjokken. Dan kun je - vind ik - maar één ding doen: je afkeuring laten blijken in de hoop dat zij het massaal oppakken. En hoe toont een supporter (en dat ben ik wis en waarachtig!) zijn afkeuring? Toch echt door te fluiten! Of je dat nou leuk vindt of niet. In Spanje tonen de supporters hun witte zakdoekjes, dat is uiteindelijk ook een vorm van afkeuring. Aan al die ja-knikkers op de tribunes, die alles maar slikken wat de spelers doen heb je absoluut ook niks, daarvan gaan de spelers pertinent niet beter spelen. Wèl wanneer zij een (striemend) fluitconcert horen, dan weten zij dat zij toch echt beter moeten presteren. En laten we wel wezen, door de spelers op die manier te laten horen dat hun spel niet (mmer) wordt getollereerd mag je hopen dat zij vervolgens een grotere "drive" krijgen tot preseteren. Dat is in mijn ogen wel degelijk ook een vorm van supporten! EENS...
SLOTJE AUB..... Topic gaat over van Hanegem, en telt inmiddels twee pagina's.. Meer dan genoeg lijkt me... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 18:01 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Je hebt het redelijk goed onderbouwd, maar als je zelf zou voetballen, wanneer zou jij beter je best doen? Als je een fluitconcert hoort of als je aangemoedigd wordt? Het zijn jonge jongens en die kunnen er ook niets aan doen dat ze overbetaald worden. Alhamda gaat echt niet beter voetballen als je hem 1m meer geeft per week, ook niet als je hem uitfluit, dat blijkt wel uit commentaar van De Boer recent. (ok hij verdient een fluitconcert vanwege zijn karakter) Hij zal het beter doen als je hem aanmoedigd. Dus geld heeft er in mijn ogen niets mee te maken. Die witte zakdoekjes is iets anders, dat geeft aan dat de trainer weg moet of het bestuur moet oprotten. Het is niet gericht naar 1 speler, maar naar de prestaties van het team. Van mij mag je als het rust is fluiten als je ze de hele tijd heb aangemoedigd en ze hebben er niets van gebakken. Ook aan het eind van de wedstrijd mag jij in mijn ogen je ongenoegen uiten. Jij hebt alles gedaan om ze beter te laten voetballen en zij hebben iets laten zien. Dan mag je aan het eind fluiten, zodat ze weten dat ze de volgende keer beter moeten presteren. Ik vind dit een belangrijk topic en daarom ga ik er ook zo op door en liet ik het zelfs escaleren. Ik snap ook wel dat jij dit niet doet voor je plezier en dat je gewoon ontevreden bent over wat ze doen. Het is grappig om te lezen dat je echt denkt dat ze daar beter van gaan voetballen, omdat ik het daar helemaal niet mee eens ben. Ik vraag me echt af hoeveel mensen dat vinden. Godverdomme man ik krijg bij jouw reacties echt het gevoel alsof ik in een politiek debat zit man. Ik heb een hekel aan gasten die een ander een NEP-supporter noemen. Iedereen steunt op zijn eigen manier de club. Uiteindelijk betalen we met zijn allen jaarlijks riante bedragen voor kaartjes, shirts en alle andere Ajax-spullen. Dit geld gaat indirect naar de spelers. Je mag dus strijd, passie en inzet verwachten. Elke wedstrijd opnieuw.
Ik heb ook een schijthekel aan gasten die 5 minuten voor het einde van de wedstrijd de stadiontrappen afdenderen om zo snel mogelijk het parkeerterrein of de trein te halen. Maar dan zijn ze in mijn ogen nog geen NEP-supporter.
Laat iedereen toch in zijn waarde. Uiteindelijk zijn we allemaal AJACIED!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 17:47 schreef Pietje het volgende:[..] Ik was eigenlijk niet van zins om nog op jou te reageren. Nu toch maar even wel. Kijk, dat uitfluiten van mijn Godenzonen doe ik niet als hobby. Laat dat duidelijk zijn. Dat doe ik enkel en alleen wanneer die dikbetaalde jongens in het veld niet vooruit te branden zijn, geen passie vertonen en als luie zakken over het veld sjokken. Dan kun je - vind ik - maar één ding doen: je afkeuring laten blijken in de hoop dat zij het massaal oppakken. En hoe toont een supporter (en dat ben ik wis en waarachtig!) zijn afkeuring? Toch echt door te fluiten! Of je dat nou leuk vindt of niet. In Spanje tonen de supporters hun witte zakdoekjes, dat is uiteindelijk ook een vorm van afkeuring. Aan al die ja-knikkers op de tribunes, die alles maar slikken wat de spelers doen heb je absoluut ook niks, daarvan gaan de spelers pertinent niet beter spelen. Wèl wanneer zij een (striemend) fluitconcert horen, dan weten zij dat zij toch echt beter moeten presteren. En laten we wel wezen, door de spelers op die manier te laten horen dat hun spel niet (mmer) wordt getollereerd mag je hopen dat zij vervolgens een grotere "drive" krijgen tot preseteren. Dat is in mijn ogen wel degelijk ook een vorm van supporten! Eens en ik kan het niet beter omschrijven Pietje! Die gasten moeten godverdomme strijden voor elke meter. En helemaal in eigen stadion. Als ik dan sommige wedstrijden zie dan krijg ik het gevoel alsof die gasten denken dat ze tegen een derdeklasser aan het ballen zijn. Godverdomme elke wedstrijd strijd, passie en inzet. 110% geven en laten zien dat je het AJAX-shirt waard bent om te dragen. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 16:22 schreef verbrande harry het volgende:[..] ze denken in alles dat ze de grootste zijn maar het legioen is al jeren dood...morsdood dat zeg je nu wel,maar de praktijk is anders. de ene week met 10 nul op je klote krijgen en de volgende wedstrijd thuis op een doorde weekse dag een uitverkocht huis dan kun je niet zeggen dat het legioen morsdood is. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 17:47 schreef Pietje het volgende:[..] Ik was eigenlijk niet van zins om nog op jou te reageren. Nu toch maar even wel. Kijk, dat uitfluiten van mijn Godenzonen doe ik niet als hobby. Laat dat duidelijk zijn. Dat doe ik enkel en alleen wanneer die dikbetaalde jongens in het veld niet vooruit te branden zijn, geen passie vertonen en als luie zakken over het veld sjokken. Dan kun je - vind ik - maar één ding doen: je afkeuring laten blijken in de hoop dat zij het massaal oppakken. En hoe toont een supporter (en dat ben ik wis en waarachtig!) zijn afkeuring? Toch echt door te fluiten! Of je dat nou leuk vindt of niet. In Spanje tonen de supporters hun witte zakdoekjes, dat is uiteindelijk ook een vorm van afkeuring. Aan al die ja-knikkers op de tribunes, die alles maar slikken wat de spelers doen heb je absoluut ook niks, daarvan gaan de spelers pertinent niet beter spelen. Wèl wanneer zij een (striemend) fluitconcert horen, dan weten zij dat zij toch echt beter moeten presteren. En laten we wel wezen, door de spelers op die manier te laten horen dat hun spel niet (mmer) wordt getollereerd mag je hopen dat zij vervolgens een grotere "drive" krijgen tot preseteren. Dat is in mijn ogen wel degelijk ook een vorm van supporten! ik weet niet of een speler beter gaat spelen als hij constant uitgefloten wordt. Meestal is het zo dat het meestal een of twee spelers zijn die van alle shit de schuld krijgen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 18:52 schreef remco k het volgende:[..] EENS... SLOTJE AUB..... Topic gaat over van Hanegem, en telt inmiddels twee pagina's.. Meer dan genoeg lijkt me... eens, zal een nieuw topic openen, over het uitfluiten van je club. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 16:26 schreef sanderafca1986 het volgende:[..] olie op het vuur gooien,kom dan lekker bij mij in het vak zitten. mag je olie op het vuur gooien en over dat je kakkerlakken de beste fans vind en al die dingen.(zit trouwens in het F-VAK) Eej Cool Jongen he Coole Jongen |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 19:50 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Godverdomme man ik krijg bij jouw reacties echt het gevoel alsof ik in een politiek debat zit man. Ik heb een hekel aan gasten die een ander een NEP-supporter noemen. Iedereen steunt op zijn eigen manier de club. Uiteindelijk betalen we met zijn allen jaarlijks riante bedragen voor kaartjes, shirts en alle andere Ajax-spullen. Dit geld gaat indirect naar de spelers. Je mag dus strijd, passie en inzet verwachten. Elke wedstrijd opnieuw. Ik heb ook een schijthekel aan gasten die 5 minuten voor het einde van de wedstrijd de stadiontrappen afdenderen om zo snel mogelijk het parkeerterrein of de trein te halen. Maar dan zijn ze in mijn ogen nog geen NEP-supporter. Laat iedereen toch in zijn waarde. Uiteindelijk zijn we allemaal AJACIED!!! Sorry, Daarbij heb ik vanaf begin gezegd dat "nep supporter" niet het juiste woord was, dat is iets wat voortkwam uit andere discussies met Remco, Die vond gasten in vak 410 nep supporters, omdat ze niet voor het voetbal kwamen. Ik ben het met je eens dat iedereen zijn club op zij of haar manier steunen. Je mag iets van hun verwachten ben ik het ook mee eens. Ik heb ook een schijthekel aan die gasten die 5 minuten van tevoren weggaan uit het stadion, zodat ze nog over hun vrouw heen kunnen of naar de hoeren kunnen, en zeggen dat ze vast stonden in de file. Nogmaals ik zeg ook niet dat het nepsupporters zijn. Maar uitfluiten, daar heb ik nu wel genoeg over gezegd. Ik laat het voor wat het is. Ik hoop dat niemand Ajax meer zal uitfluiten. Ben het gewoon niet met Pietje eens en nogmaals daar gaan ze niet beter van voetballen. Zlatan ging ook pas beter voetballen toen ze stopten met fluiten naar hem. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Van Hanegem, Je bent scheel en je bent een eikel. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 20:40 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Sorry, Daarbij heb ik vanaf begin gezegd dat "nep supporter" niet het juiste woord was, dat is iets wat voortkwam uit andere discussies met Remco, Die vond gasten in vak 410 nep supporters, omdat ze niet voor het voetbal kwamen. Ik ben het met je eens dat iedereen zijn club op zij of haar manier steunen. Je mag iets van hun verwachten ben ik het ook mee eens. Ik heb ook een schijthekel aan die gasten die 5 minuten van tevoren weggaan uit het stadion, zodat ze nog over hun vrouw heen kunnen of naar de hoeren kunnen, en zeggen dat ze vast stonden in de file. Nogmaals ik zeg ook niet dat het nepsupporters zijn. Maar uitfluiten, daar heb ik nu wel genoeg over gezegd. Ik laat het voor wat het is. Ik hoop dat niemand Ajax meer zal uitfluiten. Ben het gewoon niet met Pietje eens en nogmaals daar gaan ze niet beter van voetballen. Zlatan ging ook pas beter voetballen toen ze stopten met fluiten naar hem. Een hele hoop blablabla zonder duidelijk doel. Het is een forum en daar heeft iedereen een eigen mening. Dat betekent dus dat de 1 het uitfluiten wel rechtvaardigd en de ander, in dit geval jij, niet. Om daar een hele complete discussie over te beginnen heeft totaal geen zin. Een ander gaat zijn mening daarom echt niet herzien. En ik denk dat je hoop omtrent het uitfluiten geen doel zal treffen. In elk stadion wordt de thuisploeg uitgefloten als de resultaten uitblijven. Dit gebeurd bij Ajax, maar ook bij de andere 17 ploegen in de Eredivisie. Een supporter wil gewoon resultaat zien en als je verliest met inzet, passie en strijd zal niemand rouwen, maar als je jezelf op de slachtbank neerlegd en totaal geen partij bied is een fluitconcert meer dan terecht.
En ik stop de discussie omtrent het uitfluiten nu, want ik vind hem persoonlijk nergens meer over gaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 20:40 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Sorry, Daarbij heb ik vanaf begin gezegd dat "nep supporter" niet het juiste woord was, dat is iets wat voortkwam uit andere discussies met Remco, Die vond gasten in vak 410 nep supporters, omdat ze niet voor het voetbal kwamen. Ik ben het met je eens dat iedereen zijn club op zij of haar manier steunen. Je mag iets van hun verwachten ben ik het ook mee eens. Ik heb ook een schijthekel aan die gasten die 5 minuten van tevoren weggaan uit het stadion, zodat ze nog over hun vrouw heen kunnen of naar de hoeren kunnen, en zeggen dat ze vast stonden in de file. Nogmaals ik zeg ook niet dat het nepsupporters zijn. Maar uitfluiten, daar heb ik nu wel genoeg over gezegd. Ik laat het voor wat het is. Ik hoop dat niemand Ajax meer zal uitfluiten. Ben het gewoon niet met Pietje eens en nogmaals daar gaan ze niet beter van voetballen. Zlatan ging ook pas beter voetballen toen ze stopten met fluiten naar hem. Je moet eens leren lezen, ik heb nergens gezegd dat ik 410 nepsuporters vind, ik zeg alleen dat je een nepsupporters bent als je alleen voor het knokken komt.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 21:52 schreef remco k het volgende:[..] Je moet eens leren lezen, ik heb nergens gezegd dat ik 410 nepsuporters vind, ik zeg alleen dat je een nepsupporters bent als je alleen voor het knokken komt.... Pfffffffff wat een energie Remco,let it go hij is het niet waard |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 14:26 schreef Brandje het volgende:[..] Ik bezoek al zo'n jaar of tien wedstrijden buiten de combi's om! Dus eerst vragen dan pas je oordeel klaar hebben pisvlek .... + 47893789309
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2011 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: voor het woord pisvlek??mag wel wat bij hoor |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: hahahahahaha je was te snel!!! ik had 'm net aangepast!!!! hahahahahahahah lol!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 22:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] hahahahahaha je was te snel!!! ik had 'm net aangepast!!!! hahahahahahahah lol!!! ok x10 |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 14:26 schreef Brandje het volgende:[..] Ik bezoek al zo'n jaar of tien wedstrijden buiten de combi's om! Dus eerst vragen dan pas je oordeel klaar hebben pisvlek het was ook een vraag en geen oordeel. maar dat zal jij wel niet begrijpen met een vertand van een rozijn...... mafkees |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
die kneus moet zn kop dicht houden |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 09:24 schreef jarjar78 het volgende:[..] het was ook een vraag en geen oordeel. maar dat zal jij wel niet begrijpen met een vertand van een rozijn...... mafkees een verstand???
Jij bent gelukkig een stuk slimmer met je krentenkop! stakkertje! |
|
|
|